De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, wat raar dat ze bij twijfel geen gesprek met je willen. Zoiets hoor je niet pas te weten te komen met het rapport. Ik vind het best wel laks als dat zo zou gaan.

@Bouwjaar, wat gaat het hard!

@MvDJ, grappig hè die tandjes. M. is er pas laat mee begonnen, maar heeft er ook geen last van.

@Lizzie, wat leuk voor je buurvrouw. En wat een leuke foto van Bullit!

@Manouk, spannend dat jullie het niet willen weten. Wat zegt je gevoel?

@Lies, wat fijn dat het zo goed gaat.

@Dido, lekker genieten van je verlof. Heb je nog een planning enzo zoals wanneer kleertjes wassen?

Nou het gesprek met de sollicitante ging niet door. Ze had afgezegd, want ze had een baan bij een andere school al aangenomen. Nou ja, jammer dan. Maandag komt de andere kandidaat.
    M. volgt me nu door het huis. Zo grappig. Ze zit ook voortdurend op handen en knietjes, vieze bewegingen te maken ;) :p

2. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lies kan me voorstellen dat alles combineren best pittig is! Ben ook benieuwd hoe dat mij straks af gaat. Leuk dat ze zich zo vermaakt bij de gastouder.

Leuk om te lezen hoe jullie kleintjes zich ontwikkelen met de eerste en gevorderde kruipbewegingen :) Ben benieuwd wanneer de eerste stapjes gezet gaan worden.

@lizzie Fijn dat het nu geregeld is met UWV. En terechte excuses. Schattige foto op FB :)

@jo Wel apart dat jullie geen gedepte krijgen, maar misschien goed teken inderdaad.

@ika Vandaag zijn de eerste kleertjes en lakentjes gewassen :) Moeten de hydrofielen eigenlijk ook?

Heb voor de komende week wel wat dingetjes gepland. Ik ga sowieso woensdag tot vrijdag nog even naar het noorden.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    De hydrofielen moet je wel een keer wassen. Ik doe ze altijd in de droger, maar ik strijk ze niet. Sommige kraamzorginstanties willen dat je ze strijkt, vanwege bacteriën. Maar ja, dan moet je ze ook steriel verpakken :p Ik vind dat ze beter vocht opnemen, wanneer je ze niet strijkt.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #3764 Bouwjaar1979, 20 jun 2014
    Laatst bewerkt: 20 jun 2014
    @ika hihi de bewegingen van M :D

Is ook logisch wat je zegt want als je hydrofielen strijkt strijk je de vezelfs plat waardoor ze minder goed vocht opnemen.

@dido ik heb alle de eerste keer gewassen in t begin. Zelf al t speelgoed wat ik gekregen had

Nou F had veel te weinig geslapen vandaag en was dus drama eind vd dag. Daarbij zou de CV kerel komen tussen 13-17, om 16 u wordt ik gebeld dat het17.30 werd.
    Nog amused over maar goed. Wachten wachten, 18:05 gebeld en zijn vrouw nam op. Zei dat ik geïrriteerd was, dat begreep ze, en dat hij niet met hoefde te komen. Ging zo eten en F moest 18:30 nu echt naar bed en dan heb ik geen zin meer in een lawaai schopper. Ze vroeg nog of ik een andere afspraak wilde maken maar op dat moment ff geen zin in.Tijdens t voeden ging de toon, niet opgenomen. Was een 06 wel van die kerel. Vorig jaar kwam hij ook al veel later dan t afgesproken tijdsbestek. Potver
    Hij mag alleen nog komen alsmik als eerste aan de beurt ben, ben klaar met wachten.

5. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Hi meiden, even een teken van leven ;)

Hoe gaat het met iedereen? Ik las dat de kindjes het allemaal goed doen, maar sommige het iets te gezellig vinden met mama en niet zonder ze kunnen in de nacht ;) Hopelijk gaan ze snel doorslapen zodat jullie ook wat meer nachtrust krijgen.

Met de zwangeren ook alles goed?

Bij ons gaat ook alles z'n gangetje. Jesse doet het super. Hij zit eigenlijk nog maar op 3 flesjes per dag. In de ochtend een papfles, tussendoor nog een fruithapje, in de middag al een boterham en een flesje van 150, rond etenstijd dus een groente hapje en rond 8 uur de laatste fles van 180 en dan naar bed. Meestal komt ie de volgende ochtend tussen half 8 en 8 uur, soms nog wel wat later. Hoewel Jesse een super makkelijk kind is, want werkelijk hij huilt nooit en vind alles maar prima vind ik het soms toch best druk hoor 2 kids. Vooral in combi met het huishouden, werken, studie en ook nog een sociaal leven te hebben.... Soms lees ik wel vluchtig mee in het topic maar dan heb ik gewoonweg weinig tijd om uitgebreid te reageren, sorry! Denk wel aan jullie hoor :)

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Zou gewoon een andere bellen. ;) Heb ook een hekel aan het wachten op dat soort afspraken. Hopelijk kun je nog iets regelen met hem. En dan gewoon eisen dat je de eerste op de dag bent. Hoef je ook niet lang te wachten.

