De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ohh oke.
    Wipstoeltje staat ook op tot 6 mnd. M haar voeten staan dan vast op de grond als in t wippertje zou zitten :D

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    :D
    Die kruipt er ook zowat uit haha. En in de tripptrapp wil ze staan :p pas geleden het plankje wat omlaag gezet.

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier heeft J weer vaker honger...ik ga morgen eens wat groente geven denk ik. Hij zou nu wel 4 uur ertussen moeten kunnen laten. Hij deed dat ook en nu opeens niet meer. Ik denk dat hij eraan toe is.

Wipper...J zit bijna op de grond als hij erin zit hahahaha... De wagenbak duurt ook niet meer lang. Maar probeer het zo lang mogelijk vol te houden...hij kan nu nog lekker slapen en het past nog.

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, leuk! Waarmee ga je beginnen? Ik ben benieuwd hoe hij het vindt.

Hier lekker uitgeslapen tot 9.00 uur. Net even met M. gedoucht en nu ligt ze lekker te spelen. Nog een weekje en dan heb ik zomervakantie :)

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeeeeeeeh vakantie :D hier nog 2 weekjes....

Nou ja meneer heeft vannacht doorgeslapen :D heb m om 21 uur bv gegeven toen naar bed en vanmorgen om 7:30 heb ik m maar gepakt hahahaha... Wat een logica heeft hij toch...echt een kerel:p

Nu ligt hij weer even te slapen en ik wilde eigenlijk tussendoor wat gegeven hebben. Maar ja dus niet gelukt.
    Nu heb ik alleen geen verse groenten in huis...nou ja ik had gister broccoli gekookt en in de vriezer gedaan... Maa daar had ik wel zout bij gevruikt dus die geef ik niet.
    Dan heb ik wel nog zo'n potje in de kast van een of ander pakket. Maar ja geef liever vers... Heb wel natuurlijk fruit. Dus ga dat maar geven denk ik

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ahhh fijn! J. kan het wel :D Wat fruit kan inderdaad ook. Het is niet wetenschappelijk bewezen dat ze daardoor een voorliefde voor zoet krijgen. M. is een alleseter. Zelfs bloemkool, waar ze in het begin niks van moest hebben, eet ze nu ook met smaak op. Ik wissel af meestal vers en af en toe een potje. Eigenlijk heb ik wel vaak een voorraad vers in de vriezer.

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha ja hij kan het :D alleen minder fijn voor mijn tietjes.....maar doorslapen doe ik graag. Vanmorgen was ik ook weer eens niet meer moe toen ik wakker werd......dat was lang geleden :D

Hij heeft net weer een voeding gehad dus over een uur of zo krijgt hij banaan.....

En idd die logica van voorkeuren... Mijn meiden aten alles en nu is het ook maar bagger .... Dus die periode van ...lust ik niet...hoef ik niet...bah....
    Die komt er toch :D

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Hi meiden. Hier alles goed. Gisteravond teruggekomen van paar nachtjes noorden. Was erg gezellig, maar ook erg vermoeiend. Vannacht ook beroerde nacht achter de rug met weinig slaap en al wat voorwerk. Nu even middagdutje doen. Sorry voor ego bericht, maar ben even te moe om alles te lezen...

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh jee dido...voorwerk of het echte werk?

Hier heeft J net wat banaan gekregen geen hit maar die was ook nog niet lekker rijp ... Toen toch maar even het potje wortel gepakt.. En het ging er wel in maar hij vond het toch wel vies soms...hahahaha soms rilde hij gewon even met zijn lichaam hahahaha...

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh spannend, Dido!! Misschien ook wel voorwerk door de drukte?

@Jo, haha in het begin altijd vieze snoetjes bij de hapjes. Ze moeten ook zo wennen aan al die nieuwe smaken en texturen :D

Hier is manlief onderweg met een cadeautje, een nieuwe buggy voor erbij. De Babyzen Yoyo :) Hij had deze maand een bonus gekregen en die wilde hij daar erg graag aan besteden. Dan zeg ik geen nee :p

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahah nee dat denk ik... Ga eens kijken welke dat is.

Ja is ook normaal maar ik moet zeggen het begrijpen van ...hoe je moet eten ... Ging goed, niks kwam eruit :D

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Apart ding! Laat me raden...een rode ?

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jolina. Das lekker he. Uitgwslapen wakker worden. Heerlijk. Ik weet niet mwer beter. ;)
    Niwt rijpe banaan is ook niet zo lekker. ;) hahah zie dat mannetje al rillen vam zijnworteltjes. Zal ook wel wennen aan de smaak zijn.

Alleseter. Ik hoop dat wij die wel krijgen hoor. Oke sommige dingen niet listen kan natuurlijk maar ze mag dus niet wordeb zoals haar vader.... ohhhh die is zo moeilijk en eet gewoon niet als hij het niet lust. Hij weet gelukkig qel dat hij dat straks niet kan maken.

