@lies Kan me voorstellen dat je niet uitkijkt naar de logeerpartij. Is ook wel lang 2 nachten. @losje Ik kan me je gevoel zo goedvoorstellen! Hoewel het bij ons minder lang heeft geduurd begon ik na de miskramen en het telkens proberen ook zo over te denken. Goed met elkaar praten inderdaad. De medische molen stap je liever niet in denk ik? Wou dat ik door de telefoon kon kruipen en je even een hele dikke knuffel kon geven...
Losje. Damn. Ik snap je gevoel helemaal hoor. Samen goed blijven praten meissie want ja je gevoel wil wel graag een 3de. Neem je beslissing niet te snel. Dido. Succes straks. Ohh en kleine tip. ga optijd. dan kun je nog ff rustig gaan zitten voor je aan de beurt bent. Dat is bij mij ook altijd een best groot verschil. Even een momentje rust voordat er gemeten wordt. Lies. Lange logeerpartij idd. Pas een half jaar in je leven en niet meer weg te denken. Anders lekker bellen als je gevoel dat nodig heeft. Ze doet het vast heel goed. Hier. Zo'n last van maagzuur. Ohh gyn vroeg het gisteren nog. Gaat het anders geef ik er iets voor. Al een paar keer overgeven door dat zuur. Maar alle klusjes voor vandaag klaar. Boodschapjes gedaan. Alle meubeltjes afgenomen en gestofzuigd en gedweild. Heerlijk! Nu heerlijk onder uit gezakt op de bank.
@losje Tja misschien was je wel zwanger maar is er in extreem vroeg stadium iets niet lekker gegaan. Als je zo zeker van je zaak bent (was) Kan me voorstellen dat je er na al die tijd ff doorheen zit. Dikke knuff @ika alvast: veeel plezier! @lies 2 nachten is idd best lang. F heeft nog nooit een nacht ergens anders geslapen. Dat had ik echt wel anders bedacht voor dat ze er was, maar is meer dat ik t niet praktisch vind door de bv en echt nodig is t nooit geweest. Mooi dagje vandaag. F 8u wakkker, eind vd ochtend kwam vriendin ff spontaan langs voor een koppie. En aansluitend kwam een andere vriendin lunchen. F lekker in t badje gezeten buiten. Ze heeft netjes geslapen van 10.30-12.20 en ligt nu sinds een klein uurtje weer op bed. Vanavond bbq bij s-ma met hele fam. Alleen als we aankomen moet F meteen naar bed nouja. Ik ga nog ff boekje lezen
@Lizzie, hihi jouw tip werkt bij mij averechts. Bij mij moeten ze eerst even praten en dan meten om de opwinding weg te werken
Ohh echt Ika. Ik moet juist ff relaxen in de wachtkamer. En dan gewoon meteen meten. Anders is hij skyhigh hahahaha Hadden ze dus een keer gedaan. Maar ja ik ben nog elke keer super nerveus geweest als ik naar het ziekenhuis moet. Ben nog steeds bang dat ze gaan zeggen dat er iets niet goed is..
Herkenbaar Lizzie, hier werd ik aardig bang gemaakt door het idee van hellp en het kunnen krijgen van een insult. De eerste keer dat ik naar de gyn moest toen ik medisch werd, was dat in dezelfde kamer waar geconstateerd werd dat ik een ma had. Mijn bd was toen 150/95. 10 min. later na de echo 120/80. Hoezo wittenjassensyndroom
Oh Dido... Succes meid! Losje...grrr. Zo klote als je gevoel je in de steek laat. Kan het me zomAr voorstellen dat je er voor nu weer klaar mee bent... Pff vandaag een flutdag. Warm, moe, huis in puin, jongens druk en aan t ruziën. Alleen Y is het zonnetje in huis, haha!
Dido. Balen meid. Laar je weten hoe het is gegaan in het ziekenhuis... Zullen wel weer de zelfde testen als gisteren zijn toch? MamDJ. Warm??? Ik heb nog geen zon gezien vandaag. Ik vind het een top dagje. raar dat het in zo'n klein land als NL zo anders kan zijn kwa temp. Hier. net eten gekookt. Is R nog niet thuis. En hij moet om half 7 al weer weg zijn. Wordt heeeel snel eten voor hem... Wel heel wazig. We hebben gehaktballen ( wou R) en die vallen voort altijd uit elkaar bij mij. had ik eest nooit. hahahha ach ja smaak is hetzelfde.
Oh Dido dat is balen. Dus weer ctg en eiwit meting. Ik ken het helaas Goed dat ze je zo in de gaten houden. Ik duim voor je. @ Lizzie, hier ook erg warm met veel zo'n en vooral de luchtvochtigheid is hoog
We zijn weer thuis. Alles goed met de kleine man en in het ziekenhuis was m'n bloeddruk ook weer goed. Ben wel overgedragen aan de gynaecoloog omdat m'n bloeddruk af en toe gekke dingen doet en ze geen heen en weer geslinger willen tussen vk en ziekenhuis. Gynaecoloog gaf inderdaad ook aan dat verhoogde bloeddruk soms een voorbode van de bevalling kan beteken. Bij klachten moet ik direct bellen en maandag moet ik bellen voor controle in het ziekenhuis later die week. En bij weeën nu dus ziekenhuis bellen. Wel raar om zo plots afscheid te moeten nemen van de verloskundigen, maar goed, gezondheid van de kleine man en van mezelf gaat voor en wordt sowieso een mooi moment de eerste keer ons mannetje zien.
Ah Dido, herkenbaar verhaal. Idd vreemde gewaarwording dat het dus anders zal gaan lopen dan dat je van te voren had gedacht. Zit er hoge bd in de familie? Zwangerschap kan daar een trigger van zijn. Fijn dat met jou en de kleine alles goed is.
Thanks ika. M'n vader heeft als 60 plusser last gekregen van hoge bloeddruk. Jullie helemaal klaar voor de reis? Goede vlucht alvast en geniet er lekker van!
Dido ik heb zo'n gevoel dat het niet meer lang gaat duren bij jou Ika ik wil je alvast een fijne vakantie wensen! Hier heeft J een beetje last van zijn ontlasting ... Die veranderd nu natuurlijk en hij moet er meer voor werken Hij heeft nu 5x bv en smorgens fruit en smiddags groente... Hongerlapje De rest ben ik vergeten....
Ah thanx meiden! Alles ingepakt. Nog niet ingecheckt, want er ging iets fout. Dus gebeld en zij adviseren morgen aan de balie in te checken. Hopelijk zitten we naast elkaar @Jo, ja die ontlasting hihi. Hier eet ze alles... stinken @Dido, spannend hoor. Misschien dus wel heel snel de kleine man in je armen. Hebben ze nog gesproken over inleiden? Je zult wel steeds op controle komen totdat ze denken dat het nodig is. Maar misschien is dat niet nodig en komt hij vanzelf. Zag je al weeën activiteit op de ctg?
@Jo, nee daarom. Ik laat het los. Ik heb er toch geen invloed op. Wel weer apart dat de reisorganisatie en de vliegmaatschappij naar elkaar wijzen M. vermaakt zich wel en slaapt nog steeds graag bij me
Dido. Fijn dat je weer lekker thuis bent. Hopelijk gaat dit niet al te lang duren. En begint de bevalling vanzelf. Lekker rustig aan doen meissie. Ika, Heel veel plezier op vakantie. Geniet er van!!! Hier, Lekker naar bedje toe. Al ben ik bang dat het weer een piep nacht wordt.' Druk op mijn blaas. en maagzuur. Pfffff Ga poging tot doen.