De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien wel een hematoom joy? Niks gezien op de echo de vorige keer?

Ja ergens denk ik...zeik niet zo om die hormonen maar aan de andere kant. Mirena durf ik niet meer heb ik al eens gehad en daarbij kun je daar opeens ongi mee worden. Dat had ik dus die keer hiervoor...op vakantie in midden Amerika waar niet zo snel een supermarkt enz was...

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lov, wat balen van de ac. Hier bevalt de mirena, maandelijk een keer licht ongi.

@Bouwjaar, luuf is idd vanaf 6 maanden. Het werkt fijn, maar ruikt erg sterk. Ze mag ook zoutoplossing en eventueel neusje leegzuigen met een neuspeertje als ze last houdt

@Lizzie, ik heb ook een babyfoon met camera, erg fijn. Zeker nu ze zo bewegelijk is om ff te checken of ze goed ligt.

Zo de werkdag zit erop. Nu naar huis :)

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Leuk hè baby inkopen :) Kamertje is bijna af. Alleen nog een plank ophangen boven het ledikantje en de wieg moet dus nog onze kant op. Bij de babydump ook nog een shirt gekocht met de tekst "papa is stoer". Dat kon Vl wel waarderen. Hier ook nog steeds slechte nachten. Nog tips gevraagd bij de vk, maar kwam er op neer dat ik al deed wat ik kon. Babyfoon heb ik van vrienden overgenomen. Nog even checken of ie het doet. En ook een nanny care matje. Iemand ervaring mee?

De spanning voor de bruiloft begint te konen :) Vandaag een brief geschreven voor Vl die hij 22 mei mag openen wanneer hij bij z'n broer slaapt. Hij doet trouwens de tekst in mijn ring en ik in die van hem. Is een verrassing voor elkaar. In zijn ring komt: for ever yours and always mine.

@lov Fijn dat de bril eindelijk goed is! Vervelen van de ac! Kan me voorstellen dat je klaar bent met hormonen. Ik denk dat ik wanneer wij compleet zijn voor koper spiraal gaan. Vind wel dat mannen het snel een vrouwenprobleem maken.

@joy Vervelend dat je blijft bloeden! Hopelijk volgende week weer een mooie echo!

@bouwjaar Vervelend van je slechte nacht. Werkt ook niet humeur bevorderend...

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Nee ze zei alleen dat ze wel wat in de BM zag maar verder was ze vooral gefocust of er niks bij mijn eierstok enzo zat. Daar heeft ze dan ook het meeste naar gekeken.. Want ik heb m'n BM volgens mij niet eens gezien haha nja had eigenlijk ook geen idee waar ik naar aan t kijken was hihi was voor mij 1 grote grijze vlek

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    #3105 Rylie, 12 mei 2014
    Laatst bewerkt: 12 mei 2014
    Joy. Dat is balen! :( Hoopte dat het weg zou zijn. Ik heb zelf geen ervaring met zo lang bloed verliezen. Iets meer als een weekje en dan een echo. En als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon bellen.
    Maar ja ik hou ook van zekerheid.

Dido. Ja heel leuk. Al dat shoppen hahhaha. Ik ga volgende week weer even naar de prenatal/hema. Even het beddengoed kopen. En misschien nog wat leuke dingen.

Ika. Ohh de eerste na de vakantie. Viel het mee?

Lov. En een koperspiraaltje? Zijn geen hormonen toch? Dus wel gewoon ongi elke maand.

Ac. Ik heb echt nog geen idee. Denk eerste de mini pil en daarna een gewone.
    Spiraaltjes vallen bij mij er uit of ze gaan draaien. En ik heb ook gedacht aan de prilpil maar schijnt dat ontpillen daarmee echt k*ut is.
    We zijn er namelijk ook nog steeds niet over uit of er ooit een 2de gaat komen.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Prikpil is idd k.u.t.. Zou ik niet doen, kopersiraal...nee wil niks in mijn bm hebben. Ik kijk het nog wel even aan..

Dido ken ze wel zo'n nannycare...ja of je er wat aan hebt... Ik zou het nooit kopen iig ;)

Joy ja zo vroeg zie je ook nog niks :) ik zag toen alleen het zwarte rondje wat het begin van was...