Dido. Voorwerk?? Oefenweeen of van die ibdalingsweeen. Of lag de kleine man al in je bekken vast. Weet ik niet meer.
    Geniet van je dutje!

Hier. Kan ik een verbod op de prenatal krijgen? Pfffff..... nu blijf ik er echt weg. Ik heb meer als genoeg. Moest alleen nog een roze mustje voor haar eerste pakje.
    Maar de hydrofielluiers van 120bij120 in de reclame dus die ooj maar npg een pak mee genomen. ;)
    Nu mag ik alleen mog de commode opbouw halen en betalen endan is het klaar met geld uitgeven tot ze geboren is.

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahahah ja ach soms moet je gewoon losgaan Lizzie :p voor je kinderen mag dat :D

Nou ja dat uitslapen.. Zei gister al tegen mijn man....zwanger zijn en slecht slapen....bevallen in de nacht dus weer een nacht overslaan (doen wij standaard als de kids geboren worden :p omdat ze in de nacht geboren worden )
    J die nooit heeft doorgeslapen dus tel maar uit hoe lang ik al zonder volledige nachtrust rondloop hahahaha...pfffffff hahahaha :D

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Zo...weer wakker :)

@Jo Nee, is echt voorwerk volgens mij. Af en toe combinatie van menstruatiepijn met lage rugpijn en harde buiken wat dan een tijdje aanhoudt en weer weggaat.
    Leuk eerste hapje! Een enorm smaakverschil natuurlijk voor zo'n kleintje.

@Ika Wow, mooie buggy! Welke kleur hebben jullie gekocht. Voorwerk kan inderdaad ook door iets te weinig rust komen.

@lizzie hier ligt de kleine man al vast in het bekken. Gezien de pijntjes denk ik aan oefenweeën. Hahaha....dat houd je niet vol hoor nu geen geld meer aan d'r uitgeven ;) Zijn ook heel handig die grote hydrofielen.

Hier staan de tasjes in ieder geval klaar en heb vandaag alles voor de wandelwagen gewassen. M'n ouders komen donderdag de box brengen. Komt steeds dichterbij....M'n zus gaat aanstaande vrijdag tot 19 juli op vakantie. Ik roep aldoor dat hij een week te vroeg gaat komen, maar is ook maar puur een gevoel...
    Op advies van m'n zus nog kv ingeslagen...mocht de bv echt niet op gang willen komen, vitaminen D en K, extra kraamverband en bijbassend charmante onderbroeken ;)

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Zo af en toe moet het idd kunnen maar nu is het klaar. ;) ze heeft meer als genoeg en volgens mij heb ik ook gewoon alles in huis dus ja.. is alleen maar extra. ;)

Veel tw lang zonder goede nachtrust. Ik slaap snachts niet zo veel maar ik kan nog in bed blijven liggen. Ik ben een lui ding geworden volgens R.
    Hoop voor je dat J je meer nachtrust gaat gunnen!. Is wel heeeel fijn voor mama!

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, idd een rode!

@Dido, het komt nu echt met rasse schreden dichterbij. Zo spannend wanneer het gaat beginnen :)

@Lizzie, ik heb ook van die grote hydrofielen. In het begin weinig gebruikt, maar nu super voor het afdrogen na het douchen en als ze in de zon is met de wandelwagen.

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dido nou klinkt toch goed zeg wat jij beschrijft..... Maar als ze weggaan is het idd voorwerk. Ben eens benieuwd of je gevoel klopt...vaak wel ;)

Hahah Ika dacht ik al een rode :D die grote doe ik toen bij de hema heb gebruikt is idd verdomd handig om mee af te drogen!

Lizzie ja hij luisterd niet hoor :p hoe vaak ik hem vraag om mama aub te laten slapen...:D

Net heeft meneer een flinke poepluier gehad jeeeeeeetje ... Tot nu toe lijkt hij nergens last van te hebben.

Hij heeft wel al een weekje zekr dat hij niet meer elke dag poept...

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Gaap...weer een slechte nacht. Rond 4 uur maar weer uit bedje gegaan en de bank opgezocht. Vanavond bij vriendin voetbal kijken. Nu of naar de oma van ML of naar triatlon van zwager kijken. Heb alleen sinds vannacht zware keelpijn. Jullie nog plannen vandaag.

@jo hahaha...hij heeft het even opgespaard voor mama.

Ennnn....Hij mag nu officieel komen! 37 weken! Zo gehoopt tijdens alle pech en nu het moment daar is voelt het nog steeds onwerkelijk...

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dido ik ben zo blij voor jullie :D jullie gaan zoiets moois meemaken.....!

Hier had meneer vandaag weer een lekkere behoorlijke poepluier :p maar nu mocht papa :D

Net weer wortel gegeven en nu dat ging er zo on hoor :D hij heeft 2 eetlepels op en ligt nu lekker in bedje.

A voelt zich niet zo lekker.... Maar ze kijken nu film....;) hier is dorpsfeest en kermis maar het weer is bagger. We blijven lekker thuis,
    Papa is de wc aan het betegelen :D

Deel Deze Pagina