De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Lies ah nee wakker door de katten aaaaaahhh.

Ja hoor de nacht was helemaal prima, ik denk dat hij wakker wordt door pijn. Want als hij echt honger zou hebben ging hij ook niet meer slapen.

Je typisch dat juist hu iemand belt als alle kinderen gewoon lekker nog slapen.

En jeetje J kuipt goed! Wel gaat het beter op de bank :D zal het straks eens proberen te filmen :D. En hij klimt over mijn benen heen ... Dat wordt in de gaten houden in de box. Ga dus niet meer rustig douchen als hij alleen is in de box.

En ach wat een moppie is mijn nichtje toch :D zo'n heerlijk halfbloedje, lekker getint :D
    En dan te bedenken dat J 6 maanden geleden ook zo was... Niet normaal

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Jammer dat ze zo snel groot worden he. :(
    Fijn dat je je nichtje nu hebt gezien. En zo jammer dat het niet de eerste keer is voor je hele gezin...

En nu al kruipen.:$ Pff wanneer loopt je kleine man dan wel niet. WOW! Hoop dat je hem kan filmen.

En wow dit topic is ook al weer bijna vol. Pffffff...

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Jo, wat super van J.!

@Lizzie, vervelend van de pijntjes, maar misschien start je lichaam ook langzaam met wat voorwerk.

Net gebeld door het schadebedrijf. Zij verklaren onze auto total loss. Volgende week komt een onafhankelijk expert langs die het moet bevestigen. En we vallen onder de aanschafwaarderegeling :D

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Pffffieeuw Ika!

En toen hoorde ik net BAM... Meneer viel om tijdens het kruipen :D en huilen dat hij doet...

Ga mijn best doen maar hij wilt niet altijd..,en natuurlijk als ik klaarzitten doet hij niks hahah

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat zul je altijd zien :D

Wat maken ze ook een smakkerds af en toe. Ik merk het nu ook met het staan. Het is echt oppassen geblazen. Ze weet al een beetje hoe ze moet vallen gelukkig en beschermt haar hoofdje door zich schrap te zetten.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja ze moeten het leren ook...

Heb een filmpje geplaatst... Het is me gelukt.
    Op de bank blijft hij op zijn knietjes maar op de grond is dat natuurlijk wat moeilijker:D

S is me eens van de leuning van de bank recht met haar hoofd zo voorover gevallen:$ schrok me dood

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dan schrik je je echt kapot :(

Op een gladde vloer is het ook lastiger. Wij hebben laminaat en ik merk dat ze liever tijgert dan kruipt.
    We gaan denk ik snel de volgende fase in, want ze staat nu overal en wil het liefste stappen. Zo maf dat ze binnen één week van nog niet zelf kunnen zitten naar zelf gaan zitten en optrekken is gegaan. En het is geeneens een sprongetje volgens de app, maar ook deze ontwikkeling brengt een hoop onrust in haar koppie mee.

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Die van jou heeft gewoon haast :D

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Haha. M is de oudste ze moet wel iedereen voor blikven. ;)

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hihi ja idd ;)

Maar het mag van mij wel wat minder hard gaan. Over twee maanden is ze jarig :$

11. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Niet normaal he hoe snel een jaar om kan zijn. Het gaat voor sommige niet snel genoeg en nu gaat het te snel.

Al mogen de volgende 3 weken snel gaan. Hahahha hoop alleen niet dat ik en R nog moetwn proosten op 41 weken hahahaha ;)

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #4992 Bouwjaar1979, 1 aug 2014
    Laatst bewerkt: 1 aug 2014
    Stomme bellers

@lies ohh die katte. Hier denk ik ook wel eens k*tkatten als ze om 5u aan de deur lopen morrelen

@ika gaat als een tierelier he M
    Super als jullie in de aanschaf waarderegeling vallen!

@lizzie hmm jammer vd pijn . Ben zo benieuwd wanneer jij je mopsel kan vast houden

@Jo die J van jouw gaat gewoon te snel :$

Vandaag bij mn broer geweest gezellig :)
    F gechrashed in de auto om 20u. Thuis werd ze wel wakker maar in bed gelegd en t is stil. Grappig om te voelen hoe ontspannen ze was toen ik haar uit de mc tilde

Trouwens er gaat iets erg mis in de wereld. Het was niet de bedoeling dat er nog niet-roze oempaatjes zouden zijn aan t einde van dit deel. Ik wil geen deel 4, ik wil een roze oempa's deel 1 :(

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

:( idd bouwjaar... Wil daar ook even bij stil staan.
    Lieve meiden ik hoop dat het voor jullie ook snel op roze mag gaan :( als jullie maar weten dat jullie niet vergeten worden hier....

Moest even goed lezen bouwjaar,...gecrashed in de auto:$
    Hoop voor een supernacht voor je!

Hier was ik wel even vergeten te melden dat J gister erg laat ging slapen, niet moe en tandjes of zo, vandaa dat hij lekker laat wakker werd....gewekt ...grrrr...

Ach ja, hij ligt lekker te slapen nu.
    Mijn schoonzusje heb ik een van mijn draagdoeken gegeven. Ik heb er nog een maar meneer is zo snel groot en zwaar geworden dat ik m zo weinig heb gebuikt.. Ook heb ik een hangmatje aan ze gegeven, die stond ook op de foto op FB.

Wauw Ika al bijna jarig :D gaa een emo dagje worden die eerste keer;)

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Gechrashed... Van moeheid dus ;)

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja ik snap m nu hahahahaha...

16. mgbk

mgbk Niet meer actief

#4996 mgbk, 1 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2014
    Losje en ik doen ons best...t wil alleen nog niet zo lukken :)

In ieder geval in t volgende deel hopelijk twee nieuwe gezonde oempaloempababys verwelkomen!! :)

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hoe is het met je mgbk.......

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Murge :D

Wauw J huilde even om 5 uur maar heb m niet gepakt....en hij heeft pas om 8 uur gegeten....jeeeeh.

Bouwjaar hoe ging het bij jou? En Ika hoe is jouw'n nacht vergaan hahahaha...

Lizzie alles goed nog?
    Dido lekker aan het genieten?

Hier zou er straks noodweer komen, ben eens benieuwd. Morgen willen we naar Duitsland gaan, naar het Ruhrgebied. Is ontzettend mooi daar. Gaan we lekker picknicken en wandelen.... Maar het weer moet wel mooi zijn.

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    We blijven duimen en aan jullie denken ♥

Om 23u F even moeten troosten, daarna mn bed niet uit geweest tot 7.30 :)

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeeeeeeeeeeeeh WHOOP WHOOP :D

Deel Deze Pagina