Haha dames.. wou even snel wat tegen jullie zeggen. Jolina heeft op fb een besloten groepje gemaakt maar hier zitten ook vrienden van haar bij he?! Dit is dus een groepje van haar zelf en niet alleen met forum meiden dus alles wat jullie nu posten zien haar vrienden & familie ook.
Lizzie, heel veel succes morgen!! Fijn dat de opbouw voor de commode er is Dido, wat mooi om te lezen hoe blij en trots je bent met V.! Ik heb ook de Medela Freestyle. Heb eerst de Medeka Swing geleend van mijn tante, maar ik vond een dubbele kolf echt ideaal. Je bent gewoon veel sneller klaar en de accu gaat ook erg lang mee van de Freestyle. Jammer van je schoonvader maar gewoon niks van aantrekken. Ika, fijn dat alles goed gaat met je man na de aanrijding! Schrikken zeg. Fijn dat M. goed groeit MamsieM, fijn dat je menstruatie heeft doorgezet. Vind ik altijd beter dan dat het steeds niet komt terwijl je wel dat gevoel hebt Jolina, T. probeert J. goed na te doen met kruipen hoor. Gisteren verzette ze wel haar beentjes maar vergat haar armpjes Leuk zo'n groepje op fb. Dacht inderdaad ook eerst alleen voor ons, maar zag net als Manouk dat het echt voor jouw vrienden/familie etc is Manouk, heerlijk dat getrappel in je buik hè Hoop dat zeker nog eens te mogen meemaken. Ga zo in je album kijken. Ik ben voor de 2e keer sinds de geboorte van T. ongeste!d geworden. Helaas nog steeds een lange cyclus, dit keer precies 5 weken. Zal wel bij mij horen, ben er toch makkelijk 2 keer zwanger mee geworden Rest van de week weer werken, hoop dan nog even te kunnen kletsen hier. Lees in ieder geval iedere dag even hoe het met iedereen gaat. T. was vandaag super vrolijk, heerlijk dat lachebekje met die 2 tandjes!
Het was idd voor mij persoonlijk een groepje waar ik sommigen dingen mee wilde delen omdat ik mensen op FB heb die sommige dingen gewoon niet aangaan heb ik dat groepje gemaakt. Maaaaaaaar ondertussen hebben we een forum groepje Ik zou eens ongi willen worden bah.... Slikte jij nu ac lies?
Maar misschien moeten we afspraken maken over waar we kletsen? Bijvoorbeeld op fb foto's en hier kletsen? Ik weet hoe snel het gaat. Mijn oktobergroep van zp begon ook op fb en sinds november een appgroep met 300 gemiste berichten aan het eind van de dag
Nee inderdaad. Het kan soms heel snel gaan en is niet makkelijk te volgen. Ik sprak Mgbk ook en de foto's en filmpjes lijken haar heel leuk, maar al de babypraat niet. Logisch uiteraard. Ze doet ook iedereen de groetjes Dus mijn voorstel... hier kletsen en daar foto's en filmpjes
Ja tuurlijk heeft ze daar geen zin in, snap ik helemaal. Dacht er dus zelf ook al aan.... Ik vindt idd dat we hier moeten blijven kletsen
Hier kletsen, daar foto's en filmpjes! Goed plan! Lizzie, het is zover! Duim dat alles vlot en snel gaat. Hoe hebben de kleintjes (en hun mama geslapen)? Bouwjaar, is ze nog steeds onrustig? E nu voor de 3e nacht achter elkaar geen voeding gehad, wel paar keer speen. Alleen jammer dat haar dag om 6 uur begint..... Ika, hoe is het met ml?
