De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tja weet je wat ik me nog bedacht gisteravond (lagen om 21.30 in bed, beiden zo moe) dat ik gedij t beste bij structuur en dat is er nu niet. aMar baby's zijn niet te programmeren.
    Tja die rijstebloem... ik ben er nog niet over uit. Ook al wordt t niet echt pap, ik dacht het geeft toch ietsje extra op op te teren. Vannacht heeft ze t wel bijna 6 uur uitgehouden op die fles met rijstebloem.
    Ze heeft er iig geen last van dus ik durf t wel aan te kijken.

Fijn trouwens dat J zo goed gaat met het zh-gehannes. En 5.45 is idd geen toffe tijd als je er 7.00 uit moet

@losje wat was er aan de hand vannacht?

F had vanmorgen trouwens weer es gepoept (laatste keer was vorige week di). De uier zat ook vol :$ Poeh ik rook t al toen ik binnen liep, de groentehapjes/rijstebloem hebben duidelijk effect.
    Ze ligt nu trouwens al vanaf 11.15 te tukken.

Vl keek gister even hockey. F op schoot met haar gezicht naar zijn gezicht. Nou madame wringt zich in alle bochten om toch naar de tv te kijken...;) Maar dat willen we nog niet.... Dat kan ze nog genoeg in haar leven

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hmmmm opzich wil ik wel rijstebloem geven maar om nu iedere avond te gaan kolven met een handkolf heb ik weer geen zin in...

En hahahah ja dat stinkt lekker he die poep nu :D

En dat tv kijken... Tja weet je... Bij de eerste was ik ook van het niet te veel tv kijken ... Ondertussen is het ding heel de dag aan.
    Ze zitten er niet de hele dag voor maar toch genoeg. J natuurlijk niet maar met voetbal kijkt hij graag :D

Maar die tv programma's zijn best leerzaam .....

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bouwjaar elke keer als ik omdraaide kreeg ik een steek in me rug....

tja tv kijken probeer ik ook op te letten,maar een dag zoals vandaag staat ie ook de hele dag aan,het regent en dan kan ik opruimen;):p
    en let wel natuurlijk op waar ze naar kijken,want sommige zenders kunnen echt niet ookal is het voor kids!

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nick jr en Disney is veilig :p

S kijkt wel eens cartoon network maar daarbij moet ik wel echt opletten idd

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja hier kijken ze nick jr en ned 3.....maar die oudste wil nu allemaal tienerseries kijken engelse series maar dan nederlands nagesynchroniseerd.(pffff ze is al weer 6,5)

Me kleine meid al dagen diarree...maar komt door de antibiotica,zal ze wel tot vrijdag houden dan.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Vreselijk die vertaalde series :D

Nou afspraak was alleen wat luisteren naar de longetjes..die waren in orde. En met de ventolin mochten we stoppen, en die ander gewoon doorgaan.

Ze kunnen haar nog geen stempel astma geven maar het ziet er zeker naar uit dat ze het heeft en ze gaat absoluut zo behandeld worden.

Hij gaf aan dat ze er makkelijk overheen kon groeien of helaas niet... Je kan er op deze leeftijd achterkomen of ze astma heeft door de regelmaat kwa benauwd zijn en pufjes gebruiken...
    Krijgt ze de volgende keer weer zo'n aanval dan kunnen we gelijk die arts bellen, de kinderverpleegkundige. Dat os super fijn want die zeik van naar de nightcare gaan enz gaan we dus niet meer doen.

Hij vertelde de vorige keer nog een verhaal van de nightcare, omdat ik aangaf dat de eerste arts ons nooit naar huis had mogen sturen, dat er ook een kindje die week was opgenomen en zij dus ook eerst de nightcare hadden gebeld de assistente vroeg om de telefoon eens bij hun kindje te houden om in te schatten hoe benauwd ze was?????!!!

