De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Niet meer naar je zin op je werk bouwjaar?

Ik heb woensdag een echo.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Staat je ook heel goed dat blonde. Misschien voor de zomer nog van die echte witte strepen erdoor. Leuk, Leuk!! Ik heb 1 keer blond geprobeerd maar dat staat mij dus totaal niet.

Joy. Fijn dat het wel goed gaat met je. :)

Bouwjaar. Die onzekerheid vond ik het aller ergst. Want vind je snel weer werk of niet. Wat als de ww afloopt en nog geen werk. Pffff.
    Ik heb 2 keer geluk gehad maar ben zeer benieuwd hoe het dadelijk gaat als ik een kleintje thuis heb zitten.

Ach weet je bouwjaar nu kun je lekker ff van F genieten. En leuke dingetjes met haar doen. En dat werk komt dadelijk wel weer. Komt allemaal weer goed.

Hier. R heeft er zin in. Nu alles af aan het plakken. Kan hij zo verven. Hahahaha. Nu de kamer helemaal leeg is zie ik pas hoe groot het eigenlijk is.

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Inderdaad erg mooi je haar! En super lieve foto :)

@joy Fijn dat het bloedverlies afneemt. Hopelijk geen aanvullende ingreep meer nodig :(

@lizzie Leuk licht roze! Vast al aan gedacht, maar ik begreep van m'n paps dat er speciale kindvriendelijke verf is die nog wel 2 maanden moet uit wazemen. M'n paps heeft onze box geverfd.

@bouwjaar Kan me je gevoel goed voorstellen. Zie het veel gebeuren bij mensen die hun baan verliezen...hoort ook bij het verwerken. Komt goed schatje....komt vast weer iets moois op je pad waar je kwaliteiten beter uit komen.

@hier Heerlijk dagje vrij. Moest me af en toe inhouden niet alsnog de laptop voor m'n werk open te klappen, maar heb me ingehouden :) Haartjes geverfd, trouwjurk opgehaald (helemaal happy!) met de visagist en kapper m'n wensen doorgenomen, stukje gefietst, middagdutje, en nu lekker bankhangen. Vl moet vandaag overwerken.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Klinkt als een heerlijke dag Dido! Nog even en je bent een getrouwde vrouw!

Bouwjaar, herken je gevoel uiteraard. Is dubbel he. Ik heb het voordeel dat ik nog niet in de ww zit....

Joy, fijn dat het bloede minder is. Hopelijk kun je het allemaal een plekje gaan geven!

Lov, haar is leuk! Knappe mama ;)

Hier z'n gangetje. Gister weer sollicitatie verstuurd. Blijft toch weer spannend. E ontwikkelt snel. Draaien begint echt te komen. Laatst deed ze 2x bij toeval. Nu vooral boos omdat het niet lukt.
    Wat ik wel heel lastig vind, is dat uit de fles drinken weer een probleem is. Ging nooit supermakkelijk. Deze week weer een drama. Heb de komende weken verplicht 4 dagen sollicitatietraining van 9.30 tot 16.30 dus hoop dat ze dan wel gaat drinken.....

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou lekker begin van me weekend......
    net al roze met afvegen en ontzettend pijn in me rug dus tja.....

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je dat ooit eerder al eens gehad dan?

Hier dalijk snel naar de winkel en dan naar het zk met A

Thx allemaal voorde complimentjes:D

7. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lov Succes in het ziekenhuis!

@losje :( Kan het niet van innesteling zijn? Is wel vroeg in de cyclus toch?
    Super lieve foto van jou en je meissie op FB. Knuf

@mamsie Fijn dat E zich zo goed ontwikkeld! Hoop dat je iets aan de training hebt! Ik geef zelf binnen m'n eigen vriendengroep training. Zou ik misschien ooit wel een bedrijf in willen beginnen.

@hier Enorm last van m'n rug, billen en benen :( Hopelijk morgen weg want dan word ik om 1 uur door een vriendin opgehaald om "baby inkopen" te doen. Ben benieuwd wat ze van plan zijn.
    En vanavond de ringen halen.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd die foto is zo mooi losje!

Dido hoe zijn jouw'n haren geworden?

Ga nu snel me aankleden...

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Thanks meiden het was ook heerlijk even een momentje met de oudste in de tuin♥

Nu vieze bruine drap ieuwww....
    met een beetje rood, wel vroeg ja dag 27 maar denk toch echt ongi, zal straks wel losbreken......

10. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    :( Losje....

@lov Snel even foto gemaakt van m'n haar en in album "saampjes" gezet. Niet zo blond als jouw haar hoor :)

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Losje, :(

Lov, hoe was het in zh?

Dido, hmmm stiekem een vrijgezellenfeest of echt baby inkopen?

