@Bouwjaar, wat jammer dat je het niet hebt gezien. Wat balen van je nacht. @Spring, hopelijk groeit het dus vanzelf dicht. Maar ik kan me voorstellen dat je schrikt. Qua vitamine D geven ze aan dat ook in fv niet voldoende is toegevoegd. Het is natuurlijk ook een gemiddelde want bij de geboorte geef je andere hoeveelheden dan met 6 maanden en na 6 maanden bouw je af maar met opvolgmelk. En ik geloof dat je van vitamine D ook niet te veel binnen mag krijgen. M. krijgt bijvoorbeeld nu nog maar 3x een fles van 180ml, terwijl sommige kids er drie van 210 krijgen. Vandaag een rustig dagje. M. doet haar ochtendslaapje en straks komen opa en oma even langs. Komende week gaan ze op vakantie dus zien ze haar eventjes niet.
Oei oei beetje nerveus.......pffff Net weer verschrikkelijke buikpijn,weer met die rare druk Heb een uur onder de douche gezeten op de grond. Kreeg allemaal flashbacks,in november had ik dat toch ook rond me eisprong dat ze een echo maakte op de 1e en dat ze zeiden "dat kwam van uw eisprong mevrouw" En de ellende daarna weten we allemaal wel sorry voor me egobericht......
Ah nee losje dan zou ik ook schrikken meid. Kan het niet je eisprong zijn idd? Want ik heb ook wel eens pijnlijkere eisprongen gehad. Maar als jij het niet vertrouwt zou ik direct een voor gyn bellen meid. En dan zeggen dat je geen idee hebt waar je zit in je cyclus dan moeten ze wel een echo maken. Zo niet dan ga je maar eens goed flippen dat je nog maar een eileider hebt en die graag zou willen houden! Echt meid bellen hoor!
Het is nu gelukkig weer helemaal weg!! Volgens mij had ik me eisprong donderdag.... nou ik ga zo werken dames geniet van jullie zondag xx
Hoop gewoon je eisprong losje. En idd wat lov zegt al je het niet vertrouwd ff laten controleren. Al die bijvoeding en vitamine dingen moet ik me nog helemaal on verdiepen maar lees hier al veel leerzame dingen. Hier. Huisje is weer opgeruimd en schoon. Pff doe ik voort te lang over. Nu nog ff alle dozen van de babykamer kleinmaken en dan kan dat morgen aan straat. Hebben eem druk weekje met verjaardagen en afspraak met de kraamzorg en extra echo. Heb ik helemaal zin in. Zo benieuwd hoe ze er uit zal zien. Denk al heel lang dat ze op R lijkt. Fijne zondag nog!!
Wel een leuk druk weekje Lizzie Losje had je toen ook al symptomen dan? Want wie weet is het toch nu pas je ei Hier moet ik morgen weer naar het cb met J .... Weer prikjes maar de vorige keer had hij niet zoveel last. En natuurlijk ben ik weer zeer nieuwschierig naar zijn lengte en gewicht
Ja klopt lov. Veel leuke dingen. Ohh zielige J. Hopelijk weer geen last vam de prikjes. Ben ook wel benieuwd hoe groor hij is. Hij gaat als een speer.
Snel een berichtje uit Canterbury. Morgen pakken we de boot terug en dan nog een paar daagjes vrij thuis. Nu lekker uiteten in traditionele pub voor ml (jeetje....manlief :-D) z'n verjaardag. Vandaag kaarsje gebrand in de Canterbury cathedral voor losje en mgbk. Liefs uit Canterbury!
Lief dido! Geniet er nog maar even van Lizzie ja zal vast wel weer genoeg bij zijn. De nieuwe kleren passen al niet meer. Wordt dus al maat 74 niet normaal....
@losje gelukkig is de pijn weer weg, als je ei al geweest was misschien de volgende stap? Ik duim voor je @dido hopelijk hebben jullie een mooie tijd gehad @lov waaat nu al maat 74? Ik begin ent aan 68, hahaha jij hebt echt een reus Ik probeer me als werkzoekende in te schrijven maar t wordt me onmogelijk gemaakt, wat een flutsite zeg. Doet t gewoon niet
Ja erg he ... lees even in de club meiden... We gaan zo naar het cb hier meneer wilt gewoon al gaan zitten als hij ligt trekt hij zich helemaal naar voren om te gaan zitten...
Bouwjaar. Bij het uwv? Die site doet het de helft vam de tijd niet. Ik kreeg toen de tip om ze ff te bellen zodat ze weren dat je er mee bezig bent. Lov. Hij gaat snel! Maar ja misschien ook wel omdat hij wat groter is. Meer kracht heeft daardoor. Hier. Kraamzorg op gesprek gehad. Ik was goed opbde hoogte zei ze. Enige wat ik dan wel weer raar vind ia dat ze wel de kruikzakken willen. Geef niks om die zoveel euro hoor maar ja. Je hoort nu zo vaak van juist niet. En eerste week op onze kamer. Ga er geen wiegje voor aanschaffen hoor. Dan maar in de wandelwagenbak. Evem eten nu en dan ga ik heerlijk niks doen.
