Ik heb verder geen ervaring met jbpm. Het is alleen zo dat ze bij het cb vaak zeggen dat als je iets in de voeding verandert dat een gevoelige reactie kan geven. Hier raden ze het alleen aan als ze grote hoeveelheden spugen of projectielspugen
@ Toeter, dat is inderdaad geen reactie van de gyn waar je op zit te wachten. Ik was ook bang om overtijd te lopen, mede ook omdat we hebben meegemaakt en bij 40 weken is een kindje toch al klaar. Ik heb toen afgesproken dat ze mij maximaal tot 41 weken zouden laten doorlopen en dan inleiden.. en ik dan tussen 40 en 41 weken iedere dag aan de ctg zou mogen. @ Lies, wat fijn dat alles zo goed gaat met T! @ Spugen, Jesse begint de laatste dagen ook wat meer te spugen maar hij lijkt er opzich geen last van te hebben... alleen op het moment zelf dan. Dilan was ook een erge spuger, 10 x zo erger als Jesse en bij hem zijn we overgestapt op AR voeding van nutrilon en het was meteen over. Wil bij Jesse denk ik wel nutriton toe gaan voegen kijken of dat wat helpt.. maar ben ook bang dat ie dan verstopt raakt dus zit nog in dubio. @ Ikapika, ik heb eens gekeken en wat een leuk ding! Hebbe hebbe hebbe Jij legde M ook al na een maandje op de babygym toch? J vindt de mobiel boven de box echt super interessant nu... maar dat is er wel eentje met rustige kleuren... vraag me af of zo'n babygym niet te veel prikkels zal geven en hij daardoor over de zeik raakt. Maarja, eerst eens aanschaffen @ Losje, oohh nee balen van je telefoon! @ Hier, vanavond weer kraamvisite gehad, begint nu een beetje te komen. Morgen ochtend ga ik op mijn werk langs, ben benieuwd. Heb eigenlijk geen zin, maarja moet mn gezicht ook eens laten zien toch
Ik had M. vrij snel in de gym. Ze vond en vindt het nog steeds heerlijk. In het begin hooguit vijf tot tien minuten. Nu vaak als we aan het eten zijn. Ze raakt er ook niet van overprikkeld. Als ze niet meer wil laat ze snel merken dat ze er genoeg van heeft. Lamaze heeft heel leuk speelgoed. Ik heb nu de klingelende bloementuin besteld. Ze kan al naar speeltjes slaan en daar is deze weer leuk voor.
@ Lov, haha geeft niks toch maar hoef je dan niet te vertellen wat ik van de naam vind haha @ Ika, dan ga ik het ook eens proberen denk wel dat hij het super leuk zal vinden
Goedenavond iedereen, Hoe gaat het met jullie ?? Manouks , ik hoop dat je alsnog je weg vind en dat alles gewoon goed mag komen en dat geld ook voor Lizzie ,losje en Mgbk! Ik zal erop letten niet zo intens van sommige zalen te vertellen het is zeker mijn bedoeling niet om daar iemand een slecht gevoel over te geven! Bouwjaar, krampjes heeft ze hier ook soms maar als je dan de poepluiers ziet weet ik van wat Gehoortest ok lees ik en hielprik was ze ook rustig onder nou ze spuugde ook gelijk de vv onder lol. Lies, goed te horen dat de nacht zo vlot is gegaan, Wil best ruilen! Mamsie, ik hoop dat iedereen snel opgeknapt is, Hier zijn ze ook verkouden, hoesten , hier en daar pijn. Weet zelfs niet wat ik onze 9 jarige kan geven voor zijn prikkelhoest of keelpijn? Eda, het kan gewoon zo zijn dat ze een fijn en klein meisje is of blijft?! Was jij ook zo als baby? Mijn kindjes waren pluimpjes maar lang, lange sprietjes Toeter, nog even en dan heb je je wondertje in je armen x Heb snel gelezen want we kruipen onder de wol aangezien we niet veel slaap gegunt zijn door N. Morgen voor de 2 oudsten gaan we N.laten zien in de klassen met de traktatie. Voor wie foto's wil zien op mijn Fb heb ik een album gemaakt Slaapwel iedereen x !!
Lamaze speelgym 'bewegende vijver' kopen bij marskramer Bij de webshop van de Marskramer is die nog steeds goedkoper, Joy.
