Specifiek tv kijken hoeft hier ook niet, maar we houden hem niet krampachtig uit voor M. omdat ze er misschien even een blik op zou kunnen werpen. Nu met het wk kijkt manlief veel voetbal, maar echt haar interesse heeft het. Ze kruipt liever achter de katten aan
Hahaha Ika hier kijkt hij dus wel Trouwens hier kijken de meiden tv, s vooral na school. Even lekker ontspannen. En tja als J zou kijken kan ik daar weinig aan doen hahaha... Lizzie veel plezier met je vriendin...even heerlijk roddelen enz hahahaha.. En nee idd je doet er weinig aan, maar ik probeer alles. Nou die J is een echte vent! Hij slaapt nog steeds hahahaha.. Hij heeft om 6:30 gegeten en slaapt nu nog. Wat een geluk dat papa thuis werkt en hij kan blijven liggen... En zo kan ik even snel het huis doen.
Relaxed Jo, huisje aan kant? Hoe laat werd hij wakker? @ika hier moeten de katten niks hebben van F. De ene rent helemaal hard weg en de ander hooud haar in de smiezen en peert m ook als ze t niks meer vind. Hoe is dat bij jou? @losje is de infectie nu helemaal genezen? Ik dacht gisteravond rond 22.45 ik zal F een fles met rijstebloem geven. Nou ze heeft amper 30 cc opgedronken, ze wilde niet meer, duwde de fles weg met tong en hand. Kon ik de rest (120cc) dus weggooien Wat gepruttel tot die tijd, heeft ze erna geslapen tot 4.30. Helaas kwam toen meteen mijn gemaal opgang en heb ik niet meer kunnen slapen en ben 6.45 maar uit bed gestapt. F sliep tot 8.30. Ze heeft wel de slag van t draaien te pakken trouwens, doet t nu regelmatig. Gister kwam de kinderstoel binnen. Ik wilde wel graag een stokke omdat ik t design mooi vind. Maar ik vind ze gewoon te duur. Bovendien moet je er nog allerlei accessoires bijkopen dat irriteert me eigenlijk ook. Oke je kan m ook wel weer aardig verkopen op mp, maar nu maar de meegroeistoel van prenatal gekocht. Alleen nog een zitverkleiner kopen. Het zal t nog even duren voor we m echt kunnen gebruiken, nu alleen even tijdens de groenteproeverij proberen.
He meiden, Haak hier even weer in hoor. Paar dagen ziek geweest (denk keelonsteking) maar knap langzaam wat op. Iets gemist?
Spannende wedstrijd weer! Ik zei al tegen ML als ze in de finale komen trek ik het echt niet om te kijken als hoogzwangere...ben de laatste minuten ook gaan schoonmaken onder het mom "nesteldrang" Morgen laatste werkdagje! @bouwjaar ook mooie stoel. Wij hebben de vorige stokke versie via mp gekocht incl. new born en babyset. Vond het nieuw ook veels te duur. @manouk Wat mooi om jou met zo'n buikje te zien op fb! Ow ja...hier een van m'n beste vriendinnetjes net zwanger van de tweede. Net 4 weekjes, dus spannende tijden! Morgen na het werk koken bij vriendin met verbrijzeld enkelbot.
Hoi Dames, Hoe gaat het met iedereen? Heb een beetje terug proberen te lezen. Losje fijn dat je meisje weer beter is, wat een schrik! En enorm balen van je menstruatie knuf! Lov fijn dat jouw meisje ook weer thuis is en dat je nu afspraken hebt bij een goede arts. Leuke foto's van J op fb! Mamsie gelukkig ben je weer beter! Wat goed dat je waarschijnlijk een nieuwe baan hebt. Bouwjaar wat jammer dat jullie meisje zo weinig slaapt en onrustig is. Hopelijk gaat het snel beter. Balen van het solliciteren. Duim voor snel een leuke nieuwe baan. Lies fijn dat het afbouwen goed gaat. Hoe gaat het nu met T? Dido jeeeeh je laatste werkdag! Veel succes vandaag en straks heerlijk genieten van je verlof wat je dubbel en dwars verdiend hebt! Mooi wiegje hoor. Mooie kleur op de muur! Lizzie jammer dat je je man een week moet missen. Wat lief dat er een vriendin bij je is. Alsnog een fijne week met zn tweeen. Mgbk ♡ Hopelijk niemand vergeten.. Hier gaat alles goed! Alweer 17 weken. Je kan nu goed aan mn buik zien dat ik zwanger ben Ik voel me ook goed en we zijn al langzaam wat spulletjes aan het kopen. We willen het geslacht niet weten Fijne dag allemaal X
Lieve wieg dido! En verlof jeeeeeeeeeeeh Manouks leuk dat shoppen! En was een leuke foto op FB....en thx voor het compliment Dido hahahahaha ik ben ook 2x zwanger geweest met het wk...wordt je gek he hahaha, vorige keer met a was het nog zo extreem warm toen. Ik ben eens beneiuwd of we de volgende keer weer winnen. Hier is J zo'n slaapkop de laatste dagen. Gister werd hij pas eens om 10 uur wakker en vandaag weer. Hij kwam vannacht wel weer om 3-4 uur ....had zo geen zin hahaha.
