Hi meiden, voelt erg dubbel m'n bevallingsverhaal te doen gezien het vreselijk verdrietige nieuws van de vliegtuig crash, maar staat in de club.
Bouwjaar, nog wat gehoord van gesprek van gister? Lizzie, ik had een lang shirt oid in tas. 1 die over je billen valt. Dan hoef je niet direct een broek aan als je uit bed gaat. Tja, wat heb je er allemaal al in?
Dido. Weet je hoe hard het ook is. Al het andere levem gaat door. Al staat je wereld natuurlijk stil als zoiets je overkomt. Geluk en verdriet staat te vaak te dicht langs elkaar. Ziekenhuis tas. Ik heb nu * toiletras natuurlijk alles voor mij plus deo en tandenborstel voor R * een big shirt idd. * tshirt voor tijdens de bevalling * bhs en ondergoed * paar sokken En voor ons kleintje 2 pakjes maat 50 en 1 maat 56 rompertjes en mutsjes en sokjes. En een jasje. Dat was het ff voor nu. Ik kon me niks meer bedenken al vergeet ik vast een hoop.
Heb je ook iets schoons mee om evt in te overnachten in het ziekenhuis? Lippenbalsem, opladers... bv komt nu op dag 3 goed op gang. Meneer is vrij ongeduldig, maar gaat steeds beter. Nu gewoon trots dat ie in een ronde links en rechts heeft gedronken
@dido goed bezig, voor je t weet, weet je niet beter ☺ @lizzie slippers om te douchen, hoef je niet met blote voeten op die vloer
Ah super dido! vindt je het fijn om te doen of is het nog wennen Lizzie hmmm volgens mij is alles wel genoemd wat je nog mee zou kunnen nemen...
@Lizzie, iets te happen voor je vriend manlief had hier de hele dag niks gegeten en werd wel erg flauw toen ik aan het persen was. Die hoorde ik in de achtergrond een compleet pak snelle jelles naar binnen werken
Dido, fijn zeg! Heerlijk he, je ventje in je armen.... Bouwjaar, hmm..... Dus weer wachten en ondertussen verder zoeken Lizzie, wat Ika zegt klinkt inderdaad wel logisch, iets eten voor je ventje
Thanks voor de tips dames. Kan ik zeker wat mee. Dacht alleen nog maar aan kleding en toiletspul Ika. je hebt zeker de zon deze kant opgestuurd. Heb je daar nog wel wat? Leuke foto's van M op fb. Hoop dat jullie dames he goed af kunnen deze hitte. En de kleintjes ook natuurlijk. Lekker in een badje zwemmen. Bullie heeft er ook 1. Hahahahaha Hij blijft er 3 seconde in zitten en gaat dan in de volle zon liggen.
Nope. ik ben kapot. Doe niks maar zweet me kapot. Ben ook sjaggi hahha maar ja. Half 4 geweest. Nog een paar uurtjes en het wordr weer wat koeler. Ff doorzetten. Heb wel geluk met slapen als ik nu slaap, dan is dat meteen voor 7-8 uur. Dus sas wel lekker. Manouk. Gaat het wel goed met jou? Niet ziek gewordem door de hitte?
Sterkte zwangere kippies zelf 2 maal hoogzwanger geweest in de zomer...is not funny. Hier vandaag lekker de dag doorgebracht in het zwembad. Hebben jullie geen zwembadjes meiden? En wat was het warm vannacht .... Ik ben er langzaam aan toe dat J naar zijn eigen kamertje gaat... Nog even wat dingetjes klaarmaken en dan gaat hij over.
Vanmorgen heeft r wel heel lief ee handdoek in de vriezer gelegd en flesjes water. Heerlijk koud. Ook hebben we maar geen dansje gedaan. Misschien vanavond.. ik tel mu af maar de 37.4 wk en dan mag ze komen.
Arme Lizzie ik doe heel voorzichtig een tenen dansje voor je sterkte.. Wij zitten nog lekker op Ameland en hier staat aldoor wel een lekker windje.. vandaag is het windje alleen lauw :S het is gwn echt te warm.. pff. Verder voel ik me gelukkig goed! Morgen weer naar huis. Heerlijk al die meiden die lekker met hun kindjes in een zwembadje in de tuin zitten, lekker verkoeling!
Jolina. Wij hebben wel een badje. 1tje voor Bullie. hahahah hij zit er af en toe in. Of hij gaat er in staan liggen durft hij volgens mij niet. Hahaha Zou er zelf in moeten gaan zitten. Maar tuin op het zuiden en is erg heet. Zal wel weet ff wennen zijn voor J. Een eigen kamertje.
F en ik hadden ons eigen bad, een koude en voor haar een lauwe. Later wel in "mijn" bad geweest. Lekker afgekoeld, gedronken en toen vanmiddag 2u geslapen. Nu voor t slapen gaan ook nog maar even in t badje gedipt en nu zonder romper in een superdun slaapzakje. Tis 27 gr op haar slaapkamer Vl is nu bij haar, hopelijk lukt t te slapen. Tot nu toe ging t goed. Tjee Lizzie, ik heb t met je te doen. Lijkt me erg zwaar om nu met zo'n buik te lopen. Dido, jij hebt je kruiken niet nodig zo Manouk veel plezier verder op Ameland @jo benijd je wel een beetje om je grote zwembad. Lekker plonsen heerlijk hoor. En zal wel wennen zijn J op zn eigen kamer 😊