Dido, ik dans een verlaat dansje voor je Bij mij braken 's nachts de vliezen met 39 + 1, hoop dat jullie mannetje zich ook snel zal melden Balen van je nachten zeg, maar helaas moet je wel aan het slaaptekort gaan wennen.. Liefoe, leuk dat je even langskomt Bij ons gaat alles ook goed. Jolina, vervelend zo'n gevoel, dan heb je liever dat je maar gewoon ongesteld wordt hè. Knappe J.! T. doet ook geluidjes na, enorm schattig Lizzie, leuk zo'n snurkende hond haha. Hoe was jouw nacht? Bouwjaar, knap dat F. goed bij je schoonouders ging slapen. Ika, heerlijk dat jullie gezwommen hebben! Vindt M. het fijn op vakantie? Verder niet alles onthouden helaas. Wij hebben een druk maar leuk weekend gehad! Boodschappen gedaan, naar een tuincentrum geweest om het dakterras weer gezellig te maken, naar de buurtbarbecue geweest, vrienden te logeren gehad en gisteren kwamen mijn schoonouders met onze kleine schat T. heeft het heel goed gedaan bij opa en oma. Ik heb haar wel gemist maar het was stiekem toch ook heerlijk om een heel weekend samen te zijn zonder onze kleine meid Net bij het cb geweest, T. is nu 66,5 cm en weegt 7,3 kg. Groeit nu weer helemaal gemiddeld en loopt motorisch voor (maar dat doen alle kindjes hier). Ook wordt onze voor- en achtertuin nu eindelijk gedaan Als het af is plaats ik een foto op facebook.
Dido. Balen van de beroerde nacht. straks weer een lekker dutje. Ika. Zag je klacht op facebook. Mijn schoonzusje had hem ook. Ook kapot binnen 2 weken. Schijnen niet zo fijn te zijn. Misschien hebben ze wel ieys beters in Griekebland. Lies. Je kunt van alles he zonder zo'n kleintje. Lekker zo'n fijn weekend. Allemaal leuke dingen. T zal wel lekker verwent zijn door opa en oma. Hier. Ook een piepnacht. Ik heb sinds gisteren een hele nare pij tussen mijn benen. Weet niet hoe ik hey anders uit moet legggen. Alles doet pijn. Zitten staan. Lopen is een hel. Omdraaien in bed ook. Hoop dat het weg gaat maar als dat niet zo is ga ik straks maar ff bellen. Ohh en ontstoken tandvlees. Auww. Ik heb nooit wat met mijn tanden/mond. Zit ff tegen vandaag.
Klinkt als je banden Lizzie Lies oh nee zou ik niet kunnen zo lang zonder zo'n kleintje, maar dat het lekker is snap ik wel Ika ik had altijd een van de hema meen ik.... Ongi ... Ja echt ik vindt het zo gek deze keer,nooit gehad zo bij de meiden... Maar goed ik val in herhaling hahah.. Hier is het weer eens pokkenweer en het water doet het niet...ergens een storing schijnbaar. Moet zo naar de winkel ook geen zin in,,, maaaaaaaar J heeft doorgeslapen jeeh
@Lies, wat heerlijk zo'n weekend met zijn tweetjes. Maar ik kan me voorstellen dat je haar hebt gemist. @Jo, balen dat je nog niet ongi bent. Niet leuk als het straks zo onverwacht doorzet. @Lizzie, ik moest zo lachen om de snurkende Bullit volgens mij zo'n schatje. Ja, die beker is balen. Ik had gelukkig nog een tuitbeker mee. Maar ik baal wel, want het is echt zonde van het geld. Binnenkort maar eens bij de hem kijken. Thanx voor de tip. @ Dido, ik duim dat de kleine man gauw komt!! We genieten volop van de vakantie en M. ook! Ze slaapt overdag en 's nachts heerlijk en gaat gezellig mee uiteten. Ze heeft geen last van muggen met haar klamboe over het ledikantje. Vandaag zijn we voor het eerst met haar in zee geweest. Zonnebed gehuurd met parasol en even lekker poedelen in het water. Heerlijk om vroeg te gaan. Nog niet te heet en de zon iet erg fel en rustig aan het strand. Nu ligt ze alweer een tijdje te slapen na de fruithap.
Jo. Zot die pijn echt tussen je benen? Pfff hopelihk wel snel weg hoor. Kan amper oets. En ik heb niet snel pijn... Jammer dat je nog niet ongi bent! Maaar jeeeeeej voor J dat hij lekkee heeft doorgeslapen. Ika. Bullie is ook echt een schatje. Hij is echt een knuffelbeer. Doet ook graag alles goed. Is eel heel fijn. Hij kan zo snurken als hij zijn hoofd verstopt onder de kussens. Geniet van je vakantie!! Ik ga een pogibg doen om Bullit uit te laten.. wordt een klein rondje voor meneer..
