Jolina, super zeg, eerste 6 maanden bv zitten er alweer op! Een vriendschap is inderdaad anders als je man. Jammer dat je niet zo'n vriendin hebt. Ika, fijn die leenauto maar de situatie is natuurlijk gewoon balen! Losje, je bent een topvriendin! Duim dat je hier binnenkort twee testjes kan showen Manouk, superschattig kamertje! Wordt steedse echter zo he! Lizzie, beetje geslapen? Hier een redelijk nacht, alleen begon de dag al om 5.15. E wakker en vlak daarna T door een luidruchtige buurman......
Hier dus ook een zoon die al om 4 uur begon te huilen.... Zullen er weer tandjes komen misschien? Toen ik hem uiteindelijk maar uit bed pakte zat hij al mijn kin op te eten hahaha. Nou mijn buurmeisje is volgens mij nog niet bevallen. Zou het dan loos alarm geweest zijn? En morgen ga ik eindelijk mijn nichtje bekijken zal wel wennen zijn zo'n kleintje
Zou maar zo kunnen Jolina! E krijgt boven een hoektand en onder lijkt er al een 3e door te komen. T heeft volgens mij de watrepokken.... Bah.... Morgen op vakantie
@ika hmm lekker dan. Stond er dus weer niemand bij. @jo ik kan me voorstellen dat zo'n plek een lange tijd een 'smetplek' blijft @mamsie ohh dat is wel erg vroeg Fijne vakantie! (hopelijk niet veel last vd waterpokken) @jo J niet meer gaan slapen daarna? Gister om 17 wilde F bijna niks eten. Wij aten om 18u, haar erbij gezet en toen t bakje leeg gegeten (nagenoeg 150 gram op, voor de 1e x). Ook wat later naar bed, gelukkig wel lekker bij mij willen drinken. 23u wakker, krijsen, dacht hoppa fles erin (met rijstebloem) maar ze wilde helemaal niks drinken en eigenlijk vrij snel weer slapen (zucht fles weg kunnen gooien, dat doen we vanavond dus niet). Geslapen tot 4 toen werd ze wakker, heb ik haar wel aangelegd en is ze meteen lekker verder gaan slapen. 6.30 wakker maar met speentje nog een uurtje geslapen. Het kan beter maar was geen slechte nacht.
Nou idd bouwjaar dat is toch een betere nacht! Waar zou ze toch iedere keer wakker van worden he. Misschien is het idd dat ze niet meer makkelijk in slaap komt en dan boos wordt? Hier ook vaak een boos meneertje en dan kan ik beter niks zeggen gewoon troosten en weggaan. Wat bedoel je met smetplek weet niet meer wat ik gezegd heb hahaha... Nou ja hij is weer gaan slapen.... En rond 7 uur begon hij weer wat te zeuren. Hij had gelijk weer honger en was boos dat ik hem niet aanlegde. Toen maa opgestaan maar eenmaal beneden was van de honger niks meer te merken. Hier eet hij altijd een heel stuk fruit en met warm eten toch zeker wel 2 opscheplepels ... Hoeveel dat is geen idee, maar ik heb het idee dat het te weing is. Toch straks maar eens wegen wat ik geef. Hij ligt nu weer op de grond zijn rek en strek oefeningen te doen Mamsie ah nee meid dat zou erg zijn want ze kunnen er flink last van hebben. Hier hielp havermout in een badje ontzettend goed.
Hi meiden, ik zou op iedereen willen reageren, maar merk dat m'n energie en concentratieniveau even ver te zoeken zijn. Heb ook niet alles goed terug gelezen. @manouk super lief kamertje! Leuk voor jongen en meisje. @jo Super al 6 maanden bv. Dat is ook mijn streven. Tot wanneer wil je doorgaan? @bouwjaar Ik moet wel lachen om je post...grappig hoe je dat soort nachten dan gaat waarderen hè Hier ben ik nu 's nachts blij als er 3 uur tussen een voeding zit. @lizzie Hoe is het nu met je? Thanks voor de tips van de kolf! Ik denk dat ik voor de medela swing ga.
