Like! (Zo mis ik die knop wel ) @Mamsie, geef je een broodkorstje of in stukjes? Broodkorsten waren hier geen succes. Ik ben toen begonnen met brood zonder korst in stukjes met wat margarine. Overigens kun je ook een cracotte geven of maïsboogies (ff googlen). Die vindt ze hier heel lekker net als nu ook de wortelchips en mini rijstewafels van goodies.
Losje !!!! ik denk dag het raak is meid! Dido arme schat doe rustig aan... Je zal idd aan de ctg en waarschijnlijk urine moeten inleveren. Hoop dat alles goed is meid... Hoe hoog was je bloeddruk? Water drinken moet je ze gewoon aan laten wennen hoor hier drinken ze graag water en ze kregen ook nooit iets anders. Nu pas drinken ze vaker siroop.... J heeft vandaag banaan en courgette op ... Hij slaapt nu in de box...dalijk nog een bv en dan hup naar bed. Ik ben eens benieuwd. Losje als je morgen weer nieuwe testjes wilt halen gewoon weer testen hoor
Dido. Heel veel succes in het ziekenhuis meid. Ik hoop dat alles meevalt. Denk aan je. Losje. Schaam schaam. Had niet op je test gereageerd. Sorry!! Ik zag geen streepje op de normale foto. Daar ga ik ff van uit. Hoop snel een duidelijke streep voor je meid. Ik duim verder dat het raak is!! Kolven. Ik heb als klein meisje veel op de boerderij rond gelopen. (Veel familieleden van mijn vader hebben een boerderij) En ook als de koeien gemolken werden. Ik associeer dat daarom denk ik zoveel met elkaar. Is in principe hetzelfde. Hier. Alles was goed in het ziekenhuis. Echo was toppie. Ze groeit goed. 2650gram was ze nu. Met zo'n lange benen dat het niet meer gemeten kon worden.. Dachten eerst dat ze een grapje maakte maar er stond echt niks bij de benen. De rest is mooi rond termijn. Mijn bloeddruk is ook goed al zit er wel een stijgende lijn in. Vandaag 120/76. Ondersruk qas eerst rond de 70. Hopelijk blijft het zo. En de datum voor het verwijderen van de cerclage staat vast. 30 juli.. ben dan ongeveer 37 1/2. Eerder kon niet. Damn. Het wordt heel echt!!
Lizzie maakt toch niet uit meid! Jeehhh komt dichterbij nu hè,fijn dat alles goed is! Die oudste van mij had (heeft) ook zulke lange benen! Hahahahahahahaha jo.....ik dacht aan morgen maar nu ik jou post lees,begint het erg te kriebelen!
Whaa Liz, 30 juli.... Dat is al bijna! Wie weet komt jullie wonder ook nog deze maand! Dido, hoop dat je je een beetje oke voelt. Lijkt me toch gek en spannend, zo ineens naar ziekenhuis. Ika, ze eet wel broodkorst. Vind dat heerlijk maar stukje brood.... Na 3 of 4 stukjes houdt ze haar lippen stijf op elkaar. Ach, komt vanzelf. Losje, ik weet niet wat het is maar ik heb deze maand gewoon het gevoel dat het raak is bij jullie. Hopelijk morgen duidelijkheid! (Alhoewel we zijn vanavond nog wel een tijdje wakker met z'n allen dus mocht je willen testen )
Mamsie. Ohh nee voor die tijd niet hoor. Dan is er te veel spoed. Dit moet maar een augustus kindje worden. Ging ik al van uit. Losje. Ik vond het niet zo netjes van mij. Was het helemaal vergeten. Ach ja. Ik hoop dat je morgen een mooie test kan showen meissie!! Oh en ik kom zo'n oranjebol op eten. Hahahha Heb er nu helemaal zin in. Hier. Ik ga ff liggen voor een uurtje. Houd ik het beter vol vanavond. Hopelijk een mooie wedstrijd vanavond. Heel veel plezier!!
We mogen weer naar huis. Ctg, urine en bloed waren goed. Geen vergiftiging. Wel extra controle vanwege hoge bloeddruk. Wanneer ie hoog blijft gaan ze inleiden. Maar vooralsnog mag ik bij vk extra onder controle. Thanks voor het meeleven! Hopelijk ben jij eerder met je positieve test losje.
Gelukkig dido! Ben ook wel nieuwschierig naar je bloeddruk meid... Losje hoe is je test nu van vanmorgen? Plaats de nog gewoon eens houden we ons daar gewoon mee bezig hahahahaha
Fijn dido!! Thuis lekker op de bank. Gelukkig nog bij de vk. Zelfde vraag als ika. Haha ben ook nieuwsgierig hoe hoog die was.
Oké ja dat is hoog! Maar weet je ze zeggen ook dat je vlak voor een bevalling opeens een verhoogde bloeddruk kan hebben. En bij mij wa dat bij a en J zo Spannend.... Hou je rustig vanavond bij het voetbal
Ctg hoeft niet vaker. Als m'n bloeddruk hoog blijft word ik weer overgedragen naar het ziekenhuis en gaan ze inleiden.
Fijn dat je weer naar huis mag en dat alles goed is! Mmmm wilde jullie net weer gaan spammen toch net een test gedaan maar kon niet echt veel plassen(wel veel witte vlokken) Dus hij was zoals verwacht wit.... Maar ik dacht kijk nog even naar die van vanmorgen,zie ik in een keer een tweede streep Dus nu een beetje water erin gedaan(ja jolina ik heb wat geleerd van je) Dus ga zo een foto maken,was nu nog erg nat.... Maar is toch niet betrouwbaar??
Wat voor brood geven jullie eigenlijk? Las dat je nog niet veel volkoren producten moest geven? @lizzie wel spannend hoe t gaat lopen dan na 30 juli. Dat is alweer biijna. @dido ik had je bericht over t hoofd gezien. Fijn dat de ctg niet vaker hoeft @losje geen idee. Ik wacht je foto af
Dat is wel hoog hoor. Een onderdruk van 95 was hier reden om in te leiden. Houd het goed in de gaten. Heb je een beladvies gekregen? Ik kreeg te horen dat wanneer ik sterretjes zag, hoofdpijn krijg of een strakke band gevoel om de buik ik meteen moest bellen, dag of nacht. Helpp of preeclampsie kan heel snel gaan. Ik heb het gelukkig niet gehad, maar iemand uit mijn oktobergroepje wel. Het zijn signalen om echt meteen te bellen. Apart dat ze je niet gaan monitoren met zo'n hoge bd.