De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Contract loopt tm juni, ik had nog veel verlofuren staan.
    Dus per juli in de ww. 1 brief de deur uit. En 1 vacature gezien waarop ik ga reageren. Moet me er eerst even in verdiepen, de vacaturen staat spelfouten in en 2 zinnen die niet lopen. Verder lijkt t er erg af te druipen dat ze zelf ook neit helemaal weten wat de functie inhoudt, tis een beetj breed geformuleerd allemaal.
    Per wanneer zou jij in de ww komen dan?

Dido ik hoop dat je een bijzondere dag hebt!

@eigen willetje, tja deze mama weet echt niet altijd wat ze wil hoor (of misschien wel maar niet hoe ze t moet realiseren)

@lov balen van de bloedneus, heeft ze dat zo regelmatig? En leuk een trampoline!

@lies relaxed als je een keer midner hoeft te kolven. Hoop dat alles goed gaat

@ika veel plezier op juffendag

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je hebt gelijk lies ik ga het beter kolven;) is ook nog gratis ook hahahaha...

Ja joh hij is ook zo'n beer... Ik keek gister naar he, en dact echt... Jij 4 maanden:$ je lijkt veel groter hahah..

Bouwjaar ja sinds het zk wel:( maar ik heb gister neusspray gegeven en het is eerder ook al gebeurd toen ik neusspray gaf....dat dus niet meer doen.

Ja die meiden worden gek straks :D

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, die meiden gaan vast stuiteren zo (letterlijk en figuurlijk) :D

Bouwjaar, ik pas eind okt. Ben nu boventallig en heb nog een vast contract.

Lies, wel fijn dat ze die fles nu al wil. Hopelijk lukt het afbouwen en kan haar maagje het allemaal aan!

Ika, veel plezier vandaag!

Spring, succes met werken

Dido, geniet meid!

Mgbk, denk aan je

Losje, energie voor een nieuwe ronde?

Hier denk ik te weten waarom ze zo onrustig slaapt (vannacht was helemaal het toppunt. rond 1.00 wakker en pas om 3.45 weer in slaap). Maar vanochtend legde ik haar op haar speelkleed en ze draaide zich direct om! Afgelopen weken wilde ze vaak draaien maar lukte meestal net niet helemaal alleen. Nu dus wel. Heeft al een keer of 10 gedraaid vanochtend! *trots*

Heb alleen zelf last van mijn linkerborst (sinds vannacht). Kijkt het nog even aan en laat haar daar goed drinken. Geen zin in borstontsteking......

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ai mamsie pas maar op idd. Goed masseren on de douche en koolbladeren in je bh schijnt goed te werken....

Maar ze wilt dus misschien op haar buikje slapen denk je

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, dat wilde ze eigenlijk nooit. Maar schijn dat als ze zich ontwikkelen, ze slechter kunnen gaan slapen.
    Bij T nooit veel van sprongetjes oid gemerkt maar E heeft duidelijk veel meer "last" van alles.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @mamsie owh fijn dat je nog tot oktober hebt. je vind vast iest anders voor die tijd.
    Enne fijn dat je er achter bent, hopelijk is de onrust straks ook weg.
    Hopelijk is t ook zoiets bij F. Die trappelt zichzelf een ongeluk, benen staan niet stil.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zou toch handig zijn als ze gewoon een gebruiksaanwijzing meenemen he, als ze uit die baarmoeder komen......

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja dat zou wat zijn....

Ja alles kindjes zijn anders.... Hier ook hoor ;)
    Ik neem straks wat rijstebloem mee van Duitsland ben eens benieuwd...

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #3349 Bouwjaar1979, 23 mei 2014
    Laatst bewerkt: 23 mei 2014
    Lijkt me heerlijk , een gebruiksaanwijzing.
    Maar helaas die moet je zelf schrijven en herschrijven en herschrijven en...;)

Ze ligt nu alweer een tijdje superlief te spelen onder de babygym

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    MamsieM, oh een sprongetje in de ontwikkeling zou goed kunnen, hopelijk slaapt E. dan snel beter 's nachts;) Draait E. nu beide kanten zelf op?
    T. heeft gisteren ook weer een aantal keer gedraaid van buik naar rug en ook weer 1 keer van rug naar buik. Zo leuk om te zien:)
    Hoop dat je geen borstonsteking gaat krijgen. Die gebruiksaanwijzing zou ik ook wel kunnen gebruiken haha.

Bouwjaar, hoop dat je snel een nieuwe baan zult hebben. Wie weet is F. inderdaad ook wel onrustig in verband met nieuwe ontwikkelingen.

Lov, ja ook fijn dat dat gratis is;) Ben ook benieuwd of J. de rijstebloem lekker vindt en of hij er wat meer verzadigd van raakt.

