De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Succes alvast mamsie! Tja wie weet werkt het toch. De volgende keer ga ik die vragen wel gebruiken, al sla ik vraag 2 over of ik ga m anders formuleren.

Ik raak beetje geïrriteerd dat ik geen mailbevestiging krijg. Gisteren 4x gebeld om P&O dame aan de lijn te krijgen, uiteindelijk email gestuurd. Maar daar tot nu nog geen reactie op gehad. Als ik morgenmiddag nog steeds geen email heb gehad ga ik maar weer bellen.
    Ik had wel t bevestigingsscherm gekregen dat t verstuurd was maar daarop stond dat ik nog een email zou krijgen.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik pas ze ook iets aan hoor. Iets meer eigen maken he.
    Zo irritant he, als er geen bevestiging is.....

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Goed nieuws Mamsie! En wat bedoel je met gekke vragen?

Heel irritant geen bevestiging... Mijn man had gister ook een gesprek. Zou nog bevestigd worden, geen mail, telefoon niet beantwoord, hij is mooi niet gegaan.
    Hij moest er wel met zijn dochter heen en vertrouwde het ergens niet helemaal.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @mmvdj nouja zeg geen bevestiging terwijl hij een gesprek zou hebben? Aso. Dan was ik ook niet gegaan

5. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Ja idioot hè....

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hoi hoi, f
    Gisteren beetje druk geweest. Wel allea gelezen maar ook nu nog niet tijd om op iederwen te reageren.
    Mamadj leuk dat je er weer bent. Fijn dat Y het zo goes doet.:)

Wij rijden zo aan maar oma. Zodadelijk de 4d echo. :D

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heel veel plezier vandaag Lizzie!

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Veel plezier, Lizzie!!

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Leuk Lizzie! Veel plezier!

Voor de mama's, Prenatal heeft sale en de Wehkamp heeft de maandblxen pampers met 30% korting ;)

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie. Stttt i love sales. Hahahha houd me in!! Maar ja ook moeilijk met een prenatal op 5 minuten vam huis. Ze heeft genoeg. ;)

De echo was super. Ze lag wel dichtbij de placenta maar toch mooie foto's gekregem door beetje duwen en draaien en lopen. ;)
    Ga proberen om met mijn telefoon een foto in mij n album te plaatsen.
    Ze ia wel echt een meid met lange benen. En slank. Echt R zijn bouw. Weet het gewicht zo ff niet meer maar was goed aan het groeien. Ze zat nu op de p50 lijn..
    Nu snel cadeau kopen voor schoonmoeders en naar haar verjaardag.

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat fijn, Lizzie! Ze zit mooi op de gemiddelde lijn dus.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Idd ika Ze heeft wel een wat dikker koppie hahahaha had al mooie hamster wangetjes ;)
    Maar haar buikje is precies goed en haar benen liggen meer als 2 weken voor. Daardoor weer een gemiddelde. hahaha
    Ze lijkt op mij zeiden ze.

Ik spam de foto's even hier want in mijn foto album lukt nu even niet. Grrr ( heb ik best vaak last van, jullie?)

Ons kleintje.
    4d.jpg

Nog 1tje.
    4dI.jpg

Ze lag alleen best dicht bij de placenta dus helaas geen foto's waar haar hele gezichtje op staat. Maar op de DVD zijn alle delen goed te zien en handjes en voetjes. :D

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    oek genoeg gespam van mij. Nu ff tijd om op jullie te reageren. :D

Bouwjaar. Wat raar dat je geen bevestiging hebt gekregen. Ondertussen wel of heb je aan de telefoon gehangen?

Mamsie. Wat een leuke en lieve foto en tekst over E op fb. Zo mooi!

mamadj. Spannend! Wist niet dat jullie ook wilde verkopen. Hopelijk komt er snel een koper!

Spring. Wow gaat best goed met kijkers toch? Hopelijk zit er net die ene bij die het ook echt gaat kopen en kunnen jullie groter gaan wonen.

