De Oempaloempa's gaan op roze! deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ikapika, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ooooo en zou pareltje er al zijn?:D

2. mgbk

mgbk Niet meer actief

#642 mgbk, 22 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2014
    Dido geniet van je echo!

Manouk sterkte in het zkh. Denk aan je ♥ moet kl*te zijn voor je erheen gaan, terwijl ze op cd9 nog zo weinig zien dus kan me voorstellen dat het bezoek soms zo nutteloos voor je moet voelen. Weeeeer een cyclus moeten afwachten terwijl je zo weinig hoop hebt en ze er miss wel helemaal niks mee doen. Kus ♡

Losje succes je s moeder. Superlief dat jij en je gezin dit voor haar doen.

Parel succes meis.

Lizzie hoe is het met je? Nog steeds niet ongesteld? Hoe gaat t verder met je? Vijf febr komt steeds iets dichterbij....

joy jij al ongesteld geworden? Of miss heb je t wel verteld...

Rest geniet van de kleintjes.

3. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Even snel bericht. Helaas geen echo deze keer. Wel een super mooi kloppend hartje gehoord :) 27 feb 20 weken echo!

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @parel hopelijkben je al aan t puffen :D

@losje hopelijk kun je weer snel in je eigen bed slapen

@ika heerlijk zo'n start vd dag

@lies jammer van je nacht maar fijn dat je kon uitslapen

@dido heerlijk dat je t hartje weer gehoord hebt, blijft een prachgt geluid :)

@ manouk sterkte in het zh

Hier een goede nacht gehad, na de voeding van 22.30 kwam ze om 3.30 en 6.45.
    Wel ff gemopper en wat gehuil maar ze ging redelijk vlotweer slapen.
    Tja druk heb je twel,vooral als madame haar bed nog even bespuugd. De kleine wasproducent.
    Blijf toch dubben of ze misschien genoeg heeft aan 1 borst maar ze zoekt vaak wel nog na de ene..

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Losje waarom slaap je niet in je eigen bed dan?

Dido dus met de doptone geluisterd :D altijd leuk:D hier mogen de kindjes dat altijd doen;)

Bouwjaar netjes die tijden.... ;) als ze nog zoekt zeker even aanleggen hoor;) hier liet ik haar altijd een boertje doen en dan weer aanleggen ;)

Hier net even de ramen gepoetst....ook nog gedweild enz, en dan merk ik dat ik het gewoon niet meer kan. Veel pijn aan mijn buik daarna. Maar goed het moest even. Ben nu langzaam klaar voor de komst van onze bengel.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @lov Losje bivakkeert bij haar s-ma ivm zh opname
    Tja die tijden zijn fijn, maar die zijn niet elke nacht zo hoor.
    Neem jij wel voldoende rust tussendoor?!

Ik doe de luiken nu ook nog even dicht.

Oja ik was eind vd ochtend ff lekker op de fiets (5 min) naar t winkelcentrum geweest. Ff zelf weg, een frisse neus halen. Heerlijk.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oke;)

Hoe vaak komt ze dan? Zit er zo'n 2-3 uur tussen ?

Ja ik rust nu op de bank, slapen gaat moeilijk met een bengel van 3 jaar;) ....

Lekker he even weer tijd voor jezelf:D

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mamsie, de iPad van ons ligt het glas ook in stukken, al voor de derde keer pff.. Het eigen risico bij onze verzekering was 115 euro dus ja... steeds toch zelf betaald, want voor een paar tientjes ga ik het niet via de verzekering doen. Hier kon het scherm gewoon vervangen worden, kostte 170 euro. Nu inmiddels 110 euro, kosten zijn wel lager geworden. Binnenkort maar weer eens een keertje laten maken.

@ Lov, ik had toen van die pyjama's gehaald bij de Zeeman en een maat groter, die kun je helemaal over je buik heen trekken. Vond dat toen fijn met de zwangerschap maar lijkt me als je daar een wond hebt zetten ook fijn dat het elastiek niet op je buik hangt.

@ Toeter, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!! Gaat het goed met jullie?

@ Mgbk, nee ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld, maarja

@ Dido, fijn dat de echo goed was. Ga je nog een pretecho laten maken voor het geslacht?

@ Lov, als dat ik dat zo lees bij jou is het zo herkenbaar... Had ook steeds last als ik maar iets in het huishouden deed en ow wat vond ik dat irritant en de vermoeidheid ook nog... Het gekke is, dat ik dat nu al niet meer precies weet hoe het was haha en vooral nog die laatste weken bij mij dat ik steeds overal pijn had enzo. Wat vergeet je het toch ook snel weer he. Dus ondanks dat je niet zo heel fit meer bent, toch nog genieten hoor die laatste loodjes!

