Dido. I know, ik weet hoe je je voelt. Zit nu lekker met mijn voetjes in een badje We can do it! Jo. Ik ga zo lezen. Bouwjaar. Hier ook benauwd. Grrr NL en 'mooi' weer. Hier. Zo meteen gaan we de bbq aanzetten. Buren komen zo gezellig langs. En heb toch vanmorgen ondanks het weer een dansje gedaan met R. 30 weken zwanger!! Kan het soms niet geloven.
Buurtjes zijn laat. Moesten allebij nog douchen.. Heb honger. Hahah Zatten net nog te neuzen bij vrienden op fb en zien toch een naam die we allebij super leuk vinden.. ohh De twijfel slaat toe. De naam is Livvy. Vind de afkorting die er dan toch gaat komen ook leuk. Liv. Hmmmm damn dacht echt dat ik zeker was van onze naam.
Sterkte zwangere dames! Pittige dagen voor jullie! Lizzie, ik zet hem in hoor, 30 weken dansje! Wat een wonder toch he. Langzaamaan kom je aardig op een mooi termijn! Leuk naam, Livvy! Blijft lastig hoor vond ik, die namen....
Oh wow, Lizzie! 30 weken *swing swing* Steeds dichterbij een mooie termijn. Wij zijn vanavond spontaan uiteten geweest en M. ging gezellig mee. Heerlijk op een terras gezeten, want het zonnetje brak weer door
*zwaait de bips ook nog even in de rondte voor lizzie* @lizzie tja namen blijft lastig. Al stond bij ons de meisjesnaam al vrij lang vast. Maar de jongensnaam lang over gedupt. Vaak voor en achternaam achter elkaar uit gesproken over hoe t zou klinken @ika hoe doe je dat dan qua slapen met M? F slaapt namelijk maar 1 slaapje overdag 2 a 3 uurtjes, maar moet dan 18.30-19.00 wel echt naar bed
M. slaapt twee slaapjes op een dag. Meestal van 11.00-13.00 en dan van 15.30-17.30. Ik had er direct na het wakker worden haar hapje gegeven. Daarna zijn we gelijk vertrokken. Rond 19.45 waren we weer terug. Dat is de tijd dat ze meestal haar laatste fles krijgt en naar bed gaat.
Hoi meiden, ff snel bijgelezen. Druk dagje gehad! Avond 4 daagde is 5km per avond. Goed te doen, maar best pittig voor de kleintjes! Hebben droog gelopen, want we liepen om 16.30 al! 2x net voor de bui binnen! Losje, succes met lopen volgende week! Denk dat jij niet meeloopt? Wat een ellende joh dat je niet precies weet wat je 'mankeert'. Heb je er veel last van? Mamsie, heerlijke nacht toch zo! Vanochtend dametje om 9.30 wakker gemaakt...oeps! Gister prikjes gehad, dus ze was niet helemaal lekker... (Liepen 1mnd achter, dus zij heeft met 3,4,5 mond prikken gehad) Vanavond om 19.45 laatste fles. Kijken hoe laat ze komt! Jo, een echte buikslaper dus! Heerlijk zeg. Liggen ze er altijd zo lief bij! Lizzie, 30 weken! Wauw gaat hard zeg... Vind beide namen mooi! Je kan haar roepnaam Livvy geven toch? Dat kort je later toch wel af naar Liv! Hier idd ook thuisbevallen, schrijf verder wel ff in club! Verder reageer ik ff niet, ben moe!
@lizzie Jeeee! Ik doe voorzichtig een verlaat 30 weken dansje voor je...ongelofelijk hè! Mooie naam! De afkorting die je noemt staat ook op mijn lijstje mochten we ooit een meisje krijgen. @manouk En jij ook alweer 15 weken! Geweldig voor jullie! @Ika Leuk zo'n spontaan etentje! @mamsie Fijn dat het solliciteren goed gaat! Duim voor je! @Hier 34 weken!!! Ik ga starten met de weleda olie Vraag me af of het gaat helpen tegen uit scheuren. Hier beroerde nacht. Vanaf 4 uur met vlagen koorts aanvallen met buikpijn. Kwam er tot 4 keer toe aan alle kanten uit, dus ben maar beneden op de bank gaan liggen. Nu op hoofdpijn en vermoeidheid na nergens meer last van. Zo maar kijken hoe eten gaat. Gelukkig morgen ook nog vrij. Ml moet wel werken, dus ga dan in m'n eentje naar de verjaardag van m'n 6 jarige nichtje.
