De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hey meiden......

Dido verlof is ook wel lekker ... Nog even de laatste weekjes met zijn tweetjes doorbrengen...in het weekend dan hahaha. Nee maar probeer echt te relaxen want dit worden je laatste dagen/weken dat je lekker niks hoeft :D die tijd komt nooit meer terug.

Mamavandj knap hoor!

Bouwjaar courgette is ook heerlijk :D

Losje succes!

Eda ik wens jullie een mooie dag!

Hier ligt meneer nu dus altijd op zijn buik te slapen.... Gister besloot ik dat ik het toch best gevaarlijk vond en had m op zijn rug in bed gelegd. Nou hoop drama en uiteindelijk draaide hij natuurlijk weer zelf op de buik. Tja......

En eindelijk wordt het mooi weer!!! Zwembad staat op!dalijk nog wat spulletjes kopen en laat de zomer beginnen :D

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, heerlijk hoor, echt aftellen!

Losje, jaaa superweertje he! Geniet van de zon!

Jolina, lekker dat badje!

Mmvdj (en Y :D), wisselt heel erg. Vannacht wel weer nachtvoeding. Ze werd rond 4.30 ineens wakker en huilde heel erg. Kon haar ook moeilijk troosten dus maar aan borst gelegd. Sliep snel weer.
    Een goede nacht is voor haar rond 19.00 erin en pas rond 5.00 weer wakker voor voeding.

Hier dagje zonder T, die is even bij mijn ouders (opa aan het "helpen" in de tuin). Kan ik mooi wat in het huishouden doen!

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo Heerlijk zo'n zwembad :) Lekker eigenwijs ventje heb je.

@mamsie Ik heb hier ook nog wel wat huishouden over ;)

@hier controle was weer helemaal goed. Meneer ligt al vast in het bekken, dus dat is fijn. We willen de optie voor thuisbevalling open houden, dus moet nog wat extra dingen regelen.
    24 juni weer controle met bespreken van bevalplan en echo.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeetje dido je hebt het over bevallen aaaahhhhhhhh :D

Ja lekker badje he hahahaha....alleen een beetje koud!

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Ja, gaat echt hard nu! Zo onwerkelijk dat we straks een klein mannetje in ons leven hebben.

Ik ben het even kwijt, maar is hier iemand thuis bevallen?

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Volgens mij niemand....

Ja het is ook altijd iets wat je niet kan bevatten....:D dat moment straks als hij er eindelijk is gaat zo bijzonder zijn..!

7. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoi meiden,

Dido wat ontzettend fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad en een heerlijke huwelijksreis! Nog maar een paar dagen werken en dan verlof, wat gaat het toch snel. Geniet ervan!

Jolina heeeerlijk bad op fb, word er jaloers van! Fijn dat J het zo goed doet.

Mamsie wat goed dat je weer op gesprek mag komen. Ga voor je duimen dat je snel een nieuwe baan hebt! Fijn dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad.

Bouwjaar hoop dat jij ook heel snel weer aan het werk kunt. Leuk dat F de groentes lekker vind!

Losje geniet lekker van je weekend mop! Jullie ook al zo'n lekker zwembad. Lekker met je gezin genieten van het mooie weer. Duim weer voor je!

Lies hoe gaat het met de voedingen? Hopelijk lukt het afbouwen. Fijn dat jullie ook zo'n lekker weekend met zn tweeën hebben gehad!

Mamadjy knap van de vierdaagse! Fijn dat het goed gaat met Y!

Eda veel plezier dit weekend. Mooi zonnig weer zondag!

Lizzie mooie 3D echo! Heerlijk die wangetjes. Is de babykamer al helemaal klaar?

Mgbk ♡

Hier gaat alles goed! Met 13 weken nog een echo gehad en alles zag er toen top uit! Gisteren bij de vk geweest en het hartje gehoord. Mn buik begint nu flink te groeien, gelukkig ben ik nog maar een halve kilo aangekomen. De misselijkheid is weg ben alleen erg moe en last van duizeligheid. De 20 weken echo staat al gepland. VL en ik durven steeds meer te genieten en ik moet zeggen dat de weken voorbij vliegen, nu alweer 15 weken.
    In de zomervakantie gaan we een weekje naar Ameland met zn tweeën en beginnen met de babykamer.