@ Hier, ben er de afgelopen dagen ook niet veel geweest.. heb zowat 3 dagen naar een vakantie gezocht haha. Griekenland? Spanje? Italië? Ik heb zowat alle plaatsen en accomodaties uitgezocht die ik maar tegen kwam, maar ik kon eigenlijk gewoon niet echt iets vinden waarvan ik dacht, waaauww daar wil ik naartoe.. Wilde gewoon iets leuks voor Dilan en dan ook nog voor een leuke prijs, nou dat is toch moeilijk te vinden hoor. Dus toen dachten we ach anders blijven we gewoon in NL, gaan we naar centerparcs, via felicitas toch 50% korting en voor kids super leuk.......... en uiteindelijk is het Florida geworden :D Grappig hoe het kan gaan.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lekker hoor Florida... Ik geef het je te doen zo lang vliegen dalijk;) maar wel super!

Ja ach ik geniet ook wel want het is de laatste keer maar omdat ik dus nu een datum weet moet ik die tussenweg zoeken om niet helemaal ongeduldig te worden nu:D

Parel meisje hoe is het!?

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Mgbk dikke knuffel♡gewoon daarom:D

bouwjaar fijn dat je een goede nacht hebt gehad!!!

Lov ja slaap bij me schoonouders;)

11. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Lov, ik vind het vliegen ook spannend hoor :D We zijn met Dilan al 2 keer eerder gevlogen en was super gegaan... maarja iedere keer is het maar weer afwachten natuurlijk

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh wat een heerlijk vooruitzicht, Joy! Wij gaan vliegen maar Griekenland eind april. Ongeveer drie uur, dus ben wel benieuwd.

13. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Sorry sorry heb de halve dag in het ziekenhuis vertoefd :(

Nou baby maakt het erg spannend! Vandaag de VK gebeld, was daar gisteren geweest en verlies telkens beetjes vocht, ze dacht aan vruchtwater, dan zou ik vanmorgen naar ziekenhuis moeten want na 24 uur gaan ze je inleiden. Dus zodoende de VK gebeld. Naar de VK in het ziekenhuis gestuurd, werd meteen aan de CTG gelegd. Ik had dus harde buiken, maar de regelmaat is nog niet goed genoeg, het hartje deed het prima. De baby gaf wel een flinke trap toen de verloskundige wou voelen :p was die het niet mee eens na die stomme noppen op mama's buik. Daarna werd er gekeken of het idd vruchtwater was, maar ze kon er niet veel uit op maken, dus kreeg ik de fijne eendenbek voor inwendig onderzoek. Niet leuk als je zwanger bent, ben niet kleinzerig maar damn wat deed dat pijn, verloor ook bloed. Ze denkt dat ik gewoon waterige afscheiding heb die van zichzelf dus zoetig ruikt. Mocht gewoon weer naar huis, bij thuiskomst verloor ik een slijmprop met nog steeds bloed. Gelukkig is het bloedden gestopt nu, maar ze heeft dus blijkbaar wel wat getriggerd, nu afwachten wat het gaat doen. Mag in ieder geval thuis bevallen, was het wel vruchtwater dan hadden ze mij meteen ingeleid.

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Nou ik had net nog meer geschreven maar toen was me batterij leeg:D

ik wilde nog even tegen joy zeggen; helemaal te gek florida!!!!

15. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Oooo wat maken jullie het spannned parel!!!!
    Ik hoop echt dat het doorzet en dat je lekker thuis kan/mag bevallen!

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Oh spannend Parel! Fijn dat je thuis mag bevallen. Zo'n eendenbek is idd niet leuk.

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @joy en Ika Heerlijk vooruitzicht die vakanties! Wij gaan voor de komst van de kleine denk ik nog even een lang weekend weg. Of in september misschien een weekje gewoon in Nederland.

@parel Spannend! Wie weet komt het nu op gang inderdaad.

Ik weet nog niet of we een pretecho gaan doen. Lijkt me wel leuk, maar aan de andere kant heb ik zoiets van het is zo de 27e en dan besteed ik het geld liever anders.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Joy wij wilden naar Mexico met 2 kids:D kan best te doen zijn, alleen moesten we overstappen en daar meer dan een uur wachten en dan weer een paar uur vliegen. Was me toch te pittig. Florida willen we ook graag heen:D

Parel maar als je steeds een beetje verliest zou je gewoon een scheur kunnen hebben toch? Als het vruchtwater was geweest natuurlijk:D in mijn feb topic is een meid die al meer dan een week zo rondloopt en ze leiden niet in. Denk wel dat jij verder bent als haar... ;)

Nou als je een slijmprop verliest is er toch wel wat aan de gang he, natuurlijk bevallen is toch beter ;)

Dido is persoonlijk natuurlijk maar een pretecho is zo geweldig:D

19. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Even klagen hoor meiden:(
    Nou heb ik weer een wondje op me litteken, dat komt gewoon door die stomme kwab van me (niet lachen:p)
    Daardoor is het gedeelte waar de wond zat steeds afgesloten:(
    Het jeukt ook......

maar goed dat was even mijn verhaal hahahahaha

20. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @losje Vervelend! Met vitamine e crème insmeren?

@lov ben er ook nog niet uit :) Heb me net wel ingeschreven voor een cursus bevallen. Had eerst iemand op het oog die thuis kwam, maar VL wilde juist graag met stellen. Dus maar gelijk op basis van folder van verloskundige ingeschreven.

Deel Deze Pagina