Hahaha zal wel mannig-zijn dan @lief fijn dat t goed gaat @ika lekker zo'n pierenbadje @lizzie tja je hersen verweken ook tijdens een zwangerschap en ik heb al gehoord dat t nooit meer helemaal goed komt Balen van die pijn, heb je al gebeld? En dat ontstoken tandvlees kan ook komen doordat je zwanger bent. Sterkte rustig aan he @jo grappig voor dat ja knikken @dido 1 dag te laat maak ik ook nog even een 39wk-pirouette voor je Fijn he die waardeloze nachten. Enerzijds wordt gesuggereerd dat je lichaam zich opmaakt voor gebroken nachten, maar je hebt je energie straks hard nodig dus dat vind ik dan een beetje raar van ons lijf. Gisteravond met mn pufclub tapas wezen eten, was erg gezellig
Hahaha ja bouwjaar klinkt idd niet logisch als je het zo bekijkt...slaap is wat je nodig hebt nu dido Lizzie echt in je kruis heb je pijn of aan je liezen? Want het indalen kan ook pijn doen, dan heb je echt gemene steken. Ika als ik hier naarbinnen kijk kan ik zo jaloers worden op je bericht maar het zonnetje begint eens te schijnen nu...zou het dan eindelijk na dagen regen regen regen...
Bouwjaar. Ohh lekker tapas! Leuk dat jet zo gezellig is met zo'n club! Nog noet gebelt. Twijfel heel erg. Kleintje voel ok goed dus die maskt het denk ik ook wel goed. Ik heb gewoon pijn. Jolina. Beide hahhaha. Ik denk ook aan bandenpijn of indalen of beide tegelijk hahahha. Ach ja we zieb wel. Ik doe lekkee eustig aan. Ika. Het schijnt hier al af en toe. Raar weer. Maar goede weer komt er aan. Tegen de 30 graden. Is me dan weer iets te veel. Maar gun het alle zon liefhebbers en de kindjes die lekker wilen zwemmen.
Goedemorgen meiden, Hier nog steeds alles rustig. Redelijke nacht achter de rug. Wel pittig die warme nachten. @lies Klinkt als een heerlijk weekend! Fijn dat T het zo goed doet! Wat een luxe bij jullie; voor- en achtertuin en dakterras! Ben benieuwd naar het resultaat. @lizzie Hoe gaat het nu? Nog steeds zo'n pijn en last van je tandvlees? @jo Heeft J je weer verwend met een nachtje doorslapen? @ika Leuke foto's op FB! @bouwjaar Hmmmm...tapas! Leuk dat jullie nog zulk contact hebben. Rare dat vrouwenlijf inderdaad Zo...eens kijken waar ik vandaag m'n dag mee door ga komen...
*spiekt even hoe het met Dido en Lizzie is* Het worden pittige dagen meiden, met de warmte die ze voorspellen. Succes! Wij gaan vandaag de achtertuin aanpakken!
Oh balen zeg, t was hier echt anders. Eigenlijk prima weer. Nu wel echt compleet bewolkt maar wel droog. @dido verveel je je al? Of gaat t wel. Ik krijg nu wel van... is er al baby nieuws van je . Nouja misschien blijft ie gewoon lekker de volle 40 weken zitten. F kwam met 40+2. Toen ik UD gepasseerd was was ik er wel echt klaar mee trouwens. Iemand van mn pufclub zei nog dat ze haar buik wel miste. Nou die heb ik echt nooit gemist. Tuurlijk is t speciaal dat daar binnenin een mensje beweegt, maar voelde me net een tanker. @mamsie succes. Morgen spierpijn? Zo wat een flut nacht. F werd half elf al wakker, speentje was niet genoeg dus blijkbaar trek. Zelfde euvel, keek ik later was t pas 1.15u?! Vlak daarna ook nog klagen dat ze op haar buik lag dus er weer uit haar om te draaien. Om 5u weer niet te sussen met speen dus maar laten drinken. 5.50 weer op haar buik en klagen dus er weer uit. Aaagh. Ze heeft verder niet gehuild ofzo en ging na t terugrollen gewoon slapen. Ik sla sinds gisteren ook de voeding vh middag uur over, uit de voorraad en wat fv erbij om te wennen. Vroeg me af zou ik om 18.30 niet meer genoeg hebben opeens, ze was echter tevree en ging zonder mopperen slapen, maar 2x in de nacht komen is wel een hele tijd terug. Ze slaapt op haar zij en rolt per ongeluk door denk ik. Misschien dat ze soms ook wel op haar buik slaapt maar daar da wakker van wordt ofzo? Gister na t ochtend slaapje zat ook een afdruk van dr popje in hara wang en deels van haar speen. Nu vraag ik me af of ze per ongeluk doorrolt en dan te veel op haar gezicht terecht komt en daarvan uiteindelijk wakker wordt ofzo. Zou eigenlijk een camera moeten hebben, kan ik spioneren
Succes met de tuin mamsie! @biuwjaar Ja, dagen worden nu wel erg lang. Ook omdat ik me met die hoge bloeddruk een beetje rustig probeer te houden. Er komen donderdag onder voorbehoud 2 vriendinnen eten om me wat gezelschap te houden. ML moet deze week ook nog overwerken, dus wordt wel een beetje saai. Ik denk dat ik m'n buik ook niet ga missen. Kijk er veels te veel naar uit ons mannetje met ML te kunnen delen. Nu voelt het vooral als nog vooral van mij. En ik kijk er naar uitweer zonder lichamelijke ongemakken te kunnen slapen. Jeetje, actief nachtje heb je achter de rug! Geen slecht idee zo'n camera. Kan je eens zien wat de kleine dame allemaal uitspookt.
