De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @bouwjaar Ze heeft een zwakke baarmoeder door snelle zwangerschappen achter elkaar en ook nog allemaal keizersneden waardoor ze het litteken goed in de gaten moeten houden. Ze mag niet te veel doen omdat ze bang zijn voor druk op het litteken.

@hier Hele nare droom gehad. Was net in het ziekenhuis bevallen. Kwam er een dokter vertellen dat het echt een wonder is dat we een kindje hebben gekregen en dat een tweede er niet in zit. Suf hè hoe je daar al mee bezig kan zijn. Werd helemaal gestresst wakker.

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, stom he die dromen als je zwanger bent! Bah!
    Heftig hoor, van je buuf!

Bouwjaar, dat terugdraaien kan E ook nog niet dus hier ook regelmatig mopperen. Ze slaapt sinds een week of 2 op haar zij maar draait nog weleens door.

Hier zo helpen bij kinderfeestje van neefje. Schoonzus wilde het alleen doen zodat mijn broer bij hun zoon met gebroken been kan blijven. Heb aangeboden om met de kids mee te gaan. Gaan naar een ijsboerderij dus moet lukken. E slaapt nu al even lekker.

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Goedemorgen dames....

Losje yeah ! En spannend weer :D

Dido nee dat is het niet want ik zou niet eens zo'n hechte relatie willen. Maar juist dat maakt het ook zo lastig ;) ik vindt dat ze zelf meer moet ondernemen. Maar omdat mijn man altijd alles voor ze gedaan heeft vindt zij het wel prima zo. Ze is nogal een makkelijke.
    Haal je even dit voor me? Doe je even dit voor me? Ze belt als ze iets nodig heeft enz enz... Ik vindt da ze zelf maar eens wat moet doen en ik zou dit absoluut zeggen tegen mijn eigen moeder en hij doet dat niet zo en dat is frustrerend.

@bouwjaar vindt ik dus ook dat hij voor mij had moeten kiezen. Gister wilde hij een kus en ik zei nee, ik negeer hem nu ook... Behoorlijk kinderachtig maar zolang hij het niet inziet kan hij me de pot op.
    Ze zal gister vast naar mij heb en gevraagd..,of ze ermee zit ... Tja ze zal het niet leuk vinden maar het is voor haar vanzelfsprekend dat ze haar zij krijgt heb ik het idee.
    Ze gaf laatst aan dat familie naar hun thuisland ging, zij kan niet want mijn schoonvader kan niet alleen blijven. Ik had het idee dat ze graag wilde dat wij allemaal gingen oppassen. Maar echt niet dus ! Hebben we al eens gedaan en toen acteerde meneer dat er zogenaamd vreemde mannen aan de deur stonden en vervolgens hadden wij hem 3 weken in huis, dus niet :D

Dido jeetje ja. Hier droom ik wel eens slecht over de kinderen, dat ze verdrinken....pffffff zo eng.

Mamsie wel leuk een ijsboerderij.

J is s'nachts weer een beetje aan het spoken maar dat kan ook goed door de tandjes komen natuurlijk...

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Raar he die dromen. Je angsten komen zo boven en verwerk je ze.
    Ik heb gelukkig geen nachtmerries meer. Droom alleen nog over mijn opa. ( 4 jaar geleden overleden).

Mamsie. Veel plezier op het kinderfeestje. Klinkt heel leuk! Gaan ze zelf ijs maken?

Jolina. Zou er gewoon met hem overpraten. Mannen snappen hints meestal niet. :( Hier ook 1 die daar heel blind voor is.

Hier. Het is te warm.... :( benieuws of ik vocht vast zal houden. Tot nu toe geen last van. Maar mag ook nog best wel in mijn handjes klappen met het weer.
    Geniet van deze zomerdag dames!!

5. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamsie veel plezier met het kinderfeestje! Een ijsboerderij is niet verkeerd met dit weer...

@jo een vreselijk aanhankelijke dame dus...zou ik ook slecht trekken. Zo'n schoonmoeder heb ik 5 jaar gehad. Nam ze het mij kwalijk dat haar zoon volgens haar minder voor haar klaar stond.
    Vreselijk die dromen inderdaad.

