succes voor je sm Losje ,erg lief en attent dat je meegaat! N. kan heel goed slapen maar dan wel lekker langs mama of papa in bed Dus ze kan het haha en nu me klaar maken se. Dames tot morgen of woensdag ,het gaat druk zijn deze dagen , hou jullie goed x
Nou terug van het zk.... Anesthesie tja... Formulier inleveren ze bekijken je lijst wat je hebt ingevuld ... Leggen een beetje wat uit maar ook niet veel. Je kan vragen stellen... Tja wat vraag je weet ik veel... Aangegeven dat ik direct erna en afspraak heb met de gyn of ze hier rekening mee kunnen houden ivm uitlopen. Alles snel snel gedaan zodat ik op tijd kon zijn... Wat denk je... Ja hoor gyn liep 30-34 minuten uit. Ach ja, snel even echo gemaakt beeb nog steeds in stuit... Draaien gaat er echt niet meer inzitten nu. Geboorteplan besproken .. Kzsnede besproken.... En volgende week weer afspraak gemaakt. Gaf aan veel last te hebben van harde buiken die steeds onaangenamer worden... Rust nemen ja ik doe al niks toch meer rust nemen. Ik vraag me af of ik die 39 weken wel ga halen
Veel rusteb als je dat al veel doet.. hmmm misschien de kindeten door f oplaten halen van school. Maar ja dat moet ook kunnen ivm werk. Wel raar dat je gewoon weet wanneer je mannetje in je armen ligt. Was de echo voor de rest goed? Hij was toch al vrij groot? Losje succes met je schoonmoeder. En je drukke dag! Hier. Gewoon een EPIC-Fail. Hahaha om 4.45 op gestaan om om 6 op het werk te zijn. Hoef ik pas morgen om 18.00 te beginnen. Maar heel snel terug naar huis egaan en nog een paar uurtjes geslapen. Manouk. Moet je al weer naar het ziekebhuis? Hou je ons een beetje op de hoogte?
Nou ik wil wel nog iets blijven doen... F moet straks al genoeg maar als het echt niet meer lukt gaat hij gewoon Niks meer opgemeten gewoon even snel gespiekt hij lag trouwens met zijn voetjes beneden... Ja vertel mij wat Jeetje helemaal in de war dus
@lizzie Jeetje....dat is ook niet een beetje vergissen Hopelijk nog wat slaap kunnen pakken. @lov Gyn vind ik qua uitloop nooit een pijl op te trekken. Ergst bij mij was een keer 2 uur uitloop! Hoop dat je mannetje zich wel rustig houdt tot jullie datum. Gepland lijkt me relaxter dan een spoed kz. @hier Is het al woensdag? Kijk er zo naar uit ons kleintje weer te zien!
Ja dat is wel zo maar als hij zelf aan zou geven er klaar voor te zijn zou ik ook wel weer fijn vinden Maar dan moet er weer een hoop geregeld worden met de kids, laat het maar zo Oeeeeehhh woensdag mag je weer en dan? Ga je een pretecho doen?
Fijn dat alles goed is gegaan losje! @lov Ik denk dat ik even afwacht wat vk als nieuwe controle datum voorstelt. Evt nog een pretecho tussen door.
@lov heb je er nu helemaal vrede mee dat t een kz wordt? @lizzie oh nee. Waar zat je met je hoofd? 4.45 opstaan ... terwijl je pas 18.00 hoeft te werken @dido nog 2 nachtjes Ik hoorde vandaag dat mn nichtje na 3 mk's weer zwanger is. Nu 8 wk , t is nog vroeg maar al een spartelend wezentje gezien op de echo. Ben erg blij voor haar. Die slaapzak gaat t m voor F toch niet meer worden. Ik hoorde haar vannacht ook weer "worstelen", ze ligt blijkbaar graag met haar armen naast haar hoofd. Ze ligt nu ook in de hoera houding te slapen Van de week maar even naar mn oma, moeders mee kunnen we 4 generaties op de foto zetten Verder aan t peinzen wanneer ik de kolf zal de bestellen
@bouwjaar Wat een leuk nieuws! Hopelijk gaat het deze keer goed. Heeft ze onderzoek laten doen nav de miskramen? Leuk 4 generaties op de foto heb je kolven al uitgeprobeerd? Je kan ook eerst huren toch? @mgbk Weer blij met ml thuis? @hier Zag er weer helemaal goed uit bij de tandarts gelukkig. De vorige keer dacht ik nog, hoop wel dat ik bij de volgende halfjaarlijkse controle zwanger ben. De volgende keer ben ik mama! Gek idee.