J kwam al om 19 uur voor de bv nada hij om 15 uur gegeten. Be benieuwd wat de nacht gaat brengen dan

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Met een koperspiraal krijg je juist meer heftige ongi. Mijn vriendin heeft hem en het lijkt me echt niks. Is de implanon misschien iets? Die heeft ook weinig hormonen.

@Dido, hier ook geen nannycare matje. Ik zou hem ook niet kopen. Iemand in mijn app groepje heeft hem, maar haar zoon was dan ook extreem prematuur.

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi ladies:)

Zag leuke dingen gisteren op facebook voorbij komen, alle kindjes zijn weer goed bezig geweest voor hun mama's:)
    Mijn Moederdag was wel leuk, lekker ontbijt op bed gehad en van T. een mooi cadeautje die ze bij de gastouder had gemaakt. Zo leuk:)

Bouwjaar, jammer van jouw moederdag:( Toch jammer dat je vriend het niet eens benoemde. Wat vervelend dat F. helemaal niet meer doorslaapt.

Lov, dat is toch juist prima dat jullie ventje om 15.00 uur en daarna pas om 19.00 uur kwam voor de bv? T. laat er overdag meestal maar 3 uur tussen zitten, soms minder en 's avonds propt ze zich vol voor de nacht.
    Is A. al gewend aan haar bril? Fijn dat ie nu goed blijft zitten.
    Nou mijn man laat er maar gewoon een knip in zetten als ons gezin compleet is:p Kan je geen advies geven over de ac helaas.

Ika, hoe was je werkdag?

Dido, leuk dat het babykamertje bijna af is! Mooi die tekst voor de ring van je vriend:)

Lizzie, lekker shoppen:) Mijn man wilde eerst ook graag een babyfoon met camera, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Lijkt me soms wel handig, maar eigenlijk mis ik 'm niet. Hoor er wel goede verhalen over.

Joy, wat vervelend dat je nog steeds af en toe wat vegen bloed hebt. Duim voor een goede echo!

MamsieM, las op facebook dat E. aan het schaterlachen is, lijkt me zo leuk!

Vandaag bij het cb geweest met T. Ze weegt nu 5825 gram en is 62 cm lang. Blijft een fijn poppetje dus, maar doet het prima. Gewicht is iets afgevlakt, zie je vaak rond de 3-4 maanden bij borstgevoede kindjes.
    Gehad over kunstvoeding als ik wil gaan afbouwen. We gaan eerst de Nutrilon Pepti proberen, krijgen daar een machtiging voor. Denk dat ik binnenkort heel langzaam ga afbouwen met de bv. Kwam er vandaag achter dat ik al een paar keer vlees (bijvoorbeeld een rundervink) heb gegeten waar ook melk in zit. Voel me inmiddels behoorlijk beperkt in mijn dieet en T. reageert zo ontzettend gevoelig op alles. Ik snak nu ook echt naar kaas, melk, lekkere koekjes en toetjes:p

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je mag trots zijn op jezelf meisje ! Absoluut! Ik ben iig erg trots op je :D

Hahaah ja is ook goed maar dan is mijn "schema" in de war van de nacht snap je...;) maa heb m net nog wat slokjes gegeven

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Pff klik ik op versturen ben ik opeens uitgelogd. opnieuw

@lov mbt babyfoon ik snap wel dat je A wil horen. De dames liggen toch ook op zolder? Dan zou ik t ook nodig hebben
    en al om 19u? Ik zou denken pas , F eet meestal om de 3u overdag

@dido balen van je slechte nacht. Ik weet nog wel dat ik ook slecht sliep (en nu weer ;)) Mooi die tekst in de ring (uhh oja moeten wij ook nog iets laten graveren...:)) en bijzonder die brief!

@Lies t is gevoelsmatig wel even een omslag overstappen maar je hebt al 4 mnd gegeven, dat heeft ze al meegekregen. Kan me voorstellen dat je wel klaar bent met je dieet.
    Ik zit te denken over een paar weken 1x minder te gaan kolven 's middags en dan voorlopig nog even uit mn voorraad te putten zodat ze wel 6 mnd bv krijgt. Is toch ook wel een gevoelsmatige grote stap overgaan op kv, tenminste vind ik.

