De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb ik ook al gekeken:( de action.

Hoe voel jij je .. .. En je rent weer rond he meisje;)

Bouwjaar oei wil je iets kwijt

2. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    O jammer:(

ja voel me goed!
    Heb lekker me energie terug;)
    verder zal ik wel ongi worden want 0,0 symptomen......
    maar heb er vrede mee voor nu....
    misschien ben ik wel heel bang om zwanger te worden, zat er laatst nog aan te denken als ik nu een positieve test zou hebben pffff weer die hel van de eerste weken:(

3. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Bouwjaar knuffel meid♡

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja kan ik me voorstellen meid:( niet leuk.....

Bah wat kan zoiets er toch inhakken he:(

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou echt hoor pfff:(
    ik las op internet dat heel veel vrouwen er voor kiezen om niet meer zwanger te willen worden na een bbz:$
    zover wil ik nog niet gaan;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee joh... Is ook niet niks maar gewoon domme pech geweest, met alle respect. Beebje zat niet op de juiste plek:(
    Alleen vaker een mk krijgen dat is wel,iets waarvan ik me kan voorstellen dat je dan ooit niet meer wilt

7. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja ik denk dat als ik nu weer een mk zou krijgen ik het wel mooi geweest vind, dat kan ik emotioneel niet meer hendelen.....

ik zit folders te lezen, ze krijgen bij dirk van de broek (weet niet of jullie die in de buurt hebben) joggingbroeken!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ik woon in het zuiden hier is die winkel niet...

9. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Sorry meiden ik heb 5 dagen met internet storing gezeten, de kabel van kpn was kapot en die mochten wij niet zelf maken:x

Ik wou laten weten dat onze Davey is geboren op vrijdagavond 17e
    in 4 uurtjes tijd was de bevalling achter de rug. Om half 4 in de middag kreeg ik weeen en om 19.50 is hij geboren met 2600 gram en 50 cm. De uitdrijving duurde langer omdat hij er niet goed voor lag, hij kon niet zomaar het geboorte kanaal door dus heb 3 kwartier liggen persen, toen de gyn ingreep eindelijk was hij er snel, de navelstreng lag ook dwars over de fontanel waardoor hij het ook benauwd kreeg, maar ons jochie doet het goed :D

ik heb niets bijgelezen, hopelijk kan ik dat snel weer doen

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah Toeter gefeliciteerd met jullie mannetje! Nu lekker genieten!!!!

11. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Bouwjaar Vervelend van je rotnacht en aanvaring met VL. Alweer een beetje bedaard? Moet je per se naar inloop spreekuur of mag je een afspraak maken?

@lov Volgens mij heeft een vriendin van mij een zwangerschaps joggingbroek bij H&M online besteld. Heeft ze nu 5 maanden na de bevalling nog steeds wel eens aan omdat ie zo lekker zit. Wat suf weer van dat dopen....lekker zonder overleg.

@losje Lekker even tijd voor jezelf met vriendin. Heel belangrijk. Ik zat de eerste weken ook alleen maar in de stress inderdaad. Maar m'n lieve oempaloempa's hebben me er ook doorheen getrokken en dat gaan we t.z.t. ook voor jou doen.

@toeter Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Toeter. GEFELICITEERD!!!!! Geniet van jullie zoon

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd toeter! En wat snel gedaan.... Genieten nu:D

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bouwjaar, oh jee dat klinkt niet fijn zo'n nacht. Weer bijgepraat? Wat goed dat jij iedere dag een middagtuk doet, ik kan dat niet. Heb het in de kraamweek ook niet gedaan;) Sta jij 's ochtends vroeg op dan? Ik blijf liggen tot 9.00 uur ofzo als T. het daar ook mee eens is. Suffe tijd voor het inloopspreekuur. Dan maar je middagdutje verplaatsen ofzo.

Toeter, gefeliciteerd met Davey:D

Lov, oh lekker dan van dat doopfeest. Goed over nagedacht dus maar niet heus... Snap dat je baalt. Anders gewoon een lekkere broek van de Zeeman of Wibra?

