Idd wat Ika zegt dat ze van die gezichtjes trekken in hun slaap? Hier lachte ze ook in hun slaap vaker. En bouwjaar juist goed dat je je rust pakt meid. Daar is je kraamzorg voor Parel is het vruchtwater?
@parel maar dan zit er wsl wel al een scheurtje in de vliezen als je beetjes vocht verliest? Net appte mn vriendin die langs was geweest dat ze t heel moeilijk vond om langs te komen. Maar ze blij was dat ze geweest is. Zo suf maar t doet me eigenlijk pijn dat haar wens niet vervuld wordt.
@parel Spannend! Denk aan je! @lies Klinkt als een heerlijk uitje. Hoop dat tzt het afvallen bij mij ook zo snel gaat. @eda Zou mooi zijn als ze met mooi nieuws komen. 3 maanden alweer! Gaat snel. @bouwjaar Dat vind ik niet suf hoor. Logisch dat je met haar meeleeft.
Toeter van harte met jullie mannetje!! Iedereen dikke kus en sterkte x manouk succes morgen in het zkh
dank je wel allemaal,... parel, ik hoop dat je je kleintje snel in je armen mag houden,... je bent er bijna! lov ja redelijk snel,.. hoe is het met jou ligt de kleine al in de goede richting?? ik ben erg moe,.. de nachten ben ik niet gewend zeg pff haha maar heb het ervoor over, want wat issie schattig ik zal een foto in prive album zetten
oke, misschien beter lov, verstandige keuze ik zou hetzelfde hebben gedaan. ook jij hoeft nog maar heel even voordat je je mannetje in je armen mag sluiten
Lov en bouwjaar, zo ver de vk kon beoordelen is het vruchtwater. Als er voor morgen niks door is gezet moet ik naar het ziekenhuis voor controle.
Oh ja klinkt dan wel als vruchtwater he maar dat kunnen ze in het zk zo nakijken. Dan zou ik wel morgen iets opvangen Ik ga naar bedje toe... Ik hoop voor je dat je nu ook eens eindelijk mag bevallen meis, zo ja zet m op!!
Ja morgen vroeg eerst overleg met vk, maar hoop dat gewoon doorzet dan hoef ik niet naar het zkh. Weltrusten
Idd het topic gaat minder hard dan voorheen druk druk druk met de kleintjes. Toen ik vanochtend opstond en naar M. ging lag ze al heerlijk in haar bedje te spelen met haar handjes. Ik werd begroet met een stralende glimlach. Mooier kan je ochtend toch niet starten
Dat is inderdaad een mooie start Ika Hier een klein meisje die ons (vooral mij eigenlijk) gisteren/vannacht lang wakker heeft gehouden maar me net wel tot 9.45 uur heeft laten slapen zodat ik al met al toch goed heb geslapen! Parel, oh jee ik krijg enigszins een deja vu wat betreft langdurig gebroken vliezen en een inleiding. Hoop het niet voor je! Lov, hoe is het met je kindjes?
Goed de oudste gaat morgen weer lekker naar school. En dan ben ik er klaar mee dat ziek zijn Nachten zijn altijd zwaar he lies!
Hey meiden, Ja iedereen druk met de kleintjes Ik hoop dat je nu alles hebt gehad lov! Ika dat is een prachtige start♡ Lies ze houdt je wel wakker hè! Maar dan toch ook wel weer lekker dat je hebt kunnen uitslapen! Hier ochtendje vrij.....zo even naar zwemles kijken van de oudste! Me sm haar slangetjes zijn eruit dus ze kan vandaag haar bed uit proberen, ik ben benieuwd wanneer ze naar huis mag, en hoe het dan gaat want ik zou wel weer in me eigen bedje willen liggen dido vandaag echo toch? Manouk ziekenhuis vandaag?