De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Mamsie, sterkte met je hondje. Niet leuk als er iets met je huisdier is :(

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    10 okt
    Beterschap voor je hond!

@Jo J heeft t dus snel door :) Courgette schijnen veel kindjes lekker te vinden dus t gaat er vast wel in.
    Enneh ik ben makkelijk als ik aardappel en groente stoom dan leg ik de aardappelen gewoon aan de ene kant en de groente aan de andere kant. Ik heb zo'n uitklapmandje van le chef (blokker)

@Lizzie jij zat wsl in de ziektewet toen je uit dienst ging? Dan zal t wel weer anders zijn. Echt wat een verschillende mensen zeg bij bijeenkomst.
    Fijn dat die hoofdpijn weg is, hopelijk blijft dat zo.
    En die box, ach ja ik vond t toch wel leuk.
    Ik heb voor F ook de courgette gestoomd hoor. Wel de schil erofheen gelaten. De laatste keer gehakseld ipv gestaafmixerd, en de kleine snippertjes hapte ze ook prima weg.

@ika ja de laatste paar dagen slaapt ze langer met name deel 1 zeg maar. Kwam ze eerst om 23, is t nu rond 00.30. Maar wel prima als ik van 1 tot 7 kan slapen vind ik t helemaal prima

F kwam half 2 uit bed, was toen al wel ff wakker. Om 3 uur alweer zo te jengelen dus weer op bed gelegd. Nou eerst ff krijsen, tijdje stil, en vervolgens lief liggen brabbelen... Noujaaa

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Jo Leuk al die nieuwe hapjes uitproberen! Vakantie in eigen land is ook leuk inderdaad. Wij hebben ons uitje Engeland al gehad en in mijn verlof neemt ML nog vrij.

@bouwjaar Jee! Leuk trouwkaarten!

@mamsie Ahh...sneu voor jullie hond. Hopelijk inderdaad goedaardig. Tevreden over de arbeidsvoorwaarden?

@lizzie Fijn dat je de box kan ophalen en dat je hoofdpijn over is. Hopelijk vannacht betere nacht!

@losje Goed bezig in de tuin zag ik!

@ika Leuk weer even met M langs. Fijn dat ze niet eenkennig is.

@hier Gezellig dagje met schoonmams gehad. Ondersteek opgehaald :) Mooie voedingsbh uitgezocht. Ik heb al een paar simpele van de Hema, maar wil als het goed loopt tzt een mooie bij prenatal kopen. Verder lekker geluncht en even lekker geklaagd over de mindere kantjes van onze mannen ;) Nu lekker bank loungen.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja maar die stoommandjes willen we zelf ook hebben om te kokkerellen :D

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jolina. Je bedoelt de bamboo mandjes? Ik heb er 2 staan gebruik ze nooit. Ik ben meer van ik wil graag hebben :p
    Zo heb ik ook een tajine. Gebruik ik ook nooit. terwijl je er super lekkere dingen mee kunt maken.

Bouwjaar. Ohhh das wel spannend. Voor je het weet is het jullie trouwdag. LEUK!! Je had je jurk al uitgekozen toch?

Ika. Nou in de blije doos zit nu:
    - een pak luiers. 23 stuks.
    - flesje van Avant
    - tutje van Bibi
    - sokjes 3-6 maanden van de prenatal.
    - Sudocreme
    - 2x bavaria 0,0%
    - handzeep(pomp) van detol. (ruikt toch lekker Ohhhh)
    - tandenborstel voor 0-2jaar.
    En dan nog de reclame folders met de actiecodes en zo.

Nu ff lekker eten maken. En vanavond weer verplicht voetbal kijken. :(

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heb je het ook zo gehad met dat voetbal Lizzie....grrrrr...

Ja die stoommandjes ga ik iig wel gebruiken hahaha...

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bouwjaar, grappig! Dan trouwt een vriendin van mij ook. Ga het nu niet meer vergeten ;)

Lizzie, zat volgens mij vorig jaar ook in die doos. Nog even kunnen slapen vandaag?

Ika, leuk zeg, even met M naar school! Bijna vakantie!

Jolina, en? Wat vond hij ervan?

Heb even wat in club gezet over werk ivm mogelijke meelezers

8. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Tajine kan je heerlijke gerechten mee maken inderdaad! Wij zijn echte couscous fans. Fijn dat de buit binnen is ;)

Wij hebben een stoommandje bij onze elektrische rijstkookpan. Die zal tzt vast veel gebruikt worden :-D

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, ik zie ineens dat je al 37 weken bent. De kleine man mag gewoon al komen :$
    Ben je er al klaar voor? Zie je tegen bevalling op of kijk je er naar uit?

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie. Ik heb vannacht wel ff kunnen slapen. En toen R naar het werk was ben ik weee in bed gaan liggen. Toen nog wat uurtjes geslapen. Ben nu wel moe maar als ik overdag ga slapen slaap ik snachts niet.
    Heb gereageerd in de club!!

Dido. Denk het ook wel dat je die vaak kan gaan gebruiken. ;)
    Had over je andere bericht heen gelezen. Oeps.
    Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Nog ff lekker genieten voor de drukke dagen!!