En ik had nog niet verteld van die vreemde ouders van de baby naast ons he... Echt die moeder kwam pas in dr middag eens aanzetten en een avond kwamen ze doodleuk pas om 21 uur binnenlopen want ze waren van te voren even naar een bbq geweest maar waren toch maar weggegaan omdat het zo regende...

Echt die baby was 2 maanden oud of zo? Ze bleven ook nooit slapen?

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, eigenlijk ben je dus nog niet veel wijzer. Hopelijk groeit ze eroverheen.

@Losje, bah wat vervelend zo'n nacht.

@Bouwjaar, misschien dat als je straks op regelmaat zit met volledige bijvoeding dat ze ook meer met regelmaat gaat poepen. Hier is dat wel nu zo.

@Tv kijken, ik ga geen tv voor M. vermijden. Ze is er zo aan gewend dat het haar niet eens meer boeit als hij aanstaat. Bij mijn neefjes mocht ook weinig de tv aan. Zodra die nu aangaat staan ze er als zombies voor. Alles met mate lijkt me.

Het schoolreisje was leuk. Het weer viel niet tegen, een paar kleine buitjes. Het park was leuk en overzichtelijk.
    De twee tandjes van M. komen goed door. Ze heeft er ook geen last van. Ze zit wel de hele dag met haar tong te voelen.

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    #3708 Dido82, 17 jun 2014
    Laatst bewerkt: 17 jun 2014
    Hier super druk met de laatste dagen op het werk. Gister een dag van 8 tot 21 uur gedraaid. 'S avonds dus kapot. Kom snel weer bijpraten....o ja.... Ml twijfelt over de naam :-s Heb zijn naam in de club gezet. x

9. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jolina jeetje wat raar dat ze niet bleven slapen:$
    Ik zou de hele dag bij me kind zitten......♡

Ika gelukkig heeft ze er niet veel last van!!

Dido pfff lange dag meid!

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja toch losje? Ze waren zo laks... Ik werd gek! Iedere keer als zij kwamen huilde het kind ook constant.

Ika ja dat is het nu net, je kan nog niet veel wijzer worden... Het is afwachten. Je kan geen bloedprikken of dingen doen en daar komt uit astma..
    Maar ze behandelen haar wel zo dus ik denk dat ze het geen stempel geven omdat het niet mag zeg maar... Voor ons is het duidelijk.

Dido meisje relaxen he;) jij hebt toch wel je verlof verdient. Nu maar hopen dat je ook genoeg tijd krijgt om bij te komen... Maar als jullie kindje iets van jullie weg heef blijft die niet lang zitten :D

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Jo maar heb je nu een tevreden gevoel over die afspraak? Wel fijn dat je hem in t vervolg kan bellen. Hopelijk groeit ze over de astma heen. Is bij een nichtje van mij wel gebeurd.
    Raar dat die ouders niet veel bij hun baby zijn, die wil je toch een geborgen gevoel geven

@ika later mag ze wel tv kijken maar ik wil niet dat t erin sluipt dat het een tv hanger wordt. Later gewoon eventjes voor t eten ofzo.
    Leuk dat t reisje geslaagd was

@dido,dido...dat zijn toch geen dagen meer? Je bent hoogzwanger, neem je rust? Nou gelukkig nog maar paar dagen.

Nou hier via google vacature gevonden. Weer ver weg maar ik dacht ach, schrijf gewoon zie wel. Net vlak voor versturen toch nog even terug xoeken op de site waar ik m gevonden had. Niet te vinden. He en ik dacht nog dat 2010 een typfout was.... Damned..Lang leve google die dus oude website's terugvind :(
    Oke mezelf net voor een flater behoed, maar toch wat een teleurstelling.

Ah F is wakker, kunnen we nog net ff wegen en meten. (ff hoofd legen)
    Trouwens weer een rotnacht achter de rug. Jammerz.

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Knuffel bouwjaar....