Gaan er hier nog mensen op vakantie met de kleintjes?

Fijn zonnig weekend voor iedereen X

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Dido, wow bijna met verlof en dan komt het denken aan de bevalling ook in zicht. Ik geloof dat Mamsie en Jaydee thuis zijn bevallen.

@Manouk, wat heerlijk dat alles goed gaat. Lekker dat jullie steeds meer gaan genieten en dat mag ook!

@Losje, hoe was het bij de reumatoloog?

@Jo, wat leuk dat badje. Lekker genieten van het weer, want het wordt warm jullie kant op :)

@Bouwjaar, courgette vindt ze hier ook heel lekker. Leuk he hoe ze reageren als ze de lepel zien. Hier wordt ze ook zo blij van eten :D

@Mamsie, fijn dat je even je handen iets meer vrij hebt voor het huishouden. E vindt het nog erg gezellig 's nachts. Nu nog ontdekken dat doorslapen net zo leuk is ;) (en voor mama al helemaal!)

Hier gaat alles zijn gangetje. M. tijgert erop los en mijn pa vertelde gisteren dat ze zichzelf begon op te trekken aan zijn been. Zondag is ze 8 maanden. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido... idd wat ika zegt volgens mij Mamsie en Jaydee. Ik twijfel over mamadj?
    Maar wat gaat het snel he. Ik zou alle opties idd open houden als je de keuze hebt en je het nog niet weet. Misschien extra info opzoeken of een keer extra praten met de vk om de knoop echt door te haken.

Manouk. Wat fijn dat alles goed gaat meid! En die misselijkeheid weg. :D Ik was ook heel duizelig misschien even laten prikken voor je ijzergehalte?

Jolina. Lekker badje hoor. HEERLIJK. Wordt genieten.
    met dit soort dagen mis ik het zwembad bij mijn vader.

Mamsie. wow 2 gesprekken. Toppie! Komt helemaal goed die nieuwe baan. ik ga voor je duimen.

Mamadj. Knap hoor van je mannetje dat hij het heeft uitgelopen. Hoeveel km doen ze op een avond?

Ika. Hier heerlijk niksen. :D Veel te warm om iets te doen. Alleen ff op zondag naar Center Parcs. Schoonouders zijn daar. Dus ff op bezoek. Is niet zo ver hier vandaan dus kan handig. ;)

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dido ik ben twee keer thuis bevallen!
    Zou het zo weer doen maar mag niet ivm dat de placenta er bij de jongste er niet helemaal uitkwam,moest toen met de ambulance naar het ziekenhuis,maar daar was ik zo.....

manouk meis wat ga je hard.....heerlijk!

Ika ze gaan nu kijken of ik een zeldzame onsteking in me rug heb(reuma)
    Ik heb wel een aantal symptomen daarvan maar niet allemaal,dinsdag bloed afname en ze gaat mijn mri nog een keer bespreken met de radioloog,en dan misschien een nieuwe mri.....de 27e hoor ik meer.

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, wat heerlijk allemaal zeg! Geniet meissie!

Mgbk, denk aan je!

Dido, ik ben inderdaad beide keren thuis bevallen! Ik vond het heerlijk! Lekker mijn eigen ding etc. Ziekenhuis is dichtbij hier dus ik zag geen reden om in zh te bevallen!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ai dat is heftig! :(

@mmvdj ja idd zelf maken, stomen, pureren en wat over is invriezen in ijsblokjesvorm

@dido ik herken wat je zegt. Eerst gaat t allemaal nog prima maar t wordt toch steeds zwaarder.
    Het suffe is dat iedereen zegt dat je moet genieten van de tijd die je nu zelf nog hebt. Zeiden ze ook tegen mij. Maar ik kon vooral denken aan dat ik langzamerhand wel toe was om mn kind te zien. Pas na de bevalling besefte ik eigenlijk echt hoe relaxed die tijd was.
    Anyway ik zeg nu dus ook tegen je: geniet nog even van je tijd dat niks moet ;)
    En ik heb de optie thuisbevalling ook open gelaten hoor. Kun je straks gewoon kijken hoe t loopt. Wij zijn toch in het zh beland. Zou als ik nog een keer zwanger zou worden toch wel weer in eth zh willen bevallen. De bende staat me nog goed bij :p

