De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Dido, hier was de ambtenaar er 2 weken ofzo voor de trouwdatum, maar weet niet wanneer jullie gaan trouwen.

@ Lov, ik heb er geen verstand van met ontkleuren enzo om het zelf te doen. Vooral zulke dingen laat ik juist bij de kapper doen ben altijd bang dat ik het zelf verpest haha..

@ Hier, nou ik loop echt helemaal leeg pff... de krampen vallen wel mee gelukkig ben nu ook gewoon aan het werk maar wel thuis. Ga zo echt niet op mijn werk zitten haha... Morgen heb ik sowieso een vaste thuiswerkdag dus hopelijk is het bloed vrijdag al een heel stuk minder.

Ik had een paar weken geleden J. aangemeld om te laten dopen. Bij ons is het vaak zo dat er andere kinderen dan ook worden gedoopt, maximaal 3 maar dat wilde ik nu echt niet het liefste J. alleen. Vorige keer bij D. hadden we geluk dat we met nog 1 gezin waren die net als ons waren... maar toen was er ook zo'n flodder gezin die werd gelukkig met het andere gezin ingepland. Dus ja, je weet maar nooit met wie je wordt ingedeeld maar gister dus te horen gekregen dat er voor 22 juni verder geen aanmeldingen waren en J. dus alleen gedoopt gaat worden... yesss :D

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Gaat vast lukken met je haar. Vind het ook altijd zo zonde van m'n geld om het bij de kapper te doen.

We gaan over 9 dagen al trouwen (volgende week vrijdag), dus had nu toch wel echt al een belletje verwacht....Zwanger en trouwen leek in m'n hoofd een goed plan ;) Maar ik ga m'n best doen om alles maar gewoon te laten gebeuren :)

@Joy :( Gelukkig vallen de krampen mee. Vind het knap hoe je er mee omgaat. Hoe gaat het met vl?
    En geweldig dat jullie mannetje de doopdag voor zich alleen heeft. Welk geloof gaan jullie dopen?

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dan wordt het onderhand wel eens tijd inderdaad dat ze contact opnemen. Ik zou er helemaal zenuwachtig van worden hihi.. anders gewoon de ambtenaar blijven bellen, neemt vanzelf wel een keer op toch ;)

Tja ml vind het ook k*t zegt ie.. Hij was gister middag ook naar huis gekomen van zijn werk omdat ie zich daar ook niet meer kon concentreren. Ik moet zeggen dat een wens voor een derde nu wel door deze zwangerschap was aangewakkerd want ondanks dat ik soms angstig was hoe ik het allemaal moest doen, begon ik het nu toch ook weer leuk te vinden dat er nog een kindje op komst was en zag ze in me hoofd al helemaal met z'n 3en spelen etc. Ik durf er alleen niet over te beginnen bij ml. Hij had deze zwangerschap nu wel geaccepteerd en er zich voor ingezet, maar ik weet ook dat hij nooit echt een derde zou hebben geplant.

Wij zijn Rooms Katholiek gedoopt en J. wordt ook RK gedoopt.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido zwanger of niet, ik zou ook not amused zijn als ik nog niet gebeld was? Heb je zelf al gebeld?

@joy ik moest er wel aan denken ja dat je nu wellicht ingesteld bent op een derde. Rare situatie zo

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jeetje joy wat naar om te lezen, en ik begrijp precies wat je bedoelt want ik was ook onzeker of ml wel verder wilde proberen, maar zou het er gewoon over hebben als dat echt je gevoel is.......

Dido dat schiet al op meid, het weer wordt wel beter volgende week, ik hoop dat jullie een stralende dag hebben!

Lov hihihi wat een verschil dan hè met die meiden, lijkt me zo leuk om een jongen erbij te hebben♡

Hier tja......moeilijk, zit niet lekker in me vel, heel emotioneel geweest vorige week..
    Heb weer gevoelige borsten maar dat heb ik de laatste maanden elke keer de week voor ik ongi moet worden.
    Maar goed we komen wel weer door deze dip heen, het gaat alweer beter....
    En de kleinste van mij daar geniet ik momenteel enorm van, ze knuffelt en zoent me helemaal plat de laatste weken HEERLIJK!
    Vind het daarom ook verschrikkelijk dat ze na de zomer alweer naar school gaat, dan wordt ze 4 pfffff wat gaat het hard allemaal.......

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het is ook erg oneerlijk losje dat het deze keer opeens zo moet gaan :( ik duim me iedere keer rot voor je meid!

Dido oh ja dan klopt er ook iets niet lijkt mij? Zo laat is niet normaal...

Ik ga nu naar de drogist om alles te kopen :D

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Ik heb de afgelopen dagen meerdere keren gebeld. Net ook weer en eindelijk hebben we met duizendmaal excuses in ieder geval nu de naam van de ambtenaar....Ze wordt verzocht zo spoedig mogelijk een afspraak met ons te maken :-s

@joy Kan me voorstellen dat het idee van een derde kindje nu wel is aangewakkerd. Zo is bij ons onze kinderwens ook aangewakkerd. De eerste zwangerschap was ongepland, maar niet onverwacht. Toen het mis ging beseften we allebei pas goed hoe graag we het hadden gewild.
    Dat wordt vast een hele mooi dag de doop.

