De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn Ika... ;)

Hier net een filmpje gekeken van een natuurlijke kzsnede... Werd er gewoon emo van ... Over 3 weken krijgen wij gewoon hetzelfde...

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lov is mooi om te zien he. Is op NED 3 paar maandjes geleden ook uitgezonden van een Nederlands paar vond zo mooi.

Ika fijn dat M er weinig last van heeft.

Bouwjaar fijn nog even wat extra uren.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die heb ik ook gezien en nu een ander filmpje van RTV noord.
    Weet niet of hier ook het doek naarbeneden gaat... Maar dat je gelijk je kindje krijgt is wel supermooi!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik ga lekke naar bedje met een onrustig kind in mijn buik:D truste...

5. Parelbloesem

Haha succes met het onrustig kindje ;)
    Welterusten

6. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Eindelijk tijd om hier weer te reageren. Waar ik gisteren nog zei dat T. geen last had van krampjes, heeft ze gisternacht onwijs lopen spoken en deze nacht weer. Duidelijke signalen van krampjes, arm meisje. Ze is alleen maar stil aan de borst, dus ik voed echt om het uur ofzo. Erg vermoeiend...
    We hebben toch maar direct Infacol gekocht op aanraden ook van de kraamzorg.
    Mijn kraamverzorgende was vandaag voor het laatst. Nu moet ik het zelf doen want mijn man werkt sinds maandag weer.

Aanstaande maandag moet ik naar het consultatiebureau voor de gehoortest. Ik heb echter geen auto en lopend is het veel te ver. Iemand ervaring met een baby vervoeren op de fiets? Zag al een maxicosisysteem voor op de fiets, een bakfiets of een fietskar als opties.

Parel, fijn dat je gestript bent, hopelijk werkt het!

Lov, wat fijn zeg dat je een gentle sectio krijgt!! Heb de docu laatst ook gezien, mooi vond ik.

Bouwjaar, goed geregeld een dag extra!

Joy, ah arme D. Fijn dat je iets met je werk hebt kunnen regelen!

Moest lachen om de foto's die weer voorbij kwamen:D

Ik heb de rest niet onthouden merk ik, sorry meiden. Ben zooo moe. Dame slaapt nu in mijn armen maar steeds als ik haar in het wiegje leg gaat ze huilen:(

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Lies wat raar dat je daarheen moet voor de gehoortest. Bij ons kwamen ze thuis en de eerste afspraak met het cb was ook thuis. Ik heb geen ervaring met een baby op de fiets maar ik zou dan eerder met de bus gaan.

8. mgbk

mgbk Niet meer actief

Fijne dag meiden.
    Eersre slaapdienst uiteraard slecht geslapen. Is nl op een andere locatie dan waar ik normaal werk. Nieuwe jongeren,nieuw gebouw en nieuwe geluiden...nog drie u werken en dan mag ik thuis bijslapen!!
    Nog drie dagen en dan is mn schatje terug!! Zie m pas zondagavond omdat ik zaterdsg hele dag moet werken en daarna afscheid van twee collegas heb en zondag weer moet werken. .

Lies succes bij cb. Ik zou ook met de bus gaan.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lies die komen normaal altijd bij je thuis? Zou daar even voor bellen hoor... Je hebt geen vervoer klaar..

Mgbk jeeeeh bijna is hij thuis...

Hmmm de jongste zit niet onder de pokken dus er is nog niks hier...

We gaan ze weg en zal de hele dag weg zijn,,. Dus fijne dag meiden.,

10. Parelbloesem

Lies ik zou het CB bellen ook in mijn info boekje staat dat ze thuis komen. En je hebt geen vervoer. Je hebt overigens idd wel van die systemen maar vind die er meestal erg eng uit zien. Dan zou ik voor de bus kiezen met een draagdoek of de wandelwagen. Succes

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het is inderdaad wat de anderen zeggen vreemd dat ze niet langskomen, Lies. Ik zou ook gewoon even bellen. Je hebt toch ook nog de intake met de wijkverpleegkundige thuis. Misschien kunnen ze het dan doen. Ik zou geen Maxi Cosi met een fiets vervoeren. Dat lijkt me doodeng.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lies bij ons zijn ze ook thuis geweest voor de gehoortest & hielprik. Belachelijk als je heen moet met een kleine. Trouwens mijn kraamhulp zei dat t advies was om te wachten om naar buiten te gaan tot de hielprik gedaan was..
    De jeugdverpleegkundige komt ook aan huis de 1e keer. Die komt as dinsdag bij ons

Dat mc systeem voor op de fiets (van stecco of steco) mag pas vanaf 3mnd! Als je serieus heen moet zou ik of met de bus of iemand regelen die je met de auto kan brengen.