Sring. Druk druk druk dus... Hoe gaat het met de bezichtigingen? Nog kijkers gehad?
    Fijn dat J zo'n makkelijk mannetje is.

Hier. Ik voel me ziekjes. :( maar niet ziek genoeg om in bed te gaan liggen. (moet wel ff temp goed in de gaten houden) Ga ook een marathon films kijken vandaag. R gaat zo vissen. Als het met mij niet gaat kan hij meteen terug komen. Hij is niet zo ver weg.
    Ohh hebben jullie ander wasmiddel gekocht voor jullie kleintje of gebruik je gewoon je eigenste? Ik was vroeger heel gevoelig voor wasverzachter maar ik gebruik dat nu nooit omdat ik er nog steeds jeuk van krijg. Dus dat gebruik ik sowieso niet. Ga volgende week beginnen met wassen. :D

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lizzie ja hier wordt al een gebruikt waar A tegen moet kunnen dus als zij ertegen kan kunnen we dat allemaal :D ik heb altijd die van de Lidl en idd ook geen wasverzachter ...

Doe maar lekker rustig aan meid...;)

Hier is F de badkamer en de wc aan het stucen...nog even e ik heb gewoon eindelijk een nieuwe badkamer en wc jeeeeeeeeeh :D en dan is de keuken aan de beurt en dan noooooooooooooooooooooooooooooit meer rotzooi in huis aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D

Ika besefte me gister dat ze gewoon nog maar 3 weken school heeft! Nou dan hadden ze toch zeker al eens wat kunnen zeggen he bah

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, ik zou dat wel aankaarten op school. Door of niet door, het was wel zo netjes geweest om dat nog even te bespreken.

@Lizzie, ik heb alles in het begin met neutral gewassen, zonder wasverzachter. Ik ben echter alweer snel op ons eigen merk overgestapt (Robijn).

@Spring, wat fijn dat J. zo makkelijk is. Hier ook een makkelijk meisje. Ze gaat heel gemakkelijk mee in ons ritme.

Hier een lekker een rustig weekendje voor de boeg. M. ligt net op bed voor haar tweede slaapje. Ze werd vanochtend om 8.45 wakker nadat ze gister om 19.45 sliep.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zwaait even! T lijkt mijn virus te hebben over genomen en is nu ziek. Ml werkt veel deze dagen dus sta er even alleen voor. Knuffel voor iedereen!

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ika kan ook niet eigenlijk...

Mamsie beterschap voor je mannetje...

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    MamsieM, beterschap voor T.! Sterkte de komende dagen.

Jolina, inderdaad wel heel gek dat jullie nog niet met zekerheid weten of S. over gaat.

Ika, haha vieze bewegingen;)

Dido, leuk die babywasjes:)

Lizzie, beterschap! Hopelijk wordt je niet echt ziek. Ik heb gewoon ons eigen wasmiddel gebruikt, uiteraard geen wasverzachter. Ben nu vanwege de eczeemplekken van T. toch overgestapt op Neutral.

Spring, heerlijk zo'n makkelijk mannetje. Snap wel dat het met 2 kids best druk is.

Bouwjaar, lekker dan van die monteur:(

12. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Zo...weer een paar wasjes verder. Ik gebruik wasmiddel van de Lidl zonder wasverzachter.

@bouwjaar Wat vaag van de cv man.

@spring Leuk weer wat van je te lezen en fijn dat alles zo goed gaat met J! Hoe gaat het met de huizenverkoop? Kan me voorstellen dat het behoorlijk druk is alles te combineren. Ben ook heel benieuwd hoe dat ons straks af gaat.

@lizzie Hoe voel je je nu? Hopelijk niet doorgezet? Jij ook al bijna aan de wasjes :)

@Jo Jeeeh! Nog even geduld en je hebt gewoon een mooie wc en badkamer! Heerlijk! Ga je zelf nog op school checken of jullie nog gesprek krijgen?

@ika Heerlijk zo'n rustig weekend met jullie mooie meisje. Wat een ogen! Prachtig.

@mamsie Ai...beterschap!

@hier Gister leuk dagje met ML. Eerst eindje wezen fietsen naar culinair eetfestival en 's avonds heerlijk samen gekookt en in de tuin van het zonnetje genoten. Ben benieuwd hoe het straks gaat met ons mannetje er bij. We willen zo'n wagen voor achter de fiets kopen, zodat we er ook met hem op de fiets op uit kunnen. Iemand ervaring mee?

Ik merk dat we in de weekenden best veel proberen te plannen. De weekenden na de bevalling worden heel anders, dus proberen nu zo veel mogelijk te doen. Vanavond bbq in Scheveningen. Morgen inschrijven in het ziekenhuis.

Hoeveel zijn jullie trouwens aangekomen tijdens de zwangerschap? Ik ga de 20 kilo wel halen...

