Och Joy @Bouwjaar, het zou idd door het weglaten van de jbpm kunnen komen. Verandering van voeding kan op de darmen werken. Hier was dat hij de overstapt van bv maar fv.
Joy, wat dubbel en verdrietig allemaal zeg..... even laten rusten en dit verwerken. Dido, schiet lekker op zo dus *not* Bouwjaar, dat poepen is hier ook weleens een drama. Werd eerlijk gezegd bij het vaste voedsel alleen maar erger. Nu weer dagelijks en zonder al te veel problemen maar de eerste 2 weken..... Lov, en? Kanarie? Losje, knuffel! Ika, lekker gegeten met je meisje? Heerlijk hoor!
Lov. Ik heb mij haren al best vaak zelf ontkleurt.. als je daarna een andere kleur gebruikt kan de kleur wel iets anders uitvallen. Maar hier altijd goed gelukt. Bem benieuwd naar een foto! Joy. Vibd het zo balen en jammer voor jullie. Snap je man ook wel maar snap jou ook helemaal. Zou het voor nu even laten rusten en eerst dit verweken en later er samen nog is een goed gesprek over hebben. Knuffel!! Manouk. Vandaag 12 weken toch?? Anders heb ik nog een verlaat dansje voor je gedaan! Dido.. Dat is wel heel laat idd. Hopelijk best de ambtenaat zo snel mogelijk. Anders morgen weer gaan bellen. Laatvde hormonen maar lekker gaan hoor! Bouwjaar. Irritant dat niet poepen. Als het maar snel komt dan.. Hier. Drukdagje. (Nou ja voor mij druk hahhaha) was weggewerkt. Badkamer gepoest en de wasruimte opgeruimt en gepoest... Ben blij dat het klaar is. Nu eten maken en dan bankhangen.
Nouuuuuuuuuuuuuu ik was dus idd geel en ook nadat ik er een verf overheen had gedaan nog steeds geel. Dus op naar de kapper...vooooor schut Zij heeft dus weer een verf erover heen gedaan...eigenlijk vrijwel hetzelfde als ik had gekocht. En het is nu beter. Nog altijd niet zoals ik het wil maar voor nu goed zo. Heb de blaren op mijn kop ondertussen dus nu even met rust laten.... Het lijkt wel alsof ik te veel roodpigmenten in mijn haar heb...het gele gaat moeilijk weg. Maar ach ik ben blond nu
@ Lov, ja ik weet het eigenlijk niet. Sowieso heb ik altijd wel een groot gezin willen hebben maar ml wilde er 2 dus daar had ik me eigenlijk bij neergelegd en er niet meer echt over nagedacht omdat het toch geen nut had. Maar inderdaad jullie hebben gelijk ik laat het nu gewoon rusten, gaan straks eerst lekker op vakantie en hopelijk gauw verhuizen, Jesse die nog wat groter moet worden hihi en tzt zien we wel weer verder als er nog geen knoop in zit. Volgens mij ben ik net het vruchtje verloren. Althans volgens mij had ik de vruchtzak op m'n papiertje...
Dat bedoelde ik dus dat ik het zelf ook zou verpesten haha maar gelukkig is het nu gelukt, blonde dollie
@joy Is nu ook nog vers inderdaad. Wel belangrijk om het er samen over te hebben, maar is nu ook lastig midden in alle emoties. @lizzie Dat wordt lekker bankhangen na al die klussen @bouwjaar Ow jee....dan heeft ze straks waarschijnlijk een behoorlijke luier voor je in petto @ika Wat klinkt dat heerlijk Een broodje eten met je dochter. Ik probeer me nu als ik naar onze kinderstoel kijk af en toe al voor te stellen hoe ons kleine mannetje daar straks zit. @lov Ow jee....ik ben morgen het bokje Ik ga je foto eens bekijken. @hier Ambtenaar eindelijk gesproken! Volgende week dinsdagavond afspraak.... Hè...hè. Morgen lekker dagje vrij!
Dido, fijn! Kun je dat ook eindelijk afstrepen...... En morgen vrij! Ook wel erg lekker he Lov, toch kanarie dus Joy, maar wel fijn dat het eruit is, hoe verdrietig ook. Hoe voel je je verder? Echt een achtbaan hoor, voor jullie die laatste weken!
Hahahah ja echt zo erg! Maar nu gelukkig al een stuk minder...😁 Zo ik ga naar bedje toe... J zit ook nog onder...hij was heel erg aan het huilen... dus maar even aangelegd even troosten. Nu weer naar bedje..
Dido. Fijn dat ze eindelijk gebeld heeft! Nog maar een weekje.. Ohhhh.... Lov. SChattige foto van jou en J op fb. En je haar is mooi hoor! Je zou nog iets van een grijs shampoo proberen. Weet alleen niet af het dan meteen grijs wordt of eerst wat minder geel/witter Hier. Dadelijk spulletjes kopen om de babykamer te verven. We wouden eerst gewoon wit maar nu toch gekozen om het HEEL heel licht roze te gaan verven. Waren een beetje bang voor te veel wit. Meubels zijn ook wit. Vanvond gaan ze beginnen en morgen afmaken en dan zaterdag de meubeltjes Het wordt zo echt!
Mamsie, ja het gaat wel weer beter. Bloedverlies is ook weer een stuk minder gelukkig. Lov, heb je foto gezien, mooi geworden en niet geel Lizzie, leuk he het kamertje maken! Veel plezier ermee.
Gaat het een beetje joy Heb ik idd het heet zilvershampoo... kreeg vandaag veel complimentjes dus het zal wel mooi zijn mijn haren Leuk leuk lizzie
Ja het gaat alweer een stuk beter. Ik hoop gewoon snel van het bloedverlies af te zijn en dan gaat het weer goed
@lizzie lekker bezig dus @joy ja hopelijk stopt t snel, had je morgen nog die echo? @lov op die foto op fb vond ik je haar er mooi uitzien hoor. Zo morgenochtend thuiswerken (...) en dan lang weekend weg met de fam. Volgende week nog 2 dagen werken. Soms voel ik me een afgeschreven nietsnut, soms neutraal, soms denk ik dat t misschien maar beter is. Maarja onzekerheid of en wanneer ik weer wat anders ga vinden is rot