De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh wat balen, Parel. Pfff en wat een gedoe met de wagen.

Hoe zou het met Toeter zijn?

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Goede tips mogen mi altijd gedeeld :)
    F slaap overdag in t daglicht, das t enige wat ik nu doe. Verder rpobeer ik haar overdag niet langer dan 3u te laten slapen.
    Succes komende nacht

@lov maar stel dat je eerder bevalt waarom zou er dan geen natuurlijke kz mogelijk zijn omdat het dan spoed is ofzo?

@joy nog gerustgesteld dat je test negatief was? Misschien is je cyclus na de bevalling nog niet helemaal stabiel en duurt ie wat langer

@parel jeemig zeg wat verrot van die wandelwagen.
    En strippen doet helaas maar wat bij 30% en de vk zei dat t binnen 36 uur na t strippen doorzet, het wordt gezien dat t door t trippen komt. Al hoeft dat ook nog niet eens

Ja zou toeter al bevallen zijn?
    Jaydee ook lang niks meer van gehoord.

F was zojuist bij vl op de schouder in slaap gevallen... Misschien ligt ze gewoon niet graag op haar rug. Kraamhulp zei dat ze zelf 2 buikslapers had en dan draaide ze die om als ze sliepen. Maar ik zit niet echt rustig dnek ik als F op haar buik ligt. Maar goed een testen
    Straks nog in bad, daarna voeden. Nou dan moet je toch wel lekker slapen...toch? ;)

In de draagdoek bleek t veel te warm, ze werd op een gegeven moment wakker met t zweet op haar voorhoofd :)
    Ik heb ook nog de puckababy slaapzak te leen, zouden we ook nog kunnen testen.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#483 Lov23, 17 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2014
    Ja bouwjaar dat moeten ze voorbereiden ;) de operatiekamer moet warm zijn enz.....

Op de buik slapen zou ik persoonlijk nooit doen zo vroeg ik vindt dat eng:cool:
    Maar hier ook blikskaters ??? moet buikslapers zijn dus:p hoor en toch hebben ze gewoon geslapen in het begin buiten die momentjes dat ze even lastig waren:D

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Bouwjaar, oke ja we zullen zien, denk dat strippen toch vrij weinig heeft gedaan, maar ja goed.

Ika, op jou tip: Vriendin van me gaat morgen een kipkep woller voor me halen haha, onder andere om een wagen die ik nog niet heb te kunnen verwarmen.

Mamsie, helaas nog niet, maar goed ik heb me vandaag bedacht dat ik 7 februari pas beval kan iedere dag eerder mee vallen :p

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mijn arme poppetje huilt maar en huilt maar:(... Ze kan niet door de neus ademen en dan ook niet duimen en ze heeft de waterpokken in de mond :(

Hoop maar dat het morgen beter gaat. En overdag is ze gewoon aan het spelen maar s'nachts heeft ze toch last.

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Buikslapen zou ik ook zo jong niet doen. Zolang het nekje nog niet sterk genoeg is raden ze het erg af. De actieve buiklig moet je ook alleen doen onder toezicht.

7. Parelbloesem

Lov, aah dat is wel heel sneu voor je kleine meisje :(

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja:( ik troost haar maar en je kan niks..... Waterpokken zijn gewoon k.t

Maar ze slaapt nu weer......gelukkig

9. Parelbloesem

Ja je staat zo machteloos terwijl je der zo graag zou helpen, je zou het bijna zelf overnemen. Heb buiten buik baby nog geen ervaring als moeder, maar als tante heb ik dat al laat staan als mama.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als je kindjes ziek zijn is dat gewoon altijd vreselijk.... Dit is niks levensbedreigend en niks te vergelijken met toen we in het zk lagen. Maaaaaar je wilt niet je kindje horen huilen en mama horen roepen:(

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Bouwjaar, ja gelukkig wel gerustgesteld door de test, ML wilde duidelijkheid. Had niet gedacht ooit blij te zijn met een negatieve test hahaha.

@ Lov, ahh zielig voor A. Je kunt ook zo weinig voor haar doen he, soms echt frustrerend als je ziet dat je kleintje last heeft.

@ Parel, ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Wel een goed idee idd om 7 feb maar in gedachte te houden, maar ook wel dat het eerder kan komen hihi. Ik dacht zeker te weten dat ik 41 weken zou halen, waarom? Geen idee, maar had vanaf het begin af aan het gevoel dat ik later zou bevallen. Dus toen het zelfs nog een week eerder dan de UD gebeurde overviel het me wel.

