De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Niet leuk ja manouks ,ik hoop dat het dit maal goed gaat , we zijn er voor je! X

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh Lies wat belachelijk allemaal met die GGD. Hier deed de assistente van de arts en de verpleegkundige de hielprik en de gehoortest. Ik zou tegen ze zeggen dat ze dat in andere regio's zo doen. Ze komen juist langs aangezien kersverse ouders het zo druk hebben.
    De eerste weken zijn ook moeilijk. Je krijgt zoveell adviezen en je wilt het allemaal goed doen. Het beste advies is echter nog 'volg je hart'. Doe dat waar jij je goed bij voelt. Dat is namelijk het beste voor je meisje ;) pak de adviezen die voor jou het beste werken en de andere zaken laat je voor wat ze zijn. Wat hier fijn was als echt niks meer werkte in de nacht was M. In de slaapzak op het aankleedkussen tussen ons in. Zo ligt ze veilig en toch dichtbij.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Manouk, dikke knuffel!!

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @manouk Wat balen lieverd! Waar kijken ze naar op die echo en hoe vaak moet je nu heen? Hopelijk kunnen ze je deze keer meer duidelijkheid geven. Kan me heel goed voorstellen dat de situatie meer dan frustrerend voor je moet zijn. Houd vol lieverd. Denk aan je.

@mgbk Weer een dagje dichter bij de thuiskomst van je lief!

@joy Hoop voor je dat ongi snel komt. Niet te veel proberen te stressen hè. Kan ook je ongi beïnvloeden.

@hier Erg druk op het werk op dit moment. Had niet de puf om alles terug te lezen...sorry. Verder alles goed hier. M'n jurk is alsnog binnen gekomen! Nu lekker bankhangen, morgen nog half dagje werken en 's avonds vriendinnetjes langs.

5. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Was een heel vluchtig bezoekje. 2 minuten met dat ding in me geroerd (echo staaf), heel lekker tijdens je ongi :) Ze keken nu alleen of alles er normaal uit zag, geen cystes oid. Ik moet nu op cd 9 weer heen. Dan gaan ze kijken hoe mijn eitjes en baarmoederslijmvlies groeien. Uiteindelijk proberen ze vast te stellen wanneer mijn eisprong is en de week erna bloed prikken voor progesteron. Ze willen mijn cyclus deze ronde dus weer in kaart brengen.

Bedankt voor jullie lieve woorden X

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @manouk balen. De echo voor nu was dus ok?
    Hopelijk wordt je cyclus nu duidelijk en kunnen er vervolg stappen gemaakt worden.

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Manouk, balen, dikke knuffel

@ Dido, nee geen stress ik zie het wel wacht gewoon af :)

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, toch weer balen hoor! Wel fijn dat je lf langer was!

Dido, super dat je jurk er toch is! Al een buikfoto? ;)
    Hoe is het met je hoofdpijn?

Lies, wat Ika zegt: volg je gevoel meid!

Knuffel voor iedereen!

9. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @mamsie Hoofdpijn is sinds 2 dagen eindelijk weg! Echt super fijn. Ik zal Vl eens vragen een foto te maken, want heb al een aardig buikje. Hoe is 't met jou en de kleintjes?

@manouk Ga je deze cyclus zelf ook nog bijhouden? Zou je ook iets van acupunctuur willen proberen? Is geen wonder middel, maar gaf mij wat meer rust in m'n hoofd. Nog leuke plannen dit weekend? Eurosonic is nu in Groningen toch?

@parel Hoe voel je je? Ik heb misschien even gemist of de kinderwagen nu binnen is.

@lov Hoe gaat het met de jongste? Valt de jeuk mee?

@ika En Eda Lukt het combineren van werk en mama zijn een beetje?

Ik vergeet allemaal lieve oempaloempaatje, maar denk wel aan jullie Lizzie, lies, losje, bouwjaar, joy, mgbk, lief, mmvdj...(hopelijk nu niemand vergeten). Iemand nog iets van toeter gehoord?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Baggere nacht gehad hier.... Maar was te verwachten natuurlijk. De arme meis.

Ga nu de oudste even naar school brengen en dan naar de winkel.... Tot later lieverds

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ah Lov, niet fijn! Sterkte met de dag doorkomen vandaag....

