Joy heel veel sterkte vandaag. Geniet met je gezin met Demi bij jullie in gedachten. Mooi gebaar dat jullie wens balonnen op gaan laten. Knuff X
Lieve bouwjaar en lies, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Geweldig nieuws zo op de vroege ochtend! Wordt echt een meiden gebeuren hier Ben benieuwd wat ons kleintje is. @joy Prachtig onderschrift. Sterkte vandaag. Hoop dat het een mooie herinnering voor jullie wordt deze dag. @parel Thanks! Tintje had van mij wel meer gemogen @losje hahaha...you go girl....zwem kleine zwemmertjes! @hier Ik 'mag' eindelijk laten zien dat ik zwanger ben :-D Vandaag jurkje aan waarin m'n bollende buikje te zien is. Schrok wel van de weegschaal vanochtend. +2,8 kilo....oeps. Zat trouwens ook te denken. Ik had op een woensdag m'n eisprong, maar volgens termijn gaan ze uit van conceptie op de zondag daarvoor. Is dat niet raar? Hopelijk wordt dit echt het deel waarin nog meer lieve oempaloempaatjes geboren gaan worden en waarin er 4 (of wie weet meer met een tweeling) gemaakt gaan worden.
Bouwjaar en Lies gefeliciteerd met jullie dochters. Geniet er van! Lizzie haha ik ben erg benieuwd of het een jongen of meisje is. Dido, ik vind je een prachtige meid (alle dames hier) vind je tintje met je krullen erg goed staan hoort bij je. Hihi maar zelf dus graag meer tint gehad. Sinds lange tijd weer eens redelijk geslapen. Nu alleen rugpijn en buikkramp. Ga vanmiddag wel even ingesprek met de VK want ik word niet goed van dat voorwerk.
Dames fijne dag. Parel succes bij de vk Lies en bouwjaar geniet van jullie wonders! ♥ dido lekker showen hoor! Met trots. En idd nog geen tweeling hier. ik heb straks een gesprek met p&o over wel of geen verlenging van mn contract. Daarna vergadering.
Mgbk, succes! Dido, lekker showen meid Parel, wordt tijd dat het echte werk eens begint bij je...... Joy, denk aan je
Parel ik ben benieuwd wat de vk zegt....succes! Joy ik wil je sterkte wensen op deze dag, maar ook veel geluk en liefde met je gezin♥ Mgbk succes straks!
Hier lag ik net rond 1 uur te slapen toen de ellende met de kids begon, ze konden niet meer slapen en wilde bij ons of me vriendin in bed (dat doen ze al weken) Ik ben er nu zo klaar mee!!!! Ze moeten gewoon in hun eigen bed..... Dit geintje heeft geduurd tot half vier/vier uur:x Dus nu best moe en chaggie.....
Ja mamsie dat is het zeker....ik weet ook wel dat dit weer een fase is maar het ging zo goed, met z'n tweeën op een kamer. Ze sliepen gewoon elke dag om zeven uur tot de volgende ochtend, nu is het vooral de kleinste die iedereen wakker maakt. Ik weet dat de oudste die fase ook heeft gehad, maar toen was ze alleen hahahahaha dus kon ik makkelijker hendelen Lov waar ben jij eigenlijk? Of heb ik je gemist?
Succes Mgbk! Bah Losje niet leuk zo'n nacht. Wat ik me afvraag met zoveel meiden die in dit topic zijn geboren. Ze zeggen dat als je klust voor je ei je eerder een meisje krijgt en als je klust op de dag van je ovulatie dat je er een grote kans is op een jongen. Iets met snelle en trage zwemmers en overlevingskansen van de trage zwemmers. Zou het komen doordat we zo bezig waren met onze eisprong dat we allemaal bingo hadden met klussen voor je ei?
Dan ben ik benieuwd want heb mijn eisprong van 4 op 5 mei gehad en toen ook geklusd. Zouden we een jongen krijgen dan? Ik hoor sowieso veel meisjes die geboren worden nu.
Ben er Ik ben gewoon pas een half uur wakker lief van mijn man he, pffff had het ook echt even nodig. Maar jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ze zijn geboren Idd veel meiden zeg! Losje oh ja dat kan idd niet he, zou ik ook niet goedvinden Parel ik ben bang voor je dat ze niet veel gaan doen meid Hier gister eindelijk weer eens wat activiteit in mijn buik. Hij was zo rustig dat ik had bedacht da als het vandaag weer zo was ik de gyn ging bellen. Hij is altijd zo actief dat het een beetje gek was. Ik twijfel ook zo hoe hij ligt... Voel toch soms iets gemeens onderin, maar ja kan ook een hoofdje zijn he. Bovenin voel ik dan ook van alles en dan is het ook echt een hard iets....iets duns....hoofdje lijkt me dat te klein. Of misschien een schouder? Kortom ik ben blij als ik morgen eindelijk zie hoe hij ligt....en laat hem goed liggen !
Nee maar misschien heeft ze wel tips want de standaard tips werken niet en is echt vermoeiend als je de hele avond met buikkrampen en rugpijn op je bank hangt en geen een houding vind. Loop daar nu al ruim 2,5 week mee rond uiteindelijk heb je dat gehad en zou het handig zijn als ze tips heeft. Dus bespreken kan altijd misschien weet ze wel wat. Ben benieuwd hoe je mannetje ligt. En fijn dat hij nu weer actief is