Ja ik voel me wel veilig en die meneer komt deskundig over ;) voor de rest is het gewoon een proces van afwachten helaas.... Je kan niks onderzoeken meer.

Ze zit ook nog steeds met die rot waterwratten.... Zitten nu ook al op het ooglid. Het kan zo over zijn of lang duren...natuurlijk duurt het bij haar al lang. Ze kreeg ze net voor de waterpokken en die waren vorig jaar al.

Net een tip gekregen om betascrub te proberen...dan doen we dat maar. Het is toch geen gezicht allemaal in de nek dit

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Jo tja mooi is het niet waterwratten, maar het moeten geen littekentjes gaan worden. Jeukt t nog erg of heeft ze er verder geen last van?
    (waterwratten, waterpokken..wist niet eens dat t verschillend was)

Oja F was 66 cm 6770 gram. Zo suf er zijn best wel wat mensen die zeggen goh ze is best lang he? Maar ze is gemiddeld.

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Goed bijgekomen en al dus bouwjaar?

Ja het jeukt wel en ziet er nie uit...niet leuk. Heb nu bethadine scrub gekocht dit zou ook helpen. Ben eens benieuwd.

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, betascrub heb ik ook goede dingen van gehoord. Wie weet dat het goed werkt.

@Bouwjaar, mooi in haar lijntje gegroeid dus.

Hier ook terug van het cb. M. is 9290 gram en 75 cm. Ze is flink in lengte gegroeid. Ze zit nu op +1 qua gewicht en +2 qua lengte. Lange dame aan het worden :D

16. Jolina

Jolina Niet meer actief

Laten we het hopen stomme waterwratten ....

Volgens mij zit J beide op de bovenste lijn ... Welke is dat dan +3 :p?
    Wel gewoon fijn dat ze het zo goed doet Ika!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #3717 Bouwjaar1979, 17 jun 2014
    Laatst bewerkt: 17 jun 2014
    Ja F is prima gegroeid.

@ika M is lekker lang. Had je t al gemerkt qua kledingmaat?
    Ik hoop trouwens niet dat F zo spurt gaat maken. Ik heb haar jurkje voor ons trouwen al gekocht en die is maat 74 (ze is dan 9 mnd). Ik zou t erg jammer vinden als ze er niet meer inpast dan en dan moet ik weer iets nieuws vinden.

@jo dat is de +2,5-lijn vlgs mij.
    Hier vind je zo'n diagram: http://downloads.tno.nl/anonymous/kvl/NJAX1.pdf
    Staat ook bij dat +2,5 het 99,4ste percentiel is (slechts 0,6% van de getestte groep is nog langer als dat) Zijn jullie alletwee zo lang eigenlijk?

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

De laatste keer zat hij trouwens eronder ;)
    Morgen eens goed kijken hoe het zit...

Nou F is gewoon wel lang maar dat is dan een jongen... Ik ben 1,69 dus normaal. Eigenlijk gewoon beide normaal. Maar mijn oudste broer is wel bijna 2 meter..

19. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Qua kleding heb ik het wel al wat gemerkt. Ik laat haar steeds meer in maat 80 gekleed.

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lieve dames.

R is op vakantie. Zit nu lekker thuis met een vriendin. Super gezellig. Kan wel alles bijlezen maar laptop doet wazig. :( dus kan niet vaak reageren.
    Zp doet op mijn telefoon vaak raar. :(
    Dua lees alles maar kan vaal niet reageren omdat ik niet kan typen.
    Tot snel weer!!

Dido wel rustig aan doen he. Denk aan dat kleine mannetje in je buik!.
    Ga nog ff in de club kijken. Hoop dat ik dan kan reageren.

Tv kijken. Gaan we hier ook nog niet doen op zo'n jonge leeftijd. Al hebben we wel een zender dat apeciaal voor babys is. Hahahaha

Jo. Wayerwratjes kun je vaak nika aan doen toch? Die komen toch weee terug?

Deel Deze Pagina