@losje Ik check het weer nu bijna dagelijks :)
    Ook deze dip kom je inderdaad door meissie! Goed om te lezen dat je ook kan genieten van het moois om je heen. Dikke knuf sterke topper!

@lov Ben benieuwd naar het resultaat. Ik ga morgen weer verven
    :)

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ja misschien dat we het inderdaad er nog over moeten hebben, maar ben ook bang dat ik een 'nee' krijg en dus nog extra teleurgesteld ben. Vorige week had ie het erover om over 2 weken een afspraak bij de dokter te maken maar daar heeft ie het nu niet meer over gehad. Ik laat het maar even rusten, misschien dat ik het nu zo graag wil omdat ik zwanger was maar misschien kijk ik daar over een paar maanden weer anders tegen aan. Ik zie het wel... Het valt niet te plannen, maar als we er dan toch voor willen gaan het liefste na de vakantie :)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knuffel joy het is gewoon moeilijk dit..

Nou de pakjes verf zijn in de pocket...ga nu S van school halen en dan beginnen aaahhhhhh

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Succes Lov, ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :)

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Joy, dikke knuffel. Jullie waren net aan het idee gewend en nu dit :( Logisch dat er een gevoel is aangewakkerd.

@Dido, Wow nog even en dan is het zover! Wat vervelend dat de ambtenaar nog niet heeft gebeld.

@Lov, ik ben benieuwd naar je haren. We zien vast wel een fotootje op fb voorbijkomen.

@Losje, wat heb je toch een lieve kinderen. Ook voor jou is het allemaal niet makkelijk. Ik hoop dat je wens, en die van mgbk, snel vervuld zal worden.

Ik ga M. uit bed halen. Ze is net wakker sinds ze om 11.00 is gaan slapen. Flink wat was kunnen vouwen zo :) straks samen een broodje eten :D

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #3192 Bouwjaar1979, 14 mei 2014
    Laatst bewerkt: 14 mei 2014
    @ika lekker dat ze goed geslapen heeft en gezellig om samen een broodje te kunnen eten :)

F ligt sinds 20 min ofzo op bed, na wat mopperen in slaap gevallen. Kan ik gezellig in mn eentje een broodje eten ;)
    Ze heeft trouwens al sinds vrijdag niet gepoept, weet dat t kan maar ik heb toch liever dagelijks een poepluier.

Oja lov succes, braaf de gebruiksaanwijzing volgen dan komt t vast goed :p

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Logisch Bouwjaar, lastig als ze het ineens anders gaan doen. Hier hielp de overstap naar groente en fruit het poepen nog beter op gang :D

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Misschien komt t omdat we de jbpm gestopt zijn, dat is t enige wat ik kan bedenken

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Net belde mijn moeder hoe het ging... Dus heb een beetje hardop gezegd dat ik het jammer vind en mijn toekomst nu wel zag met 3 kinderen blabla... Maar dat het ook kon zijn omdat het nu nog vers is en dat misschien over een paar maanden wel veranderd, maar zo niet dat ik dan ML wel lief aan kijk ;) Dus na het telefoongesprek was ik natuurlijk benieuwd naar zn reactie haha..

Zegt ie dat het niet gaat gebeuren maar het nu ook nog veel te vers is voor mij om het daarover te hebben en dat ik er zelf misschien over een paar maanden ook anders over denk. Hij wil zich toch binnenkort laten helpen..... hmm tja... Waarschijnlijk was het dan toch echt nu of nooit :(

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

En dat is denk nu ook zo moeilijk voor je joy... Ik denk namelijk dat jij wel altijd al die derde wilde. Of zit ik verkeerd.
    Dus dit is nu behoorlijk k.u.t. Voor je :( maar ik had dit wel verwacht van hem, mijn man zou dat ook zeggen... En ik zou me nu behoorlijk slecht voelen... Dus knuffel meis...:(

Nou de syoss zit erin. Ik zag mijn haar al gelijk blonder worden. Ik verwacht dalijk een supergele kleur. Heb daarom een verf klaarstaan voor eroverheen, een askleur. Ben zo benieuwd! :D hoop maar dat het mooi gaat worden aaahhhh.

Moet straks naar de ha met S dat zou lul..lig zijn als ik voor schut loop hahahahah...

Vindt het toch wel een beetje eng dit ontkleuren ... :D

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bouwjaar ik maakte me ook altijd zorgen als ze niet poepte, maar zoals je zelf zegt het kan wel.....

joy knuffel!!!!:(

Lov oooooooo ben benieuwd:D

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het is inmiddels geel.... Maar het is ingepakt in folie dus zie niet alles..

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou ben benieuwd hoe het uitpakt lov.....;)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah nee het was zo geel! Ik heb nu de andere erop zitten maar ik ben er bang voor....

Deel Deze Pagina