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Hopelijk een sprongetje en is ze er snel overheen. Misschien voelt ze ook wel dat er veranderingen zijn.

Lov. Tja ik kan je er niet mee helpen. Ben benieuwd wanneer je de pap gaat geven. Komt vast goed. Je kunt het ook 1 keer proberen en zien hoe het die nacht gaat.
    Weet je meteen of hij het nodig heeft.

Lies. Al weekend? Hoop het voor je!

Hier. Krijg net al mijn kraampakket.:$
    Is dat niet vroeg? Nou ja heb het vast. Zat een speelgoedje bij en een wikkeldoek. Altijd handig.
    Nu ff snel nog stofzuigen en dweilen. En dan heb ik het eindelijk klaar. Pfff alles met tussenpozen gedaan... Dan duurt het lang. :(

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Daar ga je al ff snel en duurt het lang? Moet je met de trein mee ;)
    Snap wel dat t wsl je aard is maar misschien kun je je beter op instellen dat alles lang duurt
    Ik kreeg mn kraampakket ook best vroeg

Ik hoop dat dido minimaal zo mooi weer heeft als wij vandaag, net 1 klein buitje geweest verder niks.

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Idd aard van het beestje. Ik moet van mezelf altijd alles "af hebben" voordat ik iets leuk (bijvoorbeeld boek lezen) mag gaan doen.
    Dweilen doe ik niet meer. :( Heb te veel last van mijn buik.

Idd mooi weer voor Dido en man! Hier nog geen buien gehad alleen maar een heerlijk zonnetje. :D

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik zeg maar niks over het weer hier.....;)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier was het wel goed eigenlijk...

Nou de meiden zijn natuurlijk superblij met de trampoline en mama heeft ook plezier gehad hahaha...auw arme rug :D

Nou ik heb net geklofd en 2 schepjes rijstebloem erdoorheen gedaan... Het ging er zo in en hij slaapt al gelijk als een roosje :D als dit doorzet dan is het dus een hit :D

Twijfel wel nog wat of ik niet te vroeg ben begonnen maar hij loopt al voor met alles... Dus die ene week zal ook niet schelen... En hij spuugt er minder van.

Bij kindjes die veel spugen wordt eerder bijvoeding geven toch al aangeraden...

Maar we zullen zien hoe de nacht gaat meiden...

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ben benieuwd lov

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Net was hij aan het huilen :( ..:( oh jee als hij maar geen last heeft. Voel me gelijk ontzettend rot nu :(

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Lizzie, had om 17.00 uur weekend:D Ik vind het ook moeilijk om rustig aan te doen en ik vind ook altijd dat ik daarna pas iets leuks mag doen. Toch er maar aan toegeven hoor!

Hier was het weer ook prima, hopelijk voor Dido ook:)

Lov, fijn dat de fles goed naar binnen ging maar wat jammer dat J. al snel weer huilde. Was hij snel weer stil of niet?
    Dat ene weekje lijkt me ook niet echt uit maken, maar ik snap je schuldgevoel ook wel. Zo jammer soms dat ze nog niet kunnen praten hè!

T. heeft vandaag weer keurig 2 gemengde flessen gedronken bij mijn schoonouders. Er zat meer Nutramigen in dan bv. Morgen eens een hele fles Nutramigen proberen.
    Net ook weer beide kanten zelf opgerold, knappe dame:D

Fijne avond allemaal!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niks meer gehoord gelukkig ;)

En wat goed lies! Hoe voel jij je er nu onder allemaal ?

20. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Fijn Lov!

Tja toch wel gemengde gevoelens hoor. Ga de bv wel missen, maar dat hou je natuurlijk altijd wel, wanneer je ook stopt. Soms ben ik trots dat ik het op deze manier zo lang volhoud, soms voel ik me een 'slechte' moeder omdat ik uit eigenbelang geen bv meer wil geven. Zo heel zwaar is dat dieet nou ook weer niet, eerder gewoon erg lastig. Zeker met uit eten gaan of op bezoek gaan.
    Ik vind het ook wel zielig dat T. die Nutramigen moet drinken, het is echt vies spul. Maar het doel is dat zij helemaal klachtenvrij wordt en dar ze niet meer reageert op iets dat ik per ongeluk heb gegeten omdat ik niet goed heb opgelet.
    Met dat warme weer vond ik een fles geven wel weer chill, geen warme baby dicht tegen je aan;) En ik voed niet met andere mensen erbij (m.u.v. mijn man en moeder) dus daarin voel ik me met de bv ook wel beperkt. Ik voel me daar gewoon niet prettig bij, zeker niet omdat T. soms zo onrustig drinkt dat ze steeds loslaat. Dan zit ik continu echt bloot:p

Deel Deze Pagina