De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohhh bouwjaar wat een domper. Misschien toch nog ff bij hem er inwrijven dat het wel heel lief is dat je een auto krijgt voor moederdag.

Ik moet je eerlijk zeggen dat als onze kleine er is R het waarschijnlijk ook vergeet.
    En ik verwacht het ook niet. Hij doet er niet eens aan bij zijn moeder. Had zelfs nog aangeboden om iets te gaan halen voor hem om te kunnen geven.

Zou het wel ff zeggen bouwjaar. Want dit is natuurlijk zuur. :(

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ah Bouwjaar, inderdaad wat een teleurstelling! Ik zou het ook zeker zeggen hoor, dit zou ook nog wel de eerste keer zijn... Best schandalig. Dikke knuf!

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat balen, Bouwjaar. Misschien moet je het wel bij hem aangeven.
    Hier ook niks bijzonders met moederdag. M. heeft me tot 9 uur laten uitslapen. Mijn man heeft ontbijt gemaakt en kookt vanavond, maar dat doet hij meestal wel. Ik krijg saltimbocca.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah niet leuk bouwjaar... Maar eerlijk is er hier ook nooit iets gedaan door manlief toen de kids nog klein waren. Nu krijg ik natuurlijk iets van s omdat ze op school dingen maken.

Maar hij zei het dan wel altijd even of zo... Maar geen ontbijtjes op bed niks. Maar voor mij hoeft dat ook niet. We kopen ook nooit dingen voor elkaar ... Dat geknutselde is het leukste wat er is ...:D

Maar als je het zo erg vindt zeker wat van zeggen want hij had er best even aan kunnen denken.

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #3085 Bouwjaar1979, 11 mei 2014
    Laatst bewerkt: 11 mei 2014
    Ik heb er net wat van gezegd.
    Allemaal ge-ja-maar enzo. Mn hoofd zit vol. Vanmorgen riep hij dat hij overspannen was omdat hij niet in de NAS (eoa apparaat) kwam. Later toen ik F in bed aan t leggen was en hij binnen kwam lopen gebaarde ik dat hij even stil moest zijn toen kreeg ik ook nog een rotopmerking naar mn hoofd. Ja mijn hoofd zit ook vol en ik moet ook nog 100.000 dingen doen, maar dan ga ik toch ook niet sjagerijnig tegen hem lopen doen?

Ja hij had er vanmorgen aan gedacht. Waarom hij niets gezegd heeft weet ik nog steeds niet.
    Gisteren bij de juwelier zag hij een mooi horloge, zeg ik "je ben net jarig geweest. "Toen zei hij "Oh is het niet binnenkort vaderdag?" Toen grapte ik nog "als jij een horloge voor vaderdag krijgt ben ik benieuwd wat ik morgen krijg." Toen ik dit opnoemde was t wel oja je hebt gelijk. Tis dus niet dat ik al verwacht had dat hij het compleet vergeten zou zijn.

Hij hoeft er ook helemaal niets aan te doen, ik hoef ook helemaal geen kado, een kusje was voldoende geweest. Als hij er aan dacht had hij toch IETS kunnen zeggen. Als is t maar 'fijne moederdag'.
    Het is nu ruim 3 jaar nadat we besloten hadden voor een kindje te gaan en voor t eerst geld deze dag ook voor mij, daarom is dit wel een speciale dag voor mij.

Alles bij elkaar (en moe zijn) heb ik nu gewoon zwaar sjagerijnig, we zouden gaan eten bij zijn broer met nog wat mensen.
    Zeg ik dat ik niet meer mee ga omdat ik er geen zin meer in heb en dan krijg ik nog als antwoord dat dat prima is. Gezellig ....

Sorry voor mn gemopper, vl en ik clashen gewoon af en toe. We hebben t ook vaak gezellig hoor :).
    Gisteravond zei ik dat ik tegen hem dat ik m zo'n goede papa vind (vind ik ook echt) en toen werd ie helemaal een beetje emo. ;)

6. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Goedemorgen ladies....ik zag allemaal lieve en leuke Moederdagberichtjes voorbij komen. Hoop dat de meesten van een leuke dag hebben kunnen genieten!

@bouwjaar Balen! Een kleine attentie was al genoeg genoeg geweest...Nog wel uit gepraat? Hier kunnen VL en ik soms ook aardig knallen hoor. Hebben we soms nodig om alles er even uit te gooien. Heeft de kleine je wel een beetje nachtrust gegund?
    En leuk van de ringen!

