Hmm dat dacht ik idd al. Moet maat 2 hebben dan. Bij kruidvat was de aanbieding 2 +1 gratis. Bij bol.com een maandbox van 240 luiers voor 36 euro volgens mij. Niet zeker vam bol.com. De extra tijd voor andere dingen is wel ff lekker toch? Dat is dan weer een voordeel. Al hoop ik wel dat je snel weer lekker aan het werk bent. Heb dat ook. Kan alles lekker uitzoeken voor ons kleintje. Aanbiedingen afgaan enzo. Ga nu lekker mijn nageltjes lakken. Hier. Net bij kruidvat
Lizzie je hebt, als je pampers koop iig, ook maat 1 nodig Ik denk dat wat jij zag maat 0 is, want maat 1 is van 2-5 kg, maat 2 3-6 kg en maat 3 van 4-9. Ik geloof dat wehkamp ook maandboxen heeft. Je kan ook nog kijken op Luier aanbiedingen vinden? Luiers in de aanbieding vind je hier | luierinfo.nl Ja maar t voelt toch wel zuur als iedereen naar zijn werk mag op maandag en ik zit thuis. Al vond ik het geen ramp dat ik wat langer kon blijven liggen. Ben zo moe aldoor. Iedere keer als ik mn email bekijk vind ik het spannend of er een bericht van sollicitatiebrief nr1 is... standaard email of mag ik langskomen. Het was al bekend dat as ma-middag de gesprekken zijn aaaaagh!
Ohh ja dat kan ook nog idd. Vond het al raar dat de kg zo leek te verspringen hahahha. Ach ja.. zal morgen nog is kijken. Bij deze kruidvat hebben ze altijd wel genoeg van de aanboedingen. Ga ook is naar je link kijken. Thanks. Is ook spannend als je een sollicitatie verstuurd hebt. Alleen krijg je van veel besrijven ook niks te horen. Dat is echt balen. Snap ik ook niet. Maar desnoods een standaars mail ofzo. Succes. Hoop dat je snel iets hoort! Mamsie. Had jij nog iets gehoord van de interne vacature?
Ohh had je laatste post niet gezien. Balen meid. Je kunt ze nog altijd mailen om te vragen waarom je niet uitgenodigd bent. Misschien handig voor een andere sollicitatie.
Hey meiden, Even een snel bericht vanaf onze honeymoon in the uk. Bruiloft was een geweldig mooie dag met veel moois, liefde en gezelligheid! Echt een prachtige dag. Nu lekker aan het genieten van onze tour in Engeland. Slechte nachten herken ik Lizzie...hier erg last van maagzuur, rugpijn en uitstralende pijn in billen en benen. Vannacht bijna niet geslapen. Ik begin nu wel uit te kijken naar m'n verlof. @bouwjaar balen van je afwijzing. Vraagt veel van je zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen solliciteren.... @spring Super al een eerste kijker! Ziet er ook mooi jullie huis. Rest niet bijgelezen...veel liefs uit Engeland!
Dido, heerlijk meid! Lekker genieten van elkaar! Bouwjaar, knuffel! Afgewezen worden is stom, vermoeiend, irritant en gewoon zwaar k*t Hier even drukke dagen (kids, sollicitaties schrijven, huiswerk training etc). Donderdag samen met vrienden weekendje kamperen dus ook lijstjes maken enzo Knuffel!
@ bouwjaar, balen dat je niet bent uitgenodigd! Pff.. @ Lizzie, ik heb de eerste weken wel maat 1 gebruikt, bij 1 maand overgestapt naar maat 2. @ Dido, heel veel plezier in Engeland en geniet ervan! Jullie laatste vakantie met z'n tweetjes hihi @ Hier, kijker had afgebeld. Had zaterdag al een woning bezichtigd en gaat daarmee verder. Maar.... Er had weer iemand gereageerd en zij komen woensdag avond kijken
@Spring, wat ontzettend spannend allemaal! Ik ben benieuwd. @Bouwjaar, prachtig snoetje bij dat eerste hapje. Wat moeten ze wennen he aan die nieuwe stappen. Wat jammer dat je niet bent uitgenodigd voor een gesprek. @Lizzie, wij zijn met twee maanden overgestapt naar de nr. 2 luiers. Die maandboxen zijn altijd wel in de aanbieding bij bol.com of amazon.de. M. zit inmiddels in maat 4. @Dido, geniet lekker van jullie huwelijksreis! Het klinkt als een fijne bruiloft. Mooie foto's op fb. @Mamsie, druk druk druk! Leuk vooruitzicht dit weekend. Gaan T. en E. dan uit logeren? Hier alweer weekend! Vandaag gewerkt, dinsdag en woensdag vrije dagen en hemelvaart en vrijdag zijn we beide vrij.