@lizzie Ik had gister voor het eerst moeite met m'n ringen afkrijgen. Heb ze nu voor de zekerheid maar af gelaten.

@hier Was gezellig met buuf. Realiseer me wel weer extra dat ik in m'n handjes mag knijpen met hoe m'n zwangerschap nu verloopt. Is niks als je je aldoor zorgen moet maken of je baarmoeder het wel blijft houden...

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dido ja lijkt me ook erg moeilijk zo'n zwangerschap. Maa zo heeft iedereen zijn eigen dingen, jullie hebben veel meegemaakt voor deze fijne zwschap.

Lizzie ja zullen ze echt zo dom zijn of doen ze zich maar voor alsof..vraag ik me wel eens af... Hij merkt heus wel dat er iets is en waar het dan over gaat snapt hij goed. Laat hem maar komen ;)

Net heerlijk gezwommen ... :D de meiden ook even in het grote bad maar het was toch wat koud hoor hahaha. S heeft eigenlijk straks zwemles maar met de oorpijn van deze week durf ik dat niet. Morgen heeft ze een feestje van een vriendinnetje van school, zij blijft ook in groepje 2 zitten. Wil haar natuurlijk graag daar heen laten gaan. En ach volgende week laatste zwemles .. Is niet alsof ze iets mist nu :D

7. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dido oh nou hopelijk neemt ze haar rust en blijft alles goed gaan
    Die droom bah, niet leuk

@mamsie nou jullie hebben heerlijk weer. Veel plezier

@Jo mag S dan wel in jullie eigen zwembad? Of let je dan op dat ze niet met haar hoofd onderwater gaat.

Hier ook even lekker in t badje gezeten met F. Toch geinig dat mini-zwembroekje dat nu aan de lijn hangt :)
    Zo akkoord voor de leefproef van de trouwkaarten, ben benieuwd wanneer ze binnen komen. (sneakpreview in album)

8. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Hoi meiden,

Hoe is het hier?

Dido heerlijk aan het genieten van je verlof? Mooie box! Heb je ook nog een foto van de gehele babykamer? Ben altijd nieuwsgierig ;)

Lizzie gelukkig was alles goed in het ziekenhuis! Hoe voel je je nu? Idd een warme dag vandaag. Hebben jullie de babykamer ook helemaal klaar? Foto? :D

Jo wat stom van dat kraambezoek. Wel een beetje herkenbaar hier, vl doet ook altijd alles voor zn moeder en zij gaat er ook vaak van uit dat haar kinderen altijd maar alles voor haar doen. 'Fijn' dat jullie een beslissing hebben genomen voor je dochter. Moeilijke keuze maar misschien wel het beste, gelukkig vind ze het zelf niet erg.

Bouwjaar lekker gezwommen met je meisje vandaag? Balen van jullie auto, hopelijk valt het mee :(

Mamsie leuk kinderfeestje gehad? Hoe gaat het met de hond? Wat fijn dat je weer werk hebt!

Losje oeh spannend meid!! Ik duim weer voor je deze maand. Fijn dat iemand morgen je dienst over neemt! Jullie ook lekker van het mooie weer aan het genieten?

Eda fijn dat het zo goed gaat met N. Bij jullie ook mooi weer?

Mgbk ♡

Hier gaat alles goed! Vanaf vandaag lekker 6 weken vakantie. Gisteren nog bij de vk geweest en alles was weer goed, mooi hartje gehoord. Volgende week donderdag de 20 weken echo, toch weer spannend. Maandag 14 juli gaan we een week naar Ameland, hopelijk mooi weer.
    We gaan de komende weken langzaam beginnen met de babykamer. Verder al wat dingetjes gekocht en gekregen.

Fijn weekend alvast voor iedereen X

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Drukke dagen achter de rug, dus ik spring hier weer in. Ik heb wel meegelezen :D

@Manouk, wow alweer bijna op de helft! Wat gaat het toch hard :)

@Jo, wat een gedoe met je schoonmoeder. Inderdaad gewoon op je strepen gaan staan.

@Dido, mooie box met kleed!

@Bouwjaar, ik ga zo ff naar je kaarten spieken.