@hier Zaterdag de ringen gezien. Die van mij is al af. Ben er heel blij mee en die van VL wordt nog afgemaakt. Zondag ophalen. Verder een beetje naar vakantieroute gekeken. Iemand nog echte aanraders in zuid-Engeland? Ik denk dat ik morgen ook even de gemeente bel, want we hebben nog niks gehoord van de ambtenaar en onze tijd voor de bruiloft wordt schaars.
    Vanavond eerste bevallingscursus!

Ow ja...zowel de vk als het echocentrum gaven aan dat de kleine man al aan het indalen is. Klinkt vroeg met 30 weken? En vrijdag de babydump leeggekocht....dus op de wieg na die nog in elkaar gezet moet worden helemaal klaar :)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik snap je volledig hoor bouwjaar...lijkt bijna alsof hij het express vergeten is. Zit hem iets dwars misschien?

Dido oh oh... Nu al indalen :D schiet maar op met alles dan hahahaha. Nee hoor zegt niks.

Hier kan ik weeeeeeeeeer terug naar specsavers. De bril zit gewoon niet goed. Achter de oren zit het gewoon niet goed dus ik wil dat het vandaag opgelost wordt

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Wat een gedoe met die bril lov! Zijn ze wel een beetje servicegericht? Is niks aldoor terug.

VL heeft afgelopen zaterdag een bril uitgezocht...en ja hoor...ik heb nu al tig keer moeten zeggen dat het echt een leuke bril is. Die kerel van mij is soms zo onzeker...

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @dido nee helaas was mn nachtrust niet denderend. F had nare dromen leek wel, speentje erin en t was weer ff klaar maar dat wel 3 of 4x gehad. En nog een keer eten. Liggend in bed gevoed, t lukte en dat ga ik maar vaker proberen.

Tja praten als je het er niet over hebt is het er ook niet, toch... Vl heeft die neiging ;)

Qua indalen zegt t niks de ene is vroeg en de ander is laat.
    Hihi mannen zijn ook gewoon ijdeltuiten!

@Lov jemig zeg t wordt wel irritant zo met die bril!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    F lijkt trouwens een beetje verkouden . Hoesten en een ietwat snotterig neusje, maar dr neus zit niet dicht en drinkt daardoor gelukkig nog goed. Is t afwachten of kan ik nog iets doen of juist iets laten? Ui naast bed, bad, ...?

@lov bril al gefixed?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bouwjaar even afwachten zou ik doen en anders kun je ook luuf kopen voor baby's. Dat smeer ik dan altijd op de deken of matrashoes
    .. Ui vindt ik altijd vreselijk stinken hahahaha..

Ja eindelijk is de bril goed! Ze hebben van De ...hoe noem je die...uhmmmmm die dingen wat om de oren zitten hahaha...
    Daar hebben ze een stuk afgehaald. De bril is gewoon in zijn geheel wat groot en dan kun je bijstellen wat je wilt ... Nu is deze dus kleiner en dan zit die ook eindelijk goed strak om de oren.

Ben er nu wel klaar mee.

Ben moe...J komt nu altijd weer om 2-3 uur en vanmorgen om 6 uur...7 uuropstaan dus ben moe. De meiden sliepen nu al lekker door ...maar meneer zie ik dat niet doen de komende tijd nog,.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Luuf had ik idd eerder al gekocht voor je weet t maar nooit, maar daar stond op vanaf 6 mnd? Is t dan niet te scherp nog?
    Uit is ook niet mn favo luchtje maar ja als t werkt....

Die dingen heten volgens mij de haken. Hopelijk is t voorlopig klaar. (als ze er nu maar geen capriolen mee uithaalt ;))

Tja lang slaap achter elkaar krijg je zo niet, jammer he :( Misschien gewoon hongerig typje?
    Hier t zelfde hoor al wisselt t soms ook erg. Ene keer van ff voor 0.00- 8.00 slapen en vannacht was t eten om 00.30 en om 5.00 was t of honger of een droom. 2x speentje gegeven en toen was t 6.00 een goeie tijd.

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Hoe onhandig zeg. Hoop dat de bril nu gewoon goed is. En dat ze hem goed oplaat staan.

Dido. Je bent maar druk met alles meid. Is je kamertje klaar? En heb je al gezonde spanning voor de grote dag?

