De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd wat Ika zegt dat ze van die gezichtjes trekken in hun slaap? Hier lachte ze ook in hun slaap vaker.

En bouwjaar juist goed dat je je rust pakt meid. Daar is je kraamzorg voor;)

Parel is het vruchtwater?

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @parel maar dan zit er wsl wel al een scheurtje in de vliezen als je beetjes vocht verliest?

Net appte mn vriendin die langs was geweest dat ze t heel moeilijk vond om langs te komen. Maar ze blij was dat ze geweest is. Zo suf maar t doet me eigenlijk pijn dat haar wens niet vervuld wordt.

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @parel Spannend! Denk aan je!

@lies Klinkt als een heerlijk uitje. Hoop dat tzt het afvallen bij mij ook zo snel gaat.

@eda Zou mooi zijn als ze met mooi nieuws komen. 3 maanden alweer! Gaat snel.

@bouwjaar Dat vind ik niet suf hoor. Logisch dat je met haar meeleeft.

4. mgbk

mgbk Niet meer actief

Toeter van harte met jullie mannetje!!

Iedereen dikke kus en sterkte x

manouk succes morgen in het zkh

5. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    dank je wel allemaal,...

parel, ik hoop dat je je kleintje snel in je armen mag houden,... je bent er bijna!

lov ja redelijk snel,.. hoe is het met jou ligt de kleine al in de goede richting??

ik ben erg moe,.. de nachten ben ik niet gewend zeg pff haha maar heb het ervoor over, want wat issie schattig ik zal een foto in prive album zetten

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nope:D kzsnede staat gepland;)

7. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    oke, misschien beter lov, verstandige keuze ik zou hetzelfde hebben gedaan.;) ook jij hoeft nog maar heel even voordat je je mannetje in je armen mag sluiten:)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja nog even ;) ergens kan ik niet wachten maar ik wil ook nog even genieten ;)

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Lov en bouwjaar, zo ver de vk kon beoordelen is het vruchtwater. Als er voor morgen niks door is gezet moet ik naar het ziekenhuis voor controle.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je zelf al eens op je hand geblazen om te kijken of je iets verliest?

11. Parelbloesem

Ja en met op staan verlies ik telkens een beetje. En moest bij haar ook mijn hand blazen

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja klinkt dan wel als vruchtwater he;) maar dat kunnen ze in het zk zo nakijken. Dan zou ik wel morgen iets opvangen;)

Ik ga naar bedje toe... Ik hoop voor je dat je nu ook eens eindelijk mag bevallen meis, zo ja zet m op!!

13. Parelbloesem

Ja morgen vroeg eerst overleg met vk, maar hoop dat gewoon doorzet dan hoef ik niet naar het zkh.

Weltrusten

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Parel heel veel succes meid!!!!!!!

Welterusten iedereen....

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen !

Het is wel een stuk rustiger hier nu he dames:D

Parel hoe is het?

En met de rest?

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Idd het topic gaat minder hard dan voorheen :D druk druk druk met de kleintjes.

Toen ik vanochtend opstond en naar M. ging lag ze al heerlijk in haar bedje te spelen met haar handjes. Ik werd begroet met een stralende glimlach. Mooier kan je ochtend toch niet starten :D

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee dat is een mooie start:D

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dat is inderdaad een mooie start Ika:D
    Hier een klein meisje die ons (vooral mij eigenlijk) gisteren/vannacht lang wakker heeft gehouden maar me net wel tot 9.45 uur heeft laten slapen zodat ik al met al toch goed heb geslapen!

Parel, oh jee ik krijg enigszins een deja vu wat betreft langdurig gebroken vliezen en een inleiding. Hoop het niet voor je!

Lov, hoe is het met je kindjes?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goed :D de oudste gaat morgen weer lekker naar school. En dan ben ik er klaar mee dat ziek zijn;)

Nachten zijn altijd zwaar he lies!

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey meiden,

Ja iedereen druk met de kleintjes:D

Ik hoop dat je nu alles hebt gehad lov!
    Ika dat is een prachtige start♡
    Lies ze houdt je wel wakker hè! Maar dan toch ook wel weer lekker dat je hebt kunnen uitslapen!

Hier ochtendje vrij.....zo even naar zwemles kijken van de oudste!
    Me sm haar slangetjes zijn eruit dus ze kan vandaag haar bed uit proberen, ik ben benieuwd wanneer ze naar huis mag, en hoe het dan gaat want ik zou wel weer in me eigen bedje willen liggen:D

dido vandaag echo toch?
    Manouk ziekenhuis vandaag?

Deel Deze Pagina