Wow... ik ben je naam kwijt en kan het nu niet terug kijken.. :(
    Maar als ik zeg mooi foto van je mannetje op FB weet je vast wel dat het voor jou is. :D
    Hij gaat snel hoor.

Ohh ik vergeet vast iemand.. SORRY!!!

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ahhh wat een lekkere bolle wangetjes! Heel lief!
    Foto's uploaden via de telefoon lukt hier ook niet ;)

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mooi Lizzie! Heerlijk hoor. En stiekem nader je de 30 weken al!

En Jolina had zeker een mooie foto op fb :D

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dank je dames! Wij zijn verliefd op haar. Ook schoonmoeders en vader helemaal happy.
    Mijn eigen moeder is echt een piep mens. (Vul maar in wat je wil)
    Enige wat ze zei is oh leuk en daarna ging ze verder over haar ziekenhuis verhaal. Alspf het er niet toe doet. Tssssss.

Was idd jolina met een mooie foto van haar kleintje. Hahhaha is mog ff wennen.
    Al vind ik de foto van E ook heel leuk. Vrolijke meid!!

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hi meiden! Wij zijn er weer! Ik stap hier weer in. Morgen weer werken. Nog maar 9 werkdaagjes. Zie er wel tegenop...is heel veel te doen in die paar dagen. Honeymoon was heerlijk. Echt genoten met z'n tweetjes en ook de bruiloft was geweldig! We genieten nog steeds na.
    Begin nu wel wat meer moeite te krijgen met m'n zwangerschapskilo's...zit nu al op +17.

@lizzie Prachtige echo!

@manouk Jullie ook al een pretecho gehad?

@losje Geen rare pijn meer gehad?

@mamsie en bouwjaar Lukt het een beetje met solliciteren?

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Thx Lizzie en rest :D hij draait heel de dag nu op zijn buik. Hij slaapt nu ook zo. Hierdoor slaap ik onrustig maar hij gaat huilen als ik hem op de buik leg. Maar ik vindt het nog een beetje eng hoor..

Balen van de placenta Lizzie maar dat vinden ze dan altijd juist lekker om daar te liggen he :D ik ben bij de meiden 4x terug kunnen gaan toen met de 4decho...

Idd mamsie wat prachtig geschreven laatst... Kwam gewoon recht uit je hart zo mooi!

Dido supermooi die foto van de kust! Willen wij ook graag ooit naartoe gaan lijkt me prachtig Engeland.
    Succes met je laatste daagjes en die kilo's... Nou ik zie ze niet aan je ;)

Hier ga ik morgen met een andere mama van de klas van S een stuk wandelen. Wil zo mij conditie gaan opbouwen om straks echt te kunnen gaan joggen.

Nu zitten we voetbal te kijken... J zit nog even lekker in zijn wipstoel. Vindt hij zo leuk :D het is een met speelboog erop en 3 beestjes...als je aan de middelste trekt gaat een melodietje af... Dus die hoor ik nu de hele tijd.
    Hij is ook zo vooruit gegaan de laatste week niet normaal! Draaien van rug naar buik.... Bewust dingen goed vastpakken en in de mond stoppen... Verschillende "woordjes/gebrabbel/geluidjes" maakt hij... Hij wilt al gaan zitten als hij in je armen ligt...pffffff het gaat opeens even snel man!

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie wat een lieffie♡

Jolina echt een leuke foto op fb van jullie mannetje!

Dido jeetje meis werkse nog een paar dagen,en van jou ook mooie foto's langs zien komen!

Voor de rest zwaai ik even naar iedereen en een dikke kus....

zelf geen rare pijnen meer gehad,maar ben ontzettend druk....
    ik kan niet wachten tot de vakantie van de kids...dan krijgen we een beetje rust hahahahaha

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wie weet losje is het een mooie innesteling geweest laatst:
    En thx :Dheb een lekker menneke he:D

Deel Deze Pagina