De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Hi meiden, hoe gaat het?

Losje, jammer van deze test, misschien over 2 dagen nog eentje? Vind het wel spannend voor je, hopen dat je ongi maar weg blijft voor de aankomende 8 maanden :)

Zonde gisteren van het voetbal he, maarja we zijn wel ver gekomen toch. Opzich is het wel beter dat er zondag geen finale voor ons is, ik heb afgesproken met het groepje van lieve engeltjes. Zij komen hier naartoe. Voor mij is het wel een beetje een afscheidsontmoeting. Heb sterren laten behangen voor ze (voor de meisjes een roze PiP Studio behang en voor de jongens steigerhoutlook) met de namen van hun kindje erop. Ben benieuwd hoe ze het vinden.

Ons huis is trouwens nog altijd niet verkocht. Wel weer wat bezichtigingen gehad. Afgelopen dinsdag avond nog eentje, dus dat is weer afwachten, was nummer 4.

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja die is eigenlijk minder gevoelig ;) dan was ze misschien toch wat verder?

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb toen bij de 2de zwangerschap ook met een cb zonder weekindicatie best vroeg positief getest. (met week was op) Was nog voor mijn NOD.

Spring. Meid goed iets van je te horen. Jammer dat je huisje nog niet verkocht is. Kan soms ff duren he. Geduldig zijn. Er komt iemand die het gaat kopen.
    En ik vind het een heel mooi gebaar de sterren. Ik zou het heel leuk vinden.
    Ik heb ook 2 witte vlindertjes op dit babykamertje hangen. Gekregen van een lieve vriendin.

Hier. Ik wil zo graaag even lekker in bed gaan liggen maar doe het niet. Slaap ik vanavond weer niet.
    Ik zit gewoon zenuwachtig te zijn voor de 30ste. pffff nu al. hahahahaha Denk er de hele tijd aan.
    Nu ff snel Bullie uitlaten. R is nog niet thuis en hij zit al 15 minuten te zeuren.

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @spring Wat een mooi gebaar! Vinden ze vast heel mooi en ontroerend.

@lizzie Logisch dat je zenuwachtig bent. Is ook spannend! De 30...dan ligt hier hopelijk ons ventje al in z'n wiegje. Raar idee.

@losje Ik blijf duimen lieverd!

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Losje ik zou ook een paar dagen afwachten.. hoe moeilijk dat ook is. Enorm bagger als je gevoel wat anders zegt dan de test. We blijven duimen!

Dido hoe gaat het vandaag? Geen last van je hoge bloeddruk?

Lizzie logisch dat je zenuwachtig bent voor de 30e. Hoe zit het precies met bevallen? Kan dat wel gewoon natuurlijk en moet je afwachten wanneer je weeën gaat krijgen als ze de cerclage eraf halen? Sorry als je het al een keer verteld hebt.

Jo voor jullie nu ook vakantie? Geniet ervan!

Ika blij met je nieuwe coupe?

Bouwjaar balen F niet door heeft geslapen vannacht.

Mamsie jij ook al van die zware nachten. Hopelijk gaat je meisje snel doorslapen.

Spring mooi gebaar met die sterren.

Lies & Mamadj fijn dat jullie meisjes het zo goed doen.

Hier al zenuwachtig voor vanavond de 20 weken echo. Heb er wel een goed gevoel over maar het is toch weer spannend. Straks eerst een hapje eten in de stad, even shoppen en dan om 19.45 de echo. Voel steeds meer plopjes en kleine bewegingen in mn buik, de placenta ligt aan de voorkant.
    Hadden jullie trouwens ook al zo vroeg last van lekkende borsten?

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Meiden bedankt voor het duimen....♡
    Het voelt gewoon zo raar omdat ik het eigenlijk wel verwacht hahahaha
    Zal even een paar symptomen neerzetten...