Jolina. Idd. Ben nu ff klaar met het voetbal. Zeker omdat NL nu ff niet howft. Maar elke sag 2 wedstrijden. Pfffff. Nee dank je!

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamsie Ja, gaat nu hard hè. Ik sta er nu heel open in. Laat het over me heen komen. Alles staat klaar, dus hij is meer dan welkom. Kijk er zo naar uit om ons mannetje te ontmoeten en vast te kunnen houden.
    Ik ga in de club lezen.

Hihihi...hier staat voetbal weer aan. Toch een beetje de buren aanmoedigen ;) Vanaf dit weekend komt alleen de tour er ook nog bij...echte wielerfanaat hier.

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik vind het altijd wel gezellig het wk, maar ook de tour. Vooral die bergetappes zijn op het eind wel spannend.

@Dido, ik kan het me heel goed voorstellen. En je druk maken over de bevalling heeft geen zin. Het komt zoals het komt. Heerlijk dat moment als hij straks op je buik ligt. Dat moment zou ik graag nog een keer tetug willen beleven.

13. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dames welterusten allemaal x
    Ik hoop op een nacht zonder hoofdpijn en wakkerhoudende baby's;)

o ja en jo gefeliciteerd meid!

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Thx :D ze is zo mooi heb ik op FB gezien. Maar eens kijken hoe snel we kunnen gaan kijken bij ze.

Helaas is S al 2 dagen thuis want ze heeft oorpijn. Maandag was ze aan huilen dus dinsdag maar thuis gelaten...ging eigenlijk goed overdag dus vandaag wilde ik haar weer naa school laten gaan maar vannacht was het weer raak.
    Nu heeft ze weer nergens last van. Misschien was die douche gister niet zo slim...oeps....

Kijk het wel aan anders toch morgen naar de ha, maar als je een goede ontsteking hebt moet je tch ook overdag last hebben lijkt me?

Straks het gesprek op school....ben zo benieuwd!

15. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo Wat naar weer voor S! Misschien een beginnende ontsteking? Overdag heeft ze afleiding terwijl 's nachts misschien de pijn juist overheerst? Ik roep maar wat...

@hier Jeeeee! Eindelijk weer eens echt een goede nacht gehad. Wel pas om half 2 gaan slapen en om 8 uur weer op, maar op het gebruikelijke gedraai en pijntjes na geen onderbrekingen. Voel me lekker uitgerust. Vandaag is ML ook een dagje vrij. Die ligt nog lekker op bed. Moeten nog bedenken wat we gaan doen.

Hopelijk hebben meer dames een goede nacht gehad!

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, goede instelling meid! Pijn gaat het doen, dat weet je zeker. En verder maar gewoon zien hoe het gaat. Je kunt het!

Jo, hmmmm ja zou ik wel denken. Geen verhoging ofzo?
    Succes straks!

Losje, hoe is het met je? Goed gevoel over deze ronde? Duurt wel weer lang he......

Hond bij dierenarts, E in bed en T naar de peuterspeelzaal. Even rust. Vannacht weer drama met slapen. Denk dat ik 3 uurtjes achter elkaar heb gepakt. De andere uren meerdere keren eruit.
    T laatste keer psz en dan vakantie. Lekker hoor

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lekker Dido!

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jo. Wat zielig voor je meissie. Je zou idd denken dat ze er de hele tijd last van mowt hebben. Niet alleen in de avond of nacht.

Dido. Lekker hoor. Een goede nachtrust doet wonderen. Veel plezier vandaag met ml.

Mamsie. Al een drukke ochtend gehad. Hopelijk snel goed bericht van de dierenarts.
    En een momentje rust mag ook wel met maar 3 uurtjes slaap. :(

Hier. Ook een piepnacht door Bullie. Hij is denk ik een loops vrpuwtje tegen gekomen met wandelen. :(
    Hij piept de hele tijd en vannacht huilen als een wolf. Als hij bij ons is is het ook niet goed.
    Kan alleen nog maar zijn dat hij een vrouwtje probeert te roepen want alleen is hij niet.
    Als hij zo door gaat gaan zijn ballen er dus gewoon af. Ben er zo klaar mee. R oa het niet zo met mee eens. Pffffff

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Bah mamsie heb het echt met je te doen..... :(
    Hoop dat het snel betr zal gaan zeg dat slapen...

Dido lekker meid, even energie opdoen !

Hier toch maar even de ha gebeld... Vannacht had ze het wel erg warm dus heb maar gezegd dat ze koorts had. Zaterdag heeft ze een feestje en ze wilt daar graag naartoe. Hoop dat ze snel beter is.

Hahah Lizzie arme hond:p

Ja s'nachts wordt de druk groter door het liggen dat wel...

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mamsie pfff duurt zeker lang:(.....
    Maar denk er maar niet teveel over na elke keer want anders kan ik niet functioneren:(

jo ja denk dat het 's nachts erger is omdat ze dan ligt,dus goed dat je laat kijken!

Mamsie vervelend van je nachten:(

Deel Deze Pagina