Dido dat is begrijpelijk ! Vindt het allang leuk dat je komt langswippen Toch wel tot 1 jaar.... Meestal stopt het dan wel ergens vanzelf dus we zien wel. Hij krijgt nu nog maar 3 x, dat wordt dalijk al 2 x omdatnhii brood krijgt. Dus ik wil graag smorgens en savonds erin houden Dan krijg je vanzelf dat ze voor het slapen gaan niet meer hoeven en dan is het alleen nog wat in de morgen. Zo bouw je vanzelf langzaam af
@Mamsie, hopelijk zijn het geen waterpokken! @Dido, druk hè met zo'n kleintje, maar dat wordt allemaal rustiger op een gegeven moment @Jo, spannend van je buurmeisje En ik snap wel dat je zo'n tijd moeite had met die plek. Zo'n ongeluk hakt er enorm in. En bij jou was er lichamelijk ook zoveel gebeurd @Lizzie, hoe gaat het met je? De nacht goed doorgekomen. @Manouk, wat een lief kamertje! Gisteravond ging het slapen opeens weer super met M. Ze zit nu ook goed stevig uit zichzelf en het staan begint ze meer en meer onder de knie te krijgen. Ze deed zowaar een paar stapjes aan de radiator Daar kan ze goed op leunen.
Thanks meiden maar het zijn toch de waterpokken helaas. Binnen een halve dag van vlekjes naar blaasjes...... Dido, heerlijk he, 3 uur slapen achter elkaar . Fijne kolf, de swin! Ika, heerlijk weer een goede avond en nacht! Ze gaat ineens hard he. Wil ze ook al pasjes doen aan je hand? Jo, zo'n natuurlijk afbouw hoopte ik ook.... Maar goed, over twee weken weer werken dus opzich wel prettig dat ze nu van bv af is. Bouwjaar, nacht was dus best oke? Hoe was je gesprek trouwens met de coach ivm solliciteren?
De plek waar je eht ongeluk gehad hebt. Eet J een heel stuk fruit. Poeh! Ik hopo dat t lukt die 2x, hier vanmorgen weer fles gegeven ze zat weer op mn tepel te knagen :x @dido inderdaad al leuk dat je even komt buurten En ja ach goed /slecht alles is relatief he? @ika hihi als ze t eenmaal door hebben... @mamsie ja t was redelijk Gesprek met coach? Ze is nu op vakantie, over 2 weken weer heen.
@Mamsie, ze trekt zich aan mij op en dan staat ze soms aan de hand. Ze wil dan gaan stappen, maar dat is nog wat moeilijk en wankel. Ik vind haar ook zo'n ander meisje geworden in een korte tijd. Wat balen dat het de waterpokken zijn. Wanneer gaan jullie precies met vakantie? Misschien heb je dan al het ergste weer gehad, hopelijk. Aan een kant fijn dat je niet hoeft te gaan kolven, maar ook jammer dat het zo abrupt is gestopt. Heel lang kolfrecht had je dan ook niet meer gehad, toch? Ik heb me wel eens afgevraagd hoe ik het gedaan had op mijn werk, maar achteraf gezien was het bijna geen doen geweest Er is gewoon geen vervanging op die momenten. Ja, tijdens het buitenspelen en in de pauzes... maar dan had het bijvoorbeeld niet moeten regenen
Bouwjaar, dacht dat je van de week een gesprek had gehad maar niet dus Ika, morgen gaan we. Weekje centerparcs. Hopelijk drogen ze snel in, dan mogen we zwemmen. Ja, kolven als juf lijkt me erg lastig. Bij ons werk is het ook niet altijd handig dus op zich komt het handig uit nu.
Ah nee mamsie hopelijk snel voorbij Ja idd meiden die plek blijft gevoelig. Het gekke was dat als ik zelf rijd ik minder moeite had dan als ik ernaast zat. Komt doordat ik het vertrouwen in de anderen compleet kwijt was. Ik was zelfs bang om met s over straat te lopen met de kinderwagen. Heb er zelfs nog therapie voor gehad. Is een moeilijke tijd geweest maar nu is alles weer goed hoor nou ja als we dan gaan rijden naar Italië bv slaap ik nooit in de auto. Ik Moet zelf meekijken ach ja als dat alles is he Hier een beetje diarree de kleine man dus denk tandjes in aantocht. Hij is ook zo hangerig ... Mamsie maar je meisje wilde toch ook minder uit zichzelf he ? Heb een verhaal in de club geplaatst... Ika hoe is het met je man en wat zei de ha?