Hier ook een spooknacht, gaap. Straks gaat F in bad :)

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh leuk, badderen, Bouwjaar :) Douchen met de kleine is trouwens ook heel leuk.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika douchen lijkt me ook apart. Tip vd kraamhulp was nog om haar in een hydrofiel te wikkelen zodat je wat meer grip hebt. We zullen eens zien, wanneer we dat gaan doen.

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Yep, die tip ken ik idd. Hier gaat manlief vaak onder de douche met M. Ik doe het badderen. Alleen afdrogen en aankleden vindt ze nog steeds niet leuk hihi.

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik doe Jesse in zo'n ligatoeltje in bad.. Handig en ik heb m'n handen vrij. Hij vindt het badderen wel fijn maar idd eruit en afdrogen vreselijk... Hij krijst totdat ie z'n romper aan heeft haha

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Ga inderdaad bellen want het meest belachelijke is nog dat ze 's ochtends op huisbezoek komen en ik 's middags daarheen moet voor de gehoortest. Man heeft nu maar vrij genomen.
    Bouwjaar, hielprik doet de verloskundige hier en is al gedaan.

Heb vandaag een drukke dag whaha. Vriendin en mijn moeder komen. Moet nog opschieten ook om mezelf en T. klaar te maken op tijd. Zal wel weer rot met de voeding uitkomen maar goed.

Kom later nog weer even hier.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat apart dat de vk de hielprik doet. Zo zie je maar weer dat het overal verschillend gaat. Hier kwamen ze onaangekondigd langs voor de gehoortest en hielprik.

M. heeft geen last van het prikje gehad, gelukkig. 11 februari weer en dan krijgen we ook info over de eerste hapjes. Binnenkort maar ook eens een triptrap aanschaffen, want over een maand of twee kan ze daar ook in.

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ika bij ons gad de kraamhulp ff gebeld om te vragen wanneer ze kwamen.

@joy zo'n loungezitje hebben wij ook nog liggen. Volgende keer maar es uitproberen dan.

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Je schijnt ook speciale draagdoeken te hebben voor onder de douche. Kwam ik laatst toevallig tegen.

@ika Alweer bijna tijd voor de eerste hapjes....leuk! Ik wil ook heel graag een triptrap, maar dan ook met new born set.

@lies Ik krijg neem van mijn zus een fietsenhouder voor de maxi cosi over. Zij heeft geen rijbewijs en ging dus van kleins af aan al met haar meiden op pad op de fiets. Beviel haar erg goed. Ze werd af en toe alleen wel raar nagekeken.

@parel Hoe gaat het met je?

@mgbk Nog 3 daagjes! Soms ook wel goed voor je relatie als je even weg van elkaar bent. Merk ik tenminste altijd. Dan besef je weer hoeveel je eigenlijk aan elkaar hebt en met elkaar deelt.

@hier Erg druk en gister laat thuis, dus helaas niet veel tijd voor m'n oempaloempa's. Gister m'n Ipad gekregen. Echt handig zo'n ding :) En straks m'n Iphone ophalen. Gister heeft VL me heel lief opgehaald bij vriendin en daarna ben ik in de nieuwe auto naar huis gereden. Was wel even wennen, maar rijdt heerlijk! En ziet er naar uit dat ik alsnog die jurk die ik via mp besteld had krijg. Had vandaag weer een mail gestuurd dat als ik vandaag niks zou horen ik morgen aangifte ging doen. En voila...ineens bericht dat door omstandigheden het pakket vandaag pas verzonden kon worden....Tuuuurlijk. In de tussentijd wel nieuwe advertenties plaatsen op mp, maar mij geen bericht geven.

Deel Deze Pagina