De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Losje, wat spannend!

@Dido, bloeddruk controle zou geen overbodige luxe zijn met die hoofdpijn. Let ook op dat je geen sterretje gaat zien of een strakke band gevoel om de buik krijgt. Dat zijn tekens om onmiddellijk de vk te bellen.

@Jo, ik kom ook uit een gezin waar we op de mond kussen. Bij M. doe ik meestal de wang, maar soms een kusje op de mond. Ik vind daar niks intiems of raars aan. Het is maar wat je gewend bent.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hoe is het weer eigenlijk nu in Griekenland Ika ?

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het is nu zo'n 29 graden, Jo.

@Bouwjaar, we vliegen om 13.00 zaterdag. Mooie tijd dus. En de week erop om 17.00.

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jo misschien buisjes om het vocht af te voeren?
    J. gaat donderdag weer voor controle naar de kno....ze heeft al twee jaar buisjes!

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Voor nu hoefde er geen actie te worden ondernomen en de test was goed genoeg ;) een kno arts zou hier niks mee doen gaf hij aan.

Het is natuurlijk ook nog van vorige week dus of ze vaker vocht in de oren heeft weten we niet.
    Even aankijken maar.... Het is al lang geleden dat ze oorpijn heeft gehad.

Oh lekker Ika! Hier wordt het gelukkig wel weer beter weer...

Losje jij wilt vast al testen he :D

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @jo nou fijn dat er niets aan de hand is, buiten het vocht dan. Hopelijk gaat dat snel weg

@ika heerlijk zeg die temp

@dido ik weet ook nog dat ik t lastig vond of ik de baby dan minder voelde dan eerder. Tja als je bezig bent ben je niet bewust aan t tellen. Ik heb 1x gebeld omdat ik toen echt t idee had dat ik haar minder gevoeld had, toen is t even gemonitord in het zh en deden ze helemaal niet moeilijk over. Dus als je twijfelt of zorgen maakt gewoon bellen.

Takkeweer, heb vandaag al een sollicitatie de deur uit gedaan dus ik 'mag' iets anders doen. Maarja om nu ff t centrum in te gaan is ook niet tof.

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Jep!

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Stom he da wachten :D

Buwjaar ja ach dat vocht komt vaak voor bij kids en verkoudheid ;)

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ika, heerlijk vooruitzicht! Nog maar een paar nachtjes.....

Dido, hoe is het met je hoofdpijn nu? Je vroeg ook iets over voelen van de kleine toch?
    Ik voel E dagelijks maar nooit superveel.

Jo, hier wordt ook wat afgezoend hoor. T pakt ook rustig mijn gezicht vast, zoent me vol op mijn mond en zegt: mama, ik vind je toch zo lief! *smelt*

Bouwjaar, goed van je sollicitatie! Kun je nog vacatures vinden of valt het tegen? Worden lastige weken zo met de vakantie.

Losje, stap 1 dus gezet! Stap 2 is even een plasje doen en testen maar! :D
    Wordt tijd voor weer mooi nieuws hier!
    Gekheid hoor! Test wanneer jij dat wil en er klaar voor bent. Stel dat het negatief is, zal het toch weer een domper zijn......

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn dat het allemaal oke was trouwens Jolina! Nu alleen nog leren luisteren..... :D
    Ongi, ik voel dat al weken maar nog steeds niets......

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, leuke voorlees verhaaltjes om speels het luisteren te oefenen zijn de boekjes van Pietertje Pet. Ze zijn op rijm en hebben veel herhaling :)

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Toch handig, zo'n juf in ons midden! :D

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi ik zat er aan te denken omdat ik elke avond M. voorlees o.a. uit Pietertje Pet :D

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja die Ika :D altijd zo lief!
    Thx voor de tip!

Mamsie ja nu kan ik wel zeggen...je kan gewoon goed horen meisje :D

En voel jij je dan ook zo ellendig? Pfffff had dit dus eerder nooit bij de meiden.

En wat uberschattig van je zoon:D

Moet trouwens weer terug naar de brillenzaak voor a een nuesdingetje is kapot zucht...

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Het rommelt al weken in mijn buik. 2 weken geleden testje gedaan. Kans op zw.schap is heel klein (altijd condoom) maar goed, je weet maar nooit.....

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Jo oh dat wist ik niet

@losje als je je kunt inhouden zou ik wachten. Als de test wit is is zo'n domper. Heb je er maar 1 gekocht btw? :p

Ook maar eens testen dan ? ;)

Keek net ff in mn app, zit op dag 32. Pff bij mij komt het waarschijnlijk dus morgen of overmorgen. Blegh

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Klopt..... Hier denk ik ook wel eens waarom slik ik die rotpil. Voor die paar keer sex....;) maar ja condoom vinden we ook niks.

Ben dus ook niet echt netjes met de pil hier;) ben m al een aantal keer vergeten. Vertel het wel iedere keer netjes... Liefst slikte ik niks meer ... Zou ook de bedoeling zijn geweest maar toen wilde manlief geen knipje meer;)

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Trouwens mamsie je bent nu ook minder bv aan het geven dus het kan dat lichaam op toeren aan het komen is :p

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Jo nouja zeg is hij van gedachten veranderd? Waarom. Weet hij niet zeker of J de laatste was?

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nee zijn neef heeft een kind verwerk terwijl dat niet zou moeten kunnen ... Gesteriliseerd... ;)

En ik gaf aan dat ik mezelf gewoon te jong vindt om definitief iets te doen, ik had me ook kunnen laten steriliseren bij de kzsnede. Maar dat wilde ik dus niet. Nu zegt hij dat hij zichzelf ook te jong vindt..

En ik denk dat hij gewoon schijt heeft hahahahahahaha

Deel Deze Pagina