De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Pffffff me jongste gister een schop gekregen van de oudste,ze waren bij oma ik was er niet bij dus weet niet precies wat er gebeurde....
    maar nu kan ze niet lopen op haar been,dan gaat ze huilen....

huisartsenpost gebeld maar ik moet wachten tot me eigen huisarts open is!
    Wachten duurt lang.......

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou ze kunnen vanuit de telefoon zien dat er niets is en moest haar maar een zetpil geven.....#welknapvandedokter
    nu loopt ze er wel op maar niet graag.....maar even aankijken dus....

3. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Jeetje! Lekker makkelijk van de dokter. Even aankijken maar...
    Hoop dat het snel beter gaat! Loopt de jongste ook mee?

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Door de zetpil gaat het nu wel een stuk beter,het zal wel een spier zijn geweest,maar goed neemt nog niet weg dat ze best even hadden kunnen kijken.

nee de jongste loopt niet mee,ik hoop dat ml op tijd thuis is want ik kan ook niet lopen vanavond....natuurlijk weer eens een slechte dag ivm me rug:(

maar genoeg geklaagd hahaahahahahaha ga even lekker van het zonnetje genieten in de tuin!!!

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, sterkte met je meisje. Wat apart dat de dokter het niet wilde zien. Ik kan hier altijd wel een afspraak krijgen om langs te komen.

@Mamsie, ik duim i.v.m. je sollicitatie!

@Lizzie, de laatste tien weken. Wat is de tijd hard gegaan!

@Dido, het echte aftellen is begonnen. Bijna verlof. Rustig aan hoor, want het zijn warme dagen.

@MvDJ, wat fijn dat ze het zo goed doet op 4 flessen en lekker dat ze zo goed doorslaapt.

@Jo, dikke knuffel!

@Lies, hoe gaat het daar? Lukt het allemaal met het overstappen.

@Bouwjaar, steeds meer bruiloft voorbereidingen, super leuk hoor!

@Parel, alles goed? Ik zag mooie foto's van het bedrijf op fb voorbijkomen!

@Manouk, lekker aan het genieten? Ik ben benieuwd of het een jongen of meisje is. Wilden jullie het nu weten of niet? Ik kan het me niet meer herinneren.

@Mgbk, dikke knuffel! Ik moet vaak aan je denken.

@Jaydee en Eda, ook lekker aan het genieten van de kleintjes. Ik zag mooie foto's op fb. Dus dat zit wel goed volgens mij.

Hier gaat alles zijn gangetje. M. slaapt overdag en 's nachts erg goed. De afgelopen dagen was ze pas om 8.30 wakker, heerlijk. Ze probeert in kruipstand te komen en tijgert er flink op los. De hele speelgoedmand wordt leeggeruimd, maar opruimen 'ho maar' ;) :p

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @losje wachten blijft waardeloos he

@mmvdj
    Hier gister ook wat huilerig, ze wilde meer drinken. 18.30 drinken en naar bed, maar de wereld verging om 20.30 - 00.15 - 3.00, heb haar laten drinken en ze trok alle keren beide kanten leeg. Dorst vh warme weer?
    4 flessen en nar 20.15u niets meer....Denk echt dat dit nog een heeeele lange tijd een utopie gaat worden hier.

@losje :( balen. Je zou denken dat een schop wel pijnlijk is maar niet veel kwaad kan. Waar heeft ze pijn? Oh je huisarts doet aan videobellen? ;);)
    Hoe gaat t nu?

@ika tja toch door de situatie kan ik er minder van genieten. Van alles niet zo eigenlijk, van F van het weer enz. Gister nog een discussie over wel of geen album. Tja ja het is leuk om een album erbij te pakken en dat doen je snellen dan je pc erbij pakken en het is natuurlijk veel mooier, maar goed gloeiende wat een geld. En ik denk dan na een jaar staat dat ding stof te vergaren in je kast. Honderden euro's onder t stof... Dan denk ik zonde, misschien niet doen, maar vl wil het wel.