Ja bouwjaar helemaal Idd leuk nieuws! Hoop dat alles goed blijft gaan Dido zo heb ik ook al een paar keer bij de tandarts gezeten Hier is het weer raak.,.. De oudste is stront en stront verkouden pfffff ben er zo klaar mee. Vanmorgen al tegen de juf gezegd dat ze last had maar da we toch echt even niet bereikbaar waren omdat we naar het zk waren. Ze zei al dat het heel erg heerste in de klas. En natuurlijk is die van mij gelijk weer ziek, zal morgen wel weer ziekmelden zijn
@dido tja maar huren zijn meer de professionele om t op gang te brengen, dacht ik. En ik wil toch 6 mnd gaan geven dus t plan om er zelf een aan te schaffen ligt er al lang. Fijn dat alles goed was bij de tandarts. Ik ga maar 1x per jaar. @lov nou balen beterschap voor je dochter Ik vroeg aan vl of hij F wilde verschonen, maar we keken ff t nieuws af en kort nadat ik t gevraagd had scheet ze de pamper nog ff vol. Gna gna Ze maakte er nog ff wat moois van voor papa
Hahaha...goed geregeld bouwjaar! Girl power Ben benieuwd welke je gaat kopen en hoe het bevalt. Ik wil zelf als alles goed gaat tot een halfjaar ongeveer bv. geven. @lov Ahh...sneu voor je meissie. Hoe is het nu met de jongste? Beterschap!
Goed alles heelt nu....vandaag lekker gedouched en haartjes gewassen en ze is weer helemaal de oude Maar ja nu weer de oudste echt een afweer van niks, heeft ze echt van papa
Bouwjaar, ik ben blij dat ik een kolf (Medela) kan lenen van mijn tante, ze zijn behoorlijk duur. Ze is alleen nu zelf bijna 20 weken zwanger, dus straks moet ie weer terug natuurlijk. Weet ook nog niet of ik bv blijf geven als ik weer ga werken. Ik vind zelf een kolf van Medela erg fijn, ook in het ziekenhuis gebruikt. Haha hier ook een mevrouwtje die graag na een verschoning in haar luier poept Dido, nog maar 2 nachtjes maar wat kan dat lang duren hè Lizzie, oohhh wat erg voor niks zo vroeg opgestaan! Heb je nog kunnen slapen? Losje, fijn dat de operatie goed is gegaan en wat lief dat je zoveel doet voor je schoonouders. Lov, nog steeds in stuit, ja was inderdaad wel te verwachten hè Rustig aan doen, vreselijk moeilijk vind ik zelf. Zelfs in mijn kraamweek niet op bed gelegen om te rusten, ik kan dat echt niet. Succes ermee, hopelijk blijft bengel nog even zitten hoor! Ai, vervelend van je oudste. Lief, fijn dat N. goed geslapen heeft! Vandaag is T. voor de gehoortest geslaagd en ze weegt nu 3290 gram Verder gaat het hier erg goed. Mevrouwtje slaapt 's nachts best goed, vannacht wel 2,5 uur aan één stuk op geweest, ze was klaarwakker maar niet vervelend wakker. Net toevallig wel even geslapen, heerlijk.
Klinkt heerlijk allemaal meid geniet er maar van..... Is weer rustig hier dus hij zit nog goed maaaar bij vooral een derde zwschap kun je al vroeger last hebben van voorweeen dus ja
@dido ik wil de medela freestyle kopen. Wel behoorlijk duur, maar ik lees er veel goede reacties over. Vriendin is er ook erg tevreden over. Ik had bij haar ook even mogen horen hoeveel geluid die maakte. Ik wil een half jaar bv geven en dus ook op t werk kolven. En dan vind ik een dubbele wel prettig. 2e hands kopen durf ik niet aan. Als je m van familie kan lenen is t wellicht weer anders. We hebben van mn s-ouders eind vh jaar geld gekregen wat we er voor kunnen gebruiken @lies fijn dat t zo lekker gaat. Hier slaapt F ook goed snachts, incl voeden en verschonen ben ik ff ruim een uur wakker. En vandaag is ze wel zo megazoet . Tijdens t eten even in de wipper gelegen zonder te piepen zo konden wij ff rustig eten. Whihoe!