@ Buikslapen, ik vind dat ook eng, maar dan zou ik het bijv in de box doen, dan zie je haar toch de hele tijd. Of inderdaad een goede tip, in laten slapen op haar buik en dan omdraaien... als ze dan niet weer wakker wordt ;)

@ Hier, Dilan en ik zijn allebei echt op hetzelfde moment snotverkouden geworden. Rond 23.00 uur komt Jesse weer voor zijn fles en daarna duik ik lekker mn bedje in

12. Parelbloesem

Joy, niet fijn verkouden te zijn.
    Haha ja kan maar beter denken dat het nu tot 42 weken duurt, dan kan het alleen mee vallen. Ik hikte zo overal tegen op ;) Ik zei tegen mijn vader vandaag, die baby wacht gewoon tot de wagen binnen is..

Lov, ja lijkt me echt hart verscheurend al is het geen levendbedreigend iets, niet leuk!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Joy Heb ik daaroverheen gelezen dat je getest had? Negatief dus... Gelukkig;)

Parel ja is waar... Net weer naar boven geweest, ik vroeg waar heb je pijn? Heb geen pijn ik heb zo'n jeuk mama ... Zegt ze:(

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah wat zielig, Lov :(

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hier ook ff snel en ben ondertussen aan't voeden ,hoezo kunnen moeders multitasken ;)

Lies GRAAG DIE TIPS AUB. !!!!
    Hier idem als bij u en Bouwjaar ,laat zelfs het nachtlampje aan aan ons bed/haar wieg staat er langs maar niks lijkt te helpen.
    Eten ,eten en nogeens eten , vaak krijsen ,teruggeven ,poepen voor kapot...
    Als ze uit is gepoept is het vaak beter maar denk dat ze ook last heeft van het zuur.

Parel ,poeha respect voor jou !!!
    Ik hoop dat het asap doorzet en alles in orde komt van je kinderwagen !
    Toi toi eens het doorzet x

Joy ,ben blij voor je dat je test - was .

Dido ,ook benieuwd naar je buikje :)

Sorry als ik er vergeet ,ga snel nog wat eten en dan de volgende lading was vouwen en omzetten.
    Morgen naar mijn opa , de 1e x met N. op pad naar onze grote familie.

Ivm.draagdoek ,heb een maar mijn rug kan dat momenteel niet aan ,heb rugpijn tot en met mede het rechtopzittend nachtelijk voeden non-stop en dan nogeens 3 andere kids die om liefde en aandacht vragen eens thuis ,huishouden wat achterloopt.
    Ga dus volgende week 1x kraamhulp krijgen al is het voor bijstrijken en opruimen.

Verder vandaag ook heel veel rondgereden voor de gehoortest ,gemeentehuis ,mijn naaimachine gaan ophalen en 1e les gehad ,stofjes en andere gaan kopen ,N.gaan showen bij de jongste in de klas en dan thuis komen opruimen/eten maken ,beetje poetsen en ondertussen ons meisje op en af verzorgen.
    Kom je thuis hoor je dat B. onze oudste kater heeft aangevallen ,gekrabt aan zijn oog...pffff morgen eens goed bekijken want hij slaapt.

Fijn weekend dames
    x x x x x x x x x x x x

16. Parelbloesem

:(:(:(:(:(

Voor je kleine meisje:

Bijgevoegde bestanden:

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov sneu zeg voor je meisje :(

18. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lov, bah zo sneu die keuk bij die kleintjes!

Lief, rugpijn, herken ik ja.....

Joy, e heeft natuurlijk ook een geweldige naam :D. Vrienden van ons hebben in april een zoon gekregen. Was hij een meisje geweest, had hij die naam gehad. Zij willen graag nog een 3e en moeten nu dus op zoek naar een andere naam ;)

Parel, goede instelling! Al hoop ik echt dat je eerder bevalt hoor!

E. Slaapt weer dus ik ook weer. Half uurtje bezig geweest, gaat de goede kant op!

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Trouwens, een druk weekend hier dus weinig op zp. Goedw weekend allemaal!

20. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen,

Mamsie het is moeilijk hier zit echt hier op t einde van men
    Latijn met de bv... Zie ze doodgraag en 100% pro-bv maart dit neen heb al gezegd eens zo door dat ik Fv ga halen.
    :(
    De hele nacht heeft ze langs me gelegen met de borst ontbloot zodat ze kon drinken , sta ik op al is het om mijn nachtkleed goed te trekken of t wc op te zoeken is ze wakker ...Fijn weekend hoor!

Deel Deze Pagina