Pffff drukke dagen. Lokaal opruimen, spullen eruit enz... En dan ook nog kinderen in de klas. Maar nu lekker vakantie en nog een weekje voordat we ook gaan.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Wow bijna 20 weken. Fantastisch!! De 20 weken echo is ook spannend. Laat je weten hoe het was gegaan. En willen jullie het geslacht weten?
    Ik zit nog te wachten op de commodeopbouw. Nog geen datum voor de levring daarvan. :( De rest is helemaal klaar. Staan wel wat foto's in mijn album.

Bouwjaar. Is heel schattig zo'n klein zwembroekje!!

Ika. Drukke laastr weekje. Op mijn basisschool moesten de kindjes altijd meehelpen met tafels schoonmaken enzo.
    Wat heb jij allemaal van lamaze. Heb nu ook een paardje gekregen en een soort knoop met allemaal dingetjes er aan.
    Ik heb nog de octopus gevraagt als kraamkado. Vind het zo leuk en klaarrijk..

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier ook wel met de kids schoongemaakt, maar tafels moesten hier uit het lokaal en opgestapeld, dus spierballenwerk :p

Ik heb van Lamaze: speelkleed vijver, de bloementuin, voelvis, hand- en voetrammelaars, knisperboekje en my first teddy. Ik vind het een heerlijk merk. M. is dol op de kleurtjes en contrasten.

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    De bloementuin vond ik ook heel leuk idd. Ben door je aangestoken hahahhaha
    De voelvis ken ik niet. Die ga ik opzoeken.

Hier. Ga aan het eten beginnen. Over een half uurtje kunne we eten als ik jamie oliver moet geloven. Op hoop van zege dat het gaat lukken. ;)

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi meiden!

Even hier niet geweest, is een hoop gebeurd de laatste dagen. Leuke en verdrietige dingen helaas. Zet het verhaal nog wel in de club.

Bouwjaar, schattig zwembroekje:)

MamsieM, leuk naar de ijsboerderij geweest:) E. alweer 7 maanden, gaat snel! Fijn dat het met jullie hond goed gaat.

MamavanDJ, Y. alweer 6 maanden, gaat ook zo onwijs snel:)

Jolina, jouw mannetje gaat ook rap zeg, 5 maanden alweer. Snap dat je baalt van je schoonmoeder, zou dat ook niet leuk vinden.
    Denk dat jullie voor S. een goede beslissing hebben gemaakt.

Manouk, jeetje alweer bijna 20 weken! 20 wekenecho is ook erg spannend. Geniet van je vakantie!

Ika, heerlijk dat je vakantie hebt! Geniet ervan:) Wij hebben de vlinder van Lamaze, ook een erg leuk ding.

Losje, goed bezig in de tuin geweest zag ik:) Lastig om afscheid te moeten nemen van weer een fase van je meisje, wat worden ze snel groot. Hopelijk mag je nog een kindje naar de psz brengen over niet al te lange tijd.
    Fijn dat je zondag vrij bent! Duim duim duim voor je zoals iedere maand.

Lizzie, hoop dat de commode-opbouw gauw komt:) Goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan en dat alles in orde was!
    Ik heb op het laatst wel mijn ring afgedaan ivm vocht vasthouden.

Dido, mooie box en boxkleed. Het wordt echt spannend nu, in deze maand ga je waarschijnlijk moeder worden:D
    Wat naar voor je buurvrouw zeg.

Afgelopen dagen ook druk gehad op werk, grote uitbraak waar ik niks over kan zeggen verder. Rest zal ik in de club schrijven. Met Tessa gaat gelukkig alles super, haar tandjes komen door:D Helaas wel meteen last van luieruitslag, heeft ze nooit.

14. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @ika Drukke dagen! Nog even en dan alweer lekker in het zonnetje! Heerlijk hoor.

@manouk Fijn dat alles zo goed gaat! Alweer bijna 20 weken! Buikfoti! :) Ik heb een fotoalbum aangemaakt met foto's van de babykamer en wat andere dingen voor de kleine man.

@bouwjaar Super leuke kaart!

Heerlijk die badjes dames! Die moet ik volgende zomer ook hebben!

