De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie gewoon bellen hoor!!!!!!!

Later meer maar wilde even zeggen dat ik heb lopen huilen net op het schoolplein,J.voor het laatst op de peuterspeelzaal,de juf zei ik hoop dat jullie nog een kindje krijgen(ze weet van november af)
    Ik heb gezegd dat ik haar meteen zou bellen!
    En ze heeft niet gehuild dat ze haar vierjaarsprik kreeg #trots

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Knuffel Losje! Wat ontzettend lief dat ze dat zei zeg!

Lizzie, bellen meid! Gewoon uitleggen wat je voelt. Ze snappen als geen ander je angst!

Dido, nee hij heeft nergens last van. Krijgt nog wel pijnstilling en antibiotica omdat er ook tanden getrokken zijn.

Klein meisje wordt echt groot! Bijna 8 kilo en 71 cm. Gaat zo hard! Qua lengte op +1, gewicht iets boven gemiddelde. Ze ontwikkelt zich ook prima. Deed al dingen die pas met 8 maanden hoeven :D *trots*

Nu even lekker buiten zitten! T zit in zandbak en E slaapt

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lizzie zekr bellen meid... Je moet geen risico's nemen en bang zijn da je voor niks belt want dat kan niet ;)

Losje knuffel meid... Ik ga het straks ook weer even moeilijk krijgen als nm 2 naar school gaat..

Hier een beetje gepikeerd... Schoonmoeder was gister hier om even op de kids te letten toen wij naar school waren.
    Toen we terug kwamen gaf ze aan vandaag perse naar haar zoon te willen om op kraambezoek te gaan. Ik snap dat ze graag wilt kijken en dat het makkelijker is als ze met de auto kan gaan met ons, maar langzamerhand krijg ik het ervan dat mijn man schijnbaar altijd verantwoordelijk is hiervoor.

Nu hebben we helemaal geen plek voor ons allemaal en wa denk je...ik zít hier thuis en zij zijn naar mijn schoonbroer toe.

Ik ga geen half uur met de oudste op de schoot in de auto rijden dat risico neem ik gewoon niet en mijn man wilde op een neer gaan rijden de idioot.

Dus ik zit nu thuis en zij zijn gezellig op kraambezoek...

Ze kan ook met de bus en trein gaan en ja dat is lullig maar dit is toch ook lullig voor mij nu. Soms ben ik er zo klaar mee. Die stomme strijd die er vaker is terwijl ik dat niet wil. Maar is het zo gek dat ik eigenlijk wil dat mijn man voor mij kiest. Of is het mijn probleem omdat ik dit gewoonweg ook niet gewend ben al dat familie loyaliteit gedoe

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou ja zeg:$
    Vind ik niet normaal,je moet toch gewoon kunnen gaan met je gezin!!!

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja had gekund maar dan had ik s op de schoot kunnen houden... F ging er du ervanuit dat ik dit ging doen omdat ik het absurd vond dat hij op een neer wilde gaan rijden.

Maar ik vindt het te gevaarlijk voor zo lang rijden, en dat alles omdat mijn schoonmoeder niks kan en F alles moet doen... Nee

Maar ben pissig hoor. Voelt ze vaak alsof zij voor gaat en ik weet dat mijn man gewoon een lieverd is maar zijn moeder kan nogal dwingend zijn.

Net zoals ze dan zeg dat ze alleen donderdag kan en niet vrijdag... Jeetje ook nog eisen stellen?

6. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @jo: als het haar niet uitmaakt toch best wel een goeie keuze toch om even het jaar opnieuw te doen!

en zoons met hun mama!! je zult ze niet veranderen hoor. Later zal J. ook zo zijn met jou (hopelijk hé), maar is wel stom dat jij dat thuis moest blijven... en even op kraambezoek gaan zonder schoonmama is toch ook leuker soms, ze moet er niet constant bij zijn hé. Maar misschien zijn ze wel bijzonder hecht in hun familie... kan er ook niet van meespreken...

nu al tandjes voor J? wel redelijk vroeg hier, hier nog steeds niets...