Dido, prachtig die wieg! Nog maar een paar uurtjes..... Manouk, 17 weken alweer! Heerkijk dat jullie langzaamaan vooruit gaan kijken en spullen kopen. Mijn gevoel zegt dat je een jongetje krijgt Jolina, lastig ritme dan van die kleine man. Blijft pittig he, die nachten. Bij mij liep bv terug omdat ik ziek was. Nu 2 avonden kv gegeven en ze slaapt ineens veek beter. Vandaag krijgt ze twee flessen kv. Hoop dat ik verder voldoende bv heb. Wilde toch langzaamaan gaan afbouwen zodat ik, als ik werk, niet hoef te kolven
Ja ik was kapot... Blijf ook maar moe steeds...kan gewoon niet bijslapen. Maar dat gevoel herken jij vast Nou weet je ... Als het moment er is om langzaam te gaan afbouwen en dit gebeurt zo vanzelf gewoon meegaan, is altijd het fijnste. Fv vult gewoon beter denk ik.... Als J met 6 maanden nog niet doorslaapt en met de bijvoeding het ook niet beter wordt ga ik toch ook eens Fv proberen.....denk ik....hihi... Vindt dat altijd zo moeilijk we zien wel. Binnenkort iig beginnen met bijvoeding... Heb daar zo'n zin in hahahaha...
Ja vind het ook lastig. Maar gister was echt duidelijk dat ik even geen melk had. Ze huilde aan mijn borst dus kv gegegeven. Denk ook echt dat ik ziek ben geworden door oververmoeid zijn. Die nachten hakken er echt in..... Nu met 2 avonden kv slaapt ze veel dieper en rustiger. Hoef er niet uit voor speen. Wel om 5 uur voeding maar dat ben ik allang tevreden mee. Bijvoeding, tja... E vindt alles wel lekker maar eet nog niet veel. Ze zou veel meer mogen dus denk echt dat ze de laatste weken wat honger heeft gehad ofzo.
Pas wel op dat je productie niet achteruit blijft gaan, als je toch graag nog genoeg wilt geven zou ik haar wel even extra aanleggen of kolven... Kun je ook straks eens geven uit een beker om te oefenen bv Vindt ze het eten wel lekker ? Want als ze genoeg eet en voldaan is zal ze toch geen honger hebben gehad...tenminste anders at ze wel meer? Wat natuurlijk wel kan is dat je eigen bv even minder was door het ziek zijn.
@dido lief die wieg! @manouk lekker gaan shoppen, staat de datum voor de 20wk echo al vast? @mamsie heb je een nieuwe baan? Gefeliciteerd! Dat heb ik dan ff gemist. (of is t voor als je een nwe baan hebt) Fijn dat E beter slaapt op de kv, nu nog 2 uurtjes erbij plakken qua slaap en dan heb je een mooie nacht. @jo waardeloos he die nachten, ik mocht er ook weer uit om 4u Tja straks mijn doel behaald: 6 mnd bv. Alleen voelt het nu raar om af te gaan bouwen straks. Ik weet nog niet hoe ik t ga doen allemaal. Fv voor de nacht zou een mooie zijn om te kijken of ze dan gaat doorslapen maar als ik zou werken zou ik beginnen met de middag niet meer kolven.
Bouwjaar eigenlijk kom je straks vanzelf uit bij alleen s'morgens en s'avonds nog bv geven aangezien ze straks genoeg bijvoeding krijgen. Dus misschien hoef je nog helemaal niet te stoppen?
Bouwjaar, zo goed als zeker binnen de stichting waar ik nu werk maar ook nog kans op een baan bij andere stichting. Jolina (haha ik tikte eerst wat anders ), ja snap wat je bedoeld hoor qua terug lopen. Ik weet zeker dat het door het ziek zijn minder is geworden omdat ik gistermiddag ineens leeg was. Nog nooit eerder gehad. Ben nu een beetje aan het uitpuzzelen hoe het verder aan te pakken. Qua, hapjes, ja ze vindt veel wel lekker maar ze zou er nog meer van mogen hebben. T at op deze leeftijd al grotere hoeveelheden. Soms eet ze bijv maar 10 hapjes en is er dan klaar mee. Ach, ik zie het ook allemaal wel. Voorlopig zit ik nog wel even thuis
merkte net ook al hoe irritant ik kv vond. Je moet ineens gaan onthouden hoe laat ze dronk enzo. Met bv is het gewoon: o je moppert, misschien wat drinken. O maar 10 slokken, oke, neem je straks nog wat
Hoi Hoi, Ik val hier weer in. Alles doet het hier weer. En R is weer terug. Dido, Ohh meisje nu heerlijk gaan genieten van die mooie momentjes nog met je buik en straks gewoon al van je kleintje. Het gaat zo snel! Mamsie. Ohhh wat een respect al een half jaar gebroken nachten. En heel mooi om te lezen dat je waarschijnlijk een baan hebt. Mooi Mooi! Heb niet alles terug gelezen maar ik lees vanaf hier weer alles mee.