@manouk hahah ja ik had geeneens gekeken wie erin Jo's groepjes zaten. Nouja opgelost en foto's daar hier beppen vind ik prima. Tja nog steeds wat onrust hier. Probeer nu pas tegen 19u naar boven te gaan ipv 18.30. Maar kweenie of dat verschil maakt. Gister heeft ze weinig geslapen in de middag omdat ik een lange wandeling gemaakt had. Slapen in de kidnerwagen doet ze dus amper. Tussen 19-23.30 ging t redelijk goed. Toen complete onrust, speen wordt aldoor uitgespuugd dus toen maar es fles met 2 scheppen rijstebloem gegeven. Ik hoorde haar heel even om 5u maar daarna pas weer om 6.30. Denk dat ik maar met de bv kap, vraag me af of ik nog genoeg produceer. Vanmorgen na 3 zuigpogingen kappen, zit op mn tepel te bijten (au! :x). Flesje geprobeerd en dat ging wel. (gister idem dito) Ik vind t momentje voor t slapen gaan altijd nog zo gezellig, dus dat is wel jammer. En ik had t/m de vakantie ochtend/avond vol willen houden Nouja voorraad op maken en dan that's it denk ik
Ojaaa Succes vandaag lizzie!! ps net eens gekolft en t was maar 100cc. Das natuurlijk beeje weinig. Van die poedermelk spuugt ze wel meer.
Hier kletsen en op fb foto's en filmpjes vind ik een prima plan Lizzie, nogmaals veel succes meid! Bouwjaar, jammer dat je op deze manier waarschijnlijk gaat stoppen met de bv maar aan de andere kant komt dat moment toch ooit en kun je heel trots zijn op jezelf dat je het zo goed hebt volgehouden. En wie weet denk je er morgen weer anders over en hou je het nog langer volg. Doe waar jij je goed bij voelt en wat voor F. ook werkt. Ik kan je vertellen dat 's avonds rustig op T. haar kamertje een flesje geven ook een heel fijn moment is. Jammer van de onrust, hopelijk duurt dat niet nog een paar maanden. MamsieM, wat goed dat E. al 3 nachten geen voeding meer heeft gehad! Nu nog leren wat langer slapen en zonder speentje te kunnen T. heeft goed geslapen. Gisteren wilde ze gek genoeg niet gaan slapen, eerst zat er wat ontlasting dwars en daarna... geen idee. Uiteindelijk toch gaan slapen en niet meer gehoord. Heb haar vanmorgen wakker moeten maken. Helaas slaap ik momenteel echt super slecht. Ik lig gewoon uren wakker en ben nu kapot Ika, leuk dat mgbk wel mee wil kijken Logisch dat ze inderdaad geen zin heeft in babypraat. Heeft je man nog veel last van spierpijn?
Dag dames, dikke kus voor iedereen. K kom even lizzie heel veel succes wensen! Nog even en jullie mogen je meisje in de armen houden ♡♡♡
Lizzie heeeel veeel succes vandaag!! Ben benieuwd of er gelijk iets gaat gebeuren of dat jullie meisje nog een poosje blijft zitten. Hopelijk heb je geen pijn en komt jullie meisje snel X
Lizzie ik denk aan je!! Mamsie Yes ze heeft toch medelijden met mama hahah nee lekker hoor, zo kun je eens wat doorslapen. Hier eet meneer ook om 6 uur, vandaag om 5:30, maar hij gaat dan na wat zeuren toch slapen. Maar ja we hebben vakantie als ik straks om 7 uur op moet staan is het minder. Bouwjaar ik denk dat ze de fles gewoon fijner vindt, ik ben het wel met lies eens. Doe waar je je goed bij voelt. Het is zonde om te stoppen als je eigenlijk door wilde gaan. Hier drinkt meneer ook anders, hij kijkt soms meer rond dan da hij eet. Maa dat is normaal. Maar dan heeft hij er wel ook genoeg aan dus ik vindt het prima. Gister merkte ik wel dat hij meer honger had met het warm eten, dus vandaag meer geven. Mijn oude buurmeisje gaat bevallen heb al heel de week contact op FB omdat ze overtijd is en de kleine maar niet wilt komen. Donderdag zou ze ingeleid worden, ben zo blij voor haa dat hij toch uit zichzelf komt. Ze heeft sinds vanmorgen weeen....zo spannend!
Dank jullie wel dames. Poging 1 is helaas mislukt. Doet te veel pijn en kunnen er niet bij. De schagt ( hoe schrijf je dat) is te lang. Vanmiddag naar de ok. Helaas weer een ruggeprik. Brrrrrrrr. Hopelijk mag ik vandaag nog naar huis.
Kunnen ze niet gelijk een kzsnede doen .... Nee stom hoor Bah meid dit had je natuurlijk liever anders gezien...