De hele dag honger,alles door elkaar eten,kortademigheid,steeds zuchten,boeren,niet kunnen slapen,moe(middagdutje doen),steken in lies,chaggie,kort lontje,warme gloed spontaan krijgen,redelijk gevoelige borsten,hoofdpijn,duizeligheid,droge mond,vlokjes in urine(witverlies)

Maar goed zaterdag doen we weer een test(hoop dat ik me in kan houden):D

Nu eten voorbereiden en nog even werken,spreek jullie vanavond weer! xx

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oooo manouk veel plezier vanavond meis♥
    Nee hier nooit lekkende borsten gehad!

8. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    @ Lizzie, dat is wel super lief van je vriendin dat ze uberhaupt daaraan denkt.

@ Manouk, succes vanavond bij de 20-weken echo, komt vast goed. Ik heb trouwens helemaal geen last van lekkende borsten gehad, gelukkig :) Lijkt me wel vervelend.

@ Losje, spannend hoor! Ik ga voor je duimen!

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Ik heb er nu nachts een beetje last van. Heb van die pads gekocht. Is nooit heel veel. Overdag nergens last van.
    Ik kan wel gewoon bevallen. Als de cerclage er uitgehaald wordt moet ik even blijven om te kijken of er weeen komen.
    Als dat niet gebeurt is het gewoon afwachten tot het begint. Kan heel snel zijn maar kan ook zomaar lang duren door littekenweefsel dat er zit.

Dido. Raar soms he. Als je naar het wiegje kijkt en denk er ligt straka een klein hummeltje lekker te dromen. ;)

Losje. Succes met werken en met testen. Hoop snel duidelijkheid voor je!

Ohh manouk. Heel veel succes met de 20wk echo. Wil je weten wat het wordt?

Hier ff een salade in elkaar gooien. Ik heb geen zin in eten. :(

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Spring, leuk om weer wat van je te horen. Jammer dat er nog geen kopers zijn, maar ja n vergelijking met de huidige markt staat je huis ook nog niet zo lang te koop.

@Manouk, ik had idd ook last van lekkende borsten vanaf de 2e helft van de zwangerschap.

@Losje, ik blijf duimen!!

@Lizzie, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. De 30 zou zo maar je bevalling kunnen beginnen.

@Dido, hoe is het nu? Geen last van hoofdpijn meer?
    Ik moet met dit weer wel aan de zwangere dames denken. Ik liep vorig jaar ook zo te puffen.

@Jo, lekker vakantie. Dat zal schelen niet zo druk op de ochtend.

Ik ben lekker bij de kapper geweest. Een flink stuk eraf laten halen. Het zit nu een beetje in een boblijn met laagjes.
    Ik heb de koffers grotendeels al ingepakt. Dus we zijn bijna ready to go :D

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Alvast veel plezier en succes vanavond! Zijn jullie er bij gebleven dat jullie het geslacht niet willen weten?
    Ik heb geen last van lekkende borsten. Hooguit dat er na het douchen een heel klein beetje doorzichtig vocht op m'n tepels staat.

Hier alles goed, maar pfff..wat is het benauwd warm inderdaad. Het ochtendje Zoetermeer heeft me gesloopt. Lig al die hele middag zo'n beetje languit op de bank. Ben benieuwd naar de controle morgen.

@losje Werkse! Ik hoop zo op een mooie test zaterdag! Wie weet komt je droom dan toch uit :)

@bouwjaar Nooit zeggen dat het de goede kant op gaat inderdaad ;) Vervelend van je nacht.

@ika Klinkt leuk je kapsel! Mazzelaar! Zaterdag gewoon alweer richting Griekenland! Heerlijk!