En...vandaag 36 weken :-D

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, beterschap!

@Dido, wow nog maar één week en dan mag de kleine man 'officieel' komen (maar blijf nog maar even zitten ;))!
    Thanx, M. heeft nog steeds blauwe ogen. Ik ben benieuwd of het nog verandert. Manlief en ik hebben allebei groene ogen :)
    Ik ben ongeveer 10 kilo aangekomen en een best deel was uiteindelijk vocht. Ik paste al heel snel na de bevalling weer in mijn eigen broeken.

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dank jullie wel dames. Voel me weer iets beter. Lekker vroeg naar bed gegaan en wat langer geslapen. :D
    Sta alleen wel onder de koorstuitslag:(
    Dido. Leuk he die wasjes. Eerste zit er hier nu in. ;) Ik wil alles af hebben voordat de cerclage er uit gehaald wordt dus op tijd begonnen.
    Mijn buren hebben zo'n wagentje voor achter de fiets. Zijn er heel blij mee. Vooral buurvrouw gebruikt het vaak. Zij doet echt veel op de fiets.

Mamsie. Beterschap voor T!

Jo. De laatste loodjes zijn het zwaarst he. Ook bij de verbouwing ;) Nog ff en je kunt genieten van een gloednieuw huisje.

Hier. Straks bezoek van schoonbroer en ouders. Geen zin in. :(
    Voor de rest zien we het wel.

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, fijn dat je bent opgeknapt, balen van de koortsuitslag. Maar beter nu dan wanneer de kleine er is.

@Mamsie, hoe is het met T.?

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Denk dat ik die dan ook wel ga hebben ika. Helaas...
    Ik krijg daar vooral last van als mijn weerstand minder is en te weinig slaap. Deze zwangerschap al meerdere malen last van gehad.
    Ach ja. Kan der dan geen kusjes geven. Wil ook niet dat zij het van mij gaat over krijgen.
    Ik heb het ook van mijn moeder. Had het al toen ik 2 was.

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Misschien dan toch even met de gyn overleggen i.v.m. medicatie daarvoor. Koortsuitslag is zeer gevaarlijk voor jonge baby's en behoorlijk besmettelijk. De vk gaf destijds aan bezoek met een koortslip liever op ene later moment te laten terugkomen.

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    I know. Idd bij bezoek op later tijdstip terug komen maar ja. Ze heeft mij nodig voor voeding.
    Als ik het heb mag ik haar geen kusjes geven en ik moet extra vaak mijn handen desinfecteren.
    Dus elke keer als ik haar wil oppakken of zo moet dat eerst. Dus extra alert er op zijn.
    Dat is alles wat ik kan doen voor haar.

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lizzie ik heb voor F neutral wasmiddel en neutral wasverzachter gekocht.
    Eerst waste ik enkel daarmee, later ook af en toe met gewoon was middel (net wat in de aanbieding is, ik heb geen vast merk). En straks als de neutral op is is t klaar denk ik.

t bezoek overleefd? En irritant vd koortsuitslag

@Jo lekker hoor als straks het huis klaar is

@spring fijn te horen dat t goed gaat

@mamsie beterschap voor T

@dido ik was 20 kg aangekomen
    Leuk dat jullie lekker dingen doen. Groot gelijk ook want straks is t zo anders

@ika M is alweer 8 mnd he. Ik zou t wel bijzonder vinden als t nu nog verander. F heeft blauwe ogen. vl bruin en ik grijs/blauw. Ik denk niet dat t nog bruin gaat worden bij F maar gelezen dat t soms pas vrij laat nog veranderd

Vandaag bij de oma van vl langs geweest, die wordt echt steeds vergeetachtiger. Het vreemdste moment is als ze weer naar de moeder van vl vraagt die in 2004 overleden is. Daarna ff naar een tuincentrum daar geweest.

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Moguh, hoest met iedereen?

Nu 3 dagen op rij 150cc met 2 scheppen rijstebloem gegeven als ze zich meldden zo rond 23-23.30u. Vervolgens trekt ze het nu toch tot 5 a 6u. Wel prettig dat ik zo iets langer slaap achter elkaar krijg.

F lijkt trouwens dr vader wel, die heeft ook nooit trek na t opstaan. Laatste dagen heeft ze geen trek na t opstaan. Nou drinkt ze wel goed om 5/6u en lijkt dan pas weer rond 9.30-10 trek te hebben.

Takke-spruw is weer terug. Wéér nystatine. Kwam erook achter dat ze voetschimmel had. Was rood tussen de teentjes en ik dacht dat t kwam omdat we niet goed afgedroogd hadden dus was met Bepanthen aan t smeren. Donderdagmiddag huidschilfer... Zegt mn moeder is t geen schimmel, dus met miconazal gaan smeren en t knapt ziender ogen op. Bah er zit ergens bij ons dus een schimmel bij ons. Vanmiddag dat spul halen bij de apo en dan morgen maar alles wassen wat los kan en de rest afsoppen.

Deel Deze Pagina