De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Sterkte zwangere meiden!
    Ik vind het al te warm, vooral 's nachts. Dan moetem jullie dat helemaal vinden!

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lizzie waarom geen badje voor jou dan.?

Hihi bouwjaar hij is ook heerlijk... En die hebben wel al lang, lag er al in toen ik zwanger was van S. Maar we zetten m niet ieder jaar op.
    Nu is het water lekker warm en kunnen de kids er ook in.

Straks komen vrienden bbq- en ... Het zou gaan regenen straks maar volgens mijn vriend valt het wel mee.l.ik denk van niet maar daar komt hij straks wel achter hahaha...

J doet het goed, hij zit vaak op handen en knietjes... Bv is nu 6 uur 13 uur en 20 uur..,soms nog een erbij. De bijvoeding gaat super. Laatst hadden we m even aan een waterijsjes laten likken. Nou :D die werd gek hahaha en was boos toen die op was :D

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Goedemiddag dames,

Ik stap hier weer in :) in elk geval niet wennen aan het weer in NL :p

Oh Lizzie, ik heb met je te doen. Hier vorig jaar ook zo heet toen ik hoogzwanger was.

Wij zijn weer thuis. Een goede vlucht gehad en wederom een eigen gratis stoel voor M.! Jammer dat we de maxi cosi niet mee hadden. Dat was helemaal handig geweest :) We hebben genoten en M. is zo makkelijk. Slapen en en uiteten gaan was allemaal geen probleem. Het zwemmen in de zee vond ze zo leuk. Ze was zo lekker aan het poedelen. Ze kan haar eerste woordje Grieks. Als je yassou tegen haar zegt gaat ze zwaaien :)

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika fijn dat jullie t lekker hebben gehad. Ennuh als jullie nou vaak genoeg naar Griekenland op vakantie gaan, kun je haar tweetalig opvoeden :D

5. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jolina. ik hoef geen badje hoor. Spring er we; bij Bullie in. Is groot genoeg. Die boevekop die gaat er elke keer in zitten en dan vol in de zon hahahaha.

Ika. Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. :D En je hebt genoeg zon gestuurd. :D Heerlijk van genieten.

Hier. Vanavond ook een BBQ. Maakt bij ons alleen niet uit of het gaat regenen. We hebben bij mijn vader een grote overkapping en kunnen daar onder zitten. :D
    Gisterenavond kwam R met het idee om een geboortebord te gaan maken. Ik laat hem maar doen. Hebben we een geboortebord en een Krans. Is genoeg poppekast voor mij. ;)

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lizzie wel leuk hij een bord wil maken. Creabea :)
    Zocht trouwens een berichtje vanmezelf terug en kwam dit bericht nog van je tegen :) Je sneakpreview

Nou ik had helemaal gerekend op dat t ging regenen:niks!

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Die foto's vind ik wel geweldig. Zo grappig als je je bedenkt dat dat in mijn buik zit. :D Ze mag bijna komen. ;)

En idd geen regen. Nou ja hier 15 druppels en toen hield het op
    ..

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Lizzie, zo bijzonder hè, zo'n klein mensje helemaal compleet in jouw buik. Ik hoop dat er wat verkoeling is gekomen voor je.

Hoe is het met iedereen? De warmte is hier wel weg. Alleen in huis is het nog best warm.
    M. eet sinds kort haar boterham met korstjes helemaal zelf op. Zo schattig om te zien. Ze gaat ook al bijna zelfstandig zitten. Met een handje steunt ze nog. Die nog loslaten en dan zit ze :)

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lizzie bizar dat je kindje er al bijna is! Zo snel gegaan....

Ika hier is het ook nog warm binnen maar we zijn flink aan het doorwaaien.
    Wat een verschil van weer zeg ... Maar het wordt weer beter.

Hier twijfel ik welke drinkbeker ik voor J koop. Ik wil de avent die ik nu nog gebruik laten voor wa het is. Hij krijgt er moeilijk wat uit, te klein gaatje, en met de tandjes wil ik zo snel mogelijk van de speen af.

Maar welke...?

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    M. trok zich net op :$ ze zat op haar knietjes in de mand te kijken :)

Als eerste beker voor water had ik de nuby tuitbeker. Momenteel drinkt ze uit de nuby rietjesbeker. Ze hebben allebei zachte siliconen tuiten.

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja die wil ik dan liever niet....Denk ik.

En wat goed van haar :D hier zit J vaak op handen en knietjes, zal ook niet meer lang duren voordat hij door heeft dat hij ook kam kruipen hahah

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoezo wil je die niet?

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Voor de tandjes ;) hij bijt en sabbelt nu al op de avent. Maar twijfel hoor want zo'n harde tuit is ook weer wat vroeg he...

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier ook tanden :) Maar spenen en tuiten adviseren ze om elke 7 weken te vervangen. Juist dat harde spul lijkt me slecht met tandjes.

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zachte tuit en speen kan tandbederf veroorzaken...;)

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Als ze er de hele dag zoete dranken uit drinken, ja. Hier krijgt ze alleen water en na elke drinkbeurt was ik hem heet af. Ik heb dat onderzoek ook gelezen. Het gaat juist om die kindjes die de hele dag zo'n beker roos vicee bij zich hebben.

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hmmmm ja oké.....;) weet al helemaal niet meer wat de meiden allemaal hadden.

Maar S heeft wel een tijd een zachte tuit gehad omdat ze een papfles dronk tussen de middag. Zij spuugde veel en viel af. Dus was nodig toen.

A weet ik al helemaal niet meer. Weet wel dat ik het liefst zo snel mogelijk altijd leer om uit een beker te drinken... Maar dat is voor J wat vroeg:D

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Trouwens ik heb alleen paprika in huis... Mag J dat al? Ik heb geen idee?

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.758
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ohh jolina met die dingen kan ik je nog niet helpen. hahaha straks alleen maar veel raad aan jullie ervaren mama's vragen :D:D

Dido. meid hoe is het met je? Al een beetje kunnen slapen. Weer hielp je niet mee. En met papa en kleine V?

Hier. Heb net nog van die harembroeken gekregen. Zitten heerlijk hahahha dit is wel super relaxt met he warme weer.
    Vandaag ook wat dingen gemaakt voor in de vriezer. Hoeft de kraamzorg of R niet te koken. :D
    Verder heb ik me verveeld vandaag. ;)

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ga zo even de laatste 10 pagina's lezen als de kleine meid heeft gedronken. Al heel lang niet geweest om te kletsen, heel erg druk gehad, gelukkig nu even wat rustiger, want het is leuk veel werk, maar wat heb ik veel moeten regelen.

Ika wat een leuke foto van M

En Jolina wat super dat je nog bv geeft :) Geef je rapley of gepureerd? Paprika mag in ieder geval vanaf het begin ;)

Deel Deze Pagina