@lies Heb gereageerd in de club

@lizzie En de dag vochtvrij doorgekomen? Hier kan ik m'n enkels bijna niet meer zien :(

Net nog even terrasje gedaan met ML.

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zwaait even! Druk maar leuk weekend! Knuffel voor iedereen

16. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @lizzie Jee! 34 weken dansje! Nog 3 weekjes en jullie meisje mag zich ook gewoon al melden!

@mamsie Veel plezier dit weekend.

Hier ook leuk weekend voor de boeg. Straks m'n paps hier om Nederland naar de halve finale te juichen en morgen lunchen met vrienden in Hoorn. M'n schoonmams belde gister. Ze komt volgende week even helpen met huishouden. Dat wordt nu wel zwaarder, dus super fijn. En schoonpaps komt dan ook gelijk wat klusjes doen.

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie. Leuk weekend. Geniet er van!!

Dido. Thanks voor je dansje. Ik had er nog niet aan gedacht vandaag.
    Maar vocht viel wel mee gisteren. Savond ging mijn ring wat moeilijker af maar het valt nog mee...

Hier. Vanavond naar belgie. Eerst Belgie kijken en daarna NL. Wordt een hele lange dag. Waarschijnlijk straks nog ff een dutje doen.

Ohh zit nu heel de tijd te denken. AL 34 weken. Begin dit jaar dachten we nog dat we geluk moesten hebben als we weer zwanger zouden zijn deze zomer. Vind het soms nog steeds raar hoe het allemaal gegaan is.
    Operatie spiraal en pillen en ze zit nog steeds in mijn buik. Een wonder opzich.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, yessss 34 weken!! *swing swing*

@Dido, heerlijk nog even genieten met zijn tweetjes. En straks lekker de kinderwagen mee ;)

@Mamsie, veel plezier met het drukke maar leuke weekend!

@Lies, grappig he die tandjes. Hier zijn ze nu echt goed door. Gelijk beginnen met poetsen ;)

Wij gaan zo even de stad in voor wat inkoopjes voor de vakantie. En vanavond de wedstrijd uiteraard!!

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Zwemmen is een groot woord :) Ik heb zo oplaasbaar badje waar ik zelf net zitten met mijn recht in kan.

Fijn dat alles goed was bij de vk. Zeg enne krijgen we van jou nog een buikfoto? Ben wel benieuwd :)

@ika lekker vakantie dus en een tweede keer wat fijns in t vooruitzicht. Je hebt t mooi voor elkaar :)
    Ik heb door lizzie ook eens zitten kijken naar de lamaze spullen, maar wat doet die bloementuin eigenlijk? Van mij hoeft niet overal licht en geluid in te zitten.

@lizzie was t gelukt in een half uur? Of heeft Jamie O "gelogen";)?
    Ja je jaar is even anders begonnen dan gedacht, maar gelukkig positief :)

@dido welke 'toko' gaan jullie bij lunchen?

Hier beetje versnipperde nacht. (gaap) F heeft t rollen in bed nu ook te pakken ;) . Fijn hoor hoe kan ik van buik naar rug met haar oefenen, weet iemand dat? Verder draait ze op haar rug ook in de ronde dus ligt ook af en toe soort van klem in haar bed.

Eind vd middag komen mn s-ma en zwager en gaan we eten en voetbal kijken. Dacht oh misschien vind s-ma wel leuk om F in bad te doen, maar die had eind vd ochtend de poep tot bijna aan haar nek weten te krijgen. VL stond gelukkig nog net onder de douche. Zo klaar dus, maar ja dan wordt t geen bad meer vanavond.
    Oja en broccoli vind ze lekker (fijn wij ook namelijk) en van appel vanmorgen keek ze af en toe heel erg vies, maar t is toch op.

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mr Oliver kan dat in een half uur omdat veel voor hem routine/normaal is. Ik deed er denk ik 40 miniten over. Maar het was wel heel lekker. :) Daar gaat het om. :)

Heb nog ff nieuwe fotos in mijn fotoalbum gezet. Kamertje zoals hij nu is. Vind het alleen heel vervelend omdat hij nog steeds niet 'af' is. Hopelijk komt de cmmodeopzet snel.

Deel Deze Pagina