Wat een prachtig weer he!
    Wel een beroerde nacht gehad (nou ja, E besloot dat 5 uur een mooie tijd was om de dag te beginnen. Ze sliep om 6.45 weer maar ja, toen werd T wakker). Maar lekker gewinkeld met de kids vanochtend. Nog wat leuke kleertjes gescoord voor de kids (een meisje is echt slecht voor mijn portemonnee ;)) en als klap op de vuurpijl bij thuiskomst een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek! :)

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. :(:(

Mamsie. Heerlijk he shoppen. Ik moet me echt inhouden. E heeft dus een kledingkast vol ;)
    Yeeeaah een gesprek! Hopelijk krijg je de baan!

Lov. Hoe was het met A?

Hier. Hoe blij kun je zijn/worden met een roze geschilderde muur. hahahaha.
    Morgen heb ik al helemaal zin in. :D Kamertje.. Dan mag ik weer los met shoppen hahahahaha.
    Schrik soms van hoeveel we nog moeten kopen.

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, zo leuk om bezig te zijn met het kamertje! Ik ben benieuwd naar het resultaat.

@Lov en Dido, mooie kapsels!

@Mamsie, wat jammer dat E. zo vroeg kwam. Ik herken het portemonnee probleem met meisjes kleren ;)

@Losje, wat balen :(

@Bouwjaar, wat moeilijk allemaal die laatste dagen op je werk. Lekker extra genieten van je meisje.

Hier een druk weekend voor de boeg. Morgen voor het eerst sinds jaren bij mijn schoonzus langs en daarna eten bij vrienden.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai succes morgen Ika!

Mamsie hahaah ja meidenkleding is leuk he :) en toppie weer een sollicitatiegesprek!

Lizzie lekker meid ... Lekker met het kamertje bezig zijn :D

Hoe was het.... Nou we hebben nu een drankje voor een vermoedelijke allergie. Dezelfde als die van S. Ze was voorheen wel getest maar zoals ik het vertelde vermoedde de kinderarts toch een allergie. Dus drankje proberen, ook volgende week naar een arts die ons gaat uitleggen hoe om te gaan met pompjes voor astma.

Ze vermoeden dat het een combi van is bij haar... Ziek worden...benauwd...slijm kan niet weg uit de longen en hup een ontsteking. En dus astma erbij. Astma is gewoon moeilijk te testen omdat ze zo jong is, maar de arts gaf aan dat A ook kwa huiduitslag enz echt uitzag als een allergiekindje. Tja dat is ook zo...

Over 4 weekjes worden we gebeld om te bespreken of het beter gaat met het drankje.
    Ze nieste ook al een hele tijd constant en altijd de neus verstopt... Dus hopelijk helpt het!

Dus nu heb ik een nieuwe medicijnenkast nodig ondertussen hier thuis :D

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, wow die sollicitatie! Duim duim duim!!

@Lov, Thanx.... Ik ben benieuwd.
    Het is ook wat met jullie. Hopelijk komt er met wat ze ontdekt hebben meer rust.

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Klinkt leuk Lizzie! Foto als de kamer klaar is?
    Heb je al eens een buikfoto gemaakt? Morgen weer een weekje verder!

Lov, *zucht* zo blijf je bezig he! Maar goed, hier helpt het drankje wel. Eerste paar keer niet maar nu wel!

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lov. Die piep allergieen ook.. Zo niet leuk. :( Hoop dat ze er goed op reageert.

Ika. Veel plezier!!

Mamsie. Heb een hekel aan buikfotos. Ik heb geen mooie zwangerschapsbuik. :(
    Hopelijk wel op het einde.
    Als het kamertje in elkaar staat maak ik een foto.
    En idd morgen weer een weekje erbij. Op naar de 30...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maak wel voor jezelf foto's Lizzie ;) kun je altijd nog weggooien maar anders krijg je spijt meissie...

Ja als ze hierdoor niet meer in het zk terecht komt he...

S niest nog altijd maar volgens mij heeft ze s'nachts minder last van haar neus...

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ja. Idd. A heeft genoeg ziekenhuis gehad de laatste tijd. Zo zielig. :(

Tja die fotos ik weet niet hoor. Tot nu toe mis ik ze ook niet zeg maar.. kijk je er nog ooit op na een zwangerschap.. ach ja we zien wel op het einde misschien.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, ik zou ze echt wel maken, want zoals Lov zegt het zou zo jammer zijn als je achteraf spijt krijgt. Ik miste mijn buik echt wel na de zwangerschap. Het was zo'n deel van mij geworden. Ik kijk er nu nog wel eens naar en ik vind het een fijne herinnering. Eventueel door je vriend een foto laten maken en later kijken. Ik had dat met de bevalling. Die dag had mijn man wel foto's gemaakt. Ik heb ze pas een maand later gezien. Ik vond het best confronterend.

Deel Deze Pagina