@Losje, misschien laat ei? @Dido, wat vervelend van je kwaaltjes. Wennen straks weet je niet anders dan dat je om de twee/drie uur klaar staat
Krijg ik dus niet voor elkaar(doe het altijd met telefoon en nu lukt het niet) Dus tab aan het opladen!
Oké ja heb ik ook nog nooit gedaan met de telefoon..... Zie je nog altijd niks? Want ze drogen langzaam op
Leuk om hier weer eens een test te zien. Ik blijf duimen dat we straks niet om een tweede streepje heen kunnen! @hier Wekamp gedoe afgehandeld. Inderdaad goede service jo. We krijgen korting. Ik had ook nog kortingsbonnen, dus nu een tv van oorspronkelijk 500 voor 240 . Niet verkeerd toch. Zo...ik ga de bank even op zoeken.
Nou dat is idd mooi opgelost dido zou wel even kijken of je die prijs toch al niet betaald had voor een tv zonder 3D maar dat zal wel niet...
We wachten af.....nog geen bloed,en krampjes ook verdwenen! Ik moet me even aankleden want L. moet naar de tandarts
Succes dalijk! Mijn oudste had ook een verkleuring die we in de gaten moesten houden en de volgende keer als ik kom moet ik ook een gaatje laten boren, bah En wie weert droogt de test duidelijker op