Ika, hele fijne vakantie samen! Geniet lekker van je mooie gezinnetje! Dido, niet leuk meis! Wat een gedoe zo aan het eind va je zwangerschap zeg. Lizzie, beetje geslapen? Jo, wat een lucht kunnen die kleintjes produceren he! Sta er iedere keer weer versteld van..... Ml heeft de komende 5 weken dus zal hier wat minder zijn. Gaan in de tuin aan de slag en ws ook nog wel een weekje op vakantie
Zwaait ff naar de Oempaloempa 's We gaan zo richting schiphol. Dikke knuffel voor iedereen. En wie weet is de kleine van Dido er al als we terugkomen
Geniet ervan Ika! Hier niet goed gelegen in bed pijn aan mijn nek ... Lizzie ik had omeprazol voor de maagzuur, werkte goed, rennies was niet meer goed genoeg voor mij. Sterkte ermee want is vreselijk maagzuur... Dido hoe is het meid? En losje gaat het een beetje
dat had een vriendin van mij, was hoog en binnen 24 uur bevallen. Nou gelukkig was alles goed dido. Spannend hoor... @Jo hier ook stevige poep. Zijn ook rare bolletjes/ poepjes. Nouja appelmoed schijnt laxerend te werken dus als t te erg wordt maar appel ipv banaan? Ik vind t trouwens neit erg stinken. Balen van je nek. @ika veel plezier!!! @lizzie hoe was je nacht? Gister heeft F heel goed geslapen in een vreemd bed en een vreende kamer, best trots op haar. Half twaalf wakker, gedronken en toen zijn we meteen maar naar huis gegaan. Thuis weer verder getukt.
@ika Veel plezier! Zou zomaar kunnen dat ons mannetje er inderdaad is wanneer jullie weer terug zijn. @lizzie Nog een beetje kunnen slapen? Rennie werkt bij mij altijd gelukkig goed tegen maagzuur. @mamsie Lekker misschien nog een weekje weg! Enig idee waarheen? @jo Vervelend van je nek. Hopelijk niet te lang last van. @hier Rond half 3 's nachts wakker geworden van wat overgeefsel in m'n keel...blegh. Gister toen we uit het ziekenhuis kwamen Chinees gegeten. Viel waarschijnlijk toch iets te zwaar. Toen maar op de bank verder geslapen met hazenslaapjes van om de anderhalf uur wakker. Nu af en toe last van menstruatiepijn. Mag van mij wel gaan doorzetten Op de proefdruk van het geboortekaartje heb ik 14 juli aangehouden. Wie weet een voorgevoel
Ika, fijne vakantie! Bah Dido, niet lekker wakker worden... Hoop voor je dat het gaat doorzetten! Goed van F Bouwjaar! Lekker Jo dat J zo'n hongerlapje is! Hier eet ze nog niet zoveel. Vandaag weer even zelf fruit maken. Gister heel potje op. Rond avondeten sliep ze, dus niks op. Lizzie, nog een beetje geslapen? Mamsie, hier nog niet 'echte' stinkpoep. Lekker is anders...haha. Hier gister ook een slaapdag. Om 17u in bed gelegd. Om 20.45 maar eens wakker gemaakt... Om 22.15 weer naar bed, 7u wakker. Nog ff tussen in gelegd en tot 9u geslapen.. Lui ochtendje dus!
Ohhhhhh dido spannend krampjes klinkt goed Hier vandaag geen fruit... Het kwam niet uit zeg maar, wel staat het hapje van gister nog in de ijskast...de andere helft dan. En bah wat is het koud buiten
Ika. Heeeeel veeel plezier.. geniet van je vakantie. Dido. Ohhh wat spannend. Hoop dat het door gaat zetten. Poepluiers. Ruiken naar roosjes toch. dat maak ik R wijs hahahahha. Hij gaat al over zijn nek als hij iets ruikt. Hij kan er echt niet tegen. Jolina. Koud he. Hier ook beeetje regen. Ik vind hey wel fijn maat voor de kindjes is het niks. Hoe vobd J zijn aardappel met broccoli? Hier. Heerlijk geslapen toen ik eenmaal sliep. Bullie kwam ons wel wakker maken maar toen was het al bijna half 9. Hij is weer ziekjes. Weer diaree. germ memneke. Al is hij wel gewoon zichzelf meekt er niks aan. Fijn weekend oempaloempatjes!!!
@mamsie lekker zo'n ochtendje! @dido niet lekker wakker worden zo Koud?! Mijn mond viel open toen ik t las. Thermometer in schaduw zegt hier 27.7 gr
Ika veel plezier! Dido spannend!!!! Jo gaat goed hoor,heb een heerlijke dag gehad nu even chillen en vanavond gezelligheid in me tuin met vrienden en de buurman,kampvuurtje toastjes borreltje enz.... Even me gedachte op wat anders.
Ja maar dat doen weeen ook he eens een warme douche proberen. Blijven ze heb je toch echt weeen...gaan ze weg zijn het helaas alleen wat voorweeen
Bouwjaar. Dat dacht ik toen ik over de zon las. Was hier maar een raar dagje. Zonnetje heel even gezien. Dido. Ohhh vind het zo spannend voor je!! Maar je kunt het meid. Gaat helemaal goed komen als het zo ver is. Hier. Damn wordt gewoon zenuwachtig voor mijn eigen bevalling als ik het zo typ voor dido. Hahaha Maar heerlijk op de bank. Straks NL kijken. R is er weer om half 12. Dus laat naar bed vandaag.
Ik kom ff zwaaien. Manlief is naar een bar voetbal kijken en ik zit lekker met een wijntje op het balkon. M. ligt lekker te slapen in haar ledikantje. De vlucht ging super. We hadden zelfs een extra stoel voor M. in het midden. Maar het liefst zat ze toch gewoon bij ons. Wel lekker die extra ruimte. Vanavond uiteten geweest. En ik ga zo ook naar bed. @Dido, oh zo spannend. Ik ben benieuwd of het voorwerk is of echte weeën. @Mamsie, veel plezier de komende weken. @Losje, wat een mooie meiden zag ik voorbij komen op fb. @Bouwjaar, wat een stoere meid die F. Gewoon tukken in een ander bedje en daarna lekker verder slapen! @Lizzie, ik dans even een Griekse 35 weken sirtaki @Jo, ik zag een lekker hapje voor J. op fb voorbijkomen. Mooi stoommandje! @Manouk, ik ga nog ff naar je echofoto koekeloeren
@jo Hapje zag er ook heerlijk uit! @lizzie Ja, komt voor jou ook snel dichterbij @ika Klinkt als een heerlijke eerste avond! @hier Is toch echt alleen voorwerk hier. Nu weer nergens last van. De tasjes en maxi cosi staan staan nu wel standaard in de auto. Vandaag 39 weken Vanmiddag buurtbarbecue. Hoop dat het droog blijft.