De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nou F heeft zich voor het eerst omgedraaid...bij de gastouder. Nouja afscheidskadootje zal ik maar denken. Hopelijk mag ik t binnenkort ook zien.
    Verder de wortel met een beetje bv gemengd en dat was oke blijkbaar want op een gegeven moment deed ze zelf haar mond open voor t lepeltje.

Helaas weigerde ze niet alleen vanmorgen de borst, ook eind vd middag en voor t slapen gaan :( Vanmorgen dacht ik misschien heeft ze geen trek, vanmiddag dacht ik misschien te veel wortel gegeten, maar vanavond... Heb ik de vandaag gekolfde melk maar in de fles gedaan en slurpt ze 160cc in 10 op met gewoon de nr. 1 speen van avent. Ohh wat is dit nou weer....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geef je vaker een flesje.....? Want dat is natuurlijk makkelijker drinken ;)

Hier heeft J ook vandaag gedraaid naar zijn buik....had ik dat nog niet verteld :p
    Ook heeft hij duidelijk buikpijn :(

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik geef zelf nooit een fles, ik ben een fles ;).
    Mmaar nu wist ik niet meer wat ik moest doen

Maar zonder mij krijgt ze natuurlijk wel een fles

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Apart, Bouwjaar, zou het sprongetjesgedrag kunnen zijn? Soms lees je wel eens bij oei ik groei over borstweigeren.

En beide kids aan het rollen, leuk!
    M. probeert te tijgeren. Maar het lijkt meer op 'rupsen' hahaha. En ze schuift naar achteren. Als ze boos wordt komt ze met haar buik helemaal los van de grond. Het is een grappig gezicht. Als ze mama achterna gaat duurt het nog wel even met het kruipen. Papa had een betere motoriek :p

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ah ik heb t boek nog van de bieb, zal eens kijken. F heeft vannacht wel gedronken bij me.
    Wel grappig ze lag gister op haar buik en draaide nu ook opeens op haar buik, zodat ze een andere richting op kon kijken. Ik hoop dat ze t rollen ook aan mij laat zien vandaag

Leuk dat M wil kruipen en wat zijn ze dan eigenlijk sterk hè want hoppa haar buik van de grond, dat doet niet iedere volwassene haar na.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah Ika :D altijd super om mee te maken die ontwikkelingen :D

Bouwjaar ja ik bedoelde meer dat als ze de fles te fijn gaan vinden ze de borst soms niet meer willen. Fles komt sneller en beter de melk uit ;)

Gaaaaaaap. Het was weer 1 en 3 uur. Hij heeft vanmorgen eens goed gepoept, hij had veel last van buikpijn gister...

Dalijk s naar school brengen en maar gelijk naar de supermarkt...
    De kids waren al om 6:30 aan het rondrennen op de slaapkamer.aaaaahhhh

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Pittig hoor zulke nachten lov. Hier wat t enkel 4 uur
    Ik begreep wat je bedoelde omdat een vriendin dit al eens opnoemde gebruiken we nog steeds de nr 1 speen.

Net wel gedronken maar het lijkt alsof ze er geen tijd meer voor heeft, snel afgeleidt alles willen zien.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja maar dat is een fase bouwjaar...;) hier kletst meneer de hele tijd tijdens de bv... Hahahah opzich wel leuk maar schiet alleen niet op.

En de meiden deden precies hetzelfde rond deze tijd :D ik denk dat andere dames dit ook kunnen bevestigen :D

Dus ga maar gewoon mee met de flow...

J poept zich een ongeluk vandaag zeg....die rijstebloem had echt niks goeds gedaan :( maar gelukkig komt het er allemaal uit :)

Welke luiers gebruiken jullie meiden? Hier poept hij altijd smorgens maar de luier zit dan natuurlijk goed vol waardoor hij altijd doorlekt. Gek wordt ik ervan!

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ahhh wat een nacht, Lov ;)
    Dat afgeleide herken ik hier ook wel, maar dan met de fles.
    Ik gebruik trouwens nog steeds de 1 speen, hoor :)

Qua merk luiers heb ik de pampers baby dry (maat 4). Daar houdt ze het de hele nacht ook mee droog.

