Even snel vanaf me werk.... Manouk ik ben superblij voor je en GEFELICITEERD met je verjaardag♡ Voor de rest even een knuf♥
Zo ik ben weer thuis.... gisteren de hele dag op bed gelegen....ookal was het mooi weer... ik was het even helemaal zat, en hele erge pijn in me buik/rug. flink ongi.... nu is het weer een stuk minder. Ik ga deze week lekker genieten van het weer, vandaag al alle bedden verschoond en buiten laten drogen! Gelukkig is ml lekker bezig geweest met de kids in de tuin en naar de kinderboerderij geweest, zodat ik even kon rusten.
Knuffel losje Hier ga ik dalijk de oudste naar school brengen met de fiets...heerlijk moet even zonnebrandcreme gaan halen... Heb natuurlijk nog niks. Maar ja ik kan met de huid van mijn meiden niet zomaar even iets bij de kruidvat gaan halen J kwam al om 2 uur voor een voeding...toen hoorde ik A huilen, ze moest plassen ... En toen kwam J weer om 5:30 en 7 uur opstaan..l dus niet meer veel geslapen...
Losje, lekker dat je even kon rusten. Zware maand deze keer hé..... Hopelijk doet het zonnetje je goed! Ika, ze heeft ervan genoten als ik FB zo zie ja! Heerlijk hoor! Lekker meissie is het he Lizzie, leuk je meubels hoor! Toch lekker he, dat inrichten. Dido, nog maar een paar nachtjes.....Yihoeeee! Manouk, jeej het grote nieuws is eruit! 12 weken grens bereikt! Topper Lov, aaaii klinkt al een slechte nacht..... J doet het verder goed he? Hier bedden al afgehaald, 2e machine met was draait al. Lekker buiten hangen vandaag. Heerlijk! Gisteren erg leuk gehaald. Kids deden het super. E heeft maar 2x een half uur geslapen overdag en een dutje in de auto maar was supervrolijk. Ze zit sinds kort in de wagen ipv in de bak. Ze geniet zo van alle dingen die ze dan ziet. Lacht tegen iedereen etc.
Ah lief mamsie is het echt zo'n lekke lachebekkie? J ook Ja hoor hij doet het super Nu even boterham eten en dan weer even bv geven....voor de rest niet veel. Ja idd hier ook wat wasjes wegwerken vandaag
Losje. Hele grote knuffel!! Mamsie. Goed bezig!! Ik heb nog niks uitgevoerd vandaag behalve vaatwasser aanzetten en voodschappen gedaan. Zit te goed hier in het zonnetje. Lov. Je hebt toch ook speciale voor gevoelige huid enzo. En dan bedoel ik niet factor 50 ofzo maar echt voor probleem huid. Geen idee hoe het heet ofzo en of het zo verkrijgbaar is of alleen bij een drogist. Hier. Zo even nog be benendenverdieping poetsen. Even met een doekie overal langs en stofzuigen en dweilen. En dan weer verder relaxen. Ohh ik heb trouwens zo'n last vam 1 borst. telkens steken. Lijkt net af er een naald in geprikt wordt. Zou deze pijn door melkproductie komen?
Yep Lizzie is je productie Ja je hebt zogenaamd een hoop allergeen producten maar uiteindelijk zit in nog veel een hoop parfum enz... Het is uitproberen welke werkt voor jou zeg maar
Dacht al zo iets.. pff geen leuke pijn. Maar ja zo lang het niet echt gaat lekken geen probleem mee. Tja idd. Die parfum in alle producten was ik ff vergeten. Hopelijk snel 1 die voor je kindjes werkt en niet irriteerd ofzo. Hier gaan we de bbq nu aansteken. Zo geem zin om te koken. Dan maar een extra dagje ongezond.
Hi meiden, hier druk met laatste voorbereidingen. Dus vandaar weinig aanwezig hier. Ik lees wel af en toe bij Vanavond laatste bevallingscursus gehad en intake kraamconsulent. Morgenavond gesprek met trouwambtenaar, woensdag komt m'n mams me de hele dag helpen met voorbereidingen en naar de manicure, donderdag komt m'n paps ook helpen en moet ik nog naar de vk en vrijdag al de dag....kortom druk druk.. @losje Ik hoop zo dat het je snel gegund mag zijn...Ik ben op vakanties altijd van de kaarsjes opsteken. Deze vakantie gaat er een kaarsje voor jou en mgbk aan. @lief Ik heb je verhaal in de club gelezen. Heftig...sterkte meis. @joy Hoe is 't nu met je? @lov Wat een heerlijk mannetje heb je toch. Wordt een echte hartenbreker @manouk Heerlijk dat je het nieuws op je verjaardag hebt kunnen delen! Het is jullie ook zo gegund! Sorry voor wie ik vergeet!
