@manouk een waxinelichtjeshouder met een gedichtje en chocolade hartjes Owh bijna 12 weken eindelijk! En leuk de echo in t vooruitzicht @dido ik zou als ik jou was niet dat kraakzeil op t matras doen maar dan een waterdichte molton halen bij de action Fijn dat jullie ouders goed met elkaar kunnen opschieten Eigenlijk wel waar, alsof kindjes zelf naar de borst/fles lopen...die mote je toch ook voor hun neus houden Dat beschermende laagje geen idee of daar bewijs voor is en dan nog, zoals ika ook al aangeeft zijn er veel verschillende ideen. Die ook nog kunnen veranderen Het lov, maak je wel ff een foto als hij m optilt @ika relaxt ochtendje! Hier mn 4na laatste dag op t werk. Donderdag nog en volgende week di+do. Vrijdagochtend thuis ff wat doen (tas in pakken) en daarna weekend weg. Begint nu toch wel raar te voelen.
Ja over de aantal voedingen per dag ben ik wel van mening dat je op moet passen of het honger is of mamahonger. Net zoals met doorslapen. Ik snap dat je een kindje niet kan dwingen...maar toch zou het aantal voedingen af moeten gaan nemen ergens.... En dat doorslapen ook...want is het wel echt honger wat ze dan hebben... Hahahaha ja echt ik ben benieuwd...hoe eigenwijs kun je zijn? Staat duidelijk in de advertentie dat de steen met kraan en vrachtwagen opgehaald dient te worden en meneer wil m even zo optillen. Tja als hij eigenwijs blijft... Kreeg ook iedere keer hele verhalen van hem...beetje vreemd. Super Manouks dat je je beter voelt...je zult nu ook wel meer genieten he En joy wat ga je doen? Hoe is het nu? Dalijk ga ik naar de oh zo leuke logopediste van school om dingen te bespreken van s kwa taal...en wat oefeningen krijg ik mee, Maar wat ik met F zat te bespreken...taal ging niet zo goed bij haar... Dus het v.i.s. Opnoemen en dat zij dan weet wat ik zeg. Klopt ook wel at dit minder goed gaat. Maar als ik bv het woord dak en soep opnoem...weet zij niet wat het is.. Maar hoe zou ze het ook moeten weten als ze het hele woord niet kent? In haat hoofd kan ze die link niet leggen?
Ik denk dat het hier game over is. Lijk wel ongesteld. Heb net de praktijk gebeld en de vk belt me zo terug..
Wat moet ik eigenlijk verwachten van een mk met 6 weken? Slijmzooi? Of komt er dan ook een mini vruchtje uit?
Ik voelde toen wel duidelijk iets .... Een balletje. Maar niet heel erg groot. Helaas was het hier al inde wc gevallen ik heb het zelf niet echt gezien. Maar ik was wel wat verder dan 6 weken.
Ja bij mij was het toen ook eerst bloedverlies...dat werd steeds erger. Zelfs een avond weeen gehad...en toch pas verloor ik alles 2 weken later. Terwijl ze op de echo niks meer zagen daarvoor... Maar mag je komen voor een echo nu?
Ah nee Joy Hier met 10 weken. Ik heb het wel duidelijk gemerkt, maar niet goed gezien. Ik heb er ook tabletten voor gehad om het op te weken. Maar misschien is het een hematoom zoals Lov al zei? @Lov, wat jij aangaf zijn analyse en synthese oefeningen. Als ze het moeilijk vindt kun je ook oefenen door de klank langer vast te houden tot de volgende klank, dus voor dak: duhhhh aahhhh khhhh. Als dat wat beter gaat kun je wat meer gaan 'spellen' met de klanken.
Die hematoom.. Had de vk dat dan niet moeten zien vorige week? En verlies je dan ook mini stolseltjes? VK heeft nog niet terug gebeld
Toen het bij mij rond de 6 weken mis ging ben ik niet bewust een vruchtje verloren. Leek meer op een "normale" menstruatie. Wat een rot situatie