Nou... Ik doe m'n best iets te zien losje...maar nog geen ongi symptomen? @hier Weer beroerde nacht. Slapen is op dit moment echt niet leuk meer, maar ja...alles voor ons kleine mannetje. M'n telefoon is in ieder geval wel gratis weer helemaal gefixt. Nu lekker bankhangen. Morgen komt schoonmams schoonmaken in huis, de lieverd. @lizzie lekker relaxen hoor!
Losje. was dit na 5 minuten? Ze schijnen voortaan slecht op te drogen. Dido. Wat een schat. Ik heb hier al meerdere malen hulp gevragen voor de voor en achtertuin. Niemand komt. Pffff. Ja mijm vader maar die heeft genoeg gedaan. Lekker straka nog een dutje doen? Hier. Moet alleen wel qat kleine dingen doen hoor. Oogt het toch schoon. soms beat vervelend altijd allea schoon willen hebben..
Als ik hem draai naar het licht lijkt er wel een soort schaduw streep te staan,jeetje kan het nooit eens normaal:x
Laat zien want ik zie wel iets .... Ze moeten idd even opdrogen. En tegenover gister hoeft je test nu niet opeens duidelijk te zijn he.... Om de dag stijgt hcg
Trouwens ik wil die schaduwstreep nu wel zien ik wil zo graag die streep zien voor je! Dido nog even meid.....
Hmm wat bagger Losje Moeilijk om de testen zo te beoordelen maar ik zie vrijwel niets. Zit je nu op cd 30? Knuffel!
Raar he losje. Je gevoel zegt zwanger. Ik zou een keer een andere test proberen. Hmmm en als je het niet vertrouwd een bloedtest laten doen bij de dokter. Zullen ze wel doen na je bbz toch?
Hmm losje, balen. Ik kan er niets van maken @dido verrot dat slapen zo slecht gaat. Week fijn dat je s-ma wil komen poetsen Hier was F rond 3 ook nog ff onrustig dus t was niet zo'n goede nacht. Het ging zo lekker maar dat moet je ook nooit zeggen of denken
Die cb zou ik niet doen hoor en juist die met wekenindicator is het gevoeligts ika k twijfel of ik iets zie... Maar zo lang jij niet ongi bent is het toch goed! Nu even rustig afwachten ... Ik zou ook morgen eve niet testen... Pas zaterdag weer.... Tot die tijd gaan we gewoon heel hard duimen lieverd!