Ja hij heeft weer doorgeslapen vervolgens lig ik met ontplofte tieten in bed en dat doet pijn .... Maar goed. Bouwjaar ze heeft denk ik toch wel ergens last van als ik dat zo lees... Toch misschien tandjes? En als ze Fv krijgen kunnen ze daar ook wat last van krijgen he Hier heb ik J om 6:00 gepakt omdat ik zo'n pijn had.... Net weer gevoed want de andere deed ook pijn hihi... Straks krijgt hij dan fruit... Rond 16 uur groente en dan had hij gister om 18 uur bv en om 20-21 uur weer, dat is natuurlijk te veel. Hij gaat dan wel gelijk naar bed dat is wel fijn... Maar die voedingen zijn nu natuurlijk te veel met de bijvoeding erbij... Zit te denken hoe ik het t beste kan doen. Eigenlijk zou hij die van 9 uur pas na de fruithap moeten krijgen....dan is het schema beter in balans....
Dido nee die mis je nu ook nog niet die buik....straks wel denk ik...en die bewegingen in je buik... Is toch bijzonder. Het weer hier is echt dramatisch ... Hier had ik het gisteravond gewoon koud, en nu ook met de deur open. Het is echt een andere wereld hier. Het heeft ook echt te veel geregend...heb gewoon water uit het zwembad moeten laten lopen die was te vol.
@Jo Heeerlijk zeg dat hij heeft doorgeslapen. Hmm lastig met die schema's he. Maar waarom zou t te veel zijn, als hij vol zit of geen behoefte heeft zal hij zelf minder drinken neem ik aan? Ik pruts maar wat aan, morgen meten en wegen dan zullen we eens zien of t goed gaat. Tja t was 33 cc fv bij 107 gram bv (ijsblokjes) . Ik zou hopen dat ze daar geen last van zou hebben, wil dit een week vol houden en dan volgende week helft bv/helft fv ofzo. Als we op vakantie gaan zal ze een fles met enkel fv moeten drinken want ik kan me voorraad bv niet meenemen en die is dan ook wel op denk ik. En tja die tandje...ze lust momenteel water uit de koelkast dus blijkbaar is dat koude prettig. Ze ligt dan met haar flesje water te spelen/drinken/bijten. Daardoor denk ik wel aan tandjes. De bijtring doet ze niet veel mee overigens. Nu maar hopen dat t niet nog weken duurt voor ze doorkomen dan.
Ja hij drinkt die bv van 18 en 20 uurt niet goed maar ach we zien wel hoe het loopt hoor.... En van tandjes kun je lang last hebben helaas... Of bijna niks zoals hier. Maar de kiesjes doen meestal het meeste pijn...
Dido. Jammer dat het niet doorzet. Nog ff geduld. Het is ook moeilijk om de dag door te komen als je rustig aan moet doen. Miaschien een leuke serie lijken via netflix. Goed boek. Of gewoon lekkee weg dromen op zijn kamertje. Bouwjaar. balen van je nacht meid. Is niet leuk zo vaal je bedje uit. Straks een klein dutje met F? Jolina. Hier is het weee ook echt niet zomers. Al zie ik wel op tegen het weer wat ze voorspelt hebben. 30graden. Poeh poeh.. Fijn dat J weee doorgeslapen heeft. Hopelijk vanaf mu eem stuk vaker. Mamsie. Zag de hard werkende T in de tuin. Leuk! Houd hij de pleister goed op? Ik haalde hem vroeger er altijd af. Hahaha was echt erg. Toen hadde ze ook nog niet van die leuke pleisters. En slaapt E nu ook een beetje door? Of wil ze nog genieten va haar ik en mamamoment? Hier. Pijn is gelukkig minder. Wel nog een drukkend gevoel en af em toe steken maar veel beter als gisteren. Zo samen ff boodschappen doen. R sjouwen hahhaha en vammiddag waarschijnljk bezoek.
F krijgt groenten om 1700 en drinkt dan om 18.30 Past t om de groente hap iets uit te stellen, de voeding van 18u te laten en die van 20u iets te vervroegen? F wordt net wakker, lag om 11u op bed, om 11.30 ff teruggerold maar verder netjes gedut. Nog berichtje in de club gezet