De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ika wat ga je allemaal doen dan in huis? Moet zeggen dat wij alleen altijd de stopcontacten beveiligd hadden maar geen kastjes dichtgemaakt of hekjes voor kookplaten enz....

Maaaaaaaar nu wordt het hier weer anders omdat de meiden met kleine dingen spelen die voor hem weer gevaarlijk zijn...

Bouwjaar merk je niks tijdens de bv dan? Want dan zou je ook daar iets bij kunnen merken als ze een allergie hebben...niet?
    Die rijstepap zou ik gewoon eens proberen ;)

Ja ach ik ben er klaar mee dat stomme bijvoeden hahahaha... Ze zei wel dat je vooral op eigen gevoel moest afgaan en dat was wel weer fijn. Maar het was een beetje een vreemde arts.... Je kwam er nu niet achter wat voor een emotie ze had zeg maar :p ...

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ga alle dingen zoals vaasjes e.d. maar wat hoger zetten, zodat die niet kan pakken, want ze graait nu ook al alle tijdschriften onder de salontafel vandaan :D Helemaal kindvriendelijk was het nog niet :p

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Mwa ik weet t niet dus dan zal ze zal vast geen allergie hebben.
    'savonds/ 's nachts is t ook gewoon drinken en verder slapen

Bedacht me ook nog zal ik eind vd dag gewoon te weinig bv hebben, of dat ze overdag weinig drinkt en dat 's avonds/'s nachts compenseert. Naahaar middag slaapje ook belabberd gedronken, alles leek interessanter dan de tap.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika ja ik kan t me voorstellen dat je losse voorwerpen verzet. F trekt alles van tafel als ze bij je zit.

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja gevaarlijke dingen wel weg doen maar ik persoonlijk leerde ze ook dat ze gewoon overal met de tengels vanaf moesten blijven :D maar natuurlijk hele gevaarlijke dingen moeten weg....

Maar dat was hier ook bouwjaar..overdag had hij veel,pijn en s'nachts niet...

Dit weekend is weer Pinkpop...kan ik weer in mijn tuintje gaan meeluisteren :D

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh ja hoor, ik haal niet alles weg, maar mijn terracotta tapasschaaltjes en glazen kaarsenhouders is toch iets te veel risico :p

7. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ika, snap wel dat je breekbare spullen inderdaad weg haalt. Gaat snel he al die fases! Vind ik nu ook al.

Bouwjaar, nee voor het afbouwen heb ik 7 weken uitgetrokken. Ik heb gekolfd bij mijn ouders na het shoppen (T. had net een fles op) rond 16.30 uur en daarna pas weer toen we thuis kwamen om 2.00 uur. Ik heb nu in principe de voeding rond het middaguur en rond etenstijd laten vallen, alleen zaterdag ging het dus even anders.
    Ik geef 's avonds echt veel bv aan T., maar daar vraagt ze ook zelf om. Vanavond bijvoorbeeld om 17.45 uur gevoed, om 18.45 uur 170 ml Nutramigen, om 20.00 uur gevoed en om 20.45 uur. Daarnaast laat ik T. na haar laatste middagslaapje niet meer slapen zodat ze echt goed moe is als ik haar naar bed breng.

Jolina, leuk Pinkpop!

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaah ja Ika dat bedoel ik met gevaarlijke dingen :p

9. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Oh ja, hoe ik rijstebloem geef (voor Bouwjaar): ik warm iets van 30-40 ml bv op en daar voeg ik enkele lepeltjes rijstebloem aan toe zodat er echt een papje ontstaat. Na 5 minuten wordt het papje wel steeds dunner. T. vindt het erg lekker.
    Als je het voor beter slapen 's nachts wil proberen, dan zou ik het door de afgekolfde melk heen doen. Wel even een andere speen gebruiken uiteraard.
    Bij T. werkt de rijstebloem gelukkig niet verstoppend, hopelijk bij F. ook niet.

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik had zelf trouwens gewoon het gaatje van de speen groter gemaakt. Gaat goed en zo hoef je geen extra speen te kopen.