Ik reageer even kort, moet rustig aan doen van m'n baas (lees mgbk) Auto verkoop is goed gegaan en daarna kwam buurvrouw vragen of ik kon oppassen want ze had een spoedgevalletje. Net weer thuis. volgens mij hou ik vocht vast. Sokken stonden echt enorm getekend in m'n benen en de weegschaal zei +4 @losje Balen van je scherm! Kijk uit dat je je niet bezeert aan de scherven. @lov ik ga morgen naar je nieuwe optie spieken. @mamsie Ik had een leuke positiejurk betaald van 90 voor 50 incl verzendkosten, maar sinds de betaling op 8 jan geen reactie meer. @manouk Ik hoop toch dat je langere lf ergens anders op wijst. @mgbk Jammer dat je jullie hondje deze week ook nog moet missen. Prachtige stel inderdaad op jullie trouwfoto. Daar gaat een heel mooi kindje uit komen.
Bedankt. Ik had m ook op bol.com gevonden, scheelde een euro maar daar weet ik zeker dat het snel geleverd wordt dus J. kan woensdag ook op de babygym
Je hebt dus niet naar de baas geluisterd dido?!! Wezen oppassen valt niet onder rust nemen of lagen de kids op bed?? Vier kilo aangekomen?? Hoppa... flinke obstipatie of valt dat mee? heb jullie de nieuwe auto al voor de deur staan?? En euhm hondJE? haha laat t hem niet horen. Hij kwispelt je omver met zn 35 kilo. Thanx vh compliment...ik denk dat er geen mooie kindjes uit komen rollen vrees ik. We waren beide afschuwelijk lelijke baby's
Hahaha..lelijk als baby, mooi als volwassenen zeggen ze altijd. De buurkindjes lagen rustig op bed, dus heb rustig op de bank tv gekeken baas Vanochtend was er weer een kilo af, dus de teller staat op 3 kilo. De auto staat al voor de deur. Heb de eer vandaag aan vl gelaten om er vandaag mee naar z'n werk te gaan....mannen en hun speelgoed
Dido fijn dat het goed is gwgaan met de auto! Hier was ik vergeten dat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moet met me sm.....informatie dag over de operatie en daarna.... ze moet iemand meenemen die helpt na de operatie, ik ben benieuwd! Verder wil ik eigenlijk kijken of ik kan hardlopen hahahaha, me vriendin en ik willen meedoen aan de electric run (5km) die nu ook in nederland komt.
@Dido, wat fijn die nieuwe auto! @Losje, leuk hardlopen. Ik deed dat voor de zwangerschappen zo'n drie keer per week. Ik wilde met een vriendin de dam tot dam doen, maar we werden uiteindelijk allebei zwanger haha Vannacht sinds tijden weer eens een nachtvoeding. Ik denk dat ze overdag ook meer trek begint te krijgen. Dus waarschijnlijk mag ze wat meer. Vanmiddag naar het cb, dus kan meteen even overleggen.
Nou het was heerlijk..... heb denk een rondje gedaan van 2,5 km... hahahahaha je moet ergens beginnen! ik wil een app op me telefoon dat ik het goed kan opmeten hoelang ik loop, maar dan moet ie eerst gemaakt worden!
Knap,losje! Zou ik strakjes ook wel willen doen lijkt me best lekker! Hier van alles gekocht nog zoals een nieuwe badjas enz... Nog niet alles gevonden maar dat wordt dan maar online kopen. Vannacht toch o rustig geslapen... Komt een beetje door de kzsnede enz...
Aapie ik ben trots op u!! Lekker hoor. Zoals je weet ben ik a-sportief maar ik loop iedere dag met mn hond(je) en loop veel op mn werk. En wil samen met ml binnenkort starten met krav maga. Wilden we e eerder al doen maar toen raakte ik zwanger. Echt trots op je! Wat is de electric run?? Of is dat n heel domme vraag en ben ik de enige die dat niet weet? lekker lov dat je goed geslapen hebt! Ika succes bij het cb losje waar wordt s mdr aan geopereerd? dido tja mannen blijven mannen haha
Electric run is een event waar je 5km kan lopen, met allemaal verlichting! Echt een feestje, je ziet het op tv reklame.... En mijn sm wordt geopereerd aan haar knie, ze krijgt een verse het was ook super lekker, ml op de fiets met J. Naast me Maar wat is krav maga?