Jolina. Wow al 6 maanden. Ik hoop dat ook te gaan halen! Allen zo als sommige hier al zeggen nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen als ik weer zou moeten gaan werken. Mamsie. Ohh hoop niet de waterpokken. En heel veel plezier op vakantie. Ik doe mijn benen over elkaar tot dat je weer terug bent hahaha Ika. Fijn dat je eindelijk een leenauto hebt. Hopelijk ook beetje een degelijke. Sommige leenautoa zijn echt te erg. Bouwjaar. Zonde dat je de fles moest weg gooien. F wil wel steeds ff iets anders of niet. Maar gelukkig een best goede nacht. MGBK. Heel lief dat je me succes kwam wensen. Denk vaak aan je meissie. Losje. Wat jammer dat je vriendin nog niet zwanger heeft mogen worden. Ik hoop dat het voor haar en voor jou snel raak zal zijn. En dan gewoon tegelijk. Is helemaal speciaal! Hier. Sorry van het waarschijnlijk lange verhaal. Oke. Gisteren dus om 9.00 in het ziekenhuis moeten melden. Begon al goed. Ik stond nergens vermeld. uhmmm wat? Gelukkig toch nog goed gekomen. Werd meteen aan de CTG gelegd. Ons kleintje deed het goed. De gyn heeft alles nog een keer uit gelegt en toen ging hij beginnen. Eerste eendenbek viel wel mee maar was te kort Hij zag de baarmoederhals niet. En de grote deed zo'n pijn. Ohh auw auw. inbrengen ging wel maar dan openmaken. pffff Werd ff opgerekt daar hahaha. Maar toen nog iets geprobeerd maar dat deed helemaal pijn. Bloede ondertussen ook best wel. Dus samen met gyn besloten om te stoppen en het op de ok te doen. Hij kon het ook niet goed zijn dus zou mij nog meer pijn doen. Even moeten wachten tot 12 omdat ik op de lijst als reserve kwam. gelukkig ook rond 12 aan de beurt. Dus naar de ok. Had gelukkig al een infuus gekregen, na lang zeuren of hij niet op een andere plek mocht dan op mijn hand. ( is altijd een drama) Nou toen door naar naar de operatiekamer. Daar aangekomen moest ik een ruggeprik. (vorige keer ook 5 keer moeten prikken) Ik had goede moet dat het zou lukken maar helaas na 5 keer was het weer niet gelukt. toch nog een 6de poging en toen hield ik het niet meer van de pijn. ( ook 2 keer verdoving gehad) dus toch maar onder narcose. Maar toen moest ik weer wakker worden. Pffff Was zo eng. Ik hoorde iedereen. Mevrouw wakker worden. Maar ik kon niks. Mijn ogen niet open doen of bewegen. Hoorde ze weg zeggen dat ik rare gezichten maakte. Toen kreeg ik ook nog allemaal slijm in mijn mond. Ik dacht ik ga stikken. Gelukkig merkte ze het na een tijdje en zogen mijn mond leeg. Ik heb toen een hyperventilatie aanval gehad. Heel langzaam aan werd ik beter wakker. Heb heel lang niet rustig adem kunnen halen. Heb ook lang op de uitslaapkamer gelegen. Gelukkig werd R wel gehaald zodat hij bij mij kon zijn. Daar alles nog ondergekotst. En mijn temp was weer 35,5 Dus weer onder een deken dat warme lucht blaast. Gelukkig ging alles met ons kleintje wel goed. Die is lekker gaan slapen toen ik ook weg was en die was al weer eerder wakker dan ik. Sterk meisje is het toch. Nu ben ik een soort van ongi. ( wel licht ) al vind ik het nog veel bloed voor het verwijderen van zo'n cerclage. En een zeurende pijn in mijn rug ( als of je er doorheen bent gegaan maar niet helemaal ofzo) Maar goed gewoon zitten en liggen lukt nu niet. Hoofdpijn gaat langzaam aan weg. Voelt nu al beter als vanmorgen. Ik moet iets over hebben voor ons kleintje.... Dames nog een keer bedankt voor jullie succes wensen. Super lief!
Jeetje Lizzie lieverd wat heftig allemaal meid en dan moet je nog bevallen... vindt je wel sterk meisje! En vooral als je alleen je ventje naast je hebt, maar dat is vaak al genoeg he Is dit normaal nu dan dat je last hebt? Of zou het misschien toch begonnen zijn?
Nu is zeggen ze normaal. Mag ook kleine bloedklontjes verliezen. Maar het mag niet meer worden alleen minder. Als het meer wordt moet ik ook meteen weer terug. Bij te veel harde buiken en als ik ook maar denk dat ik weeën heb moet ik bellen. Denk ook door het spiraaltje. En ook als ik vruchtwater verlies moet ik meteen bellen. Ohh wat ik vergeten was te melden ze hadden ook gekeken of ik ontsluiting had en dat was nog niet zo. Hoe lang de bbm nog wel is ben ik door alles weer vergeten te vragen.
Ach die ontsluiting zegt toch niks je kan altijd gewoon beginnen... Nou ja laat de baby nog maar even zitten, is toch beter nog zeker een weekje of zo, dan mag hij komen Lies nou meid ik zou gewoon opbellen en aangeven dat je er nie gerust op bent en een verwijzing wilt naar een kinderarts?
Jeetje zeg lizzie, ik krijg toch wel kippenvel van je verhaal. Het klinkt best eng wat je hebt meegemaakt.
Het was idd ook best wel eng en alles ging anders dan we dachten maar gelukkig is alles goed. En hoop ik snel helemaal opknap en geen pijn meer heb en dab snel ons meisje in onze armen. Daar doen we het allemaal voor!.