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @spring jammer dat het huis nog niet verkocht is maar dat t even duurt is niet abnormaal deze tijd
    Mooi gebaar van de sterren

@ika de voorpret is al begonnen dus

@manouk nee ik heb geen last gehad van lekkende borsten voor de bevalling. Pads kopen. Als het erg is overdag zou je die van jippie's kunnen kopen, die zijn dun en nemen hoop vocht op. Ze zijn wat duurder maar ik vind ze wel fijner dan gewone. (heb die nu, lek bijna nooit meer)
    Laat je snel weten hoe t gegaan is vanavond :)

Of te krijsen :p
    Nee het is echt geweldig, heb nog steeds dat ik soms emo wordt dat we dit mogen meemaken. Het is geweldig (ondanks t slaap tekort enzo, maar dat heb je nu ook al :D)

Ik zag vandaag aan de voorkant van F 's onderkaakje wel alsof er 2 tandjes zitten, maar aan de bovenkant nog noppes. Kan dat of is dat al vanaf de geboorte zo.

Vandaag ongi geworden , beetje last van mn rug bah

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Bouwjaar, als ze tandjes krijgen wordt het kaakje inderdaad wat dikker en vaak zie je de tandjes erdoor heen schemeren. Hier was dat een hele tijd zo en plots kon ik ze voelen. Het kan echter ook heel snel gaan. Sommige kleintjes in mijn appgroepje hebben al 8 tanden. Hier zijn net de eerste twee goed door.

@Dido, lekker de voetjes omhoog :)

14. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Echo was top! Alles zag er goed uit en qua gewicht net iets boven het gemiddelde. We zijn helemaal opgelucht en blij :)
    Het geslacht willen we idd niet weten ;)

Die lekkende borsten heb ik al een paar weken, vanaf week 16/17 :( Overdag bijna niks als ik mn bh draag maar 's nachts af en toe best erg. Slaap al met van die zoogcompressen. Bedankt voor de tip Bouwjaar, die binnenkort maar even aanschaffen. Erg charmant van die lekkende uiers :p

15. MamavanDJ

MamavanDJ Niet meer actief

Fijn manouk!!

Losje...hem hoop meer te zien zaterdag...als Dido dan ook gaat bevallen hebben we twee vliegen in een klap!

Bouwjaar, hier waren ze er gewoon ineens die tanden. Geen rode billen/wangen. Niet overdreven kwijlen. Wel alles in de mond en handjes knauwen, maar welke baby tussen de 5-6 maanden doet dat nou niet? Ineens zaten er twee richeltjes en nu twee hele schattige tandjes! (Onder!)

Zo zit er ff doorheen...zo moe! Duik zo lekker m'n bedje in!

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Truste mmvdj.
    Ik ga ook in mn bed liggen.

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jeeeeej manouk. Fijn dat alles goed is.
    En wat leuk dat jullie het geslacht een verrassing laten. Lekker van dit genieten en lekker alle spulletjes gaan aamschaffen! :D

Hier. Beide zo gaar als iets. Liggen al in bed een mafiadocu te kijken. Mag niwt ye vroeg in slaap vallen wat dan ben ik midden in de nacht weer wakker.

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Manouk, wat fijn allemaal!! Lekker genieten van dit mooie nieuws. Heb je een echofoto meegekregen?
    Dat lekken had ik ook vooral 's nachts. Ik slaap veel op mijn zij en merkte dat het vaak ook door de druk op mijn borsten kwam. Die compressen waar Bouwjaar het over heeft zijn idd fijn.

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik vergeet hele maal te zeggen: jeeeeeeh manouk!! Fijn dat alles goed is

Keek net nog even bij F. Ze lijkt voorkeur te hebben om in de breedte vh bed te liggen. En ze ligt weer op haar zij (vond ze toen ze net geboren was al fijnste houding) met haar voet door de spijlen heen. Ben bang als ik m terug duw ze wakker wordt...

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Gefeliciteerd met de goede echo! Ik gok op een jongetje bij jullie :)

@mamsie Slaap lekker!

@lizzie Het is ook van dat benauwde luie weer.
    Hier under the tuscan sun aan het kijken.

Deel Deze Pagina