@lizzie: toch missch gewoon even aangeven wat je voelt, dat ze op de hoogte zijn? kunnen ze dan zelf voorstellen of je langs moet komen of niet...

ik ben beschaamd over mijn nachten als ik dat hier zo lees... ik moet er gelukkig tot nu toe nooit uit! we leggen ze in bed en ze slaapt...

@mamsie: wat goed dat je hond het goed gesteld heeft!

rest weet ik niet meer, is zo moeilijk om alles te onthouden! sorry :p

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou ja ik was niet van plan mijn heel leven zo door te gaan he .... Het is al minder dan vroeger... Zij is gewoon zo'n makkelijke van mijn zoon doet dat wel voor mij, maar haar zoon heeft nu een gezin. En dat zij nooit goed Nederlands heeft geleerd en weinig zelfstandig kan daar zit ik niet mee sorry hoor...

Ze zijn ook hechter en dat stoort me soms en ik weet ook niet hoe ik daarmee om moet gaan. Maar ik hoorde bij die eerste ontmoeting te zijn met de meiden en hun nieuwe nichtje.

Altijd alles moet om haar heen gepland worden en daar heb ik gewoon genoeg van... Regel zelf iets

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Had toch maar even gebeld. Moest ook meteen komen ( dat wist ik ook wel) Maar alles is goed.
    Staat geen druk op de cerclage. Druk komt van het kindje af waarschijnlijk.
    Ze hebben daar geen echo van gemaakt want ik krijg volgende week woensdag al een echo.
    Lengte van de baarmoederhals is ook nog goed. Dus ben wel weer wat gerust gesteld.
    R is nu werken en ik moet nog is iets gaan eten. Wat??????? Nergens geen zin in.
    Bullitje gaat wel ff logeren tot R weekend heeft zodat ik ff wat meer kan rusten en niet steeds die stukken met hem hoef te lopen als R werken is. Kunnen schoonouders genieten van zijn gepiep. ;)

Jolina. Tja zonen en hun moeder. Hier zit er ook 1 die alles voor zijn mams doet. Of dat nu handig is voor ons of niet.
    Maar ik snap heel goed dat je baalt van de situatie. Zou er vanavond samen nog is over hebben.
    En misschien ook samen nog een keer op kraamvisite gaan. Al snap ik maar al te goed dat je er de eerste keer bij had willen zijn.

eda. Ohhh ik wil ook zo'n kindje. ;) Eentje die lekker doorslaapt. hahahaha

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja het is niet zo dat mijn man het schuld is...maar juist zij ... Ze moet niet zo veel zeuren en willen en hem eens loslaten...

En nee Eda zo'n relatie zal ik niet krijgen met mijn kinderen ... Ik ben nogal zelfstandig en onafhankelijk en voed mijn kinderen ook zo op hahahaha ...

Maar mijn man kan zeker eens zeggen... Nu even niet mam.

Lizzie wat super dat alles goed is en goed dat je bent gegaan hoor ;) nu weet je dat alles goed is en ben je gerustgesteld ;)
    En even lekker zonder je hondje ... Geniet ervan :D

Hier wacht ik tot ze thuiskomen en dan gaan we lekker bbq- en

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik maak even een vreugde dansje:D iemand wil me dienst zondag overnemen!!!!

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lizzie wat fijn sat alles goed is!!

Jo lekker bbq mmmmmmmmm!!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lizzie, goed dat je gebeld hebt! Toch weer wat gerust gesteld nu.

Jo, *zucht* mannen......

Losje, top dat je zondag vrij bent!

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @losje Fijn dat iemand je dienst kan overnemen! Wat lief van de juf. Ik blijf voor je door duimen.

@lizzie Goed dat je toch even gegaan bent. Wel beter voor je gemoedsrust. Fijn dat alles goed is! Wat is het eten geworden? Hoe gaat het trouwens met je zwangere buurvrouw?

@jo Kan me goed voorstellen dat je wilt dat de man vaker voor jou kiest. Misschien dat het ook een beetje extra steekt omdat jij een andere relatie met je mams hebt? Bedoel ik niet lullig.