@Jo nou je hebt dus een buikslaper

@mamsie maar van 19-5 is wel een hele mooie nacht

@manouk fijn dat alles goed is, leuk vooruitzicht en straks lekker bezig zijn met de babykamer (zo leuk :))
    Ons plan is om naar zuid-frankrijk te gaan. Naar een huisje van familie, we zijn er al vaker geweest. Hoeven we geen huur te betalen alleen boodschappen. Dure vakantie zou ik me nu niet prettig bij voelen

@de zwangeren: trekken jullie de warme temp wat?

@losje ik weet wel iets van reuma, maar reuma is een verzamel naam. Hebben ze nog een specifiekere diagnose genoemd, waar ze aan denken?

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bouwjaar ze had het alleen over een zeldzame onsteking die alleen in je rug zit,verder geen naam ofzo??
    En daarom wil ze me bloed ergens op meten(waarschijnlijk onsteking waarde)

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Even over buikslapen,de jongste van mij sliep gelijk de eerste week al op haar buik,dan was ze rustig,maar ik had wel zo'n speciaal matje daarvoor!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    In bloed kun je idd verschillende dingen meten (bijv. CRP), al weten ze dan nog niet waar t zit, enkel dat er een ontsteking is. Nou hopelijk vinden ze snel wat t is en kunnen ze er wat aan doen!

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik keijg waarschijnlijk ook nog een andere mri die bekijkt me wervels nog een stukje lager,en dan met contrastvloeistof,want dat heb ik vorige keer niet gehad.

meiden ik stond op de weegschaal 72,6 jeeeeeehhhhhhhh woog laatst weer 78,5 dus gaat de goede kant op!

Geniet van deze warme dag!
    En voor dido en lizzie en manouk hoop dat jullie er niet veel last van hebben........xxx

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, ah goed bezig! Het is dus nog even afwachten naar de uiteindelijke diagnose.
    Mijn moeder heeft zelf een vorm van reuma. Ze is nog superjong, 54. Zo'n 10 jaar geleden kwamen ze er per toeval achter, omdat ze een combinatie van gewrichtsontsteking had en een oogontsteking. Dit hield met elkaar verband. Ze is heel snel ingesteld op de juiste medicijnen. De bloedwaarden zijn bij controle steeds goed en ze heeft nauwelijks last ervan. Eens per jaar gaat ze langs de reumatoloog voor een checkup. Hopelijk ben je ook zo snel en goed geholpen!

@Dido, idd wat Bouwjaar zegt. Geniet straks van je rust, want je krijgt het druk genoeg :p Inmiddels is er hier wel al weer een lange tijd waarbij ik ook gewoon even rustig mijn eigen ding kan doen.

@Lizzie, wat gezellig om even op bezoek te gaan bij je schoonouders in CP. Hopelijk morgenmiddag ook lekker een zonnetje zodat je buiten kan zitten.

Hier ook rustig aan. Manlief is naar de kapper. M. ligt voor haar ochtendslaapje op bed. Ik ga zo na het broodje even met haar naar het winkelcentrum voor nog wat verse boodschappen. De rest hebben we al in huis. Morgen ook lekker thuis. Misschien doen we morgen even een terrasje aan de kop van de haven en maandag gaan we bij vrienden langs.

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heb even een ego bericht in de club geplaatst...:(

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Pffff...heel even klagen hoor. Lekker dat mooie weer, maar kan iemand een ventilatortje aan zetten....Best pittig zo...

Ik ga lezen Jo

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oei, herkenbaar Dido. Vorig jaar was het ook zo'n warme zomer en ik zat ook met de laatste loodjes. Lekker met je voetjes in een koud badje :)

Deel Deze Pagina