Jolina. Ohh aan de zijkanten heb ik daar geen last van. Past precies.... hmmm vond het al raar dat je dat niet zou snappen. hahahhaha Ohhh dido ben helemaal nerveus voor je meid!! Dat jullie kleintje maar snel in je armen ligt!!
Vanochtend om 8.50 uur is onze zoon Vinn geboren. Alles is vlot verlopen. Klein beetje hulp gehad om persweeën goed op gang te brengen. Klein beetje ingescheurd. We moeten vannacht met z'n drietjes in het ziekenhuis blijven voor extra check vanwege m'n bloeddruk. Ik ben zo onbeschrijfelijk trots en gelukkig!
Van harte met jullie zoon! Geniet van elkaar, laat goed voor je zorgen en geef vinn een dikke kus van mij!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh Dido en man heel veel geluk samen met zijn drietjes en zo ontzettend gefeliciteerd !!
Van harte met jullie zoon! Best vlot gegaan Veel geluk en gezondheid toegewenst en laat je lekker vertroetelen tijdens je kraamweek. Dikke knuffel F weer goed gekeurd bij t CB. 7160 gr, 67 cm
Thanks lieve meiden! Wow! Echt het mooiste wat er is gewoon jezelf iemands mama mogen noemen. M'n mannen liggen even te pitten. Ik zet een foto in m'n album.
Lieve Dido, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet van elkaar en laat je lekker verzorgen. Dikke knuffel voor jullie drie X
J wilt al gaan kruipen de bengel hij gaat op handjes en knietjes zitten en wiebelt heen en weer... Hij duwt zich iedere keer naar voren toe.... Nog even en hij kruipt hahahah...moet nog 6 maanden worden.