@Lizzie, jemig wat een heftig verhaal. Hopelijk krijg je nu wat rust en ben je straks helemaal klaar voor de bevalling! @Lies, verstandig dat je een second opinion wilt.
Kom even het verhaal van Lizzie lezen. Jeetje..... Eng en heftig hoor! Maar jullie zijn kanjers samen! Nu nog even samen een bevalling ondergaan Mocht het zover zijn, je kan het! Hier laatste spullen voor vakantie. T toch aardig ziek nu. Ach we zien het wel. Mijlpaal van de dag is wel dat E vandaag 2x zelf is gaan zitten! Meiden, knuffel voor jullie allemaal! Tot volgende week!
Mamsie fijne vakantie en sterkte met T. Stoere E. lizzie meissie wat heftig allemaal lies als je het niet vetrouwd gewoon wat aan doen hoor!!
@lies door ika's opmerking zag ik dat ik je bericht gemist had. F eet denk ik een half fruitje. Halverwege een banaan is de interesse weg. Vandaag ook weer ong 100 gr avond eten. Ze houdt op een gegeven moment echt haar mond dicht. Als je aandringt begint ze soms te huilen. Hmm die bult lijkt me inderdaad niet fijn, hopelijk trekt t weg. Ga je nog voor een second opinion? Net ff opgezocht, de omschrijving van zo'n dermoid cyste klinkt wel waarschijnlijk ja. Gelukkig las ik ook dat kinderen er zelden meer dan 1 hebben.
Wat een nacht. Ik ben er alleen om 4u heel even uit geweest voor een speen. En ze is nu nog steeds stil, ik vind het gewoon een beetje eng en heb erg de neiging om te checken of het wel goed gaat.
Me jongste is bij me vriendin slapen pffff wat is het rustig hahahahahahaha Om tien uur me oudste naar het station brengen waar me broer en me moeder aankomen,ze gaan een dagje weg!
Super bouwjaar!!! Hier werd meneer weer vroeg wakker maar heb m niet gepakt. En uiteindelijk heeft hij pas om 8 uur gegeten en dat alleen omdat we wakker gebeld werden grrrrrr
Lizzie, jeetje wat moet dat eng geweest zijn dat je wel alles hoorde maar je niet kon bewegen of iets. Echt vervelend dat de ruggenprik ook niet lukte. Je bent een topper dat je het allemaal zo positief kunt bekijken! Gelukkig dat jullie meisje nergens last van heeft gehad Laat de kleine inderdaad nog maar even zitten hoor MamsieM, knappe E. zeg, lekker vlot met zelf gaan zitten! Beterschap voor T. Jolina, fijn zo'n goede nacht! Slaapt J. dan weer makkelijk zelf verder als hij wakker is geworden? Hier gaat T. toch wel na een tijdje echt huilen en ze valt dan bijna nooit meer zelf in slaap. Balen dat die telefoon ging! Bouwjaar, jeee wat heerlijk zo'n nacht! Snap dat je de neiging hebt te gaan checken haha. Meng je ook wel eens fruit door elkaar? Ik doe meestal 2 of 3 soorten door elkaar. Misschien dat F. dat iets lekkerder vindt? Ach en een halve banaan is ook prima toch, ze groeit goed Losje, lekker rustig zeg, geniet ervan! Vannacht is T. even 2 keer wakker geworden. Eerste keer weet ik niet waarvan maar met een speen sliep ze direct weer verder. De tweede keer hadden 2 van onze katten ruzie en eentje was aan het grommen en krijsen T. schrok zo dat zij ook begon te krijsen. Toen ik binnenkwam al sussend sliep ze eigenlijk alweer, speentje maar in haar mondje geduwd Ik ga de bult gewoon goed in de gaten houden. Hij (of zij) is al wel gegroeid sinds de geboorte, maar het hoofd van T. is natuurlijk ook gegroeid. Als ie ook maar iets verder groeit ga ik terug naar de huisarts en ga ik inderdaad om een doorverwijzing vragen.
@Mamsie, wat een lekkere vlotte tante @Losje, lekker een dagje voor jezelf dus. @Jo, balen dat er gebeld werd, maar wel een goede nacht dus. @Lies, hier ook altijd de katten die lawaai maken @Bouwjaar, super zo'n nacht, maar ik snap wel dat je dan een beetje argwanend bent. Hier is het lekker druk met een meisje die zich overal aan optrekt. Zelfs bij het uitruimen van de vaatwasser. En in de box wil ze liever niet. Dan is het huilen, maar ja af en toe is het nodig
Bouwjaar. Heerlijk zo'n nachtje. Go F!! Mamsie. Heel veel plezier op vakantie!! Geniet er van. Hoop dat bij T de waterpokken snel weg zullen zijn zodat jullie lekker kunnen zwemmen! Losje. Geen kinderen is zo rustig. Geniet er maar even van! Is je mannetje werken of gaan jullie sameb iets leuks doen? Lies. Ohh een bult( heb even terug gelezen) zou ald je het echt niet vertrouwd een second opinion vragen. Of bij een andete dokter navraag gaan doen. Jolina. Grrrrr.. zo vroeg bellen.. schandalig!! Heb ik zo'n hekel aan. Ika. Die kleine boef. Wil gewoon lekker bij mama zijn en niet in een box. En dan de boel onveilig maken. Hier. Voel me al best goed. Rug gaat ook best goed. Nog een beetje trekkerig. Wel heb ik als ik loop steeds een aan 1 kant pijn. Hmm echt de laatste loodjes denk ik. Wel arme bullie, ik kan niet zo ver. Ben ook super benieuwd hoe hij straks op de kleine gaat reageren.