Collega had t nog over de nieuwe richtlijnen mbt ander voedsel introduceren, vanaf 4 mnd. Ik weet niet of F er al klaar voor is maar stiekem ben ik t zelf nog niet.
    Enne bij thuiskomst na een flutdag op werk en ook nog een half uur vertraging stonden er 2 kadootje op tafel 1 van F en 1 van vl. Had niet gehoeven maar om ze nou te weigeren gaat ook een stap te ver. Denk dat hij zich toch wat schuldig voelde

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    even ego: het bloed verlies werd na het eten ineens veel meer. Leek wel alsof ik ongesteld ging worden pfff.... Maar net was het weer terug naar een roze veeg. Nou meiden, ik snap er echt helemaal NIKS meer van! Toch vind ik dit gewoon niet positief, bloedverlies in combi met een zwangerschap... Krijg steeds meer het idee of het gewoon een kwestie van tijd is wanneer het doorzet... :(

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toch lief dan he bouwjaar ;) ik denk dat hij het nu nooit meer vergeet :D

Je begrijpt me verkeerd... Ja oké hij heeft opeens 4 uur ertussen gelaten maar normaal komt het zo uit da hij rond 20-21 uur de laatste voeding krijgt en dan naar bed gaat. Nu dus al om 19 uur dus hoe laat gaat hij vannacht komen...

Ga zo naar bedje toe ... Slaapzakje was vies van het spugen gister en nu ligt hij alleen in een pyama.. Nou dan ligt hij onder de deken uit binnen no time

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:(.... Wanneer kreeg je nog een echo? En heb je nog testen liggen...misschien een testje doen?

14. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja had ik ook nog gedaan toenstraks maarja test is niet veranderd...

Volgende week woensdag een echo, durf eigenlijk ook niet zo goed te vragen om nog vroeger te mogen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      2
  15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké ja als de test maar niet lichter wordt;) heb je je oude testen nog? Wil je daar ook eens een foto van maken?

Nou ik zou wel bellen en aangeven dat je veel,bloed verliest...dan maar een beetje aandikken. Normaliter kun je na een week weer een verschil zien kwa groeien van het vruchtje enz... Je was toch vorige week geweest he?

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, wat balen van je nachten. Ik had het helaas ook. Proberen zoveel mogelijk te ontspannen is ook goed. Je pakt toch rust mee. Beter dan dat je ligt te staren naar de wekker en denkt ik moet slapen.

@Lies, hartstikke mooi toch wat je hebt gegeven. Hopelijk verloopt de overstap straks zonder al te veel moeite.

@Joy, hoe is het met je nu?

@Lizzie, ik was vorige week al begonnen met werken ;)

@Bouwjaar, qua bijvoeden. Het is een kwestie van uitproberen of je kind eraan toe is.
    Ik begon met een papje van rijstebloem. Raar moest ze de eerste keer niks van weten. De tweede keer vond ze het lekker. Groente en fruit gingen daarna heel snel. Ze eet tot nu toe alles. Momenteel krijgt ze al volledige bijvoeding met fruit, boterham en warme maaltijd. Dat gestoei met broodkorstjes vond ik niks en daarom ben ik begonnen met stukjes brood. Dat gaat echt veel beter. Ze eet een hele boterham zonder korst. Ik was wat huiverig in het begin, maar het werkt super. Ze pakt nu zelf al de stukjes :D

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Joy, ik lees het net :( bah wat een onzekerheid...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ook nooit korstjes gegeven idd...wat een gedoe hahaha...gewoon stukjes brood met boter.

Ik zou hier ook al bijna kunnen beginnen maar ik vindt het nog wat vroeg. Wel heb ik gezegd dat als hij met 6 maanden nog niet doorslaapt ik eens een laatste fles ga geven met rijstepap.

19. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik heb alleen die roze test nog van vorige week omdat ik die wolde bewaren.. Die cassettes heb ik allemaal weggegooid

Vorige week maandag had ik idd een echo gehad

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,8 KB
      Weergaven:
      1
  20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zie zo snel idd geen verschil...;)

Nou ik zou morgen gewoon eens bellen als je onzeker bent. De vk kan je toch serieus nemen;)

Deel Deze Pagina