Spring, wat super dat jullie toch al een kijker krijgen! Spannend hoor! Ika, heerlijk weekend dus al! Nee de kids gaan lekker mee dit weekend. Hebben een caravan geleend. Gaat helemaal goedkomen! Mijn dag begin om 5.15, eerst gevoed, E viel weer in slaap. Terug in bed gelegd maar om 5.45 weer wakker. Had de grootste lol, zoveel lol dat T iets over 6 er ook wakker van werd.....
Ah een caravan, dat is fijn. Zo heb je toch wat meer luxe met elkaar en kunnen de kids lekker mee. Jammer dat E. zo vroeg wakker was. Ze moet toch maar eens met M. gaan praten. Die ligt nog te slapen.
Jaloers..... e ligt ook alweer trouwens maar ja, T huppelt hier gewoon lekker rond. Ach ja, heb ik tenminste wat aan mijn dag he
Wij zijn van plan ooit een caravan te kopen....heerlijk lijkt me dat die vrijheid van camping naar camping gaan, dus dan niet standaard ieder jaar naar dezelfde gaan zoals veel mensen doen. Snap ik dus niet maa lekker door het land heentrekken dan. Spring succes! Mamsie nou ja tenminste tot 5 uur kunnen slapen zullen we maar ervan maken he Hier komt meneer rond 3:00 en slaapt dan lekker tot 7 uur .... Hèhe
Positieve instelling ja Lov! Ging eigenlijk te laat slapen (rond 23.15). Caravan is heerlijk! 2 jaar geleden op vakantie geweest met caravan. T vond het geweldig. Voortent uitstappen en zo de speeltuin in. Dat blije koppie de hele tijd, heerlijk!
Ja wij zijn vorige jaar naar Italië geweest...wel in een stacaravan .,, maar het was heerlijk! We willen graag meer zien van Italië en als je een caravan hebt is het ook nog te betalen met al die kids Ach iedere morgen denk ik weer.l.,ik ga vroeger naar bed maar nee hoor...
@mamsie nou zo begint je dag wel erg op tijd ja @ika luxe zeg weekend na 1 dag werken? @lov ah een uurtje extra vannacht fijn! @lizzie hoe was jou nacht? @toeter lees je nog mee? @dido geniet van je honeymoon @spring gelukkig dat je alweer een nieuwe kijker hebt. Tis wel continu je huis spik en span houden zo @lies hoe gaat t met t opbouwen van de fv? @parel druk druk druk? @manouk hoe gaat het met je? @mmvdj hoe's met jou? Misschien nog even spring uitnodigen voor de besloten club @losje hoe gaat t? heb je al een afspraak bij de reumatoloog? @mgbk denk aan je -x- Gister had F 2x gepoept bij de go (terwijl ze weer een week niet had gepoept) Go zei wel dat t zuur rook en dacht aan tandjes. Kan is wat vroeg. Andere veranderingen zijn de start met wortel maar ze heeft zondag maar 3 kruimels naar binnen gekregen. En ik ben sinds een dag of 3 weer kwark gaan eten. Dus rara is er een verklaring zoja welke is t. Vanmorgen voor vertrek wilde ze niet drinken. Vaag Dat plannen eerder naar bed te gaan herken ik...Nu de uitvoering nog
GastOuder Nou ooit twijfelde ik erover en at eigenlijk geen zuivel, maar t zit in zoveel dingen en ik at ook nog wel eens roomboter. Dus ik dacht dat het niet het geval was en ik dus wel rustig weer kwark kon eten. Maar ja nu weet ik t niet, te veel factoren tegelijkertijd veranderd. Ze had gisteravond wel last van haar buik, maar gister is er denk ik toch wel 1 lepeltje wortel in gegaan dus tja misschien ligt t daar wel aan? Ik weet ook niet of zuur-ruikende poep bij kma hoort.