Dido, ja benieuwd naar je buik!

Parel, hou je het nog vol?

Hier gaat het goed. E is echt een schatje, lacht en "kletst" er vrolijk op los. Ben alleen zo ontzettend toe aan een goede nacht doorslapen...

Jullie nog plannen voor het weekend? Hier morgen schoonfamilie over de vloer omdat de bruiloft van zwager en schoonzus voor te bereiden.
    Zondagochtend dubbel kraamvisite (met de vrienden die de dag voor ons een dochtertje hebben gekregen). Leuk!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamsie ik denk altijd aan je als ik moet plassen s'nachts :D omdat jij nu zo middenin die nachtvoedingen zit en ik verdomde goed weet wat me te wachten staat over een paar weekjes ... Ik denk altijd... Even lekker weer naar bed, geniet er maar van :D

Het gekke is dat ze overdag geen last heeft van krabben enz.., dus ben eens benieuwd.

Nou de nesteldrang is hard aanwezig...net de badkamer goed gepoetst... En keuken en woonkamer gedweild.... Ben blij als het boven ook allemaal helemaal,klaar is zodat ik dat heerlijke gevoel heb dat alles schoon is

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Parel hoe is het?!:D

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lov hopelijk kun je alles afronden voor dat ie komt :)

Itt bij mamsie wordt hier weinig gelachen, voornamelijk gehuild.
    Ze slaapt bijna opnje schouder, maar zodra je dr weglegd ligt ze t krijsen. Zo frustrerend dat ik niet weet wat er is. En die verschillende soorten huiltjes herken ik nog niet.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamahonger denk ik;) je hebt geen draagdoek he..?

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ja ik heb er een van m'n s-zus zo'n, tricot slen
    Moet nog even oefenen met t omdoen.

Nou tijdens een wandeling is ze stil kom je thuis weer huilen. Oké dikke pasluier, en die schone kun je dan tijdens t voeden weer lekker volpoepen. Nu stil, maar zo is is ze dus wel lang wakker geweest. Lalala
    Dus nu lunchen en dan zelf ook meteen mee ff bijslapen.

@parel je maakt t wel spannend :)

PS wanneer schaf je een kolf aan, moet ook tijd hebben om te oefenen en F om uit fles te drinken. In een boekje las ik t te proberen vanaf 4 weken, maar is dat niet al snel?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Soms willen de kindjes idd de hele dag geëntertaind worden... Herkenbaar en zo'n draagdoek kan dan echt een uitkomst zijn ;)

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Bouwjaar, hier van de week de tricot slen gekocht en ik vind het heerlijk! Zeker met een tweede is het ideaal. F. is nog zo klein, logisch dat ze bij je wil zijn. 9 maanden in je buik gezeten he en nu ineens die grote wereld......

Lov, toch fijn dat je aan me denkt!;) Ik neem bewust de ipad mee naar boven zodat ik wat te doen heb tijdens het voeden. Anders val ik in slaap....
    Zullen we afspreken dat, als jullie mooie ventje er is, jij het stokje van me overneemt? Ik weer doorslapen, jij 's nachts voeden.... :D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah is goed doe ik wel voor je lieverd!

nieuwe buikfoto in mijn album trouwens!!

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier wilde M. in het begin niet in de draagdoek. Ze ligt liever vrij waarbij ze armpjes en beentjes kan bewegen. Ze sliep ook al vrij snel in een slaapzakje, zodat ze niet flink ingestopt hoeft te worden. Nu wil ze wel in de doek, maar was echt wel even een tijdje wennen. Ze hield ook niet van inbakeren.
    Qua slapen en wegleggen. Het duurt even voordat je in de gaten hebt wat de vermoeidheidsignalen zijn. Vast ritme is ook fijn. Dan herkennen ze op een gegeven moment wat er gaat gebeuren. Bijv. slapen, wakker worden, verschonen voeden, spelen en weer slapen.
    Wat we hier veel deden overdag was M. in de kinderwagen in de huiskamer en de wagen wat wiegen zo nodig. Ze sliep overdag nog niet op haar eigen kamer.

De combi werken en mama zijn gaat goed. Het valt me nochtans mee. Vandaag was manlief vrij en die is nu de hort op met M. en een vriend die ook een kindje heeft.

Deel Deze Pagina