Ik denk toch dat de tandjes in aantocht zijn. M. heeft best wel kapotte billen en dat heeft ze anders nooit. Het wordt ook niet minder door even met de billen bloot te liggen en met bepanthen te smeren. Last heeft ze er niet van.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je ruikt het dan ook aan de luiers Ika als ze tandjes krijgen.

Hmmm ja de pampers zijn op en ik heb nog kruidvat liggen en de luiers van de Lidl. Die waren anders altijd gewoon goed... Maar J heeft ook altijd hele volle luiers . En de meiden sliepen natuurlijk al door dus die bv van de nacht komt er ook bij nog...

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    De poep ruikt erg zuur momenteel. Dat was eerst ook niet echt.

Bij amazon.de hebben ze vaak goedkope maandboxen van pampers.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt als tandjes :D

Hier vond ik J net op zijn buik in bed :D hij ging er natuurlijk in op zijn rug. Soms denk ik wel eens...laat m op de buik slapen s'nachts want als hij overdag eens zo ligt in de box slaapt hij gerust uren...

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Als hij uit zichzelf kan rollen zou ik hem gewoon laten. Zijn nekje is nu sterk genoeg lijkt me.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Was even snel naar de winkel en toen ik thuiskwam lag hij weer op zijn buik gedraaid slapen in de box :D F is natuurlijk thuis ;)

Jeeeeeeeetje net even de draagdoek gebruikt bij s van school halen...maar dat is bijna niet meer te doen met zo'n grote jongen :D arme rug :D

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zwaait even!
    Gauw verder met caravan inpakken en dan morgen lekker een paar daagjes weg!
    Fijne dagen allemaal!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geniet ervan mamsie!

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Veel plezier, Mamsie... en het mooie weer komt eraan :)

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Heel veel plezier mamsie! Hopelijk niet veel regen en heel veel zon en plezier!

Ika. Thanks voor die link.. zal allemaal wel in het duits zijn of niet... zit nu op telegoom. Ik spreek en lees geen woord duits. ;)

Hier. Bullitje is jarig. Hij is weer een hoop speelgoed en koekies rijker. Hahaha. Zelfs van de buren met hondjes iets gekregen. ;)
    Vanavond lekker bankhangen.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je hondje Lizzie :D

J eet minder hier... Maak me een beetje druk nu, hij heeft echt ergens last van tijdens de voeding... Ik denk buikpijn want hij gaat constant bewegen en in elkaar duiken tijdens de voeding.

Zijn ontlasting is gewoon geel en niet groen...

Hij komt wel gewoon om de 3 uur maar eet minder tijdens een voeding.

Wat wel nog kan is dat hij last heeft van de hoeveelheid melk...ik had 2 borsten aangeboden per voeding en heb nu dus meer productie. Misschien dat hij daar iets last van heeft, van de rijstebloem kan het niet meer zijn toch?

Plasluiers heeft hij wel genoeg gelukkig.... Hij laat ook vaak scheten... Arm kind, voel me zo schuldig die stomme rijstebloem. Maar kan me bijna niet voorstellen dat het nog daarvan is,....

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov hmm lastig wat er is. Laat hij wondjes tijdens /na t eten? Darmen komen toch op gang tijdens t drinken?
    Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat t door 1x rijstebloem komt. Hij heeft toch ook gewoon gepoept erna, dus geen verstopping ofzo.

Heb jij nog wat raars of pittige gegeten?

F heeft zo ongeveer van 19-9u geslapen maar wel met 2x eten en paar speentjes terug geven tussen door. Dus ze slaapt goed maar ik wel erg kort steeds.
    Bloemkool smeuïg gemaakt met beetje bv vond madame wel oké gisteren geloof ik :)
    Ik had t idee dat ze wel meer wilde, maar ja tis nog niet de bedoeling dat t een voeding gaat vervangen.
    @ika weet jij nog wanneer een hapje echt een voeding ging vervangen bij M?

Deel Deze Pagina