F doet erg weinig met t feit dat ze wel kan rollen. Ik heb nog steeds de volledige actie niet gezien, jammer! Verder is t riedeltje blij/spelen-hangerig/mopperig-slapen. Dat laatste stukje lukt me niet echt iets aan te doen. Maar ja wat wil je als je maar 1x per dag slaapt (wel 2 a 3 uur), ze zou eind vd middag gewoon ff moeten slapen maar dat doet ze echt niet (krijsen alsof de wereld vergaat). Ik wil haar ook niet om 18u al op bed leggen want dan wordt t s ochtends weer veel te vroeg en dan is t altijd een beetje hangen wachten entertainen tot ze naar bed gaat. Niet zo gezellig, dat moet toch anders kunnen maar hoe. :(

En die benen... weet iemand waar de 'trappelstand uit' zit? Werkelijk die staan alleen stil als ze slaapt of drinkt. In t slaapzakje ook de hele tijd afzetten tegen de stof. Draakie.
    Ik merk nu ik weer thuis zit dat ik sneller geïrriteerd ben :(

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Nou de 2-3 uren rust die ik had op een dag lijken ook voorbij, te vroeg gejuigd. Gister was ze ook vroeger wakker, dacht ach misschien de warmte maar nu is t echt niet zo warm. Snap ook niet dat ze meteen huilt alsof de wereld vergaat maar stil is zodra je haar oppakt. Pff, ik wordt gek, ben op kan wel (mee)janken. Vind het ff geen zak aan zo :( ben duidelijk geen thuiszit moeder

ps ik ben nog stees blij met haar en houd van haar hoor

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ach jee, Bouwjaar, dat is minder fijn :(

Maar met die slaapjes. Ligt haar tweede slaapje gewoon niet heel laat in de middag/avond? Ze gaat nu vroeg de nacht in als ik het goed begrijp. Hier deed ze rond die periode om 18.00 vaak nog een slaapje voor de laatste fles en dan rond 21.00 op bed. Ik merk nu dat bedtijd steeds wat vroeger wordt. We zitten nu op 19.30/19.45 uur.

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    En ik lees nu ook je tweede post. Meid, het is ook beremoeilijk zo. Er zijn geen pasklare oplossingen voor. Wat we hier nog wel eens deden op onze vrije dagen was samen een middagdutje op bed doen. Voor jezelf wat rust en de kleine lekker dichtbij.

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bouwjaar vervelend meid dat je je zo voelt,maar weinig rust zorgt daar zeker in mee....ik heb geleerd het een beetje op z'n verloop te laten gaan,de oudste sliep nooit vroeger(naar mijn gevoel;))
    Maar was er ook teveel mee bezig wat moest/het beste was,elk kind is anders en zij had gewoon weinig slaap nodig.
    Maar ik begrijp hoe je je voelt want ze sliep vaak pas om 23:00 tot haar derde jaar pfffff
    Pas toen ik het een beetje losliet wat eigenlijk moest ging het beter en was ik minder gestrest.

J. Was op haar bovenbeen geschopt,binnenkant,het gaat goed ze loopt alleen een beetje mank,me schoonmoeder denkt dat een spiertje een oplazer heeft gehad.

Ika hahahahahahahahahahahahahaha opruimen;)

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Losje. Knap hoor van die dokter.. misschien kan die van jou ff kijken naar mijn oog..
    Wel fijn dat ze nu beter loopt.

Bouwjaar. :( kan je helaas geen advies geven. Maar miaachien doet ze wel dromen en schrikt ze zo wakker? Waardoor ze zo moet huilen..

Mamsie. Ja ja week is al weer half om. ;) weer bijna een weekje erbij. :D Gaat nog best snel.

Hier. Eem helemaal rood oog. Dadelijk naar de dokter. Het ziet er heel pijnlijk uit maar valt mee. Alleen last van pij als het gaat tranen.
    Hopelijk is het snel weg.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb een zalfje voor mijn oog gekregen. Mag gelukkig ook gewoon in de zwangerschap. Moet wel de hele dag uit de zon blijven en het liefst mijn zonnebril opzetten als ik tv kijk. Beetje moeilijk met mijn bril op. ;)

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ai vervelend, Lizzie. Maar goed dat je er iets voor hebt gekregen. Hopelijk ben je snel van de klachten af.

