@Bouwjaar, de bloementuin geeft wel licht en geluid. Je hebt verschillende standen. Je kan kiezen voor een heel muziekje bij aanraken, een deel van de muziek die verder gaat als je opnieuw aanraakt en alleen een geluidje bij aanraken. Je kan hem in de box vastmaken. Ik vind hem erg leuk. Ik houd niet zo van die drukke licht en geluid dingen van vtech, maar deze is erg leuk van lamaze. @Lizzie, ik ga naar je foto's spieken
Yeah, gewonnen Wat was het spannend!! Nu gauw naar bed, zal vast niet kunnen slapen door al die adrenaline haha. Fijn weekend allemaal verder Ik ga morgen op kraamvisite bij mijn nichtje, wat zal ze klein zijn vergeleken bij Tessa.
Nou nou wat een piep wedstrijd was dat zeg...... costa roca voetbalde niet.... maat goed. NL IN DE HALVE FINALE.... Ik heb echt een beroerde nacht achter de rug. Was nog een malloot hier die vuurwerk ging afsteken. Alsof we de finale hebben gewonnnen. Mijm buren kennende gaat die vent vandaag wat klachten ontvangen. Maar bullie helemaal over de zeik. Dus bij mij willen zijn. Ik had een bedje langs ons bed gemaakt voor hem. Hij prins heerlijk snurken nadat alles goed was en ik lig wakker. Half 5 maakt hij me weer wakker omdat hij wil spelen. Ik had ook honger dus dd naar bemeden gegaan. Paar keer ballerje gegooid enzo. Boterham gegeten en weer naar bed. Gelukkig nog 3 uurtjes kunnen slapen totdat R mij wakker maakte. Hij was weer thuis na zijn nachtdienst. Grrrrrrrrr Nu fd relaxen straks naar mijn vader toe en bekijken watvwe gaan doen in R zijn weekend. Liws veel plezier op het kraambezoek.
@Lizzie, wat balen weer van je nacht @Lies, veel plezier tijdens het kraambezoek. Wat zal het kindje klein zijn ten opzichte van T. Hier om 9.00 allemaal pas wakker. Ik ga zo wat wasjes draaien voor de vakantie. Manlief gaat zo naar het circuit in Zandvoort.
Oh 40 min dat is ook snel, vooral als t dan heel lekker was. Heb je een kookboek of was t een los recept? @ika dus niet van die harde muziek en fel licht dus. Bij t speelkleed zat een ding wat licht en muziek heeft maar dat is lekker zacht en gaat uitzichtzelf uit. Dan vind ik t niet erg. @dido hier werd ook vuurwerk afgeschoten en van die toeters hoorde ik. Gelukkig bleef F slapen. Hopelijk vannacht weer een wat beter nacht @losje plezier vandaag @lies leuk om weer een echte ieniminie te zien Nou gisteravond heeft F goed geslapen van 19-22.30, in de pauze gevoegd en daarna meldde ze zich pas om 5.30. Weer teruggelegd en toen werd ze pas weer 9.30 wakker. Fijn konden wij ook een beetje uitslapen, door de wedstrijd lagen we er niet reuzevroeg in. Enige wat me niet helemaal zint is dat ze daarna amper heeft willen drinken. Ze viel wel aan op t bekertje met appel(moes). Was 40 gram moes, brokje banaan erbij gedaan om t iets zoeter te maken en dat bunkert ze zo weg
Hoi meiden, drukke dagen...dus weinig hier! Even een zwaai en knuffel naar iedereen! Mooi he gisteravond... Y sliep dus laat, rond 22.30 ofzo. Op d'r buik...hmm. Heb haar laten liggen, elk kwartier check en toen wij naar bed gingen op d'r rug gelegd. Vanochtend werd ze wakker op d'r buik. Nu ligt ze weer op d'r buikje... Slaapt blijkbaar lekker. Bouwjaar, heb geen tips.... In de box rolt ze alle kanten op, maar in bed lukt dat niet. Ook regelmatig klem. Zo nog ff bij ouders op bezoek, dus toedeloe!