Met mij man gaat het goed. Hij heeft verder geen lichamelijke klachten, behalve de flinke schaafwond. De check was ook goed. Geen spierpijn meer. De airbag heeft de klap goed opgevangen. M. heeft haar ochtendslaapje gewoon overgeslagen. Ze wilde alleen maar zitten en overal optrekken. Nu ligt ze na de boterham lekker te slapen. Ze heeft er twee compleet met korst weggebunkerd
@ika Leuk hè dat het steeds meer een eigen persoontje word. Ik kijk nu al uit naar alle ontwikkelingen van V en tegelijkertijd hoop ik dat het allemaal niet te snel gaat. Beetje dubbel gevoel Fijn dat het goed gaat met ML. @jo mooi schema van bv! Klinkt als een goede afbouw. @mamsie Ow jee...en nu? Zijn geen medicijnen tegen toch? @hier net lekker wezen wandelen met V en ook nog even gestept. Is nu 10 kilo af..nog 13 te gaan :-s Hij lijkt de afgelopen dagen steeds meer een ritme te krijgen. Tussen 5 en 8 heeft ie z'n cluster uurtjes. Morgen komen m'n ouders gezellig langs en blijven ook slapen. ML is vanaf morgen ook een week vrij. Ow ja...ook nog tips voor in het openbaar voeden?
Grote doek meenemen dido maar ik doe het niet zo veel, zorg altijd dat hij thuis gegeten heeft. Zit je nu te steppen? Fanatiek ben je hahah Ika gelukkig maar.... Hier ligt J in bed maar hij huilt...
Rustig hoekje opzoeken, inderdaad grote doek meenemen, verstand op nul, relaxed blijven en vooral lak hebben aan wat mensen ervan vinden (wat wat je doet hoort bij t leven en is iets moois wat je doet). Een voedingsshirt kan nog handig zijn en met doek erbij, nou niemand ziet iets hoor. Ennuh nu alweer gestept, jemig de pemig. Rustig aan hoor, nietmand verwacht dat je over 2 weken weer strak in je bikini past @Jo geen zin in slaap? Zit achter de pc eea uit te pluizen. Oma is met F naar oude oma (mijn oma dus). Om 16u nog even netwerk gesprek, maar afgesproken bij een horeca tent dus vrij relaxed.
@Dido, mijn vriendin voedde zelfs in restaurants. Ze deed een grote hydrofiel om en dat werkte prima. Nooit rare gezichten gekregen.
Ika, M. heeft het er maar druk mee allemaal Gelukkig dat ze wat minder onrustig was. Jolina, lijkt me ook dat zo'n plek een vervelend gevoel blijft geven na een ongeluk. Fijn dat J. 3 keer bv op een dag prima vindt. Ik heb het idee dat als ik nog bv gaf, T. nog steeds 5-7 keer zou willen drinken Bouwjaar, hoeveel fruit eet F. ongeveer dan? T. eet zeker 1 tot 1,5 stuk fruit per keer. Fijn dat je een betere nacht hebt gehad! T. wordt nu soms ook huilend wakker 's nachts, soms lijkt het alsof ze een nare droom heeft gehad en soms zal ze haar hoofd hebben gestoten aan de spijlen. Er is ook zoveel gaande qua ontwikkeling voor die ukkies he Succes met je gesprek zo! Dido, geen tips wat betreft voeden in het openbaar. Ik zorgde dat ik tussen de voedingen in ergens heen ging, ik voelde me niet prettig bij voeden in het openbaar. Wat ben je al sportief bezig! Kijk uit dat je nog niet teveel doet he. MamsieM, oh dat is balen zeg! Slechte timing van T. Hopelijk heeft hij niet teveel last van de waterpokken. Erg grote kans dat E. ze natuurlijk ook krijgt. Mijn moeder is vanmorgen met T. naar de huisarts geweest. Ze heeft sinds de geboorte een bult bij haar rechter wenkbrauw. Hij leek eerst niet groter te worden, maar gisteren leek de bult wel groter en zat er vocht ofzo in. Het zit vrij dicht bij haar oog, dus toch maar even naar de huisarts. De huisarts denkt aan een onschuldige talgklier(cyste). Pas als dit ontstoken raakt of groter wordt, dan kan er een sneetje in worden gegeven. Verder vindt hij niet dat er op deze leeftijd iets aan gedaan moet worden. Ik heb er zelf een ander gevoel bij, na wat research lijkt het mij meer een dermoid cyste. Dit zijn cysten die bij de geboorte al aanwezig zijn, langzaam groeien en vaak op de wenkbrauw zitten. Bij dit soort cysten wordt juist aangeraden ze weg te laten halen. Voor nu T. maar goed in de gaten houden en anders weer terug naar de huisarts gaan. Hoop dat de bult uiteindelijk wel weg gehaald kan worden, het is toch cosmetisch niet erg mooi en ik vind het vooral geen fijne plaats zo dicht bij haar oog.