De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dido, wauw gefeliciteerd met jullie zoon:D Fijn dat de bevalling vlot verlopen is! Geniet van je mooie zoontje!

2. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @ jolina: ik herken dat van die "wenfase": ik dacht ook N. zo rustig aan laten wennen aan vaste voeding, maar na 3 dagen at ze al echt mini-maaltijdjes, dus ja, die overgangperiode heeft ook niet lang geduurd bij ons

mijn man gaat volgende week donderdag naar CB, ben benieuwd naar haar officiele maten!

net mijn 2de ongi aan de gang, is dat vreemd dat ik vroeger een korte cyclus had (gem 23 dagen) en nu zat er netjes 29 dagen tussen, dus bijna 1 week extra, aan de ene kant vind ik wel het beter zo, maar zou dat nu zo blijven of zou het dan stilletjes aan weer shiften naar mijn cycluslengte van vroeger? kweet niet of iemand daar ervaring mee heeft?
    en mijn eerste ongi was veel heviger dan anders, de 2de is al iets wat normaler

ik kus N. heel veel, maar idd niet vaak op de mond maar af en toe, is maar hoe je het gewend bent idd!

bizar dat er mensen meelezen... is dat hier geen gesloten groep? weet het niet meer... geen idee wie die persoon is alleszins. hoe zie je dat wie er allemaal meeleest?

ik zag mgbk ook passeren: ik denk vaak aan je meid!

losje: jammer van je ongi :(

@lies: ik voel me verloren zonder N., maar ergens heb ik opeens tijd zat en kan alle aandacht naar mij en dat is stiekem wel fijn, zo heb ik donderdag de solden gedaan met een vriendin, zo raar om niet rekening te moeten houden met een baby...

@lizzie: zo lastig dat je zoveel pijn hebt... hoopt dat het snel beter wordt

ik mis soms ook en zeg soms Ginger tegen Noémie en omgekeerd....

ik dacht ik kom kijken of Dido al bevallen is en ja hoor.... hier nogmaals gefeliciteerd Dido!!! super rap gegaan toch? 9 uurtjes maar of zo! spoedbevalling

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Kalimera,

Hier ook niks wennen en snel alles eten. M. heeft vandaag een stuk croissant op. Dat hadden ze hier speciaal voor haar meegenomen. Zo lief!

@Lizzie, hoe is het met je? Houd je het een beetje vol met de warmte. Ik lees steeds over hitte in NL

Gisteren een leuk dagje gehad met collega's. 's Middags nog even wezen zwemmen in het zwembad met M. en daarna lekker uiteten. Eergisteren zijn we zelfs nog (vroeg) een cocktailtje wezen drinken. Happy hour begint hier al om 18.00 :p M. aan het water hihi.
    Ze gaat heerlijk door met haar eigen ritme hier, alles een uurtje later. Ze slaapt zelfs lekker uit tot 8.30.

4. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    We mogen naar huis! Wanneer ik meer tijd heb zal ik m'n bevallingsverhaal in de club plaatsen.

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat fijn :) rustig aan hoor ;) eerst maar eens thuis wennen en installeren met de kraamzorg e.d. Er komt zoveel op je af :D

6. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lieve dido gefeliciteerd met jullie zoon♥

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dido. Lekker rustig aan doen. Lekker genieten van je gezinnetje. Dat verhaal komt wel.

Ika. Is idd erg warm op het moment. Schijnt morgen nog warmer te zijn. Ik zit onder een steen. ;)
    Nou ja als ik binnen blijf met de luiken dicht en eem vertilator aan is het wel te doen. Doe niks behalve heel vroeg op de dag huisje opgeruimd houden en bullie uitlaten.
    En lekker koel water drinken.

Hier. Tja doe dus niks. Wel als ik iets voor Dido typ denk ik. Ieeeeeeeeeeeeh I'm next. Hahahhaha
    Al kan ik niet wachten tor het de 30ste is. Dan mag ze eheel snel komen. Al heb ik het gevoel dat ik de 40 weken ga halen.

8. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ja, Lizzie je bent de volgende!! spannend hé

9. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Woehoe, Lizzie!! Spannend hoor, het gaat nu echt snel :D

10. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    't is hier stil, iedereen te warm om te typen...

erg van die vliegtuigramp hé, je houdt het gewoon niet voor mogelijk

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja Eda verschrikkelijk is het....

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ongelooflijk. Omdat een stel fanatiekelingen oorlog voeren zijn heleboel mensen een familielid kwijt.

Bah :(

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Het is ongelovelijk... Denk je zorgeloos op vakantie te gaan.... :(
    Al die mensen die iemand kwijt zijn geraakt. Het is niet te bevatten.

Hoorde op de radio net een getal van nu 178 nederlanders. Kan het fout hebben luisterde niet heel goed. :(
    Zo tragisch.....

Ohh en gisteren op rtl4 en vrouw met een heel jong kindje die eigenlijk in dat vliegtuig hoorde te zitten. Ohhh bah. Ze zei al voelt als een 2de kans.

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Naar he..... Ineens komt het dichtbij he!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie dat getal kan best. Gisteravond op de persconferentie werd al iets van 153 gezegd en dan waren er nog een aantal mensen van wie de nationaliteit niet bekend was.
    Daar was ook een jongen/man die t ticket had willen kopen maar door omstandigheden had hij de volgende dag t pas kunnen doen en ticket weg. Daardoor had hij een andere vlucht. Die zei ook dat hij er wel ziek van was. Is toch raar dat als je bedenkt dat je er bij had kunnen zitten.

Zwager en schoonzus gaan nog wel eens die rochtingop, gelukkig zitten die dit keer ergens anders

16. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Verschrikkelijk, al 189 Nederlanders omgekomen:( Ben de hele dag op mijn werk het nieuws in de gaten aan het houden.
    Wat zit de mensheid soms wreed in elkaar, ik heb er echt geen woorden voor.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja ik heb ook al een aantal keer het nieuws gekeken terwijl ik dat normaal nooit doe.
    Wat een verdriet zeg. Gezinnen, families, vrienden, zomaar uit elkaar, weg.....

18. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik kijk heel vaak op de telegraaf idd. Os toch nieuws wasr je vam op de hoogte wil blijven omdat het zo tragisch is.

Idd nu 189 uit NLen nog 4 mensen van wie ze niet weten wat hun nationaliteit is. Kans dat het nederlanders zijn is natuurlijk super groot.
    Las wel dat er nu niet meer overdat gebied gevlogen mag worden...

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Is het nu niet al 195? Er is een topic hier op het forum en veel die telefoontjes krijgen van berichten dat bekenden, familie en collega's zijn overleden in dat vliegtuig :(

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Lijkt me zo moeilijk. Zo'n gebuetenis treft zo veel mensen. Over heel nederland. :( Las ook in de telegraaf ( ik doe niet veel meer vandaag) dat een familie in australie nu voor de 2de keer is getroffen.
    Deze ramp en de ramp van de boeing 777 die in de oceaan is beland.
    Eerst haar broer en schoonzus en nu haar man en stiefdochter. :(:(

Ik heb vandaag echt een luie dag. Pfff alleen wat dingetjes uitgezocht voor in de tas voor het ziekenhuis.
    Iemand nog een tip?

Deel Deze Pagina