Hahaha dido ja lekker menneke he alleen wat minder dat meneer opeens weer 2x per nacht komt voor een voeding.... Om 2:30 en 5:30. Ben moe................... Dalijk mijn meisje naar school brengen. Wordt warm vandaag!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes Heb een leuke verjaardag gehad. Ben er normaal niet zo van om zoiets op fb te zetten maar we kregen steeds veel vragen en mensen gingen onderling met elkaar smoezen of ik zwanger zou zijn. Zo is het maar voor iedereen duidelijk Losje knuff meis!! Ik zag leuke foto's op fb voorbij komen. Hopelijk voel je je snel wat beter. Blijf heel hard voor jullie duimen x Dido spannend hoor.. nog 3 dagen! Succes met alle voorbereidingen. Lov leuke foto's op fb! Lizzie mooie foto's van het kamertje. Veel plezier straks met inrichten! Bouwjaar hoe is het nu? Deze week nog werken? Mamsie leuk weekend gehad? Mgbk ♡ Meer even niet onthouden.. Vrijdag hebben we de pretecho!
Leuk een pretecho ! Een 2d of 4 D Manouks? En joh is toch juist superleuk om het dan eindelijk als groot nieuws te brengen op FB!
Dido. Druk druk druk.. Maar voor een goed doel. Manouk. Leuk een pretecho!! Nou ja altijf leuk om naar de kleine uk te kijken. Veel plezier. Laat je weten hoe het ging? Hier. Saaie dag vandaag. Waar is mijn zonnetje? Dadelijk wel lekker buiten zitten met mijn boek. Hij moet uit. Hebben gisterenavond nog een heel leuk cadeau gekregen. Een 4D echo. Super gaaf!!
Hallo allemaal, Ik heb alles gelezen maar op 4 dagen reacties reageren kost me even te veel tijd nu. Een na laatste dag werken, donderdag laatste. Raar en niet leuk maar ben nu ook klaar met t reizen. Een 2e vacature gezien waarop ik kan reageren dus klim morgen maar weer in de pen. @manouk nog gefeli! verjaardag +12 wkgrens gepasseerd @lizzie leuke meubels en luxe een 4d echo kado krijgen! @lov jouw mannetje kijkt ook lekker pienter uit zn ogen Verder sorry , reacties volgen weer T weekend was gezellig, maar de nachten niet zo. F was alle nachten erg onrustig. Gisterochtend om 4.30 wakker, 5.30 was ik er klaar mee 6.00 stond ik met haar in t bos. Wel wilde zwijntjes en een ree gezien. Verder deed ze t prima in met alle nieuwe indrukken.
Wat lief Lizzie! Van wie heb je m gekregen? Bouwjaar was het leuk op het springkussen ? Ja het is een bijdehandje die zoon van mij hoor... Hier ook al een ondeugend kind... Vannacht weer al om 2:30 eten gegeven en om 5:30 ... Heb me trouwens net als vrijwilliger aangemeld bij stichting babyhope. Wilde graag de overgebleven spulletjes van het kraampakket inleveren en zag toen staan dat ze nog een hoop vrijwilligers zochten. Nou super dat wil ik wel doen.
Lov. Van mijn omas. De lieve schatten. Ben heel benieuwd. Ik moet nog een afspraak maken. Weten jullie welke weken het mooist zijn. Op haar site staat 24-34. Wat houd het precies in. Wat moet je doen voor hun als vrijwilliger? Ik was ook van plan om alles wat ik over heb aan een stichting te geven. Maar eerst nog krijgen. Hier. Net samen met r in de tuin wat plantjes gekort wiekt. Kilo zit helemaal vol en heb nog een berg. Ook een afspraak staan met de kraamzorg. 2 juni komen ze om alles door te spreken en kunnen wij vragen stellen. Ohh wat wordt het echt...
Jaaaaa! Goed bezig lov, ik moet de resten nog steeds es langsbrengen. Jammer dat t een honger-aapie was vannacht, hoe laat had hij 's avonds dan gekregen? F kwam gelukkig alleen om 01.00u en lag om 19.00 al op bed @lizzie is dat de intake? Zet wat vragen/ verwachtingen op een rijtje. Bedenk of je een leerling wilt of niet.
Hahaháahah ik dacht net bij het zien van je spulletjes en de kamer van je beeb ... Oh jee het wordt nu heel erg echt voor jullie Heel lief dat ze dat gedaan hebben..... Ik zou persoonlijk niet te vroeg gaan want ze zijn net iets mooier als ze meer babyvet al hebben Rond 26 weken zou ik doen... Hahaha joy dacht al net wie wilt er meekletsen bij ons... waarom heb je je naam veranderd?