Ik ga straks een loopstoel ophalen die ik via mp gekocht heb. Natuurlijk nog een beetje vroeg maar hij is zo leuk dat ik m niet wilde laten schieten...deze is het :D supercool toch

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lies is het dan niet dat ze weinig drinkt iedere keer...zodat ze eigenlijk clusterd?

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lies thx voor je uitleg mbt de rijstepap.
    En de speen tja. Ik kan een andere kopen maar ik had over-ijverig naast speen nr 1 ook 2 en 3 gekocht. Nou ik denk niet dat ik 3 ooit ga gebruiken. Ik zou deze dus kunnen aanpassen, maar t moet niet gaan schuren oid.
    T drinkt dan wel veel of iig vaak s'avonds zeg. maar goed als ze daarop doorslaapt :)

@jo hij is geinig. Wij kregen er 1 van de buren, wel gebruikt.
    Enige met die dingen is dat er discussie is over het gebruik ervan.

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hai meiden,

haak hier even weer aan hoor. Iets belangrijks gemist?
    Zag wel dat we een nieuw lid hebben ;)

Heerlijk weekend weg gehad. Donderdag nog wat koud (gelukkig een caravan) maar de dagen erna super gehad. T genoot zo enorm, Die sjouwde de hele dag de camping over naar de speeltuin en het springkussen. Zo leuk om hem zo te zien. E deed het ook prima. Lekker veel buiten

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heerlijk mamsie!

Ach bouwjaar als je ze niet de hele dag, erin laat ;) de meiden hebben altijd veel plezier gehad in zo'n ding. I.k zie m al gaan straks hier achter de meiden aan hahaha

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, ziet er leuk dat autootje! En ja, idd zoals Bouwjaar zegt is er veel over te doen. Het schijnt slecht voor de heupjes te zijn en je moet er idd goed voor zorgen dat ze niet op hun tegen gaan staan, maar plat op de voet. Maar ik denk als ze er maar zo heel af en toe inzitten het niet zo heel veel kwaad kan. Alles met mate, net zoals de wipper e.d.

M. is los. Ze krijgt het tijgeren steeds meer door. Ze is ondertussen al heel de kamer rond geweest.

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    MamsieM, fijn dat jullie genoten hebben!

Lov, leuk ding! Inderdaad met mate gebruiken, dan lijkt me dat er niks aan de hand is. T. drinkt wel veel iedere keer 's avonds, verbaas me er ook soms nog steeds over:p De bv is wel in de avond minder voedingsrijk dan 's ochtends, dus het is logisch te verklaren op zich.

Bouwjaar, ja als ze er op doorslaapt vind ik het prima:) Haha genoeg spenen dus.

Ika, leuk filmpje op facebook, knappe dame!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Knappe M hoor! Dan wordt ze weer ineens groot he....

18. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Leuk Mamsie dat jullie zo genoten hebben!

Gaaf ding Jo! Wij hebben er ook een gekregen. Leuk voor een kwartiertje, ben alleen bang dat de jongens aan de race zullen gaan met haar, haha!

Bouwjaar, spenenvoorraad!! Ben benieuwd of het werkt met de rijstepap en hoop dat ze geen verstopping krijgt!

Lies, drinkt ze nog vaak bij je?

Hier nog steeds speen 1 van Avent en de fles is met 10 minuten leeg...

Leuk Ika! Elke fase heeft zoiets leuks en ik kan dan ook van iedere fase zo enorm genieten!
    Zoals Jo al zei, volgens mij ga je steeds meer genieten met je kids!

Winkelen vind mijn meisje echt niet erg! Ligt ze lekker te kijken of te slapen.
    De jongens brulden al zodra ik een stap in een winkel zette, haha!

Gaat ff de was bij elkaar zoeken! Vind t toch wel weer erg gezellig hier te zijn...

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika leuk dat filmpje van M!

@mmvdj Hihi hier kan F soms ook een fles in 10 min leegtrekken en soms duurt t 20 min
    Lekker dat je kan winkelen met haar.

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    mamadj, een echt meisje dus! :D

Ik ben blij! Dinsdag weer een sollicitatiegesprek. Jeeej! (bouwjaar, wel die gekke vragen gesteld bij bellen en mijn brief op die manier geschreven. Zou het dan toch werken? ;))

Deel Deze Pagina