Klinkt al tijd voor verlof Dido . Rustig aan doen he, vandaag! Fijne dag meiden! Wij bij ouders, morgen bij zwager en schoonzus
Iedereem genoten van het weer? Jolina. Hoe gaat het met je meissie? Hier. Hele dag op center parcs geweest. Ben kapot. Nu nog ff genieten van het weertje in de tuin.
Nou inderdaad Jippie 34 weken alweer @lizzie jij ook rustig aan he, morgen pootjes inde lucht hoor Vanmorgen (9.10) belden vrienden en daar gingen we 10u op de koffie, naar huis F eten en slapen. Wij de buxussen gesnoeid. Toen F wakker was had ik t badje in de tuin gezet, lounchebankje erin en toen heeft ze lekker gespatterd en op dr badeendje gesabbeld. Nu is ze al een aantal keer wakker geworden, toch wat warm denk ik. Wij zijn bezig met wat bruiloftdingetjes Morgenochtend naar een tuinfair, althans dat is de planning.
Vanmiddag werken vanaf 15:00....pfff zo geen zin Net even bloed laten afnemen voor de reumatoloog. En vandaag begint de avondvierdaagse voor L.
Mmmmm ik denk niet dat ik hoef te testen.....want ik voel helemaal niets.... o ja iemand vroeg of ik zelf ging lopen,ik denk dat ik morgen wel meeloop,al wil ml dat niet omdat ik erg veel last van mijn rug heb de laatste weken. maar wil graag een avond meelopen voor L.
Losje. Soms is dat ook wel een goed teken. soms is het ook wel fijn om er wat minder(zo ver dat kan) er mee bezig te zijn. Succes met lopen!. Jolina. Ik ga in de club lezen. Hier. Als R thuis is ff de aller laatste dingen scoren voor de kleine. Hoop dat we straks echt allea hebben. Fijne dag vandaag!
@lizzie Helemaal geslaagd? Hier alleen nog in afwachting van de wieg. Gister bij m'n zus geweest met als gevolg dat de garderobe van de kleine man weer is uitgebreid @losje Veel succes met de 4-daagse! Ik hoop stiekem dat het kaarsje geluk brengt deze ronde @hier drukke dag op het werk. Dag vloog om. Morgen de hele dag in Houten. Net gezellig hapje in de stad gedaan met vriendinnen. De ene was fotograaf op ons trouwen en heb de foto's op cd meegekregen. Ben benieuwd! Zij en haar vriend willen voor een 2e kindje gaan. Dus worden weer spannende meeleef momenten.
NOg maar even knallen Dido en dan lekker thuis. Nestelen, wasjes draaien en voorbereiden op de komst van jullie kleine man! Losje, duimen draaien meid! Succes met lopen Lizzie, morgen alweer woensdag, dan donderdag en vrijdag en dan alweer een week verder!
Succes Losje! Heb 4d gelopen....pfff! Vanavond iig droog gehouden toch? Hoop ook voor je dat het niks voelen goed is! Dido, gezellig! En bijna klaar voor de kleine man... Spannend!! Lizzie, de laatste 10 zijn ingegaan! Parel, zag weer mooie foto's voorbijkomen op fb! Goed bezig je man! Jolina, knuffel! Hoe is het de afgelopen dagen gegaan met de warmte! Kids last gehad? Hier alleen gister wat huilerig. Verder doet ze het prima. Vanavond voor het eerst goed meegehapt! Ze vond het zowaar lekker. Ben nog steeds niet aan zelf koken toegekomen, dus nu af en toe een hapje uit een potje. 4 flessen gaan prima! Heeft nu om 20.15 laatste fles gehad en dat trekt ze voor de komende 12uur. Gaat goed dus! Verder geen nieuws... Trusten!