Hoi dames! Lov, club gelezen Jeetje wat is J. groot!! Hoe gingen de prikjes? Bouwjaar, wat rot dat die site niet wil mee werken. Gaat het al beter met F. haar buik? Hier rolde T. eerst alleen in de box met behulp van de spijlen, maar sinds afgelopen weekend heeft ze het echt helemaal door Alleen vervelend dat ze nog niet kan terug rollen haha. Ika, wat grappig dat M.een beetje aan het tijgeren is T. probeert op haar buik haar knietjes onder haar billen te doen alsof ze wil gaan kruipen, maar uiteraard lukt het niet. Frustreert haar enorm Hoe is het eigenlijk met het naar bed brengen van M. nu? Ze ging steeds huilen als jullie wegliepen toch? Losje, oeh hoop dat je gewoon je eisprong gevoeld hebt! Zou inderdaad ook snel aan de telefoon hangen als je het niet vertrouwt. Lizzie, fijn dat je zo goed op de hoogte bent Ik mocht ook gewoon kruikenzakken gebruiken, gek dat dat zo verschilt. Dido, geniet er lekke van! Lief dat je kaarsjes hebt gebrand Het logeren van T. bij mijn ouders ging super. Hele volksverhuizing, maar goed. Zaterdagmiddag even samen geshopt, daarna nog even naar mijn ouders, T. gedag gezegd en naar Haarlem gegaan. Daar heerlijk gegeten (wel weer lastig met mijn dieet), ergens wat gedronken en naar de bios geweest. Zondagmiddag weer naar mijn ouders gereden, was wel weer heel fijn om T. weer te zien. T. sliep daar om 21.15, werd tussen 22.30 en 23.30 uur wel 3 keer gillend wakker (besef van een ander bedje of nare droom?) en heeft vervolgens tot 9.00 (!) uur geslapen.
De prikjes gingen wel, hij moest erg huilen de arme man. Hij weegt nu 8040 en lengte 67,5. Het was nu allemaal niet zo geëxplodeerd maar nog steeds boven gemiddelde. Ook nog even over bijvoeding gehad, zij gaf aan die nieuwe 4 maanden regel niet zo goed te vinden. Vooral met allergieen is het beter te wachten, maar het was dan alleen uitstellen. Tja ... Hij was erg sterk in zijn nek....goh hahaha.. Kortom alles was helemaal prima. Lizzie je moet niks he is gewoon je eigen keuze wel of niet bij jullie op de kamer. Lies wat goed van haaren hoe vonden papa en mama het?
Hee dames, Zal vanavond even de laptop erbij pakken. Hebben het erg druk op het moment met bedrijf. Alleen maar super natuurlijk. Maar daardoor verwaarloos ik jullie een beetje. Jolina, wat fijn dat goed gaat met hem.
Jolina, T. moet ook altijd wel even huilen van de prikjes. Wat fijn dat alles goed was (kon ook niet anders) en wat een gewicht joh! Wij hebben genoten van onze quality time Heb T. wel gemist maar niet heel erg. Parel, fijn dat het bedrijf goed gaat Net voor het eerst wortel gegeven, rijstebloempapjes gingen er steeds goed in. Wortel vond madame maar vies haha.
Is ook lekker zonder kindjes zo af en toe Ik weet dat ik de eerste paar keren gewoon vroeg wakker werd en echt benieuwd was hoe het met ze ging nu kan ik echt uitslapen als ze er niet zijn. En ja is ook logisch dat ze pijn hebben, doet ook pijn.... Hij heeft toch nog een beetje krampjes maar gelukkig lang niet meer zo erg. Hier laat ik de bijvoeding maar even voor wat het is. De arts van het cb zei dat als hij zoveel honger bleef houden ik ook eens pap kon geven en dat gemaakt van hypoalergene Fv... Nou als hij bv te vaak blijft komen ga ik eerder voor bijvoeding en dan groente ipv Fv. Parel altijd fijn als het bedrijf goed gaat
@Jo, wat een bink wordt het al. M. was voorbij de 8kg toen ze zes maanden was, maar wel met een lengte van 70 cm @Lies, heerlijk even met zijn tweetjes, maar ook weer fijn om de kleine meid te zien. M. valt weer goed in slaap 's avonds. De verlatingsangstfase lijkt gelukkig voorbij. Wat grappig van dat wortelhapje hij T. Het is echt wennen voor ze. Die vieze gezichtjes trekken horen erbij. @Lizzie, wat apart van die kruikenzakken. Hier mocht de kraamzorg ze niet gebruiken. @Bouwjaar, hopelijk vind je snel weer een baan. Onhandig met die site @Dido, lekker genieten!! @Parel, zwaai zwaai. Wat fijn dat het zo goed gaat met het bedrijf! M. begint het tijgeren langzaam onder de knie te krijgen. Tijd om het huis kruipproof te maken. De volgende fase, pffff, het gaat me een partij hard.
@lizzie ik vind t maar vaag van die kruikenzakken. Owee als ze neit gebruikt gaan worden @Jo jeetje 8 kg alweer, haha F weegt ong 6,3 Irritant die tegenstrijdige adviezen, tis uiteindelijk kindafhankelijk Ik heb na de kramp van de bloemkool niks meer geprobeerd. Wel weer kwark gegeten en ik dacht niks aan t handje maar besef me nu ik dit typ dat ze vanavond wel ff hard moest huilen. Hmm nouja misschien gewoon moe. @lies haha F moest ook al zo vies kijken bij de 1e keer wortel Hoe geef jij die rijstebloem? Vandaag eens met water aangemaakt om te zien wat voor substantie t werd maar ik vond t nog best dik. Fijn de de quality time goed was, ik dacht hoe doe je dat met kolven maar ben je inmiddels helemaal voer op de fv? F is ook een vreetzakje hoor, gister sliep ze om 19u maar kwam om eten om 23 en om 3u. Vervolgens tegen 8.30 wakker. Daarom zat ik eens te denken om de rijstepap te proberen, over een kleine week is ze alweer 5mnd.