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou meiden heb de huisartsenpost gebeld want er zit een harde bult bijna bij haar lies,en nu verschijnt er een rode ader op haar voet....
    Ze vroegen of ze een wondje had en ja hoor een blaar tussen haar teentje van haar slipper.....
    Kom later weer even melden.....moet er om half tien zijn!

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Och jemig, Losje, dat klinkt heftig. Sterkte!

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Sterkte Losje!! Ook voor je kleine meissie!

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Goed we zijn weer thuis,
    Ze heeft een infectie in haar voetje door de blaar die open is gegaan...
    Daardoor is haar lymfeklier gaan onsteken bij haar lies.
    Gelijk medicijnen moeten halen(weer in een ander ziekenhuis pfff)
    Als we niet waren gekomen was ze morgen heel ziek geworden zei de dokter!!!
    #heel trots want ze heeft braaf haar medicijnen genomen net,en nu ligt ze naast me te slapen!

Welterusten xx

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O ja en ongi gewordem vandaag.....
    #wateenk*tdag

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #3639 Bouwjaar1979, 12 jun 2014
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
    @ika om 18u kan ze ook best een slaapje doen want ze is dan vaak al wakker vanaf 14/15u. Ze is dan ook super moe en slaapt dan vaak lang. Toen ik nog werkte waren we dan net een half uurtje thuis en ging ze later naar bed.
    Vandaag ook maar slapen als ze slaapt, maar dat kan niet elke keer omdat ik die tijd ook moet gebruiken om te solliciteren.

@lizzie ojee wat is er met je oog? Gaat t al beter?

@losje Jeetje beterschap voor je kleine en goed dat je gebeld hebt! Best scary te bedenken dat ze heel ziek geworden zou zijn ls je neit aan de bel getrokken had. Hoe gaat t nu met haar? En k*t dat je ongi bent :(

Mbt loslaten, dat deed ik wel. Ze heeft bijna 2wk 1 lange slaap gedaan, prima. Maar als ze dat nu ook niet meer doet heb ik helemaal geen tijd meer voor mezelf en zit ik met een moe kind dat niet wil slapen. Dat is echt niet gezellig.
    Gisteren werd ik op een gegeven moment boos en om die kwijt te raken stampte ik de trap op (heel slecht van mij). F lag in bed te jammeren wat toen oversloeg in hysterisch huilen. Sjips, ik heb me gisteren voor t eerst afgevraagd of ik wel geschikt ben als mama.
    Gisteravond drama met slapen, ze bleef stil al ze getroost was en je bij haar bleef maar werd hysterisch zodra we 5 min beneden waren. Heeft ze nou pijn of niet..? Om 22u ben ik maar in bed gaan liggen met haar in mn armen, later slapend op aankleedkussen naast me gelegd. Om 1u na de voeding in eigen bed gelegd.
    Tja voor t eerst gisteren zoete aardappel gehad, verkeerd gevallen? Om 1u na t voeden liet ze wel een harde scheet. Kramp, lucht in de darmen? Verder maak ik me beetje zorgen dat t hele slapen in een drama gaat veranderen, terwijl t best goed ging. Gelukkig komt vanmiddag mn moeder ff oppassen.

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hi meiden...hier supertje druk met laatste loodjes. Gister toen ik thuis was wel even 2 uur slaap gepakt. Ik dacht even m'n ogen dicht te doen, maar werd 2 uur later wakker.

Even snel bericht dus.

@losje Beterschap voor je meis! Goed dat je gelijk actie hebt ondernomen en je niet hebt laten afschepen door die arts. Balen van je ongi! :(

@Lizzie Hoe is het nu met je oog? Beterschap!

@bouwjaar Ik ben nog niet eens mama en maak me nu soms al druk of ik het wel goed doe voor m'n mannetje...of ik wel gezond genoeg eet enz...enz...Dus ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt, maar iedereen doet het op z'n eigen manier, met de kennis die je hebt en met de beste intenties. Dus niet zo hard zijn voor jezelf hoor!

Deel Deze Pagina