Ja echt een achtbaan... wel/niet/wel/niet, vreselijk irritant.. Maar goed, nu weten we het. Het is dubbel, want ik vind het echt k*t maar aan de andere kant vind ik het weer fijn dat mijn lichaam het dit keer zo vroeg al heeft opgemerkt ipv dat ik een zwangerschap moet afbreken op 23 weken omdat het kind niet gezond is... Dus dat hou ik maar in mijn achterhoofd.
De echo die volgende week woensdag gepland stond gaat nog door, meer om te kijken of dan alles eruit is.
Joy, wat verdrietig zeg! Net gewend aan het idee en dan eindigt het zo. Tuurlijk is dit "fijner" dan dat je straks weer die keus moet maken maar toch. Sterkte meid...
Meiden het valt me allemaal een beetje zwaar deze maand vandaar me afwezigheid, maar probeer morgen even bij te komen kletsen! Vergeten doe ik jullie niet hoor.....
Idd we vergeten jullie niet lieverds... Laat af en toe even horen of het een beetje gaat Goedemorgen.... Nou J kwam om 4 uur...dronk niet veel en ging weer slapen. Nu ligt hij nog in bed. Gister heb ik eens de meiden en J vergeleken kwa gewicht en lengte. Wat J nu weegt, nou ja tenminste de laatste keer bij het cb, 7350 en bijna 67 cm ....daar kwamen de meiden pas aan rond 6,5 maand (s) en 9 maanden (a) Als ik het zo vergelijk zie ik idd pas goed hoe groot mijn mannetje is Dalijk wil ik wat haarverf gaan kopen. Eerst wilde ik een ontkleurder maar ben wat bang ergens... Wil graag blond. Bij de kapper is het belachelijk duur dus ik wil het zelf doen.
@losje Neem je tijd meissie. Zijn jou zeker ook niet vergeten lieverd. @lov Dat wordt een echte man Qua ontkleuren gebruik ik altijd spul van de hairzone. Is minder schadelijk dan de pakjes in de winkel. Ben er zelf wanneer ik weer naar blond ga heel tevreden over. Ontkleuren en dan asblond er over heen om de geel tint er uit te halen. @joy Dikke knuf! @manouk Fijn dat bij jullie alles goed gaat. Is jullie zo gegund. @mgbk Thinking of you. @hier Pffff....morgen dagje vrij. Ben ik echt aan toe. Bruiloft stress (ambtenaar heeft nog steeds niks van zich laten horen terwijl ik al meerdere terugbel notities heb achtergelaten), het werk dat in de komende paar daagjes nog af moet en het slechte slapen eisen even z'n tol :-s
Dido wanne gaan jullie precies trouwen? Hier was het ook vrij laat voordat ze contact opnamen.. Ja ik denk dat ik die syoss ga kopen en idd een asblonde kleur. Ga het gewoon doen. Bij de kapper ben ik 100 euro kwijt,,, koop liever leuke dingen voor mijn kinderen En oh ja... Probeer te relaxen hahaha maar ja zwanger zijn en trouwen... Om gek van te worden he als de dag komt dat je gaat trouwen... Alles over je heen laten komen en geniet van de enige dag dat jullie volledig in het middelpunt staan. Die dag komt nooit meer