Bouwjaar. vind ui ook zo stinken. Daarom doe ik dat nooit. Zou het ook echt helpen vraag ik me altijd af.

Slapen snachts. Dat is wel iets waar ik tegen op zie hoor. :( Vooral dat ik weer moet gaan slapen. Maar ja we zullen zien hoe het gaat Hoort er allemaal bij.

Hier. Net een babyfoon besteld. Een philips avant nog wat. Met camera. Ik twijfelde of dat wel nodig is maar R wil dat persee.
    Een een te schattig vestje van Noppies. Ik moet persee een vestje meenemen naar het ziekenhuis... Heb nu de lijst gekregen wat hun willen dat ik allemaal bij moet hebben. Mag nog wat dingetjes voor mezelf shoppen hahahahha :D

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Bouwjaar, je hebt ook zwitsal met dat spul erin van dampo zeg maar... Mag je gebruiken vanaf 3 maanden in het badje.

Lizzie, babyfoon met camera ga je nooit spijt van krijgen! Ik kan echt niet zonder, vind het zo fijn.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zo'n grote jongen moet ook veel eten :D viel ik er maar eens van af;) heb wel veel honger vaak...

Lizzie ach altijd leuk om dingen te kopen :D

De bril zit nu echt goed...gelukkig!

Bouwjaar gewoon een beetje op de deken of matrashoes smeren..

Babyfoon met camera nooit gehad en mis het ook niet...

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Idd lov. Is nooit erg hahhaha. ;)
    Fihn dat de bril nu goed is. Mag ook wel als je zo vaak terug moest.

Babyfoon. Tja de een zegt mis het niet andere zweert er bij. R wou het persee. Dus ja dan is het voor hem fijner. Vind de krengen alleen zo duur. Pfff.. hahhaha

Manouk. Hoe gaat het eigenlijl met je. Nog steeds heel misselijk?

Joy. Krijg je al meer vertrouwen? Of nog steeds wat bloedverlies?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is een duur ding en als het valt is het kapot... Als ik hem maar hoor ik hoef niet iedere minuut te kijken hahahaha :D

Hier trouwens best last van de minipil en ik wordt er langzaam gek van hoor... Zo vaak al gedacht ongi te worden...zo vaak een zeurend en kramperig gevoel... Bruinverlies ... Nee ik baal er flink van.

Ik zit eraan te denken om ermee te stoppen. Voor de paar keer dat we sex hebben;) dan maar condooms. Alhoewel we dat beide niks vinden..maar dit is ook niks.:x

Ik wilde al niet meer aan de ac ... Man ging zich laten steriliseren.. Maar dat wilt hij niet meer. Fijn voor hem dan maar ik heb geen zin meer in hormonen...;)

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Hahah jij hebt ook nog een paar kilo's die erg aan je gehecht zijn? :D
    Same here!

Tja lekker dat je man geen knippie meer wil. Ik zie t zo: jij hebt jaren al voorzorgmaatregelen genomen, als je zeker weet dat t klaar is is t nu zijn beurt. Succes met overtuigen :)

De babyfoon? Eerlijk gezegd gebruik ik m amper. Misschien later nog, maar nu in huis hoor ik haar wel. Met camera kan handig zijn maar t moet ook geen obsessie worden zeg maar. Ik ga gewoon altijd ff bij haar kijken voor ik ga slapen.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ja een paar...*proest* ;)...:p

Ja ik snap hem ergens wel, hij vindt zichzelf nog te jong, maar ja ik slik al zo lang de pil...is ook niet gezond denk ik.

Hier hebben we 2 babyfoons...bij de meiden en bij J .. Maar dat is ook meer omdat A vaker in het zk heeft gelegen en dan wil ik haar kunnen horen. En de oudste heeft vaak nachtmerries en slaapwandelt...

20. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Lov, snap je wel hoor met geen AC. Ze zeggen dat een mirena ook goed werkt en je plaatselijke hormonen geeft en je er daardoor geen last van hebt.

Lizzie, ik heb vertrouwen totdat ik naar de wc ga en zo iedere keer opnieuw haha... Ik veeg nog steeds rood en roze af, wisselt elkaar af ;) De ene keer niks, de andere keer roze en dan is het weer rood. Ik weet het echt niet meer, en aan dat bloed begin ik zelfs gewend te raken pff.. Volgende week woensdag heb ik een echo dus ben benieuwd.

Deel Deze Pagina