Dido, morgen mag je weer naar jullie kindje kijken:D

Losje, wat een energie heb jij! Ik kan me wel voorstellen dat meerdere mk's er zo in hakken dat iemand er voor kiest om te stoppen met proberen zwanger te worden. Hoop dat jij een andere weg zult bewandelen!

Ik merk dat ik gewoon niet alles onthoud steeds wat ik net gelezen heb..

MamsieM, strijk weer klaar? Niet mijn hobby maar fijn altijd als het achter de rug is. T. nog steeds helemaal blij met zijn zusje?

Ika, heerlijk zo'n vrije dag:) Lekker geknuffeld met M.?

Parel, hoe is het met jou?

Ik ben net even naar het winkelcentrum gelopen met T. Heerlijk om weer een langer stuk te lopen en zij vindt het ook allemaal best. Ze was grotendeels wakker en lag lekker om zich heen te kijken. Alleen op de terugweg wat gejammer als haar speentje uit viel:) Morgen is mijn man jarig, even taart gemaakt voor op zijn werk en voor ons een klein gebakje gekocht. Heb er nu al trek in:D
    Ik eet echt veel sinds ik bv geef merk ik! Zit ook alweer bijna op mijn oude gewicht, nog 2 kilo te gaan. Pas mijn eigen broeken ook weer, fijn:)

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Toeter gefeliciteerd met jullie zoon!!!!

Ga even eten en dan weer weg....

16. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    Belgiƫ
    Toeter gefeliciteerd! Geniet ervan

Hier weinig aanwezig, maandag pas om 20u10 thuis na een lange dag, dus wat minder forum vr mij

Hopelijk is de lucht geklaard tussen jullie bouwjaar...

Lov: stom van die doop.
    We dachten ook om N begin mei te dopen, net zoals mijn broer zijn dochter gedoopt heeft (is van de 24 okt 2012) mr aangezien ze nu ook een 3de verwachten vr 21 april, gaan we dat eerder eind mei of begin juni doen, vind ik mr normaal dat je er e beetje rekening mee houdt, ook al heb ik bitter weinig contact met mijn broer

Zondag is N 3 maand en komen de meter en Peter op bezoek...
    De meter is bezig met e 2de ivf poging, hoop zo dat ze ook goe nieuws zal hebben vr ons!!!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #617 Bouwjaar1979, 21 jan 2014
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
    @toeter gefeliciteerd!!!

@dido geen idee maar vraag me af of je voor slechts wegen een afspraak kan maken
    Ach middagdut kan ook wel verplaatst. Of testen om een keer over te slaan

@lies nou ik werd door de kraamhulp naar bed gedirigeerd hoor.
    Ben jij nooit moe dan? Na een verrotte nacht kan ik wel een rust momentje gebruiken. Ik sta om 8:30 op. Gister niet echt geslapen, vandaag wel.
    Er was van de kraamzorg ook nog gebeld, zegt vl die slaapt. Oh doet ze dat nog steeds? Nouja zeg tis 2 weken terug...geen 2 maanden.

Jaloers op iedereen die weer in z'n eigen broeken past. Ik kan ze wel aan maar de vet bubbel hangt er te erg overheen.

Tja lucht is enigszins geklaard maar bij mij broeit t nog wel .
    En F weigert te slapen..ze is al vanaf 15u op en heeft al 2x gedronken.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #618 Bouwjaar1979, 21 jan 2014
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
    @eda flinke dagen maak je hoor

Nou een beetje de wandelwagen bewegen lijkt F nu toch in slaap. Leek net alsof ze in haar slaap huilde?!

19. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Toeter gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Lies, hier gaat het redelijk. Ik verlies vocht in kleine beetjes, moet dit aan kijken tot morgen vroeg, vooral omdat ik wel allemaal "voorwerk" blijf houden, als dit blijft moet ik morgen naar het ziekenhuis voor controle.

20. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat sluiphuiltje heeft M. af en toe ook. Ik denk dat ze dan droomt en dingen verwerkt.

Deel Deze Pagina