Mamavandj waarom laat je haar nie lekker op de buik liggen dan Bouwjaar oh lekker zeg! Hier ging J gister iets later naar bed en rond 4-5 uur kwam hij voor een voeding. Daarna slaapt hij best lang door... Nu nog even straks het ritme wat omgooien. Maar als we dalijk vakantie hebben ga ik natuurlijk niet al om 7 uur opstaan dus laat maar gaan
@ iedereen met t opperdepop-boek Even over de porties. Staat er bij de 6 mnd afdeling bijv 150 gr bloemkool, 150 gram broccoli en 150 gram aardappel. Daar staat dan bij dat t 3 porties zijn. Maar dat is toch hartstikke veel per portie dan?! F gaf ik eerst 40 gram , nu kwam t zo uit dat ik 5 blokjes sperzieboon heb ontdooit dat is ong 75 gram. Ze heeft t weggebunkert. Blijkbaar kan ik dit voortaan wel aanbieden. Nou heeft ze absurd weinig gedronken dus misschien had ze gewoon honger. Maar ik zie haar nog niet 150 puree opeten. Lijkt bijna wel of ze liever eten heeft dan melk. Tzzz. Hoeveel gaven/geven jullie ongeveer?
Ik geef nu zo'n 150 gram voor een warme maaltijd. Met 6 maanden at ze wel zo'n 100 gram. Mijn ervaring is dat je meer porties uit opperdepop haalt. Ik doe ze meestal invriezen in van die nuby potjes van 118 ml.
Goedemorgen ...... Wauw J heeft doorgeslapen 😁 joehoe. Alleen is papa ziek....en als mannen ziek zijn...je weet het wel hahahaha. Zometeen op school doorgeven dat s het jaar zal overdoen. Kan ze deze week nog een paar keer naar haar nieuwe groepje gaan is zodat ze straks weten waar ze terecht komen.
Goedemorgen dames, Gister een drukke dag gehad,pfff was kapot om half acht dus toen maar van de laatste verjaardag naar huis gegaan! Lekker met de dames in bad gegaan en toen naar bed..... Vandaag de eerste dag van de vakantie,oma komt zo even oppassen! Hier nog niets gespot.......
Losje, spannend!!! Jolina, wat heerlijk zeg! *is stikjaloers na weer 1,5 uur wakker te zijn geweest vannacht* Ach, en die mannen........ Bouwjaar, kan heel goed hoor dat ze minder melk wil. In het dec groepje zijn ook wat kindjes die het liefst alleen maar vast voedsel willen. Manouk, wauw wat ga je hard! Spannend, die 20 weken echo! Dido, hoe voel je je? Hou je het nog vol? Lizzie, alweer een week erbij! Die 37 weken komt ineens heel snel dichtbij he! Mgbk, denk aan je Hier dagje huishouden. Pffff..... Zo jammer dat, als je klaar bent, je weet dat het morgen weer lijkt of er al dagen niets gedaan is he
Mamsie heel herkenbaar maar iedergeval succes vandaag hahahahahaha ik ga steeds naar de wc om te kijken......hoezo maak jezelf gek
Hahahaa mamsie dat kennen we dat gevoel... Ik was voorheen wat netter nu laat ik het vaak maar gaan anders blijf ik bezig in huis. Losje spannend!!! Ook geen kramperig gevoel? Wanneer ga je testen? Nou de juf was er niet er was een vervanger... Morge maar even bespreken
hallo, hier ook een druk WE gehad: zaterdag fietstochtje, concert en match België die ze met glans hebben verloren proficiat aan jullie voor de zege!!! gisteren is mijn broer en zijn vriendin komen zeggen dat ze zwanger is... voor half februari, is nog wat vroeg om te zeggen, hoop dat alles goed blijft gaan. eten: N. eet super veel: gem. 200 g 's middags groentenpap met vlees of vis en later ook weer ong 200g fruitpap. Zij bepaalt hoeveel ze eet... 's morgens nog 1 flesje en 's avonds 1 of 2 afhankelijk van de dag... misschien is dat wel te veel, maar ja, ze is zo Klein, ze mag wel wat meer denk ik dan. 24 juli pas weer naar CB, maar ik schat dat ze 7,2 kg weegt en ong 65 cm groot is...
Dat vind ik dus misschien wel het meest verschrikkelijkste van de hele week thuis zitten @Jo jammer dat de juf er niet was @eda geen idee of t veel is. Als alles goed gaat zal t wel goed zitten toch? Hier aardige nacht 23.45 nog even gevoed, toen geslapen tot 7.30 Alleen weer jammer dat het even duurde voor ik in slaap viel.