@mamsie Fijn dat met E en jullie hondje alles goed gaat!

@eda heerlijk van genieten zulke goede nachten!

@manouk Hoe gaat ie met jou?

@mgbk dikke knuffel!

@hier Vandaag gezellig dagje gehad met ouders. Box in elkaar gezet. Zal zo foto maken. Boodschapjes gedaan om voorraadje drinken aan te leggen voor kraambezoek :) adapter gehaald voor maxi cosi en afgesloten met lekkere bbq.
    Morgen komt de zwangere buurvrouw gezellig op bezoek. Ze is in september uitgerekend, maar vanwege complicaties nu ook al met verlof.

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    De box

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,2 KB
      Weergaven:
      1
  15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Mooie box. Vind het kleed ook heeeel leuk!!! De buuf is nu bijna 9 weken zwanger. Gisteren hadden ze de eerste echo. Met een mooi knipperend pixeltje. :D voelt zich ook super!

Losje. Yeah!!!!! Toch iemand kunne vinden. Geniet van de verjaardagen!!

Hier. Eten was maar eeb salade geworden. Heb nu alleen weee honger en de mcdonalds lonkt. Hahahha
    Eet nog maar ff een boterham. Heb zo'n zin in een vette hap de laatste tijd. Pfff. Niet goed.

16. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Pffff even een ego...

Ik heb zo'n kort lontje niet normaal,kan om alles boos en chaggie worden:$
    En ik laat alles uit me handen vallen...
    Ik ga ook nu al slapen want ben zo moe.....

hahahahahahaha ja dames dat worden weer spannende dagen!

O ja en loop de hele dag al te boeren;)

17. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hihihi lizzie niet goed maar wel lekker........

Dido leuk kleed idd♡

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O o Losje, ik ga niks zeggen hoor! Maaruh....... duim duim duim.

Dido, prachtig!

Lizzie, haha ik herken het gevoel!

19. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Fijn voor je buurvrouw dat alles zo goed gaat! Erg hè die snack-atacks ;)

@losje Duim...duim...duim!

Heb een 37 weken buikfoto in m'n album geplaatst. Welterusten meiden!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido fijn dat alles goed was bij de vk.
    Ennuh dan je kun je nu fijn theeleuten met je buuf :) Geen ernstige dingen bij haar hoop ik?
    Mooie box

@lizzie volgende keer meteen bellen hoor. Dat hebben ze toch wel tegen je gezegd? Al is t maar om je ongerustheid weg te nemen.
    Fijn dat bullit even uit logeren mag.

@losje hmm zal wel raar geweest zijn bij de peuterspeelzaal. Hopelijk kom je er nog terug, knuff. Stoer dat ze niet gehuild heeft bij t prikje :)
    Ennuh fijn dat toch nog iemand wilde ruilen!

@mamsie zo 8 kilo alweer. En een langerd. Ohh ik hoop maar dat de groei van F geen rare dingen gaat doen, zou t zo jammer vinden als ze op 10 okt niet in het jurkje zou passen

@Jo nou dat was wel raar dat jij thuis moet blijven zou dat je s-ma mee kan? Ik vind ook dat je man voor jou had moeten kiezen. Tis logisch (vind ik) dat je niet een half een met een kleine op schoot gaat zitten. S-ma denk vooral aan zichzelf? Ze voelde zich niet bezwaard dat jij thuis moest blijven.
    Is je s-ma niet zo zelfstandig dan? Of is t pure gemakzucht? Klinkt zelf een beetje alsof ze ge(of mis)bruik maakt van de loyaliteit van je man naar haar toe.

@eda nou geniet er maar van dat je er nooit uit hoeft. Wij lagen gisteren vroeg in bed en F kwam gelukkig alleen om 3.15.

Nou F was om 7.30 wakker en meestal laat ik haar liggen en valt ze weer in slaap. Nu bleef ze sputteren, ging ik kijken en madam lag op haar buik. (net als vannacht om 3.15) Omgedraaid en weggegaan, blijkbaar is ze toch weer in slaap gevallen.

Deel Deze Pagina